Ga naar inhoud

ICSI in januari/februari 2014!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@remmir en mrs de vries, goed nieuws voor jullie! Op naar zaterdag.

@moes, voor jou komt het ook weer dichterbij. Gelukkig heb je niet veel bijwerkingen.

@jessi, ook goed nieuws bij jou.

Het wachten gaat hier nog wel goed. Ben alleen erg verkouden met hoofdpijn en keelpijn. Maar volgens mij heerst dat wel een beetje.

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Moes, ik ben ook lekker aan het snuiven! Ik ruik het niet echt want ik ben een klein beetje verkouden. Het is wel vies als er wat in je keel druppelt. Dr S. heeft er eigenlijk helemaal niet bijgezegd of het op vaste tijden moet, ik las ergens anders van wel.

En hij heeft ook niets gezegd of de puregon 's ochtends of 's avonds moet of vice versa. Ik doe de puregon wel 's ochtends en menopur 's avonds. Eerst maar weer eens kijken hoe dat ook alweer werkt zo'n pen.. is toch alweer een jaar geleden.

Jij succes morgen met de follikelmeting! ben benieuwd.

Mrs de vries, wat goed, alle drie nog in de race! We duimen gewoon weer verder...

Remmir, voor jou ook weer spannend morgen, pff, het is wel leuk zo'n embryoscope, maar niet zo goed voor (of tegen) de stress!

Lisselotje, jij gaat ook gewoon lekker door, nog anderhalve week wachten op de echo he? brr spannend! Maar het klinkt allemaal erg goed bij jou.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Moes succes morgen! Waarschijnlijk maandag of dinsdag weer naar DD voor de 2e hopelijk ook laatste echo.. Scheelt weer een rit! Nog even doorzetten met het spuiten en snuiven!! Heb je de hormonen nog onder controle?? Of is manlief de pineut?

Noes ben je al begonnen met de eerste spuit zetten?

Jessie succes met het spuiten en alle hormonen! Op naar een mooie oogst!

Kim beterschap. Knap dat je nog zolang kan wachten met testen! Heb je enig idee wanneer je wil gaan testen of wacht je voorbij die 12 dagen?

Mocht ik een tp krijgen test ik ook niet vroeg. Vorige keer wel gedaan en had daar spijt van! Succes nog met het wachten!

Geplaatst

Hoi jessi79!

Ik ben ook vandaag begonnen met de decapeptyl en zaterdag komt de menopur erbij.

Dit is onze 4e pog en die doen we nu in gent bij dr de sutter,en we zijn erg tevreden.

Ik denk dat de punctie dan ook eind feb is.

Spannend weer...voor ons allemaal!

Succes allemaal

Geplaatst

Kim is het nog een beetje uit te houden voor je? Hoe voel je je?

Noes hoe is het met jou?

Remmir, kun je je geduld/zenuwen nog bedwingen?

Noah, succes, hopelijk is deze poging raak voor jullie.

Hier weer goed nieuws. Alle drie nog in de race. Dat betekend morgen de TP. Vanmorgen hadden we twee 8-cellige embryo's waarvan één type 2 en één optimaal. En 1 Morula. Deze leek voor te lopen. Maar ze kunnen nog geen keus maken. Morgen horen we ook of één (of twee) nog ingevroren kunnen worden.

Geplaatst

Mrs. De vries wat een super nieuws alvast succes morgen..

Noes en moes snuif ze!!!

Hier gaat het goed.. Alleen zoals meerdere verkouden zere keel en af en tie hoofdpijn. Nog een week en 3 dagen tot de echo voor mij...

Remmir jij morgen ook een tp?

Kim hoe gaat het bij jou?

Andere dames ook allemaal succes.. Ik ga ff uurtje plat...

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Gaat nog wel goed hier ben alleen snotverkouden. Het begint nu wel erg spannend te worden. Zit nu op wd 8 en de vorige keer had ik op wd 9 al wat spotting. Op wd 10 is het toen mis gegaan. Dus een spannend weekend broekloeren voor de boeg. Ik ga denk ik niet eerder testen dan woensdag.

Geplaatst

Succes Remmir! Straks gezellig de emmies aan boord.

Ook Mrs. De vries veel succes!! Goede reis voor jullie beiden, met deze storm.

Geplaatst

Hoi allemaal,

gister een gesprek gehad met de arts moet over twee weken weer terug. Gelukkig is het hcg terug nul dus er geen sprake van een buiten bm zwangerschap. Hopelijk mag ik snel verder

Remmir en Mrs. De vries, veel geluk vandaag!

kim, beterschap. Ik duim voor je

Geplaatst

Remmir, wat goed!!! Heel veel succes vandaag met je 2 mooie emmies!! En je weet het he, lachen bij de terugplaatsing helpt! :clap2:

Mrs de Vries ook de terugplaatsing, wauw goed hoor!!!

Sjoke, het is te hopen dat je snel weer door kan, goed dat ze een bbz hebben uitgesloten, sterkte!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

@remmir, wat goed zeg. Hopelijk heb je de emmies nu al aan boord. Broeden maar.

@mrs de Vries, hoe laat heb jij de tp?

@sjoke, fijn dat je HGC weer 0 is en je geen bbz hebt.

Ik heb net een brief gekregen van het zh en we hebben 4 cryo's! Echt super, want we hebben tot nu toe ooit maar 1 cryo gehad. Maar ik hoop natuurlijk dat we ze niet nodig hebben.

Geplaatst

Remmir en Mrs. De vries heel veel succes met de tp!!!

Kim hopelijk deze maand raak voor jou!! En super dat je nog 4 cryo's hebt!!

Sjoke voor jouw hopelijk ook goed nieuws na gesprek met arts..

Geplaatst

Hee meiden, tp gehad van 1 blasto. De anderen waren helaas niet goed genoeg om in te vriezen.

Remmir, wow twee die goed op schema liggen! Super! We zullen ongeveer gelijk op lopen!

Beterschap kim, en we duimen mee de komende dagen. Nu wordt het heel spannend voor jullie.

Sjoke wat fijn dat het geen bbz is. Ik duim mee dat je snel verder mag.

En een knuffel voor iedereen!

Geplaatst

Mrs De vries.. Wij lopen idd gelijk op. Een blasto is de beste! Jammer dat die andere 2 niet goed genoeg zijn voor in de vriezer. Zijn deze gestopt met delen dan? Of hoe moet ik dat zien? Maar goed deze blasto moet het gewoon gaan zijn.. Dus heb je die in de vriezer niet nodig! Wij mogen de 26 testen. jullie de 25e?

Kim wow.. 4 cryo's!! Maar uiteraard gaat deze het worden toch!! Mijn duimen draaien.

Sjoke hopelijk mag je snel verder!

Noes… ik heb niet gelachen met de tp.. Wist niet dat dat kon helpen?? mag dat ook nu nog want heb een smile op mijn gezicht!! Miss een lach film.. Heb weleens meiden van hier gehoord dat ze na de TP een lach Film gingen kijken! Wij gaan iig lekker uit eten bij de Thai.. love it!!

Moes.. topper met je 7 follikels.. Ik heb vandaag toch nog weer gevraagd naar de uitslag van de dhea.. En hij is verdubbeld bij mij! Maar moet gewoon doorslikken tot ik echt zwanger ben.. Want voel me nu ook wel een beetje zwanger!

Lisselotje dank je wel! Nog een dikke week en dan gaan jullie jullie wonder bewonderen!! Spannend!

Mirella en Jessie dank je wel!

Geplaatst

Remmir wat super zeg!!! Dit wordt hem voor jullie en dan kom jij samen net Mrs. De vries ook gezellig mee kletsen in oktober!!!! Nu lekker genieten en 26 febr. Is ook al snel...

Geplaatst

Remmir en mrs de Vries, super goed nieuws op naar positieve testen. Mrs de Vries jammer dat de andere niet ingevroren konden worden, maar je gaat gewoon voor deze.

Geplaatst

Kim wat super dat je vier cryos hebben!!! Maar dat is dan voor de volgende ronde want je gaat je zwangerschap eerst uitdienen!

Mrs. De vries van harte met je suoergoeie emmie!! Broeden maar de komende tijd!

Remmir, wat een gezellige gedachte dat je nu een tweeling aan boord hebt!

En lisselotje, wat gezellig dat je ook nog steeds iedereen volgt.

En de anderen natuurlijk ook, Sjoke bijvoorbeeld. Gelukkig niet meer narigheid met een bbz. Weer een nieuwe start dus.

Tot schrijfs! Liefs Moes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden