Ga naar inhoud

ICSI in januari/februari 2014!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Remmir, nog ff op jou reageren. Waren gelijktijdig. Ik Candy crush ook graag. Ben bij level 202 en heb net Odus uitgespeeld.

Lijkt me heel heftig zeg om zo jong al in de overgang te zitten. Phoehee. En dan ook nog erfelijk. Heftig hoor!

Mijn vriend heeft op de dag van de terugplaatsing een paniekaanval gehad en wilde geen tp meer. We hebben daarna een moeilijke tijd gehad maar staan nu weer met beide benen op de grond. Dit is ook de reden waarom hij niet graag over het onderwerp praat. Hij vindt het moeilijk. Hij staat er wel achter.

We hebben twee cryo's. 1 zou er toen teruggeplaatst worden en 1 in de vriezer. Ze zijn gelukkig beide ingevroren. Nu maar hopen dat ze goed ontdooien. Zo spannend.

Fijne avond en crush ze!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Goofy.

Ik ben bij 358 ….

Dat is ook heftig om mee te maken!! Maar wat goed dat jullie weer met beide benen op de grond staan!! In de loop der tijd ben ik er ook steeds meer achter gekomen dat man en vrouw echt zoooo verschillend kunnen zijn! Klets hier lekker van je af. Het kan soms zo opluchten!!!

Op naar een mooie emmy en broeden maarrrr!!

@ Sjoke.. Gefeliciteerd met je man. Als ik het goed begrijp wordt dit poging nummer 6?

Wij hebben de 1t/m 4 in Hengelo/Zwolle gedaan. poging 5 wordt dus in DD.

Geplaatst

[TABLE=width: 555]

[TR]

[TD]Naam[/TD]

[TD]Leeftijd[/TD]

[TD]Welke behandeling[/TD]

[TD]Startdatum[/TD]

[TD]Welk ziekenhuis[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bianca[/TD]

[TD]29[/TD]

[TD] ?[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]Voorburg[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sjoke[/TD]

[TD]33[/TD]

[TD]Cryo tp[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]Genk[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Goofy[/TD]

[TD]37[/TD]

[TD]Cryo tp[/TD]

[TD]Start ong. 26.01.2014[/TD]

[TD]Nijmegen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lisselotje[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD] ?[/TD]

[TD]07.01.14 fm meting[/TD]

[TD]?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Emmiline[/TD]

[TD]34[/TD]

[TD]Cryo tp[/TD]

[TD]Tp 03.01.14[/TD]

[TD]?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Trientje[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]icsi[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Moes[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]ivf[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]Dusseldorf[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seef[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]cryo[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]Amc[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eslief[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD] ?[/TD]

[TD]29.12.13 start Lucrin[/TD]

[TD]?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]07.01.14 echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Remmir[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]icsi[/TD]

[TD]23.01.14 echo[/TD]

[TD]Dusseldorf[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kim[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]ivf[/TD]

[TD]01.01.14 deca[/TD]

[TD]Catharina ziekenhuis in Eindhoven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]17.01.14 echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Jessi79[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]icsi[/TD]

[TD]06.02.14 deca[/TD]

[TD]Deventer/Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Noah[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]icsi[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Victor83[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]icsi[/TD]

[TD]19.01.14 echo[/TD]

[TD]?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Wat een drukte hier. Ik reageer even kort, want ben doodop van ons dagje Phantasialand. Het was super leuk. Gelukkig weinig hoofdpijn vandaag. Het weer was goed, alleen de laatste show kon niet doorgaan omdat het toen begon te regenen en waaien.

Ik moet de deca trouwens best lang spuiten, heb namelijk het lange protocol. Dus nu al dik twee weken en dan ook nog samen met de Gonal. Dat van die naalden herken ik wel ja.

Wij zijn in het Catharina ziekenhuis in Eindhoven onder behandeling.

@bianca, fijn dat jij je weer beter voelt en dat je vriend nog geen koorts heeft.

@emmiline, succes met wachten.

Geplaatst

Ben zo vrij geweest om alles even op een rijtje te zetten. Hoop geen fouten te hebben gemaakt. Pas hem aan en vul bij als je wilt.

Vraagje: als je handig bent met de pc, maak er wat moois van wat handig werkt. Ik ben echt een leek met de pc.

Geplaatst

Jaaaaaaa ik heb een poes in een hangmat whaaaaa! Yes! Is dit nog steeds dag 1 he? Zondag dan denk ik de echo en hopelijk gelijk beginnen met de Gonal-f tralalala! Hoe blij kun je wezen!

Lieve meiden morgen reageer ik op iedereen wilde het even vertellen haha!

Truste allemaal!

Geplaatst

Jaaaaaaa! Fijn Bianca! Bij een goede doorbraak is dit dag één.

@ Remmir, je moet de tekst kopieren, dan kan je hem aanpassen en dan weer opslaan.

Als zich iemand aanbiedt om een handiger lijstje te maken, graag. Anders pas ik het aan! Ik hoor graag!

Ik stop ermee vandaag!

Welterusten!

Xx

Geplaatst

@moes ik heb met 6 meiden in een zelfde groepje gezeten als dit en we waren samen zwanger.. daarna 9 maanden in een uitgerekend groepje gezeten dus we hadden een hechte band:) van de 6 heb ik met 4 facebookcontact en af en toe afgesproken en 2 ervan zijn echt vriendinnen geworden waar we weekendjes mee weg gaan etc. jammer genoeg wonen we ver van elkaar..maar we zorgen dat we elkaar maandelijks zien:)

@Emmiline welkom bij het groepje.. wat naar van je miskramen maar nu weer een spannende wachttijd! succes!

@Lisselotje wat rot dat het niet gelukt is bij jouw.. dat moet wel een domper geweest zijn! zoiets zwaars ondergaan en dan nog met lege handen staan.. het gevecht tegen de kilos is een hel vooral als ze er makelijk aankomen.. ik weet heel goed hoe het voor je is.. gewoon echt rot! ego berichtjes mogen ook! ik ga heeeeel hard duimen voor je!!

@goofy.. een man die niet praat wat herkenbaar.. mijn man werkt ook nog eens 6 dagen per week in ons bedrijf en is zo'n 14 uur per dag van huis.. ik doe dus veel alleen.. dat geeft niet maar nu is het soms wel ff lastig:)

@bianca1 wat fijn dat je hier zoveel fijne mensen hebt gehad in de tijd van het verlies van Lente.. wat vreselijk voor jullie:( ik had het niet gelezen omdat ik eigenlijk alles op mobiel doe en dan zie je de onderschriften niet.. jeetje wat erg zeg:( pff.. knuffel! dit is een heel fijn forum en ik ben echt blij met mijn vriendinnetjes.. samen het hele icsi gebeuren meegemaakt etc. andere willen heel het verhaal niet meer horen maar wij hebben het er nog regelmatig over.. dat onze cryo's mislukte was best wel zwaar en toen bleek mijn vriendin zwanger van haar cryo.. was zo fijn..toen bleek het mis te zijn en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en is ze met spoed geopereerd..:( ze zijn zo geschrokken dat ze het nu gaan afsluiten en blij zijn met hun prachtige zoon

@sjoke gefeliciteeerd met je man!!!

@kim1980 idd ff lang spuiten.. ik heb ook lang protecol ben 28dec begonnen en 7 jan eerste echo en dan de gonal erbij..

@remmir,@goofy, candy crushhh argggggggggggggg!!! word er echt gek van!!!!! odus uitgespeelt en al weken vast op 421.. $#%^%$%^spel!!!

Hier is na het stoppen van de pil een vloedgolf losgebroken!! gatsie.. grote schoonmaak zullen we maar zeggen? vind het toch wel eng hoor.. een beetje vloeien zeiden ze.. nou dit is echt niet een beetje hoor.. ik bespaar jullie een foto:P

ik krijg het lijstje ook niet aangepast.. wil iemand dat doen? wij gaan voor icsi in zwolle

Geplaatst

@Sjoke,Nog gefeliciteerd met je man! Is het druk geweest met zijn verjaardag of houden jullie het lekker klein?

Lekker reageren hoor!! Is toch veel gezelliger als alleen maar mee lezen ;-)

@Remmir,Gelukkig geen koorts gehad hoor!! Gelukkig na 2 dozen paracetamollen geen koort gehad haha.

Wauw dat is idd wel een flink stuk rijden zeg. Er zijn vaak files of weg werkzaamheden daarheen he?Althans ik lees wel vaker van vrouwen dat het zo lang duurt! Jij hebt ook een R hahaha. Gelukkig hij ook geen koorts!Dat is extra zuur! Candy crush?? Mij niet gezien ik ben niet zo van de spelletjes op mn mobiel!! Maar een hoop mensen zijn er geloof ik echt verslaafd aan!

Heftig van de overgang. Dan zul je nu ook wel extra druk voelen nu met de behandeling. Ik denk dat iedereen in zn relatie een punt bereikt in de Medische molen dat je lijnrecht over elkaar staat en elkaar gewoon echt niet begrijpt.

@Goofy,Langste verhaal ooit?? Zijn ze er nooit langer geweest ? En het ergste van alles is dat ik me dan ook nog inhoud met tikken haha.Sportify hoor je een hoop mensen over heb daar nog nooit naar gekeken wat dat precies is. Joh dat meen je 15.95 voor samen? Dat is een koopje maar dat is dan alleen maar voor overdag zeker?

Gelukkig maar lekker die medicatie blijven slikken Althans lekker maar dan blijft je zeehonden kuchie lekker weg!! Kon je al die medicatie nou wel blijven gebruiken bij een zwangerschap je moest sommige dingen toch afbouwen??

Super om te lezen dat je verteld waarom de vorige poging op niks uit is gelopen. Zegt veel over jullie en hoe het nu gaat! Was the voice leuk?

@Kim,Ik ben daar nog nooit geweest maar zijn het allemaal shows dan ofzo?? Was het fijn om even een dagje samen op pad te zijn??Kleine meid s avonds weer opgehaald?

Waardeloos dat je het lange protocol hebt en dat je er zo heftig op reageert! Hier godzijdank geen decapeptyl.

@Eslief,Bijzonder he de vrienschappen en de band die er kunnen ontstaan met lotgenoten van bijv dit forum. Ik merk dat ook dat als je te lang in de medische molen zit dat je er moeilijk over kan praten maar veel mensen begrijpen het gewoon ook niet. Dan is het erg fijn dat je op die lieve vriendinnen van het forum terug kunt vallen. Al merk ik wel dat het meerendeel inmiddels al een eerste en sommige een tweede kindje hebben gekregen en dan nog vind ik het moeilijk om over de behandeling te beginnen omdat je hun er ook niet mee op wilt zadelen.

Gaan jullie partners ook met elkaar om?? Super leuk!! Balen is dat dan he dat de afstand zo groot is! Hier net zo!! Versprijd over heel nederland helaas!

Dat geeft toch helemaal niet dacht dat je het misschien wel wist omdat ik het er in het begin over had gehad.Ben die meiden ontzettend dankbaar en ze zijn me stuk voor stuk enorm dierbaar ons groepje had via een stickting een soort coconnetje en een mutsje geregelt via een stichting voor engelenkindjes enzo waar L.ente precies in Paste. Het was gewoon echt de kerst op de taart laat maar zeggen! Het was precies af vooral omdat de kleertjes allemaal veel te groot waren natuurlijk. Wij zien elkaar 2 februari weer kijk er enorm naar uit!

Wat heftig van je vriendin gelukkig hebben ze een prachtige zoon maar kan me zo voorstellen dat de wens voor een tweede kindje net zo groot is!

Jij hebt dus ook een poes in een hangmat! Jij hebt dinsdag de uitgangs echo toch en mag dan gaan stimuleren?Of was dat iemand anders haha.

Jeetje sjokke en Remmir beiden al zoveel behandelingen achter de rug! Blijf het dan zo krom vinden dat je het zelf moet betalen. Het komt momenteel bij zoveel stellen voor!!

Vanmorgen het ziekenhuis gebeld en ik mag morgen gaan starten met de Gonal-f. Ik hoef morgen niet te komen voor de uitgangsecho omdat ik die maandag al heb gehad. Erg fijn. Want moet al vaak zat naar het ziekenhuis tijdens het stimuleren. Nu heb ik donderdag een echo. Ben benieuwd. Hopelijk groeit alles eens normaal. Door mijn PCOS is er gewoon niks op te zeggen!

Ik voel me nu echt lamlendig.Wilde onze binnendeuren gaan verven maar zit de hele middag al op de bank haha vanavond een verjaardag,. Zo geen zin in maar gelukkig om de hoek.Vanmorgen een zonnescherm gaan bekijken via marktplaats mooi ding voor maar 200 euro. Wij wonen hier sinds april en hebben een tuin op het zuiden en dus geen zonnescherm. Het was hier van de zomer niet te doen. Heb heel de zomer binnen gezeten en was toen zwanger was echt een hel!! Dus volgende week dat ding maar eens halen. Wat kan ik blij worden van die dingen!! Kijk nu al uit naar de zomer lekker onder mn zonnescherm haha.

Jullie nog leuke plannen dit weekend??

Liefs Bianca

Geplaatst (aangepast)

Naam Leeftijd Ziekenhuis Startdatum

Bianca 29 Jaar Voorburg 9 jan eerste fm

Sjokke 33jaar Genk

Goofy 37 jaar Nijmegen Ong 26 jan start cryo

Lisselotje 7 jan fm

Emmiline 34 jaar 3 jan Terugplaatsing

Moes Dusseldorf

Eslief 7jan eerste echo

Remmir 35 jaar Dusseldorf 23 jan echo

Kim1980 Catharina zh 17 jan eerste echo

aangepast door bianca1
verkeerd
Geplaatst

Hmmmm ik dacht ik doe eens een leuk lijstje maken heb er een flinke tijd voor gezeten ik gooi hem op het forum en ik krijg dit.

Bewerkt en nog steeds!!

Dus houden we hem hier bij?

Heb alleen de mensen er tussen gezet die nu aktief schrijven.De andere meiden mogen er uiteraard ook bij. Maar anders word het zo onoverzichtelijk als er alleen een naam staat etc!

Vind je hem zo goed Goof?:bootyshake:

Geplaatst

@bianca, super dat je weer echt gaat beginnen en donderdag al de eerste echo. Ik hoop voor je dat het stimuleren een beetje wil lukken deze keer. En niet weer ziek worden he.

Phantasialand is een pretpark, maar er zijn ook best veel shows en tijdens de winter is er net zoals bij de Efteling op het eind een show met vuurwerk en die wilde we eigenlijk graag zien. Daarna natuurlijk ons meisje weer opgehaald bij opa en oma. Even tussen twee haakjes ik ben 33 jaar en heb ook een R.

@goofy, en is je huis weer helemaal schoon? Bij mij gaat morgen alle kersttroep weer de zolder op.

@remmir, lijkt me heel zwaar om nu al in de overgang te zijn zeg. En als jullie nu een dochter zouden krijgen heeft die dat dan ook?

@eslief, tja het is echt bij iedereen anders hoeveel je vloeit na de pil denk ik.

Ik ga zo nog naar de nieuwjaarsborrel van de volleybalvereniging. En morgen dus de kerstspullen eruit en poetsen. Maandag is altijd mijn vrije dag, dus ik hoef dinsdag pas weer te gaan werken.

Geplaatst

@bianca onze mannen kunnen het heel erg goed vinden en de kinderen ook:) dat is wel heel leuk! de mannen zeuren nog vaker over afspreken als ons:) heel leuk en gezellig. we wonen 2,5 uur met de auto van elkaar af.. vaak spreken we halvewegen ergens af bij een uitje.. beeksebergen etc. ze slapen hier ook vaak een nachtje:) wij hebben inderdaad dinsdag de uitgangsecho... best spannend wand de laatste keren zat er een cyste dus hoop echt dat het er goed uitziet.. dan mag ik gaan stimuleren of de poging word afgebroken.. we gaan maar uit van het eerste:)

Geplaatst

Sjokke 33jaar Genk

Lisselotje 7 jan fm

Emmiline 34 jaar 3 jan Terugplaatsing

Moes Dusseldorf

Eslief 7jan eerste echo

Kim1980 33 jaar Catharina zh 17 jan eerste echo

Geplaatst

Sjokke 33jaar Genk

Lisselotje 7 jan fm

Emmiline 34 jaar 3 jan Terugplaatsing Cryo

Moes Dusseldorf

Eslief 33 jaar Isala Zwolle 7jan uitgangsecho

Kim1980 33 jaar Catharina zh 17 jan uitgangsecho

Geplaatst

Meiden...hoe kan ik ons topic nu bijhouden met mijn letter-voor-letter-type-probleem!! We gaan als een malle hier! Gezellig hoor. Ik ga dit weekend ff onze andere laptop proberen.

Maarrrr....Moes, (ouwe bok) 41 jaar, 5 feb eerste uitgangs echo in DD.

Tot spreeks weer! Bianca, succes met de spuiten!

Geplaatst

Sjokke 33jaar Genk

Lisselotje 7 jan fm

Moes 41 jaar Dusseldorf 5 feb uitangsecho

Geplaatst

@Kim, Ik ken het park wel van horen zeggen maar voor de rest ken ik het niet. Super dat het zon geslaagde dag was! Eigenlijk doe je dat dan veels te weinig he als er een kleine spruit is. Dus het vuurwerk ging niet door door het slechte weer? Balen! Of juist wel gezien?? Ben niet blond ;-) Is het net zo in de efteling dat in de winter het halve park dicht is?

Super lekker dat je maandag lekker vrij heb!! Lekker even tijd met je meisje. Hoeveel dagen werk jij?? Is dan altijd weer zo kaal he als de kerst spullen de deur uit zijn! Jij ook al een R haha.Borrelse niet te veel borrelen he ;-)

@Eslief,Wat super leuk! Wat vind jou man van het forum? Het is gewoon dubbel zo leuk als je elkaar dan weer ziet!

Spannend dus dan mag je di starten met stimuleren als de kust veilig is?Moeilijk he die onzekerheid! Je slikte nu toch de pil? Of vergis ik me. Want als je de pil slikt dan verkleint het toch de kans op een cyste? Althans ik moest toen ik drie weken geleden een cyste had de pil slikken en die liet de cyste slinken. Nou zeg we gaan uit van het positieve! Maar snap je gevoel wel hoor! Ik kan pas zeggen dat ik er gerust op ben als ik de punctie datum krijg! Want het is bij mij ook altijd wat teveel of te weinig en ga maar door haha. Oja of een cyste ofzo ;-) Kunnen elkaar dus de hand schudden! Ga duimen voor je!

@Moes,Ik heb het lijstje aangepast! Haha tjaaa uhmmmmm eens leren typen :P!! Wie verzint t dan ook om een letter-voor-letter-type-probleem te hebben haha! Ja het gaat nu ineens hard he met al die berichten! Volgens mij zijn wij het enigste topic waar als een malle geschreven word! Vind het erg gezellig. Deed altijd alles via mn mobiel maar dat is op t forum echt niet te doen met terug lezen etc. Ik tik altijd alles in een word document en plak het dan op het forum. Misschien is dat een idee voor je letter-voor-letter-type-probleem!!?

Jeetje ik ben volgens mij nu eens de jongste tussen jullie oudjes in :P! Grapje haha.

Geplaatst
[TABLE=width: 555][TR][TD]Naam[/TD][TD]Leeftijd[/TD][TD]Welke behandeling[/TD][TD]Startdatum[/TD][TD]Welk ziekenhuis[/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD]Bianca[/TD][TD]29[/TD][TD] ?[/TD][TD]?[/TD][TD]Voorburg[/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD]Sjoke[/TD][TD]33[/TD][TD]Cryo tp[/TD][TD]?[/TD][TD]Genk[/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD]Goofy[/TD][TD]37[/TD][TD]Cryo tp[/TD][TD]Start ong. 26.01.2014[/TD][TD]Nijmegen[/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD]Lisselotje[/TD][TD]36[/TD][TD] 2e ICSI[/TD][TD]07.01.14 fm meting[/TD][TD]MCL/UMCG[/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD]Emmiline[/TD][TD]34[/TD][TD]Cryo tp[/TD][TD]Tp 03.01.14[/TD][TD]?[/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD]Trientje[/TD][TD]?[/TD][TD]icsi[/TD][TD]?[/TD][TD]?[/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD]Moes[/TD][TD]?[/TD][TD]ivf[/TD][TD]?[/TD][TD]Dusseldorf[/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD]Seef[/TD][TD]?[/TD][TD]cryo[/TD][TD]?[/TD][TD]Amc[/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD]Eslief[/TD][TD]?[/TD][TD] ?[/TD][TD]29.12.13 start Lucrin[/TD][TD]?[/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD]07.01.14 echo[/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD]Remmir[/TD][TD]?[/TD][TD]icsi[/TD][TD]23.01.14 echo[/TD][TD]Dusseldorf[/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD]Kim[/TD][TD]?[/TD][TD]ivf[/TD][TD]01.01.14 deca[/TD][TD]Catharina ziekenhuis in Eindhoven[/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD]17.01.14 echo[/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD]Jessi79[/TD][TD]?[/TD][TD]icsi[/TD][TD]06.02.14 deca[/TD][TD]Deventer/Zwolle[/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD]Noah[/TD][TD]?[/TD][TD]icsi[/TD][TD]?[/TD][TD]Gent[/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD]Victor83[/TD][TD]?[/TD][TD]icsi[/TD][TD]19.01.14 echo[/TD][TD]?[/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][TD][/TD][/TR][/TABLE]
Heb mijn gegevens toegevoegd..
Geplaatst

Hallo dames, daar ben ik weer.

Tjeetje wat wordt hier veel geschreven, kan het gewoon niet meer bijhouden…..

@ Remmir, Dat was echt heel heftig, ik was zo van slag dat ik het even niet meer wist, vandaar de pauze. Toen we verder wilde had ik dus een mega vleesboom dus nog langer wachten. Ben zo klaar met dat wachten. Mannen en vrouwen verschillen zo veel. Ik houd nu maar zoveel mogelijk bij hem weg en dump mijn verhaal hier, hahahahaha

@ Kim, wat fijn dat je het leuk hebt gehad, goed weer en geen hoofdpijn! Ik ben van de week naar de dierentuin geweest samen met vriendlief, zo belangrijk om samen wat te doen! Quality time!

@Eslief, wat gaaf dat je zoveel vrienden eraan over hebt gehouden. Ik heb met Bianca en R. een goede band samen met vriendlief, dat is zo fijn!! Verder heb ik op fb nog contact met sommige en via de app.

Wat balen voor je dat je veel alleen moet doen. 6 dagen werken en dan nog eens zo lang op een dag is wel erg veel. Mijn vriend heeft helaas geen werk dus is veel thuis en kan dan ook veel nadenken wat hem dan weer in de weg zit. Kan hij je man niet helpen in jullie bedrijf? Is hij vaker weg en jouw man vaker thuis? ;-)

@ Bianca, laat me eens met rust op de app, dan kan ik ff reageren hier…… (muts)…

Wat fijn dat R. geen koorts heeft gekregen en morgen al de eerste spuit, spannend!!!! Ik duim mijn duimen voor jullie allemaal blauw!!

Ja, langste verhaal ooit, tjeetje wat kan jij schrijven zeg, hahahahaha. (ik niet…)

Sportify is een muziek programma. Daar kan je muziek luisteren. Het is via KPN. Hij luistert graag muziek dus hij is blij met deze mogelijkheid.

Wij hebben een abonnement bij Basic Fit en is de gehele openingstijd geldig, ook in het weekend, ’s ochtends, ’s middags en ’s avonds. Allen niet samen, maar dat is niet erg, we sporten toch anders.

Ik ben momenteel wel een beetje een zeehond hoor. Vrijdag moet ik weer naar de longarts. Mijn medicatie is helemaal ingesteld op een zwangerschap. Ik ben afgelopen half jaar met alles overgestapt. Ik rammel soms als een echte apothekerskast. Hahahahaha, maar ja als het maar helpt, toch?

Heb de voice maar half gekeken, was er ineens klaar mee en heb wat op het forum zitten rommelen.

@ Moes, Pfff gelukkig iemand die ouder is dan ik. Maar wat is eigenlijk een leeftijd. Het is maar een getal, mensen van 18 kunnen in hun gedrag veel ouder zijn dan mensen van onze leeftijd. Toch?

Nou meiden, vandaag niet veel uit mijn handen gekomen, ik heb dus vandaag veel last van mijn longen en allergie. Ben dus lekker op de bank gaan hangen en nu inmiddels al een tijd achter de laptop. De kerstboom staat dus mooi te pronken in de huiskamer. Vriendlief gaat hem maandag weghalen. Ben ik ook wel blij om eigenlijk. Kunnen we er nog twee dagen van genieten.

Fijne rustige avond allemaal en tot schrijfs weer!

Knuffffff

Geplaatst

Meiden, welk lijstje gaan we gebruiken?

Dit lijstje?

Sjokke 33jaar Genk

Lisselotje 7 jan fm

Moes 41 jaar Dusseldorf 5 feb uitangsecho

Of dit lijstje?

[TABLE=class: cms_table, width: 555]

[TR]

[TD]Naam[/TD]

[TD]Leeftijd[/TD]

[TD]Welke behandeling[/TD]

[TD]Startdatum[/TD]

[TD]Welk ziekenhuis[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bianca[/TD]

[TD]29[/TD]

[TD]icsi[/TD]

[TD]09.01.14 echo[/TD]

[TD]Voorburg[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sjoke[/TD]

[TD]33[/TD]

[TD]Cryo tp[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]Genk[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Goofy[/TD]

[TD]37[/TD]

[TD]Cryo tp[/TD]

[TD]Start ong. 26.01.2014[/TD]

[TD]Nijmegen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lisselotje[/TD]

[TD]36[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]07.01.14 fm meting[/TD]

[TD]MCL/UMCG[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Emmiline[/TD]

[TD]34[/TD]

[TD]Cryo tp[/TD]

[TD]Tp 03.01.14[/TD]

[TD]?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Trientje[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]icsi[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Moes[/TD]

[TD]41[/TD]

[TD]ivf[/TD]

[TD]05.02.14 echo[/TD]

[TD]Dusseldorf[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seef[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]cryo[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]Amc[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eslief[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]29.12.13 start Lucrin[/TD]

[TD]?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]07.01.14 echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Remmir[/TD]

[TD]35[/TD]

[TD]icsi[/TD]

[TD]23.01.14 echo[/TD]

[TD]Dusseldorf[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kim[/TD]

[TD]33[/TD]

[TD]ivf[/TD]

[TD]01.01.14 deca[/TD]

[TD]Catharina ziekenhuis in Eindhoven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]17.01.14 echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Jessi79[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]icsi[/TD]

[TD]06.02.14 deca[/TD]

[TD]Deventer/Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Noah[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]icsi[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Victor83[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]icsi[/TD]

[TD]19.01.14 echo[/TD]

[TD]?[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Via een ervaren ivf forum gebruiker (:moon: )vernomen dat de kolommen vaag zijn en niet handig.

We gaan voor dit lijstje:

Bianca, 29 Jaar, Voorburg, 9 jan eerste fm

Sjokke, 33jaar, Genk

Goofy, 37 jaar, Nijmegen, Ong 26 jan start cryo

Lisselotje, 7 jan fm

Emmiline, 34 jaar, 3 jan, Terugplaatsing Cryo

Moes, 41 jaar, Dusseldorf, 5 feb uitangsecho

Eslief, 33 jaar, Isala Zwolle, 7jan uitgangsecho

Remmir, 35 jaar, Dusseldorf, 23 jan echo

Kim1980, 33 jaar, Catharina zh, 17 jan uitgangsecho

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden