Ga naar inhoud

ICSI in januari/februari 2014!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Welkom Seef, ik krijg hopelijk ook een terug plaatsing van een cryo. Ik hoef waarschijnlijk buiten de pregnyl geen medicatie te gebruiken. Ze plaatsen waar ik ga kennelijk terug in de natuurlijke cyclus, voor mij de 1 e keer dus weet het nog niet allemaal.

Bianca, balen dat jullie wens balon stuk gewaaid is. Hopelijk heeft de wind toch de boodschap mee gedragen,wind was er genoeg ;-))

ik vind de feestdagen ook moeilijk vond vooral oud en nieuw moeilijk. Afsluiten wat je moeilijk kunt loslaten en hopen op betere tijden. Zo dubbel:-((

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wij hebben ook een fijne kerst gehad. Met oud en nieuw geen grootse plannen. Waarschijnlijk gaan we naar mijn ouders.

Afgelopen vrijdag moest mijn man nog naar het ziekenhuis voor een zaadonderzoek, om zeker te zijn dat de kwaliteit weer goed was na de koorts. Vandaag via de mail goed nieuws gekregen, dat het zaad goed genoeg is voor IVF. Dus 1 januari de eerste spuit erin.

@bianca, wat balen dat die ballon stuk is gegaan. Ik lees dat je een motorbroek hebt gekregen. Ben je ook een motorrijdster? Ik namelijk wel. En wat die pil betreft, daar baal ik ook van. Heb een vreselijk kort lontje en de kilo's vliegen eraan.

@seef, gezellig nog iemand die mee komt schrijven. Wel balen dat je nu weer even een tijd moet wachten.

Geplaatst

Hoi Allemaal.

Wij hebben ook leuke en drukke kerstdagen gehad. Met oud en nieuw komen mijn schoonouders en zwagers logeren. Dus de voorbereiding daarvoor is weer begonnen. Het beddengoed is schoon.. Ieder z'n eigen handdoeken en verder alles poetsen en schoonmaken. Morgenavond de boodschappen doen. Wat een geregel, maar ook weer erg gezellig!!!

Sjoke ik sluit me volledig aan bij oud en nieuw verhaal van jou. Soms zo verdrietig..

@Bianca Whaaa kaartjes voor Marco wat gaaf! Heb al een aantal concerten van hem mee gemaakt. Wat super! Pakkende teksten en wat een lieve man!

Wat jammer van je wensballon! Wij hebben ze toen samen met vrienden aangeschaft en die liggen hier nog. Ook hun hadden een wens om zwanger te worden en wij vonden dat toen een mooi iets om te doen. Alleen hebben ze ons paar dagen voor oud en nieuw verteld dat ze zwanger waren en ik had niet meer de behoefte om hem nog de lucht in te doen. Moest het eerst verwerken hun succes verhaal ten opzichte van die van ons..

Wie weet bedenken wij ons en doen we het alsnog met onze familie.

Fijn dat je dinsdag kan komen voor de echo! Dan weet je ook waar je staat. En als de cyste weg is dan mag je stoppen met de pil en starten met de deca en alles? Wat ga je spuiten en hoeveel? Voordeel van DD is dat ze daar niet aan de pil doen. Hij wil vanuit je eigen cyclus starten en niets laten regelen door de pil!

Welkom Seef. Leuk dat je ook mee schrijft.

@Liselotje Deca is rot spul vind ik ook. Ik vond het minder worden zodra ik met de puregon begon. En dan heb je ook nog een lang traject… Succes en sterkte!

@ Kim. Fijn dat jullie goed nieuws hebben gehad! Dan start je al heel snel!!! Succes!

@ Moes… Hoe is het? Waar heb je de DHEA besteld? Ik via DD zelf!

Liefs

Geplaatst

Hai meisjes,

Bedankt voor het fijne welkom.

@bianca1: onze dochter is uit de eerste terugplaatsing van de eerste ICSI geboren en ik besef dat we daar ontzettend veel mazzel mee hebben gehad. De medicatie (zie handtekening) die ik toen gebruikte gaf verder geen problemen met mijn eigen medicatie dus mochten we toch een hele nieuwe poging moeten doen, dan maak ik me daar verder niet ongerust over.

Het AMC werkt in principe alleen met een cryo cyclus met hormonen (progynova en utrogestan). Bij de apotheek hadden ze me al gewaarschuwd dat dit problemen zou kunnen geven met de thyrax (voor mn schildklier). En jawel, hartkloppingen, een gejaagd gevoel enz. Met het AMC en mijn eigen internist overlegd om de thyrax iets te verlagen om te kijken of dat zou werken. Helaas, daarnaast kreeg ik ook last van erge hypo's (te lage bloedsuikers). En om dan met de medicatie door te gaan (als er een zwangerschap onstaat dan 12 weken) dat zag ik niet zitten (naast de de gewone bijwerkingen van last van mn buik en een vreselijk humeur) en dat was ook niet verantwoord, dus toen ben ik in overleg gestopt met de progynova. Nu is het wachten tot mn volgende cyclus. Normaal zou dat rond 13 januari moeten zijn, maar omdat ik een week lang de progynova heb geslikt, kan het in de war zijn. Nu dus afwachten en dan starten in de natuurlijke cyclus.

@sjoke: ik moet dan ook 1x pregnyl spuiten om de terugplaatsing op het juiste moment te plannen. Ik heb verder ook geen ervaring met een cryo terugplaatsing, dus ik vind het heel spannend allemaal.

Geplaatst

Heey meiden, heb veel gemist door de feestdagen:) maar ben er weer en heb mezelf bijgelezen. Ik ben zaterdag gestart met lucrin en morgen de laatste pil. ik heb nu wel al oud bloedverlies. Ik reageer deze keer heftig op de hormonen en heb echt mega opvliegers en moeheid.. mijn himeur zullen we het helemaal maar niet over hebben;) het spuiten valt me weer reuze mee.. ik keek er erg tegenop maar als je weer begint zit je er zo weer in.. bijna 2014 en dat gaat het jaar worden van ons allemaal:) voor iedereen alvast een prachtig uiteinde morgen:)

Geplaatst

Hé meiden! Wat een gezellige drukte is het al hier! We gaan voor succes in 2014, ik geloof erin.

Ik ben nog druk aan de pillen en heb de DHEA uit DD inderdaad. Ze stuurden het op, prettig hoor. Ik merk er nog niks van, jij? En wanneer begon je wat te merken?

Aftellen naar de eerste afspraak in feb. Ik hoop wel dat de DHEA iets helpt.

Vandaag rete druk gewerkt en morgen vrij!

Ik herken wel de bijwerkingen van de spuiten, deca heeft ook zo'n rottig naaldje. Gelukkig hoef ik geen pil. Scheelt iets aan kilo's....

Ik krijg hoofdpijn van deca.

Ik kan zo slecht typen op deze site met de laptop, heeft iemand dat ook? Hij pakt de letters niet. Dat is sinds de kerst stand. Traaaag.

Geplaatst

:ieve Meiden!!

@Sjoke,Helaas hebben we hem weg gegooit! Maar ja niks aan te doen! Volgend jaar een nieuwe kans!

Ik wens je heel veel sterkte met de oud en nieuw!

@Kim1980,Wat super fijn dat het zaadonderzoek deze keer goed was! Fijn he die pil! Nu je het zegt ben ik ook al heel wat aan gekomen van de pil gaan die kilo s er wel makkelijk af?? Heb er nooit over na gedacht dat het door de pil kon komen.

Ik ben geen motor rijdster. Mijn vriend daarin tegen wel! Hij wilt enorm graag dat ik mijn rijbewijs ga halen zodat we samen kunnen gaan rijden maar ik heb artrosse in beide handen en bepaalde versleten gewrichten in mn rug dus ik vind het niet heel verstandig! Dus ik ga lekker achterop! Zit overigens lekker een racer! NOT! Haha Heb je zelf een motor?

@Remmir,Wat een lekkere drukte staat jullie te wachten voor morgen!Wel heerlijk dat je thuis kan blijven met oud en nieuw! Komen je schoonouders en zwagers vaker met oud en nieuw?

Is het allemaal nog gelukt met de boodschappen doen?Ik heb net ook de boodschappen gedaan maar er was al een hoop op in de winkels. Maar vertik het om morgen te gaan dan is het mega druk!

Super leuk he marco borsato! Ik ben drie jaar achter elkaar geweest. En R wilde altijd al een keer dus zo is het een win win situatie!

Kan me voorstellen dat het dan een teleurstelling is en je dan liever samen met je lief de wens ballon op laat! Fijn dat DD niet met de pil werkt. Hier in Voorburg ook niet hoor, Maar gezien ik die cyste heb moest ik een maand microgynon 50 slikken omdat de kans groter is dat de cyste dan weg is. Verder is de cryo tp als je een normale eigen cyclus hebt ook in natuurlijke cyclus en een verse behandeling gaat weer met medicatie.

Ik zelf spuit op dag 3 Gonal-f 75 eh en vanaf dag 7 geloof ik de ulotregstan ofzo iets heb het 1 x eerder even gespoten voorheen was het altijd de deca. Dus ik ben weer benieuwd

Jij spuit een hele hoge dosis puregon zag ik. Wat gaan ze nu bij jou doen?? Andere hormonen??? Want als ik je onderschrift lees heb je vaak matige kwaliteit of geen bevruchting wat zeggen de artsen daar van?

@Seef74,Wat super dat je dochter uit de eerste tp is gekomen. Dan denk ik dat je diep van binnen hoopt dat het direkt raak is. Met mijn ex 6 jaar medische molen vele tp etc laatste keer een miskraam. Met mijn huidige vriend ook de eerste tp alleen is ons meisje met 24 weken al geboren en overleden. Dus ook wij zijn heel hoopvol zodra we een nieuwe poging gaan wagen. Wel heel eng! Want het is toch een teleurstelling als het deze keer niet in 1x raak is.

Snap dat je de medicatie gewoon gaat proberen maar als het dan niet werkt moet je helaas stoppen. Gelukkig zijn er andere mogelijkheden en heb je met een totale behandeling nergens last van gehad.

Benieuwd wanneer je ongesteld word!! Mijn cyclus is altijd van de leg geweest maar mn bevalling heeft het echt gereset. Word iedere maand op de 30ste dag ongesteld. Ook na het stoppen van 2 weken progynova werd ik op de zelfde dag ongesteld als zou moeten. Dus wie weet jij ook wel!

@Eslief,Welkom terug ;-) Spannend jij bent ook weer in de race dus! Wanneer mag je gaan starten met de hormonen?Is oud bloedverlies niet erg?Word je niet eerst ongesteld dan?

Is je humeur zo erg?? Je mag het er over hebben hoor volgens mij hebben vele meiden er hier last van!

@Moes,Jij bent nu dus aan de DHEA nog geen baard hihi.Je hoeft niet perse iets te merken toch?Of wel?Wanneer heb jij je afspraak in Februari?

Heerlijk dat je morgen vrij hebt. Nog leuke plannen?

Vaag dat je rot kan typen! Ik heb dat altijd met mijn ipad. Dan klapt hij mn toetsenbord steeds in dus kan dan helemaal niks typen! Dus voor het forum start ik speciaal mn laptop even op!

Aangezien ik nooit hele lange verhalen tik ;-)

Ik heb morgen eindelijk de echo om 11.10uur ik ben mega benieuwd of de cyste gekrompen is! I hope so! Meestal heb ik net de pech dat het niet zo is maar laten we eens positief het einde jaar uit gaan! Sorry trouwens voor mijn lange verhalen! R zegt altijd zodra jij wakker word gaan die ogen open en tegelijk die kakel en je houd de hele dag je mond niet meer dicht. En vrees dat dat ook met tikken is haha. Sorry! ;-)

Lieve meiden ik wens jullie een heel fijn uiteinde en hopelijk 2014 voor ons allemaal een super jaar met een dikke buik!!

Heel veel liefs

Geplaatst

[OTE=bianca1;633737]:ieve Meiden!!@Sjoke,Helaas hebben we hem weg gegooit! Maar ja niks aan te doen! Volgend jaar een nieuwe kans!Ik wens je heel veel sterkte met de oud en nieuw!@Kim1980,Wat super fijn dat het zaadonderzoek deze keer goed was! Fijn he die pil! Nu je het zegt ben ik ook al heel wat aan gekomen van de pil gaan die kilo s er wel makkelijk af?? Heb er nooit over na gedacht dat het door de pil kon komen.Ik ben geen motor rijdster. Mijn vriend daarin tegen wel! Hij wilt enorm graag dat ik mijn rijbewijs ga halen zodat we samen kunnen gaan rijden maar ik heb artrosse in beide handen en bepaalde versleten gewrichten in mn rug dus ik vind het niet heel verstandig! Dus ik ga lekker achterop! Zit overigens lekker een racer! NOT! Haha Heb je zelf een motor? @Remmir,Wat een lekkere drukte staat jullie te wachten voor morgen!Wel heerlijk dat je thuis kan blijven met oud en nieuw! Komen je schoonouders en zwagers vaker met oud en nieuw?Is het allemaal nog gelukt met de boodschappen doen?Ik heb net ook de boodschappen gedaan maar er was al een hoop op in de winkels. Maar vertik het om morgen te gaan dan is het mega druk!Super leuk he marco borsato! Ik ben drie jaar achter elkaar geweest. En R wilde altijd al een keer dus zo is het een win win situatie!Kan me voorstellen dat het dan een teleurstelling is en je dan liever samen met je lief de wens ballon op laat! Fijn dat DD niet met de pil werkt. Hier in Voorburg ook niet hoor, Maar gezien ik die cyste heb moest ik een maand microgynon 50 slikken omdat de kans groter is dat de cyste dan weg is. Verder is de cryo tp als je een normale eigen cyclus hebt ook in natuurlijke cyclus en een verse behandeling gaat weer met medicatie.Ik zelf spuit op dag 3 Gonal-f 75 eh en vanaf dag 7 geloof ik de ulotregstan ofzo iets heb het 1 x eerder even gespoten voorheen was het altijd de deca. Dus ik ben weer benieuwdJij spuit een hele hoge dosis puregon zag ik. Wat gaan ze nu bij jou doen?? Andere hormonen??? Want als ik je onderschrift lees heb je vaak matige kwaliteit of geen bevruchting wat zeggen de artsen daar van? @Seef74,Wat super dat je dochter uit de eerste tp is gekomen. Dan denk ik dat je diep van binnen hoopt dat het direkt raak is. Met mijn ex 6 jaar medische molen vele tp etc laatste keer een miskraam. Met mijn huidige vriend ook de eerste tp alleen is ons meisje met 24 weken al geboren en overleden. Dus ook wij zijn heel hoopvol zodra we een nieuwe poging gaan wagen. Wel heel eng! Want het is toch een teleurstelling als het deze keer niet in 1x raak is.Snap dat je de medicatie gewoon gaat proberen maar als het dan niet werkt moet je helaas stoppen. Gelukkig zijn er andere mogelijkheden en heb je met een totale behandeling nergens last van gehad.Benieuwd wanneer je ongesteld word!! Mijn cyclus is altijd van de leg geweest maar mn bevalling heeft het echt gereset. Word iedere maand op de 30ste dag ongesteld. Ook na het stoppen van 2 weken progynova werd ik op de zelfde dag ongesteld als zou moeten. Dus wie weet jij ook wel!@Eslief,Welkom terug ;-) Spannend jij bent ook weer in de race dus! Wanneer mag je gaan starten met de hormonen?Is oud bloedverlies niet erg?Word je niet eerst ongesteld dan?Is je humeur zo erg?? Je mag het er over hebben hoor volgens mij hebben vele meiden er hier last van! @Moes,Jij bent nu dus aan de DHEA nog geen baard hihi.Je hoeft niet perse iets te merken toch?Of wel?Wanneer heb jij je afspraak in Februari?Heerlijk dat je morgen vrij hebt. Nog leuke plannen?Vaag dat je rot kan typen! Ik heb dat altijd met mijn ipad. Dan klapt hij mn toetsenbord steeds in dus kan dan helemaal niks typen! Dus voor het forum start ik speciaal mn laptop even op!Aangezien ik nooit hele lange verhalen tik ;-)Ik heb morgen eindelijk de echo om 11.10uur ik ben mega benieuwd of de cyste gekrompen is! I hope so! Meestal heb ik net de pech dat het niet zo is maar laten we eens positief het einde jaar uit gaan! Sorry trouwens voor mijn lange verhalen! R zegt altijd zodra jij wakker word gaan die ogen open en tegelijk die kakel en je houd de hele dag je mond niet meer dicht. En vrees dat dat ook met tikken is haha. Sorry! ;-)Lieve meiden ik wens jullie een heel fijn uiteinde en hopelijk 2014 voor ons allemaal een super jaar met een dikke buik!!Heel veel liefsSterkte morgen Bianca met de echo!! Ik hoop echt dat de cyste klein of nog fijner, weg is! En type gerust veel hoor ik vind het gezellig en mij lukt het nu niet met die gekke laptop. We horen je graag morgen weer!!!Groetjes, Moes

Geplaatst

Spannend bianca ik hoop dat hij gekrompen is! Oud bloedverlies kan geen kwaad.. ik kan nu na het stoppen van de pil ongesteld worden maar dat hoeft niet..als volgendeweek dinsdag de echo goed is mag ik starten met gonal. Ik ben de afgelopen 14 maanden 56 kilo afgevallen dus het is even afwachten hoe ik ga reageren.. voor nu ben ik niet de meest gezellige persoon;)

De laatste dag van het jaar dames.. voor ons lekker rustig thuis met de gourmet aan:)

Geplaatst
Spannend bianca ik hoop dat hij gekrompen is! Oud bloedverlies kan geen kwaad.. ik kan nu na het stoppen van de pil ongesteld worden maar dat hoeft niet..als volgendeweek dinsdag de echo goed is mag ik starten met gonal. Ik ben de afgelopen 14 maanden 56 kilo afgevallen dus het is even afwachten hoe ik ga reageren.. voor nu ben ik niet de meest gezellige persoon;)

De laatste dag van het jaar dames.. voor ons lekker rustig thuis met de gourmet aan:)

Wauw Eslief!!! Wat een mega gewichtsverlies, goed gedaan hoor. Dapper.

Iedereen veel plezier vandaag en vannacht en dat we een mooi 2014 krijgen!!

Sorry Bianc voor de bizarre reactie vanaf mijn telefoon...ergens onderaan bungelen drie regels tekst.... Hoe was de echo? Goed nieuws?

Geplaatst

Tnx moes:) dat was gewoon echt nodig om weer gezond te worden:) ben nog altijd niet broodmager maar wel trots op mijn 80 kilo:) de vorige zwangerschap ben ik erg ziek geweest ook door zwangerschapssuiker en hiermee hoop ik op iets beters voor de toekomst:)

Geplaatst

Meiden hier heb ik t even mega druk. Dus ik reageer later op jullie! Maar de cyste zag er nu uit als een lekke ballon. Dus dat was goed. Mocht direkt stoppen met de pil. Zodra ik ongesteld word t zh bellen en dan mag ik weer starten! Hopelijk zijn er dan geen gekke dingen! Veel plezier vanavond! Liefs Bianca

Geplaatst

Hey Bianca,

Ik denk kom ff kijken hoe het gaat! Lees ik ff goed nieuws! Wat fijn dat je mag stoppen met de pil. Ik duim mijn duimen blauw voor je!

Ik ga weer een beetje inlezen op het forum. Hebben contact gehad met Nijmegen en wij mogen begin februari op voor de cryo. Zo spannend.

Meiden allemaal een heel fijne jaarwisseling en tot later!!

Groetjes,

Goofy

Geplaatst

Jahaaaaa Goofy! Daar ben jij weer! Kom je hier ook gezellig schrijven? Dan word iedereen gek haha. Want volgens mij schreven wij de langste berichten op t forum! Hopelijk krijgen jullie nu eindelijk een echte kans! Gun t niemand zo als jou en mezelf natuurlijk. En de rest van de meiden jullie ook natuurlijk ;-)

Geplaatst
Jahaaaaa Goofy! Daar ben jij weer! Kom je hier ook gezellig schrijven? Dan word iedereen gek haha. Want volgens mij schreven wij de langste berichten op t forum! Hopelijk krijgen jullie nu eindelijk een echte kans! Gun t niemand zo als jou en mezelf natuurlijk. En de rest van de meiden jullie ook natuurlijk ;-)

Hihihi Bianca, moeten we de meiden dat wel aandoen, dat ik hier mee kom schrijven?

Ik zou het wel graag willen, vinden de andere het oké?

Ik pas echter niet helemaal thuis in het topic maar heb wel een cryo tp uit een icsi eind jan/begin feb.

Ik heb al jullie verhalen stuk voor stuk bekeken en daar zitten mooie momenten tussen maar ooooo tjeetje toch wat een hoop verdriet ook.

Ik hoop echt dat 2014 het jaar wordt voor ons allemaal!!

Dus mijn vraag aan jullie: Mag ik mee schrijven???

Fijne jaarwisseling vanavond en een top 2014 van ons gewenst!!!!

Liefs,

Goofy

ps, Bianca haar verhalen zijn langer hoor ;-)

Geplaatst

@goofy, wat mij betreft ben je hier hartstikke welkom!!! Hopelijk brengt 2014 ook jou alle geluk.

@bianca, super dat de cyste stuk is en je van start kunt. Positief 2014 in:-))

Ik wens iedereen een fijne avond. Dat we allemaal een stralend 2014 mogen hebben en vooral veel geluk.

x

Geplaatst
Hihihi Bianca, moeten we de meiden dat wel aandoen, dat ik hier mee kom schrijven?

Ik zou het wel graag willen, vinden de andere het oké?

Ik pas echter niet helemaal thuis in het topic maar heb wel een cryo tp uit een icsi eind jan/begin feb.

Ik heb al jullie verhalen stuk voor stuk bekeken en daar zitten mooie momenten tussen maar ooooo tjeetje toch wat een hoop verdriet ook.

Ik hoop echt dat 2014 het jaar wordt voor ons allemaal!!

Dus mijn vraag aan jullie: Mag ik mee schrijven???

Fijne jaarwisseling vanavond en een top 2014 van ons gewenst!!!!

Liefs,

Goofy

ps, Bianca haar verhalen zijn langer hoor ;-)

Fijne jaarwisseling en hoop voor jou en de rest van de topic op een mooie en vruchtbaar jaar...

Geplaatst

Beste wensen allemaal!!!

En op naar een mooi 2014 voor allemaal.

Spannend dat jullie allemaal weer van start zijn of bijna zijn!!

2014 moet hem gaan worden toch

Geplaatst

Gelukkig nieuwjaar allemaal en dat alle dromen uit mogen komen!

Bedankt voor het warme welkom! :-D

Mijnbaby: Dank je wel!

Liefs van mij!

Geplaatst

Iedereen een goed en vooral vruchtbaar 2014 toegewenst!!!

@Goofy, natuurlijk mag je meeschrijven. ik zag net je handtekening en wat een pech heb jij gehad zeg. Ook koorts bij de partner zag ik, komt me bekend voor. Als ik vragen mag wat is een myoom?

@Bianca, wat een goed nieuws zo aan het eind van 2013. Nu hopen dat je snel ongi wordt.

Nou straks gaat hier weer de eerste spuit gezet worden. Toch altijd weer spannend.

Geplaatst (aangepast)

Hoi Kim!

Tuurlijk mag je dat vragen. Een myoom is een vleesboom. Bij mij zat hij op de kop van de baarmoeder. Ze hebben hem via een keizersnede van mijn baarmoeder af gepeld. Je moet maar eens op google kijken als je dat interessant vindt. De pijn die ik had was ook niet fijn. Kon niet plassen. Darm zat verdrukt. Daar kon geen kind meer bij werd er medegedeeld toen we op gingen voor de cryo. Ben nu erg blij en opgelucht want de kans bestond dat de baarmoeder eruit moest. Op de gsm kan je geen handtekeningen lezen dus weet even zo gauw jou traject niet maar iedereen heeft een flink lijstje.

Mijn handtekening is erg lang. Toen ik hem gisteren weer zag was ik weer ff met beide benen op de grond. Maar 2014, nieuwe kansen! Voor ons allemaal!

Fijne dag verders!

Ik ga nog ff nieuwjaar wensen bij mijn schoonouders!

Doei!

En succes met de eerste spuit!!!

aangepast door Goofy
Gsm deed raar met bericht. op laptop aangepast ;-)
Geplaatst

Zo hehe daar zijn we weer! Nu weer eens even uitgebreid reageren op iedereen ;-)

Aller eerst de beste wensen en hopelijk word 2014 voor ons allemaal een enorm vruchtbaar jaar :P!

Hoe was jullie oud en nieuw?

@Eslief,Dat is fijn dat je niet perse ongesteld hoeft te worden maar dat je gewoon door kan gaan!

Ga duimen op een goede echo dinsdag! Zijn normaal de echo s op dag 3 gewoon goed?

Wauw wat een enorme prestatie 56 kilo eraf! Hoe heb je dat gedaan gewoon gezond en gevarieerd eten en sporten?

@Moes,huh bizare bungelende regels tekst??Wat dan??

Hoe is het verder?

@Goofy, Ja joh dat was wat he die vleesboom kan het me nog goed herrineren! Wat hadden wij met je te doen! Maar je zag er enorm sexy uit in het ziekenhuis hihi. Hopelijk hoef ik je de eerste 10 jaar niet MEER op te zoeken in het ziekenhuis!! Mits het voor een babytje is!

Tuurlijk mag je hier mee schrijven! Het is toch het Januari/Februari bankje! Volgens mij begint de helft van de meiden pas in februari!

Tuur lijk kunnen we het iedereen aan doeen het is toch harstikke gezellig!! Jajajaja mijn verhalen langer kijk eens in dat ene topic welke was dat toen??Nog met Jose en marlijnne kan dat? Tuurlijk is het weer even confronterend je handtekening onder je naam te zien staan. Het is niet zo maar iets! Al jaren bezig en nog nooit een tp gehad alleen maar tegenslagen!! Daarom moet t in Februari gewoon eens raak zijn!

@Sas27 Super dank je wel!! Jij ook de beste wensen!! En op naar een voorspoedige zwangerschap!

@Kim, Yeah! ! Jij gaat weer voor het echie!!! Spannend!! 17 januari heb je dan een uitgangsecho ebn mag je met de hormonen starten?

Hier zijn we enorm blij dat de cyste geslonken is! Laat de bongie maar komen. Dan kunnen we weer een stapje verder. Heb er zon zin in! Cant Wait! Zul je net zien dat het heeeel lang duurt voor in Bongi word dat is altijd zo hihi.

Gister een leuke oud en nieuw gehad bij vrienden om 12 uur was het wel even slikken hebben saampjes even flink staan huilen. Miste ons meisje enorm maar we gaan vol positieve moed verder!! Dus nu alleen nog vooruit kijken en terug kijken met een glimlach!

Vannacht zeiden we tegen elkaar ik krijg keelpijn. Vanmorgen beiden met een onwijs zere keel wakker geworden en snot verkouden. Dus lekker grieperig! Vanmorgen bij beide oma s geweest en vanavond zouden we een nieuwsjaar party hebben bij vrienden maar R gaat alleen heb er zo geen puf voor haha.

Nou lieve meiden hele fijne avond!

Heel veel liefs en succes kim met de eerste spuit!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden