Ga naar inhoud

ICSI in januari/februari 2014!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@noes, succes vandaag.

@moes, ja die utrobollen is echt zo'n knoeiboel.

Sporten is gezond zeggen ze, behalve als je op de voet van een tegenstander landt bij het springen en dan flink door je enkel gaat. Weet nu nog niet precies wat het is. Moet donderdag of vrijdag naar de eigen huisarts, want gisteren was het te pijnlijk om goed te onderzoeken. Zit nu dus met een drukverband en pootje omhoog.

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou lisselotje ik duim ook vast weer voor jou! Echo is ook weer zo'n hobbel te nemen.

Kim wat een pech! Nu kun je deze week wel afschrijven zeg. Doe rustig aan voor zover dat lukt.

Remmir dag vijf alweer!! Tikt langzaam weg de tijd.

En Noah en Jessie prikken nog even door samen met Noes.

Ook Mrs de vries alweer een dagje weggestreept van de wachtweken.... Komende dagen wordt spannend voor jullie.

Ik ga weer even werken zodat ik morgen met een relaxt hoofd onder narcose kan!

Noes, laat je straks de buit horen??

Moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Remmir en Mrs de Vries weer een dagje erbij.

Noah en Noes leuk dat we gelijk opgaan! Straks hopenlijk naast elkaar op het wachtbankje en daarna in een 'uitgerekend' topic. Welke dosis spuiten jullie?

Noes succes straks met de fm.

Kim wat balen van je enkel. Hoop dat de schade meevalt.

Geplaatst

En noes???

Kim dat moet je niet doen hè!! Pijnlijk zeg! Sterkte en pootje omhoog houden!

Moes je mag bijna! Doe je een overnachting?? Hoe laat mag je? Hempje eronder hè 😉

lisselotje nog even en je mag de kleine bewonderen! Hoe voel je je verder? Niet misselijk? Spannend hoor!!

mr de vries hoe gaat het? Wd 4 het sluipt voorbij 😝

ik nu op mijn werk.. Dagen gaan langzaam...

Dames succes met het spuiten en slikken en snuiven!

Geplaatst

En noes hoe was het?

Hier gaat goed. Nog steeds erg moe en gevoelige tepels. Af en toe misselijk. Maar dat hoort erbij. Ik vind de dagen ook langzaam gaan tot de echo..

Wanneer mag je testen remmir?

Geplaatst

Net de follikelmeting gehad in Leiderdorp, en het was niet te geloven!!:

8-10 follikels - 1x 13 mm

1x 11 mm

3x 10 mm

1x 9 mm

2 x 8 mm

1 x 6 mm

4 follikels - 1 x 15 mm

1x 9 mm

1 x 8 mm

1 x 7 mm

12 tot 14 follikels aan het groeien, niet te geloven. Ik heb er nog nooit zoveel gehad. Lang leve wonder dokter S!! Ik voel het ook wel een beetje. Heb het net doorgestuurd naar DD, ben benieuwd wanneer ik weer mag kijken!

Het rare is dat mijn rechter eierstok op de een of andere manier wakker is geworden, want daar groeide er altijd maar 1 in en nu de meeste!

Ook gelijk bloed geprikt, de assistente van de huisarts wou het eerst niet doen, maar toen heb ik zelf maar even gebeld en het uitgelegd en gelukkig vandaag een lieve meewerkende assistente...

Oja en net ook de brief van de zorgverzekering binnen gekregen, het wordt vergoed, super!!!! Wat een mooie dag vandaag..... :positive energie:

Liefs,

Noes

Geplaatst

Wauw wat geweldig noes!!! Zou dat de andere medicatie zijn? Nu lekker verder broeden. En nog toestemming ook van de verzekering, mooi begin van je nieuwe levensjaar!

Geplaatst

Jessi, dank je wel, was er zelf ook verbaasd over.

In DD heb ik uitgebreid bloedonderzoek laten doen zoals immuun en diverse hormonen, er is getest op Vitamine D3 gehalte en het bijnierschorshormoon (als dat laag is, kun je DHEA gaan slikken voor "verjonging").

Hij geeft het standaard advies voor diverse vitaminen, mineralen en omega3. En verder krijg ik iets andere medicatie: ipv 1x p dag 300 menopur en decapeptyl nu 's ochtends 150 puregon en 's avonds 225 menopur (dus iets meer totaal) en ipv de decapeptyl een neusspray die de eigen cyclus wat minder onderdrukt. Ook gaan de ontstane embryo's in de embryoscope voor 5 dagen en als ze het dan nog doen, pas na 5 dagen als blasto worden teruggeplaatst.

Net even iets anders en extra dan in Nederland, na 4 mislukte pogingen wou ik toch wat anders proberen.

Kim, sterkte met je voet, hopelijk is er niets in- of afgescheurd...

Moes, het zou toch wat zijn als ik dinsdag de punctie heb en jij de terugplaatsing... wel zo gezellig!!

Remmir en Mrs de Vries, lekker rustig verder broeden. Eigenlijk moet je veel dingen plannen deze weken voor de afleiding.

Lisselotje, oh wat spannend, volgende week de echo, het ziet er goed uit voor je!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noes wat doe je toch!! GEWELDIG!!! Dat gaat goed met jou! Hier worden we blij van zeg!! Nu doorbellen naar DD en hoor je wanneer je mag komen! Gaat lekker zeg! Misschien moet je van S wel iets minderen qua hormonen!

ik ben benieuwd wat ze zeggen!!

Geplaatst

Wauw noes, wat een top uitslag!! En ook nog een meewerkende verzekering,super. Geniet van deze topdag

kim, auw...beterschap

lisselotje, hopelijk vliegen de dagen voorbij, dan kun je gaan genieten bij de echo

Noah, succes vrijdag bij de fm

remmir en Mrs. De vries, de wachtweken killing....ik duim voor jullie

bianca, alles goed? Wanneer is jou echo

moes, geniet van je prikvrije dagje ;-))

groetjes

Geplaatst

Gelukkig is 26 ook al over een week... Ik kan mij best voorstellen dat je niet eerder test.

Hoe voel jij je verder? Wel spannend hoor dames!!!

Geplaatst
Noes wat doe je toch!! GEWELDIG!!! Dat gaat goed met jou! Hier worden we blij van zeg!! Nu doorbellen naar DD en hoor je wanneer je mag komen! Gaat lekker zeg! Misschien moet je van S wel iets minderen qua hormonen!

ik ben benieuwd wat ze zeggen!!

Net gebeld door DD, ik mag zaterdagmorgen weer een follikelmeting doen en dat voor 12 uur doorbellen. Dus gelijk een afspraak met het M.CK gemaakt, 10:20 uur mag ik komen. Leuk!

Aha, remmir, niet vroegtesten deze keer? groot gelijk heb je!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Haha die noes! Grappenmaker! Maar ze zijn wel heeeel lekker!!

MOESSSSSS Heel veel succes morgen! Ik ga duimen draaien voor jou en ben erg benieuwd hoeveel rijpe eitjes je hebt!!! Toi toi toi!!!!!!!

Geplaatst

Bedankt lieverds!! Rij nu dd binnen. Raar idee dat ik straks onder narcose moet....best spannend. Jullie horen mij later. Liefs Moes

Geplaatst

Dank jullie!! Ik zit nu in de wacht en word pas half tien opgehaald. Kim, hoe gaat het? Met je voet?

Tot later!!! Hopen op rijpe eitjes....ongerust......

Moes

Geplaatst

Heb je het gesprek al gehad ? Of zit je in die andere wachtkamer al? En uitslagen mee kunnen nemen? Of daar opnieuw bloedprikken?

Duimen draaien voor jou!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden