Ga naar inhoud

Uitgerekend november/december 2014!


okaasan

Aanbevolen Berichten

Hallo meiden,

 

Ik kom me hier nog eens melden, ben inmiddels 34 weken en 6 dgn zwanger en heb al zoooo lang niet meer meegeschreven, nu ben ik met verlof en heb weer wat tijd over, dus ik dacht,...laat ik weer eens gezellig op het forum kijken! Ik moet nog even alles bij lezen, maar dat komt vast goed.

 

Babeth, ik zie dat je bevallen bent, van harte gefeliciteerd met jullie manneke, geniet van elkaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoe gaat het dames?

 

Ralletje schrijf gezellig nog even mee

 

Remmir is duuk nu thuis geloof het wel of niet hoe gaat het

 

Babeth en celene ook lekker aan het genieten

 

Wij moeten straks naar de kinderarts het beleid voor na de bevalling door spreken hopelijk valt het allemaal mee ik verwacht ook geen weken opname maar wil wel weten waar we aan toe zijn

 

Verder gaat het redelijk hier de nesteldrang is op en top aanwezig en gister had ik een goede dag dus dan ga ik ook los haha

Verder is alles klaar hij kan komen ben nu 36.1 dus volgende week vind ik prima hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mari dat schiet al mooi op! Hoe was het gesprek? Is het je mee gevallen? Hoe zien ze het en hoelang zal de opname ongeveer zijn?

 

Klopt Duuk was thuis. Helaas is hij na 5dagen weer opgenomen en hij ligt er nog. Miss volgende week weer thuis. Ik hoop het...

 

Sterkte en succes voor de rest van de dames ook!

 

 

02-08-2014 Femen Duuk geboren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee echt wat rot hopelijk gaat het nu snel beter en komt hij definitief thuis sterkte

 

Het gesprek ging op zich goed

Antwoorden over hoe hij zal zijn krijgen we niet dat wisten we ook maar we weten nu wel dat ze niet verwachten dat hij lang opgenomen gaat worden zodra hij goed drinkt en zijn temp vast kan houden mogen we naar huis

 

Wel wordt hij na de geboorte eerst nagekeken door de kinderarts en krijgt hij een echo van zijn hoofdje om te kijken naar de cyste dit zal regelmatig gebeuren de eerste tijd van zijn leven om in de gaten te houden of hij niet gaat groeien want dan bestaat alsnog de kans op een waterhoofd en kunnen er gevaarlijke dingen im de verdrukking komen

 

Maar voor eerst zal de kraamperiode zo normaal mogelijk zijn mits hij het goed doet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,Op 14-11-2014 is onze mooie, lieve en prachtige zoontje Finn geboren, hij weegt 3680gr en is 55cm lang.Alles gaat goed, ik zal later wat vertellen over de bevallingTotally in love!!

[ATTACH=CONFIG]5910[/ATTACH]

Gefeliciteerd met jullie zoon Finn, en fijn om te lezen dat alles goed gaat.

dikke knuff van ons

Hope&Faith

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden, ik zal later uitgebreider reageren maar wilde jullie laten weten dat ik afgelopen woensdag 19 November ben bevallen van een gezond en superlief zoontje L. (ik wil een beetje anoniem blijven dus vandaar alleen de eerste letter) van 3400 gr en 49 cm.

Na een lange bevalling mochten we direct naar huis. We genieten met volle teugen van (dit keer) een normale kraamtijd! Wat een rijkdom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle felicitaties! Pip leuk dat je ook nog meeleest. Hoe is het met jullie kleine?

Remmir, jeetje wat balen dat Duuk weer is opgenomen. Ik ken het gevoel helaas (bij mijn oudste zoontje ook een paar dagen thuis en vervolgens weer opgenomen). Was hij nou al geopereerd? Hopelijk is hij snel weer thuis. Krijgen jullie nog een paar uurtjes kraamzorg?

Meiske, fijn dat jullie zo aan het genieten zijn!

Voor de andere meiden die nog moeten bevallen succes met de laatste loodjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twinkle met onze kleine gaat het fantastisch! Vier maanden alweer. Ze is erg lief en ik ben stapelverliefd. Een gevoel dat overigens niet meteen aanwezig was hoor. Die roze wolk moest ik echt even zoeken. Ik ben hier mee blijven lezen, omdat ik jouw mooie afloop mee wilde krijgen. Topper! Geniet lekker van je mannen!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pip, lief dat je nog aan me gedacht hebt. Fijn dat het zo goed gaat met jullie dochtertje! Ja die roze wolk word nog wel een overschat in het begin .

Bedankt en geniet van jullie lieve dochtertje!

 

Meiden bedankt voor alle felicitaties. Het gaat erg goed met de kleine. Kan uren naar hem kijken ️.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen.

 

vandaag naar het ziekenhuis gegaan voor controle en besluiten of ik in huis wil bevallen of ziekenhuis.

Ben er nog steeds niet overuit.

Thuis lijkt me heerlijk maar als het niet gaat zoals je hoopt verdaag je nog naar ziekenhuis. Ik lijk erop Hihi..

nu kwam het erop aan ik mag ook al met 39 weken en dan in laten leiden ook i.v.m dat mijn man doordeweeks niet in huis is. Dus kans groter is dat mijn man het niet red om naar huis te komen. Andere kant heb ik zoiets laat lekker zitten het komt wanneer het er klaar voor is. Moeilijke keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig is dat Mar maar op zich wel fijn als je man er tich wel op tijd bij is haha

 

Ik ben gister weer op controle geweest en we hebben eindelijk een datum als hij er voor 8 dec niet is moeten we ons dan om half 8 melden en gaan ze kijken of ze de vliezen al kunnen breken en anders krijg ik een ballon om de boel op te rekken maar het einde is eindelijk in zicht

Ik kan ook echt niet veel meer lopen is een drama en ik slaap ook amper nog

Daardoor mag ik wel aangeven als het niet meer gaat dan kan ik eventueel een nacht opgenomen worden zodat ik met medicatie een nacht kan slapen maar daar ben ik zelf niet heel happig op.

 

Van de week dachten we wel al dat het begonnen was en hebben we een avond in het zh door gebracht ik heb heel veel harde buiken en ze waren die avond ook regelmatig en best pijnlijk maar het was vals alarm helaas

 

Hoe is het met de rest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou zeker fijn zijn.

En dan ben ik met de kerstdagen weer op de been haha.. mag nog een week twijfelen dan moet ik zeggen wel of niet inleiden. Pff..

eerst maar eens mijn dochter haar verjaardag vieren is aankomend woensdag dan zie ik wel verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden