Ga naar inhoud

Uitgerekend november/december 2014!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Remmir, wat een stelletje **** zeg! Hoop dat je er niet teveel stress van hebt. En weten ze al dat je zwanger bent? Want dan sta je best sterk (volgens mij mogen ze je dan niet zo maar ontslaan).

Spannend morgen de echo. En fijn dat alles er nu goed uitzag. Wel goed op je bloeddruk letten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Van mijn dochter toen ik net zwanger was had ik ook ontslag gehad kan wel ze kunnen alles was overal achteraan gegaan maar had geen nut.

Bedrijf was toen overgenomen. Ik verdaagde toen wel in de ww 70 procent. Na de geboorte nog half jaar gehad dus was toen wel top geregeld maar leuk is anders.

Geplaatst

Jeetje wat een toestand op je werk kan me indenken dat je de ziektewet ingegaan bent

Succes morgen

Vanmorgen hier weer een echo gehad alles was weer goed met mini was ook tevens de laatste echo in de Ivfkliniek wel raar hoor

Over 1.5 week weer een echo bij 9 weken

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0100 met Tapatalk

Geplaatst

Mar, ik dacht dat je dan toch redelijk sterk stond maar niet dus. Sommige werkgevers zijn keihard.

Ik hoop dat Remmir er in ieder geval geld aan overhoudt. Vervelend hoor die stress.

Geplaatst

Als je een tijdelijk contract hebt en die loopt af, kan een werkgever zonder opgaaf van reden een contract niet verlengen, of je nou zwanger bent of niet. Ik heb onlangs een re-organisatie meegemaakt en ook toen zijn er zwangere werknemers boventallig verklaard. Keihard, maar helaas wel de realiteit :-(

Makkelijk gezegd Remmir, maar probeer je er niet al te druk om te maken. Je zwangerschap voldragen is nu het belangrijkste! Sterkte!

Geplaatst

Het is niet zo dat ik ontslagen word, want dat kan en mag idd niet!! Als zwangere sta je toch echt best sterk.. contract voor bepaalde tijd is anders. Ze mogen niet je zwangerschap als reden geven voor geen contract verlenging. Heb een contract voor onbepaalde tijd! Alleen gaat het financieel slecht bij hun en ik ben de grootste kostenpost omdat ik nog veel geld van hun moet krijgen voor de zaak en ik een redelijk salaris er bij in gepingeld heb. Ontslaan kan niet, maar de keuze is akkoord gaan met wat ze mij gaan bieden (en dat is nog niet eens genoeg van wat ik nog van hun krijg) Of de zaak wordt failliet verklaard en heb je sowieso niets! Er komt erg veel bij kijken.. maar het feit dat ze mij in deze positie plaatsen nu ik eindelijk zwanger ben is ongelofelijk.. werk er al 14 jaar en kom zelfs thuis bij mensen die ongeneselijk ziek zijn en ik nu niets kan en hun van niets weten steekt heel erg.. Maar goed ik moet het loslaten.. althans proberen!

Geplaatst

Remmir, wat een vervelende situatie. Beide opties zijn dus eigenlijk niks. Maar wat moet je dan he? Een rechtszaak aanspannen? Of heeft dat geen zin?

Hopelijk krijgen jullie vandaag goed nieuws over de tweeling en wordt het een relaxte en mooie echo plus uitslag. Succes.

Geplaatst

Jeetje wat een rotsituatie het is beide niks maar bij failliet sta je zeker met lege handen

Ik hoop maar dat er snel een oplossing komt

Hier sinds gisteravond weer wat bloedverlies schrok wel even maar had gisteren 2 echo's gehad daarvoor en was alleen thuis met mijn dochter dus heb niet gebeld nu veranderd het alweer in oud bloed dus maak me nog niet zo'n zorgen heb ook totaal geen buikpijn

Geplaatst

Remmir wat ontzettend klote zeg en wat je zegt, zo leer je de mensen kennen.....pfff

misschien kijken wat je er maximaal uit kunt slepen? Waardeloos....

Ik hoop dat de echo vandaag heel wat onrust zal gaan wegnemen meid!

maris wat schrikken weer zeg! Gelukkig weer oud van kleur maar leuk is anders....

Hoe gaat het met de rest?

hier goed maar ben ziek, een zware kou,pfff lang geleden dat ik echt gevloerd was.

Geplaatst

Alles was goed!!!!! Kindje 1 kans van 1;4800 Kindje 2 1:2900 Dus dat was netjes zeiden ze. We zijn zooooo opgelucht. Het is weer weg getrokken. Dat komt wel vaker voor zei zij. Wij zijn zo blij kan het niet uitleggen.. Nu begint het genieten ook meer! We hebben 1,5u naar de twins mogen kijken en wat leuk.

Dat maakt onze chaos van het werk een stuk minder belangrijk nu!

We nemen nu een advocaat in armen die ons verder begeleid met wat wij het beste kunnen doen!

Meiske wat rot voor je dat je zo'n verkoudheid hebt! Blijkbaar ligt dat voor de zwangeren toch meer op de loer. Hopelijk knap je snel op! Heb je uk nog weer gevoeld? Lijkt me zo bijzonder!

Mari wat schrikken zeg. Waarschijnlijk hoort dit een beetje bij deze zwangerschap. Hoor vaker meiden die dit hebben, maar fijn is het niet. Het maakt je zo onzeker he. Gelukkig waren de echo's verder goed! Rustig aan doen!

Twinkle ik heb geen idee eigenlijk of we een rechtzaak ervan gaan maken. Ligt eraan hoe ver hun willen doorzetten met mij eruit krijgen. Hopelijk kan onze advocaat ons daar goed bij helpen! Zelf weet je er dan toch te weinig van!

Hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? krijg je al een mooi buikje?

Celene hoe gaat het met jou? Jij vandaag 13wk!!! Knap je nog een beetje op?

Geplaatst

Wat lief van je Meiske!! Zo fijn van zo'n forum!!

Remmir ik moet de hele dag regelmatig aan je denken, ik hoop dat de uitslag goed was!!!
Geplaatst

Ohhhh wat een goed nieuws zeg!! Poehhhhh wat een opluchting!

en uiteraard gaan je kindjes boven alles maar neemt niet weg dat dat gedoe met het werk verre van " prettig" is he, gelukkig lukt het jullie om je vooral op de frummeltjes te focussen en laat die advocaat zijn/ haar ding maar doen ;-)

ik heb ukkie gevoeld en juist omdat ik niet fit ben nu extra fijn!

Mijn werkdag van gisteren geruild met PT dag van vandaag en gelukkig voel ik me een stuk beter, dus even wat werken, onze dochter is bij opa en oma gaan logeren vannacht.

Geplaatst

Super Remmir!! Wat heerlijk dat de kindjes het goed doen zeg. Zijn jullie nog nog doorgestuurd voor verdere onderzoeken?

Meiske, beterschap!! En werkze weer..

Groetjes!

Moes

Geplaatst

Moes nee we komen met deze uitslagen niet in vervolg onderzoek. Je hebt een verhoogt risico vanaf. 1:200 volgens mij.

Nekplooi van kindje 2 was 2.5 iets dikker dan kindje met 1.6. Maar het was nog prima. Pas met 20wk echo weer volledige controle.

Meiske groot gelijk dat je hebt geruild! Fijn dat het beter gaat! Nu je dochter uit logeren is geweest heb je iig een goede nachtrust gehad!

Werkse!!

Geplaatst

Remmir, gefeliciteerd! Wat zal dit een opluchting voor jullie zijn. Nu hopen dat de advocaat voor wat rust gaat zorgen voor jullie en je je meer op de kleintjes in je buik kunt gaan richten.

Meiske, vervelend dat je je niet goed voelde maar nu inmiddels weer een beetje opgeknapt. Echt bijzonder dat je de kleine al zo goed voelt.

Ik ben momenteel erg met de zwangerschap bezig. Er komen toch weer dingen boven van de geboorte van mijn zoontje. Ik wil zo graag dat alles nu normaal gaat. Vandaag een echo dus vannacht toch wel slecht geslapen.

Verder gisteren wat nieuwe shirtjes gekocht want ik wist niet meer wat ik aan moest trekken. Krijg toch al een beetje een buikje en aangezien nog niet iedereen het weet probeer ik het nog een beetje te verbergen ;-).

Ik merk dat het bij een tweede toch wat sneller gaat.

Hoe gaat het met jullie buikjes?

Geplaatst

Remmir, even snel van mijn werk: wat een opluchting, ik ben zo blij voor jullie!!!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Net terug van de echo. Alles zag er goed uit. En wat een verschil alweer met de laatste echo. Echt een kindje nu. Het was volop aan het bewegen. Zo leuk om te zien. Dus hier weer wat meer zekerheid.

Geplaatst

Hallo meiden

De meesten kennen mij niet, misschien Maris nog wel van heel lang geleden!

Na 7 jaar MMM, 4 IVF, diverse cryo's zijn wij zwanger geraakt van onze allerlaatste poging.

Nooit meer verwacht, nooit meer op gehoopt.

We dachten, kom laten we de laatste ook maar opmaken zodat we verder kunnen.

Zeg maar een soort van afsluiting van het hele traject..

En dan opeens.... ZWANGER

De wereld staat op de kop, en hoe blij we ook zijn. Kost het toch ook wat moeite om deze omslag te maken

Inmiddels zijn we 12.2 weken zwanger en hebben we al 6 goede echo's gehad

Alles lijkt goed te gaan en merk dat het besef en heel soms het genieten ook wat meer komt

Lees al een poosje mee, en dacht dat het tijd werd om ook eens wat te zeggen ;-)

Liefs Eve

Geplaatst

Wauw eve wat goed jou hier tegen te komen super gefeliciteerd

Is het via Hengelo/Zwolle gelukt of ben je nog ergens anders heen gegaan

Twinkle super dat alles goed was

Geplaatst

Lief, dank je wel

Jij ook van harte! Wel een spannende start lees ik, sterkte daarmee

We zijn voor onze laatste IVF naar Geertgen gegaan, wel een eind rijden elke keer. Meer dan waard!

Prettige kliniek en alles kon op onze manier.

En jullie? Wel in Hengelo?

Geplaatst

Dank je ja het is eb blijft spannend

Ok ja hoor ik van meer mensen

Wij zijn gewoon nog in Hengelo geweest en het was direct raak dus als alles goed mag blijven gaan komen we daar nooit weer hihi

Geplaatst

Hallo Eve, welkom hier, wat een mooi verhaal, ik kan me voorstellen dat het een ommezwaai is maar gelukkig ook nog de tijd he

Gefeliciteerd en leuk dat je mee komt kletsen!

Twinkle fijn weer een echo, de verschillen zijn groot dan he!

Celene hoe gaat het met jou? Weer opgeknapt?

Geplaatst

Eve, welkom hier! Wat een mooi verhaal. Wonderen zijn de wereld nog niet uit en geeft ook weer hoop voor andere meiden die het na meerdere pogingen niet meer zien zitten.

Geniet van je zwangerschap!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden