Ga naar inhoud

Uitgerekend oktober 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Victor eigenlijk moeten we t proberen zolang we t ons kunnen opbrengen. Vorige keer pieste ik in die maatbeker s avonds en snachts en deed t pas s ochtends in de flessen. Haha

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

• Reacties 804
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik weet het nog niet sta zo kotsen van die lucht dat het me niet eens lukt om in die bak te piesen

Geplaatst

Hahaha je moet ook in die maatbeker piessen ;-) dan laat jeje man t overgieten. Deed ralf ook vaak ik kon t ineens echt niet meer. Maar tijdens mn eerste zwangerschap heb ik nergens last van gehad haha

Geplaatst
Ik breek even in....

N-sky, wat lees ik nu?? Wauwwww van harte gefeliciteerd meid!! Hoe oud in jullie tweede wondertje nu?

Whaha bizar he? Onze jongste is nu 10 maanden.

1x ongesteld geweest en gelijk raak.

Dan sta je wel raar te kijken.

Geplaatst

Nee helaas ik had t gisteren laten prikken en zou vandaag kunnen bellen naar de huisarts maar t was nog niet binnen grrrr.

Wat dan? Jij wel?

Geplaatst

Hihihi dat heb ik gelukkig nog niet, maar komt vast nog wel. Bij mijn zoo at ik pizza terwijl ik dat niet lust en bij mijn dochter wou ik elke dag shoarma eten..

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Ik weet dat het iig 160 is want de minimum voor de clearblue test conceptie indicator 2-3 weken is 160 hcg. Ik ben zo bang dat het te laag is.. Wat denken jullie? Ik mag maandag hcg prikken. Zenuwachtig, ik heb steeds zo'n naar onderbuik gevoel. Hopelijk is dat alleen maar in angst.

ik heb zin in vissticks!!!

Geplaatst

Hope waar kan je dat hcg terug vinden dan vd clear blue? Ik kan t helemaal nergens vinden.

Als je hcg intoest op dag 14 via google vind je op een gegeven moment een topic van deze site. Veel meiden hebben hun hcg daarop ingevuld.

Een hcg van 160is goed hoor! Er waren meiden die maar hcg van 90hadden en dan was t ook goed. Zolang t maar verdubbeld!

Ik heb mn hcg op dag 14geprikt dat weet ik hopelijk morgen laat t dan wel weten. Ik twijfel alleen ofdat ik het voor de tweede keer ook laat prikken je ziet dan wel of t stijgt maar ja ik ben er dan ook meer mee bezig!

Haha vissticks die liggen hier in de oven!

Haha pizza en shoarma met extra knoflook wat zal je man blij geweest zijn!

victor Jij in patat dat had ik de vorige keer ook was helemaal gek van de mac donald at met gemak patat en drie big macs normaal 1 big mac en patat en ik zit vol haha.

Hier vandaag een enorme vreetbui vreselijk! Hopelijk krijg ik deze zwangerschap trek in wortels en komkommer iplv mac donalds haha

Geplaatst

Ik had clearblue zelf gebeld en zij zeiden:

25 hcg- 156 = 1-2 weken

160 hcg - 2600= 2-3 weken

2600 en hoger = 3+

wij ijl open gelijk toch? Ben benieuwd!

hmmmm vissticks met heeeeeeel veel ravigottesaus nomnomnom

toen ik zw was van mijn zoontje was ik verslaafd aan fruit en kip : ))

Geplaatst

meiden ik breek even in;

Ik weet niet of dat de test bij iedereen zo uitpakt. Ik had namelijk een test van 2-3 weken (helemaal in de stress) en dezelfde dag bloed geprikt met een uitslag van 4700!! wat goed was verdubbeld met de eerste keer bloedprikken.

toch wel gek...., weet ook niet wat ik daar van denken moest toen. Wilde het wel even meegeven, onnodig stress is echt niet leuk!!

breek weer uit.

Geplaatst

Ik had bij me dochter bloedgeprikt 2 dagen na dat de cb 1-2 weken aangaf. Mijn hcg was toen 308. Dit was 1 dag na nod. Hier vonden ze dat hoog en ze vroeg gelijk of er niet 2 waren teruggeplaatst.

Deze keer gaf ie met 4,5 weken al 2-3 weken aan op de cb

Geplaatst

Haha Victor, ti's geen rare vraag. Als je op HCG prikt kan het een indicatie zijn hoe het met de zwangerschap gaat. De marges zijn alleen wel heel groot. Ook kan je zien of het HCG elke 48-72 uur goed verdubbelt. Bij een goede zwangerschap is dat het geval. Verdubbelt het HCG niet is er een kans op mk/ma of bbzN-Sky ik had gelukkig ook met 4 wkn en 3 dgn een 2-3 met de clearblueVerder nu niet veel kwaaltjes. Met mijn zoon was ik vanaf 4,5 kots kots ziek.Ti's half 8 en ik heb zin in warme kibbeling met veeeeeel ravigottesaus whaha

Geplaatst

Ok, moet je dat zelf aanvragen bij de arts of wanneer wordt bepaald of je daar voor in aamerking komt.

Ik ben stront verkouden : %

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Geplaatst

Victor veel ziekenhuizen en huisartsen doen t niet. Die vinden een positieve zwangerschaps test voldoende. Ik zelf heb t de vorige keer gedaan ivm overstimulatie en wilde t toen twee dagen later weer doen.

Op dag 7 was mn hcg toen 25 en op dag 10 was het 112 ben nu benieuwd. Ik heb nu gewoon tegen mn huisarts gezegd dat t van t ziekenhuis mocht maar ofdat t gewoon via de huisarts kon omdat ik anders een uur naar voorburg moest rijden en dat was geen probleem!

Hope! Dat word zo dus warme kibbeling halen haha

Geplaatst

Ok! Naja hier hoeft het niet. Probeer maar beetje op te vertrouwen dat het wel goed gaar, maar zo'n giga verkoudheid werkt niet mee.

Soms als ik buk en overeind kom bijv met me dochter tillen erge steken in mijn lies herkent iemand dit?

Hoe is het met de rest...leven jullie ook zo naar die echo toe?

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Geplaatst

bij ons in het UMC Utrecht doen zij ook geen hcg prikken, maar ook bij mij met overstimulatie op wd 7 geprikt, mijn hcg was toen nog maar 8. Ik had dat totaal niet verwacht dat er überhaupt hcg zou zijn. Ik heb op wd 8 bloedgeprikt via huisarts en toen was het 16. Op wd 9 was het iig 25 anders sloegen de testen niet uit. Gisteren wd 14 was het iig 160, ik maak me vooral zorgen dat het zo laag is. Of is de hcg waarde normaal en maak ik me teveel zorgen?? Bij mijn zoontje was het met 5 wkn en 1 dag 17000! Maarja iedere zw is anders zeggen ze. Vandaar dat ik As maandag hcg laat prikken via huisarts voor mijn eigen gemoedsrust.

ojee Victor bah verkouden!! Niet leuk! Nee ik herken het niet. Begin van deze week had ik even steken in mijn buik that's it.

hier juist enorm zere tieten ineens auw!

Geplaatst

Hope, heb je deze keer op dag 14 geprikt? 160 is netjes hoor als hij zich maar per 48/72uur verdubbeld.

Wat je zegt iedere zwangerschap is anders. Ik zal als ik mn laptop vandaag of morgen aanheb dat topic hier eens plakken. Dan kan je t eens lezen. Best interessant maar soms word je er ook erg onzeker van. Owwe zere tieten is ook niks vooral niet voor de mannen ;-)

Victor ik kan me voorstellen dat je dan door zon verkoudheid toch wat onzeker word. Die steken heb ik nu niet vorige keer wel maar dat hoort er ook bij! Ik heb voornamelijk een gespannen buik en voelt t echt een soort van trekken ofzo,duizelig ongi gevoel vochtverlies (nog steeds) en s avonds lijkt me buik boller nu al! Dat is toch vreemd? Mn darmen zijn echt al sinds gisteren middag aan t rommelen.

Hier hebben we de echo over 12 dagen. Ik ben daar best nerveus voor maar probeer er zo min mogelijk over na te denken.

Lisselot hoe is t met jou?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden