Ga naar inhoud

Uitgerekend november/december 2014!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo meiden!

Jeetje Mar wat een verhaal zeg ongelooflijk! En wat goed dat je je gevoel gevolgd hebt. Ben erg blij voor je dat het goed is afgelopen! Bloedverlies zegt niet alles gelukkig maar het laat je behoorlijk schrikken. Ik heb dit met mijn vorige zwangerschap ook meegemaakt. Horror was het zoveel bloed en stolsels en het is toch goed gekomen. Bizar he dat ze niet weten waar het vandaan komt?! In ieder geval welkom terug en probeer niet te stressen!

Remmir je kunt niet veel doen meis dan nemen zoals het komt al is dat erg spannend en onzeker. Houd in gedachte dat het ook niks zou kunnen zijn! Ik duim voor jullie.

Ik heb niet alles terug gelezen omdat ik wat ziekjes ben. Koortsig en en maagpijn en allergie. Voel me gewoon niet lekker! En dan heb ik nergens zin in. Lijkt of misselijkheid toeneemt. Niks smaakt zoals t hoort en heb zon vieze zure smaak in mn mond bah!

Bijna 12 weken! Het vliegt voorbij niet normaal. En begin nu weet wat onzeker te worden. Mn buik is een stuk "platter" en voel me niet mega zwanger. Raar mens he?! Komt denk ik doordat ik niet meer elke week een echo heb hahaha. Dat gaf toch bevestiging!

Hoe is het met de rest van de meiden?

Meiske geniet je nog even van de tijd voor je cerclage krijgt?! Nu kun je nog van alles doen. Spannend hoor.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bianca je bent een topper

Wij kunnen met z'n allen nog beter dokter worden dan die mafkees morgen

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0100 met Tapatalk

Geplaatst

Oh Maris, echt ongelofelijk he, ik blijf maar aan jullie denken, ben verbijsterd hoe er gisteren gehandeld is!

ik hoop dat de rust snel weder zal keren en dat er vele mooie echo's zullen volgen! X

Celene wat rot dat je zo beroerd bent zeg, pittig met de zorg voor kindjes!

ik heb 13-5 pas mijn volgende afspraak weer, ik hoop dat ik dat redt, anders bel ik tussendoor eventjes ;-)

vandaag vernomen dat ik 20-5 de cerclage geplaatst ga krijgen, had nogal wat voeten in aarde maar gelukkig maakte de gyn die het van ons "mag" doen wat ruimte.

hij stond niet in "mijn 13/14 weken periode " op de ok ingepland maar voert het nu extra vroeg uit zodat het programma van die opererende gyns geen hinder ervan heeft.

vandaag precies over 4 weken, spannend!

Geplaatst

Mari, wat een verhaal! Maar wat een opluchting dat alles goed is. En wat een enorme blunder van die artsen! Ik zou zeker een klacht indienen. Maar gelukkig heb je geluisterd naar je eigen gevoel. Ik vond het al zo snel dat je medicatie en eventueel zelfs een curretage zou moeten ondergaan.

Geplaatst

Ja erg he vonden wij zelf ook te snel vandaar mijn twijfels

Ik ga zeker een klacht indienen want wat als ik wel die tabletten genomen had dan kreeg ik nu geen 2de kindje en nu kan het nog wel mis gaan maar dan is het de natuur en niet door toe doen van iemand anders

Maar goed voor nu ben ik zwanger

Babeth wat een afspraken jeetje zwaar lijkt het me ook dat je straks volledig rust moet hebben maar goed met hulp is dat te doen gelukkig

Geplaatst

Mari, was dit een ander ziekenhuis als waar je de ivf/ icsi hebt gedaan?

Goed dat je een klacht indient. Wie weet is dit al bij meer vrouwen gebeurd...

Geplaatst

Meiden even iets bijzonders met jullie delen: ik voel onze ukkepuk bewegen!

Gisteren merkte ik het al maar vandaag weer, ik herken het gekriebel , ohhh wat fijn want de misselijkheid lijkt erg minder....

Geplaatst

Oh wauw bijzonder gevoel he ik kan niet wachten

geniet ervan meid

Twinkle ja klopt dit was in het zh en de icsi was in de fertiliteitskliniek dat is echt een kliniek voor alleen vruchtbaarheidsproblemen

Geplaatst

Dat is wel heel vroeg als je het nu al voelt. Is toch altijd rond de 17de week?

Nog 2 weekjes mag ik om een echo hopen dat we een hartje horen :happy11:

Geplaatst

Breekt even in voor meiske----

Wow, wat super! Ik zag je berichtje en moest gewoon even reageren. Ben zo blij voor je! xx

Breekt weer uit-------

Geplaatst

Nou Mar nee hoor, ja het is erg vroeg, daarom dat ik gisteren nog twijfelde maar ik herken het !

mijn dochtertje voelde ik met 13-14 weken, exact moet ik het even nakijken maar mijn jongens voelde ik later.

Geplaatst

Meiske, wat bijzonder! En inderdaad vroeg. Maar bij je dochter ook al vroeg dus.

Bij mij zoontje voelde ik het pas heel laat. Maar toen wist ik ook nog niet wat je moest voelen... Dus hoop dat ik het nu eerder herken.

Mar, spannend en de tijd gaat zoooo langzaam tot die eerste echo vind je niet?

Hier gaat alles goed. Voel me steeds meer zwanger ;-). Echt een fijn en wat zekerder gevoel. Borsten zijn al best gegroeid en erg gevoelig. En heb een megabuik. Ik denk door mijn darmen die erg raar doen. Ik hoop wel dat dat snel overgaat want ik weet momenteel niet wat ik aan moet trekken en wil het nog even geheim houden.

Ook voelt het of ik de hele dag propvol zit. Iemand ervaring mee?

Gisteren kwam de man van moeders voor moeders precies toen er een bekende langskwam dus die weet het nu al ;-).

Geplaatst

Ik heb de lijst maar weer even opgezocht:

Mari en Mar, misschien willen jullie jullie gegevens er ook opzetten?

Remmir: 04-11-2014

Celene: 06-11-2014

Meiske74:18-11-2014

Twinklestar: 25-11-2014

Eerste echo

Remmir: 13-03-2014

Celene: 17-03-2014

Meiske: 29-03-2014

Twinklestar: 05-04-2014

Tweede echo

Remmir: 26-03-2014

Celene: 31-03-2014

Meiske: 04-04-2014

Twinklestar: 14-4-2014

Derde echo/controle

Celene: 07-04-2014

Remmir: 09-04-2014

Meiske74:17-04-2014 ( Gynaecoloog)

Twinklestar: 02-05-2014

Vierde echo:

Remmir:14-04-2014

Termijnecho:

Remmir: 24-04-2014

Geplaatst

Mijn 1ste echo is 9 mei.

En duurt inderdaad heel lang ja maar zolang ik me echt zwanger voel maak ik me geen zorgen mijn buik is ook al dikker kan geen spijkerbroeken aan dus maar over op me leggings haha.. Bh kan ik niet meer aan doet flink zeer dus van de week maar meegroei bh's gekocht. Had ik toen ook vrij snel dus zal wel goed zijn.

Geplaatst

Het lukt mij niet via de tel dus als iemand het wil invullen voor mij anders doe ik het vanabond even

30 april 2de echo en 15 dec uitgerekend

Geplaatst

Uitgerekende datum:

Remmir: 04-11-2014

Celene: 06-11-2014

Meiske74:18-11-2014

Twinklestar: 25-11-2014

Mari-83: 12-12-2014

Eerste echo

Remmir: 13-03-2014

Celene: 17-03-2014

Meiske: 29-03-2014

Twinklestar: 05-04-2014

Marr88: 09-05-2014

Tweede echo

Remmir: 26-03-2014

Celene: 31-03-2014

Meiske: 04-04-2014

Twinklestar: 14-4-2014

Mari-83: 30-04-2014

Derde echo/controle

Celene: 07-04-2014

Remmir: 09-04-2014

Meiske74:17-04-2014 ( Gynaecoloog)

Twinklestar: 02-05-2014

Vierde echo:

Remmir:14-04-2014

Meiske74: 13-05-2014

Termijnecho:

Remmir: 24-04-2014

Meiske74: 13-05-2014 ( combinatietest )

Geplaatst

Mari wat een verhaal. En wat goed dat je je eigen gevoel hebt gevolgd!! Hoe voel je je verder?

meiske wat bijzonder dat je het al gevoeld hebt! Ik zou niet weten wat ik moet voelen dus dat zal wel lang duren. En ze zeiden dat de placentA ervoor lag dus duurt nog langer.

Allemaal fijne koningsdag!!!

Geplaatst

Ja het is net een verhaal uit een soap vreselijk

Ja ik ben er echt voor volg je moederinstinct/gevoel

Ik voel me redelijk vanmorgen weer een bloeding gehad maar de echo bij de vlos was weer super goed gelukkig

Verder voel me verder redelijk misselijk en moe maar dat hoort erbij

Geplaatst

Hier met de twins alles goed! Morgen de belangrijke echo incl bloeduitslagen . Erg spannend.

Ondertussen zit ik in de ziektewet ivm dat ze mij eruit willen gooien. Om economische redenen. Ik werk in de zaak die tot sept van mij was en heb deze verkocht aan hun en ben er in loondienst. Ze moeten mij nog veel geld betalen en daarom gooien ze mij eruit omdat ik de duurste ben. Ongelofelijke situatie. Komt veel bij kijken.

Gister toch voor zekerheid echo gehad ivm met mijn spanning/ hoofdpijn maar de twins doen het goed. Bloeddruk wel wat verhoogt maar ja niet zo gek..

Geplaatst

Sjonge Remmir wat een bizarre en ellendige situatie zeg! Ze zijn je niet zomaar kwijt natuurlijk maar leuk is anders...spannend morgen! Veel succes !!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden