Ga naar inhoud

Uitgerekend oktober 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha flamoesbollen bouw ook altijd af! Wat onwijs balen dat je zo onwijs misselijk bent. Dat hcg van jou is dus lekker aan t stijgen!

Victor balen van je keelpijn ik.wist niet dat je er niks voor mocht nemen. Weet dat nu voor t geval ik zelf keelpijn heb.

Nu officieel gefeliciteerd met de test! Hopelijk knap je snel op.

Lisselot, ik begrijp t heel erg. En vooral ook omdat haar ene zoon overleden is terwijl ze zo graag meer kindjes zou willen..dan is t dubbel zo heftig. Hoelang is dat eigenlijk geleden?

Succes dit weeken!

Hier gaar geslapen. En onder in mn buik echt een soort van beurs gevoel ofzo. Geen idee hoe is t moet beschrijven ;-)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

• Reacties 804
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nee ik mocht wel stoppen. Maar aangezien ik vermoed dat t de eerste keer mis ging door te stoppen kwamen ze er nu zelf bij om net zo als de vorige keer tot 12 weken door te gebruiken. Toen heb ik t vanaf 12tot 14 weken afgebouwd. Deze keer gebruik ik zelfs tot 16 weken omdat ik met 16 weken ook andere progesteron ga krijgen om de kans op een vroeg geboorte te verkleinen. Dus ik gebruik ze tot 16 weken

Geplaatst

Mijn neefje is nu 8 jaar. Ik ben zeker een trotse tante... Mijn zusje en ik zijn 2 keer samen zwanger geweest.. En leefden beide keren met elkaar mee. En praten ook heel veel met elkaar. We hebben een hele . Sterke band met elkaar...

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Heftig toen ze haar zoon verloor was jij dus ook.zwanger?

Zon sterkte band is dan heel fijn en bijzonder!

Geplaatst

Het kindje wat overleden is (jordy) zou dit jaar in augustus 10 worden en mijn zoon wordt in april 10. Maar het blijft moeilijk... Hoe lang het ook terug is..

Ik voel mij prima.. Bianca inderdaad ik ook beurs gevoel in onderbuik...

Mijn zoon moet straks voetballen en morgen een verjaardag... En dan zit het weekend er alweer op..

Victor balen dat je zo verkouden bent. Ik begin jammer genoeg ook al..

Ik hou ook nog steeds een slag om de arm tot de echo, maar heb wel een heel goed gevoel bij deze zwangerschap..

Geplaatst

Jij ook dat gekke beurse gevoel dus..dat had ik met L.ente ook.

Hmmmm gaat de voetbal wel Door? Hier komt t sinds vannacht met bakken uit de hemel.

Gelukkig heb je een Goed gevoel dan Heb je de Helft al gewonnen.

Heftig samen met je zus zwanger en jij een levend kindje en je zus een vlinderkindje!

Geplaatst

Ja hij moet in de zaal voetballen dus gaat wel door...

Ik durf alleen nog steeds niet te sporten.. Heel stom, maar gewoon voor mijn gevoel.. Ga het volgende week maar weer ff rustig proberen...

Geplaatst

Als je t niet durft moet je t gewoon niet doen. Ik begrijo niet je helemaal.

Owww zaalvoetbal! Bij jullie ook van dat hondenweer?

Geplaatst

Ik bedoelde ik begrijp je helemaal! Haha.

Brrrr wat een but weer wilde boodschappen doen en even bloemen halen voor L.ente en naar haar toe maar R kon helaas niet zonder auto weg omdat hij daarna moest klussen dus ik hoop zo dat t straks nog droog word!

Geplaatst

Ja dat hoop ik ook... Wij moeten nog ff boodschappen doen.

Dus gaan wij samen duimen, maar denk niet dat het helpt vandaag.. Gelukkig hebben we paraplu's.. Hihihi

Geplaatst

Jaaa plu ligt in de auto haha. En denk dat je met de wind weinig plu over houd haha.

Succes vandaag!

Geplaatst

Waar is de Lente? Hmmmm zon, warmte, bloemetjes en een dikkere buik 😃😃

Geplaatst

Bedoelde bloemen brengen naar L.ente (mn dochter) op de begraafplaats ;-)

Maar kan ook niet wachten op de Lente heerlijk deur open zonder jas lopen in t zonnetje lopen en hopelijk met dikke buik!

Geplaatst

Goede morgen meiden wat hebben jullie een hoop.gekletst. Ik durfde die bollen ook nooit gelijk weg te laten. Ik bouwde ze langszaam af tot de eerste echo.

Nu geen bollen natuurlijk.

Ik heb vanmorgen gewerkt. Misselijkheid viel gelukkig mee. Ik moet vanavond ook weer werken hoop dat weer een beetje meevalt

Geplaatst

Getsie jij ook al een beetje misselijk! Hopelijk helpen kleine beetjes eten!

Werk jij in de zorg? Lijkt me vreselijk s avonds werken en zwanger zijn! Je bent dan zo moe!

Geplaatst

Hoi dames, ik hoop me hier over twee weken ook te melden op dit gezellige bankje.

@mrs de vries, ik heb ook op de freya site gekeken wanneer ik uitgerekend zou zijn als deze poging gaat lukken. Dat zou 27 oktober zijn en dat is de sterfdatum van ons neefje van 2. Ik vind dat zo bizar, zou het een voorteken zijn?

Geplaatst

Vanmorgen een cb test gedaan deze gaf 2-3 weken aan. Dit is helemaal ok volgens mij...! Werd toch wat onzeker over het geklets van hcg waarden : %

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Geplaatst

Hahah Bianca ik geloof dat we langs elkaar heen praten! Ik snap dat jouw prachtige dochter met een nog mooiere naam L.ente heet en dat je bloemen wil brengen. En ik heb zin in het seizoen Lente hihi!

Geplaatst

Meiden even n vraagje. Gisteren was ik heel erg misselijk ontzettend pijnlijke borsten steken in mijn buik. En dan vandaag niets meer. Hebben jullie dat ook? De ene dag last van kwaaltjes en de volgende dag niet? Pffff word hier zo onzeker van!! Vreselijk. Ik had dat met m'n zw van mijn zoontje totaal niet

Geplaatst

Ja ik werk in de wijkzorg.

Savonds heb ik juist meer energie dan smorgens en ben ik ook niet zo misselijk. Ben meestal max om 22.00 klaar.

Maar vaak tussen 20.30 en 21.30. En de avonden worden steeds langer licht dus alleen maar fijn.

Qua klachten heb het soms ook even dat ik minder voel maar ben vrij rustig ik zie het wel. Nog een week en 2 dagen tot de eerste echo!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden