Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh Poezebeest, wat ontzettend stom. Maakte me al een beetje zorgen, omdat ik niets meer van je las.

Zit je nu op WD 10 na eisprong/punctie of TP. Had je een dag 3 of 5 emmie?

Ik had op WD10 na TP van dag 5 emmies ook nog niet zo'n dikke streep hoor. Het kan nog. Want ook nu is mijn HCG niet zo hoog, maar stijgt wel. Ik blijf toch nog even voor je duimen.

Heb je nu nog afstotingsverschijnselen gehad met de prednisolon erbij? Of ging het wat dat betreft wel beter?

Hè, ik vind het zo naar voor je. Zo veel hoop doordat je de prednisolon erbij hebt en dan toch nog een blanco test. Dikke knuffel!

• Reacties 126
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ahhh Poezebeest, wat ontzettend balen! Maar net als de anderen, is het echt over en uit of is er nog een klein kansje?

Hier goed nieuws gehad. Morgen om 13.45 uur heb ik de tp :-). Dan hoor ik ook of er nog meer bevruchtingen zijn.

Geplaatst

Wat naar Poezebeest!! Echt rot voor je. Dan komen we elkaar tzt weer op het bankje tegen. Ik ga 5 feb. weer starten. En dan is de 13 uit het jaartal en moet het gaan lukken voor ons!!!

Serkte

Liefs Moes

Geplaatst

Okaasan; dag 10 na terugplaatsing. Ik heb met gevoelige test getest, maar er was echt niks te zien. Ik heb eerder 4x op wd7 positief getest dus ik ga er vanuit dat het echt niet meer positief gaat worden. Ik heb geen last gehad van afstotingsverschijnselen, dus daar ligt het niet aan deze ronde. Maar helaas heeft dat geen garantie op een zwangerschap. Hopelijk de volgende keer beter.

Fijn dat deze ronde voor jou is gelukt, wat een super goed nieuws! Nu dat hcg mooi laten door stijgen en dan over 8 mnd een kleintje in je armen!

Moes; zou het de 13 in het jaar zijn? In 2012 lukt het ook al niet. Hopelijk volgend jaar wel, het moet gewoon!

Toekie; fijn dat er morgen een tp is! Succes met de spannende wachtweken!

Geplaatst

Ach poezebeest wat ontzettend jammer, dikke knuffel ook van mij. Hoop dat 2014 jullie jaar gaat worden. Toekie succes morgen.

Geplaatst

Mmm 10 na TP. kan me wel voorstellen dat de moed je dan in de schoenen zinkt. Getver meid. Echt heel naar. Hoop dat je prednisolon kan blijven gebruiken en dat een volgende keer je emmie wel blijft plakken. Fijn dat er geen afstotingsverschijnselen waren. Dat geeft misschien een klein beetje moed voor de volgende ronde.

Heb je nog cryos's of moet je weer helemaal opnieuw beginnen?

Geplaatst

Ik heb nog 2 cryo's, als ze allebei goed ontdooien laat ik ze beiden terug plaatsen. Is onze allerlaatste kans, hoort namelijk bij poging 3 en de rietjes van de tese zijn op. Maar mocht het niet lukken de volgende keer is het ook goed, ik ben immers al mama.

Ik heb nog genoeg Prednisolon over om de volgende keer te gebruiken, dus dat komt goed.

Geplaatst

Balen zeg poezebeest!

Ik heb best wel last van mijn borsten, maar ook van mijn buik. Durf er niet zo goed hoop uit te putten. Nog eventjes en dan weet ik het..

Sent from my iPad using Tapatalk

Geplaatst

Pfff Poezebeest, wat heftig. De laatste cryo's. Tuurlijk is het fijn dat je al moeder bent, maar die tweede kinderwens mag er toch ook zijn hoor! Niet weg wuiven, want je schrijft er nu wel heel makkelijk over. Ook al zijn hier een heleboel dames die zo met je zouden willen ruilen, jouw wens voor een tweede mag hier net zo goed zijn. Sterkte!

Johanneke, sterkte met de laatste dagen wachten. En niet verbaasd zijn als je borsten en of buik opeens minder zeer doen. Dat heb ik tot nu toe alle drie de keren gehad dat ik zwanger bleek te zijn. En de moed zat dan al weer diep in mijn schoenen.

Hou vol hoor!

Geplaatst

Je mag morgen dus testen Jojanneke. Spannend!!

Hoe is het met jou Poezebeest?

Jett, ik weet dat ik gisteren nog 8 over waren. Vandaag kijken ze hoeveel er worden ingevroren maar ik hoor pas om een week, maar waarschijnlijk langer, hoeveel het er uiteindelijk zijn.

Hoe is het met jou? Hoe je het wachten tot de eerste echo nog vol?

Jessi, hoe is het met je?

Geplaatst

******breek ff in****** wat onwijs balen Poezebeest! Moet nog vaak aan je denken. Ik duim voor jullie laatste 2 cryo's! *****breek weer uit***** (sorry, de enter doet het ineens niet meer op deze site.

Geplaatst

Ik kon het niet laten en heb gisteren toch een test gedaan. Positief!! Maar nou blijkt dat predictor early niet zo betrouwbaar is. Straks ga ik bloedprikken en dan weten we het zeker...

Geplaatst

Wauw jojanneke! Spannend! Ik ga voor je duimen op een mooie hcg waarde! !!! Het lijkt me dat als je echt zwanger bent die test toch wel positief is? Anders mogen ze hem niet eens verkopen toch?succes! En alvast een kleine felicitatie van mij!

Geplaatst

Goedemorgen Ladys

Ik ga me even voorstelllen.

Ik ben Emm, ben 1 jaartje er tussen uit geweest na de tegenslagen van 2 miskramen.

Sinds afgelopen donderdag zijn we weer gestart met de progynova. En 30 december heb ik een echo van mn baarmoederslijmvlies.

Als alles goed krijg ik begin januari mn terugplaatsing van mijn ingevroren cryo. We hebben er nog 3 in de vriezer op dit moment.

Ik vond het moeilijk om nu aansluiting te vinden bij een bestaand forum. Want ik zit niet echt op het wachtbankje van december....

Groetjes Emm

Geplaatst

Van mij mogen jullie meeschrijven hoor Emm en Arzu!! :-) Welkom.

Jeetje Emm, twee miskramen. Wat hakt dat erin hè?! Slim dat jullie een pauze hebben ingelast. Ik ben toen gelijk doorgegaan en toen die cryopoging mislukte, kwam echt alles eruit. Achteraf had ik beter even kunnen wachten. Maar spannend weer!

Met mij gaat het steeds beter. Al merk ik dat ik nog weinig energie heb. Over 2 uurtjes zit het embryootje alweer 2 dagen in mijn buik. Tot nu toe gaat het snel maar dat heb ik altijd in het begin ;-)

Geplaatst

Hoi dames,

Ik ga ook weer beginnen met de volgende IVF poging met het lange protocol. Hoor dus ook niet echt thuis op dit bankje. Ben vandaag ongi geworden en moet woensdag met de pil starten. Op 1 januari deca en dan half januari de uitgangsecho. Waarschijnlijk dan eind januari de punctie. Dus mijn wachtbankje is eigenlijk pas in februari.

@Johanneke, klinkt goed bij jou. Wanneer weet je de uitslag van de bloedtest?

@Toeki, herkenbaar dat het in het begin snel gaat. Zodra de tweede week aanbreekt gaat het voor mijn gevoel allemaal heel traag.

Geplaatst

He Bianca1,

Wat hebben jullie iets zwaars meegemaakt zeg!! ik kan mij jou nog wel herinneren . Knap hoor dat jullie weer gaan beginnen.

Hopelijk mogen jullie snel weer beginnen. En lukt het jullie deze keer weer om gelijk zwanger te worden.

Geplaatst

De arts heeft me toch vandaag nog gebeld. En en was zowaar positief! Kan het nog niet zo goed bevatten. Na een jaar van ellende misschien toch nog een mooi einde!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden