Ga naar inhoud

ICSI in januari/februari 2014!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Moes, ongelooflijk veel succes!

Ik ben heel benieuwd wat het resultaat is. Hoor je dat ook gelijk na de punctie? En het aantal bevruchtingen, wanneer hoor je dat?

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wauw Noes wat een super goed nieuws zeg! Mooie score!

Kim en sjoke knuffel voor jullie!

Lady s op t wachtbankje ik duim voor jullie!

Sjoke, thanks! De echo was gisteren. Ik schrijf in t uitgerekend oktober topic en daar had ik alles neer gezet vind dat gepaster als hier ;-) ! Maar de echo was mooi! Volgende week vrijdag de volgende echo!!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

En noes, wat een ongelooflijk mooie score. Wie weet worden het er er wel nog ietsje meer. Ik heb tot nu toe altijd meer follikels gehad op het moment van punctie, dan bij de echo's vooraf.

Gewoon nog iets meer chocoeitjes de komende week en dan moet het echt goed komen. Hahaha, gekke dat je bent. Ik moest er en echt om lachen.

Maar fijn hè zo'n goede stimulatie. Had ik de laatste keer ook en de poging kon toen al niet meer stuk terwijl ik alleen nog maar met de FM's bezich was.

Geplaatst
En noes, wat een ongelooflijk mooie score. Wie weet worden het er er wel nog ietsje meer. Ik heb tot nu toe altijd meer follikels gehad op het moment van punctie, dan bij de echo's vooraf.

Gewoon nog iets meer chocoeitjes de komende week en dan moet het echt goed komen. Hahaha, gekke dat je bent. Ik moest er en echt om lachen.

Maar fijn hè zo'n goede stimulatie. Had ik de laatste keer ook en de poging kon toen al niet meer stuk terwijl ik alleen nog maar met de FM's bezich was.

Ja, dank je wel! Ik voel ze ook al een beetje en ik merk ook aan mezelf dat is iets meer/andere medicijnen gebruik, ik slaap wat onrustig en ben toch wat emotioneler.. Ha, de paaseitjes zijn alweer op, maar vriendlief gaat ze ook zelf maken, dus dat komt wel goed. Hoe gaat het met jou, is de cryo al aan boord?

Liefs,

Noes

Geplaatst

breek in... Noes wat een fantastische score meid! Heel veel succes de komende dagen/weken, dikke knuffel

En ook alle andere dames hier veel succes natuurlijk

breek uit..

Geplaatst

Hallo allemaal! Ik ben weer thuis uit DD. Acht eitjes gevonden!!! Hopelijk allemaal rijp, zal vast niet, maar anders wel een paar...

Narcose kan ik iedereen aanraden, heerlijk! Hoewel ik echt bang was vooraf. Ik verstond ze ook voor geen meter, ze waren druk met elkaar aan het praten terwijl ik met mijn benen wijd lag. Maar toen ze zeiden "ga maar lekker je ogen dichtdoen en aan iets leuks denken" was ik hups onder zeil.

Bij het wakker worden nergens last van en gelijk praatjes. Wel raar dat je dan ineens je onderbroek aanhebt én op een ander bedje ligt.

Nu pas heb ik het zeurende buik-gevoel maar de hele terugreis ging soepel zonder dat ik gaar was. En op de terugweg eindelijk kunnen ontbijten!!

Morgen word ik gebeld over de eventueel bevruchting.......zo eng weer. En dan in de embryo-stoof.

Wat lief dat iedereen me succes wenste! Zo leuk is dat.

Okaasan, spannend zeg!!! Ik duim met iedereen mee! Een dag zes topper.

Noes, ik blijf echt perplex van de hoeveelheid! Goed verder broeden en snuiven.

Hoe gaat het met Kim haar voet???

En Remmir, ik had geen uitslagen dus helaas weer bloed prikken, vier buisjes, ook voor dat onderzoek.

Mrs. de Vries, alles nog rustig bij jou??

Jessi al aan de paaseitjes gegaan??? Heerlijk! Te lekker..

Ik ga chillen, tot later weer,

Groetjes,

Moes

Geplaatst

Moes, wat een goede score. Duimen draaien voor goede bevruchtingen.

Noes, jij ook een super mooie score. Nog even doorspuiten.

Met mijn voet gaat het eigenlijk nog hetzelfde. Bij de minste beweging al pijnlijk. Morgen weet ik meer als het goed is. Wel merk ik dat ik hierdoor eigenlijk niet meer bezig ben met de mislukte poging. Dit is nu belangrijker.

Geplaatst

Moes goed bezig! Had je infuus op de hand? Spannend! Miss tref je Noes dinsdag!! Gezellig hoor zo'n meeting!! Duimen draaien volle touren!!

kim succes met je pootje!! Hopelijk valt het mee morgen!

Gelukje meestal als je de testdatum van het zh aanhoudt dan is de test wel reëel! Enkel komt het voor dat de innesteling later is en test je later alsnog positief, maar dat komt niet zo heel vaak voor!

De de vries hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? Voel je al wat?

Noes dat wordt niet meer paardrijden voorlopig!!

Ik heb alleen zere borsten door de utrogestan en verder voelt alles vrij normaal. Geen rommelende darmen meer of last van de eierstokken.. Tja zeg het maar ..

Geplaatst

Moes wat super zeg!!!! Ik duim mee voor heel veel rijpe eitjes!!!

Remmir mijn duimen draaien ook voor jou en Mrs de vries....

Noes morgen moet je weer fm toch? Succes alvast!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Nul bevruchtingen.....weg droom. Nog nooit gebeurd bij ons. Gewoon toch te vroeg de punctie gedaan. Ik zit ff onder een tegel geloof ik...

Geplaatst

aaah Moes !#&^#^@^@( hoe kan dat nou ben er stil van. ik wil je een hele dikke knuffel geven want die kun je nu mega hard gebruiken. lieverd geef toe aan je verdriet want dit is niet niks potver :-(

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

Moes wat vreselijk zeg!!!!! Kan mij heel hoed voorstellen dat je hier helemaal kapot van bent.

Een hele dikke digitale knuffel van mij!!!

Geplaatst

Moes ik schreef het al in het DD topic, maar wat een enorme tegenvaller. Getver de getver. Echt ongelooflijk.

Een hele dikke knuffel, want zoals Bianca ook al schrijft, die kan je zeker wel gebruiken.

Hè hoe kan dit nou weer.

Geplaatst

Noes hoe was jouw fm? Ik ben net geweest. 11 follikels van 10mm. Exact gelijk als bij de poging waar mijn dochter uit ontstaan is. Maandag weer een fm en waarschijnlijk donderdag de punctie.

Geplaatst

Jessi, ik ben woensdag al geweest en ik mag morgen weer, ben benieuwd. Ik ben nu ook wel een beetje bang voor een te vroege punctie in DD. Bij jou ziet het er goed uit.

Geplaatst

Tja, ik ben er inderdaad stuk van. Ik heb een gesprek aangevraagd. En dan kijken of ik deze poging zelf betaal en een nieuwe indien bij de verzekering. Dat zou misschien nog kunnen. Afsluiten met deze klote poging voelt niet goed. En ik had het nog zó gezegd in DD dat het mij te vroeg leek!! Ik moet nog brutaler worden dus.

Noes, laat anders net als Remmir je bloed prikken op de waarden voordat je de punctie afspreekt. Vooral ook omdat ik iemand in de wachtkamer sprak met hetzelfde bij haar vorige poging...

Getver wat een K traject is dit toch, het zweven tussen hoop en vrees.

Geplaatst

Moes een hele dikke knuffel voor jou!

Heb je al gebeld of laat je het voor nu ff bezinken?? Ik leef erg met je mee!!! Wat ongelofelijk shit voor jou! Hopelijk kunnen ze jou ook iets meer info geven over hoe en wat!!

Liefs mij

Geplaatst

Moes, ik heb dit verhaal wel eens eerder gehoord, en diegene heeft korting gekregen op de behandeling. €&@@&&&:-%#}]}^£$$£ grrrr, ik baal er ook echt van, ik vind het zo k*t voor je!!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Och nee moes verschrikkelijk meid

Ik wens je heel veel sterkte

En gewoon te vroeg heeft allemaal niet eens de kans gehad

Hele dikke knuffel

Geplaatst

Jee lees net het droevige nieuws van moes...wat erg zeg. Heb van de week me ook zorgen gemaakt vorige keer had ik 8 eitjes en 4 bevrucht. Deze keer 7 maar er waren maar 3 rijp. ze belden gister dat er maar 1 bevrucht was......tuurlijk ben ik super blij....want heb er maar 1 nodig maar was doods bang dat ook niks gedeeld was. Heb je alle behandelingen voor niks gedaan. Vreselijk meid....heel veel sterkte!! Ik heb vandaag mijn 2 de terugplaatsing gehad en hoop echt dat dit ons gelukje gaat worden....want onbewust denk ik als deze niet lukt blijf ik dan in Nijmegen of ga ik ook dd of Gent proberen en mijn vriend moet weer een nieuwe pesa doen want we hadden 2 rietjes en die zijn nou op. Pfffff.....ik moet niet op de feiten vooruit lopen deze keer gaat gewoon lukken. Ik heb gelezen dat ik gewoon positief moet denken en dat dat helpt....dus bijdeze!!! Succes allemaal!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden