Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik kom ook even meeschrijven.

Vandaag wachtdag 8, vorige week dinsdag twee embryo's teruggeplaatst gekregen en dinsdag mijn officiële testdag

Heb al een week redelijke buikpijn, wordt 's avonds erger en werd er vannacht zelfs wakker van. Herken het niet van eerdere terugplaatsingen.

Wel de bekende utroborsten.

Ik hoor hier al positieve berichten, hopelijk volgen er nog velen.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

• Reacties 232
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Misschien een tip voor de utrobollen. Ik heb op 3 tijdstippen in de agenda van mijn iPhone een afspraak gezet met alarmtoon. En dan klikken op het hele jaar. Dan herhaalt hij het iedere dag (ben ook nogal vergeetachtig namelijk).

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Remmir, succes en vooral plezier morgen!

Meiske, spannend hoor de eerste echo. Dat schiet al op zeg.

Jessi, spannend vroeg testen. Heel veel succes. En op naar een mooie streep.

Nynk, voor jou ook spannend. Ga je ook eerder testen?

Jessi, ja best vervelend op mijn werk. Heb besloten ook niet meer zo open te zijn over alles want het wordt alleen maar tegen me gebruikt.

Ik ben wel vermoeider dan normaal. Maar volgens mij komt dat echt door de utro. Verder voel ik weinig.

Geplaatst

Dank jullie wel allemaal!!

twinkle op welke wachtdag zit jij? Ik heb mijn wekker gewoon staan op die tijdstippen! Ben ook vergeetachtig.

Noes succes morgen mocht je testen?! Ik hoop zo dat jullie volgen!!

Geplaatst

Remmir, heel veel succes morgen met de echo!! Spannend hoor, misschien wel 2 knipperlichtjes!! Mijn duimen draaien!!!

ik ga zelf vrijdagmorgen testen, nog even geduld, zit nu op wd9.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noes ik wacht in spanning tot vrijdag voor jou!!!

Remmir succes vandaag... Hoe laat heb je de echo?

Geplaatst

Goeiemorgen dames!

Remmir heel veel succes vandaag!

Vandaag wachtdag 10. Ik word steeds zenuwachtiger... Net ineens een vlaag misselijkheid na mijn koffie, en steken in mijn liezen met opstaan. Maar ik weet ook dat je lichaam heel gekke dingen kan doen, dus ik vind er nog niks van. Killing dit... Straks naar de Kruitvat, testen kopen.

Twinklestar ik heb een reminder in mijn telefoon gezet, thanks. Wanneer mag en ga jij testen?

Nynk jij dus ook officieel dinsdag testen. Ga je zo lang wachten of al eerder testen?

Meiske spannend straks hcg prikken. Krijg je meteen de uitslag?

Krijgen jullie dat trouwens allemaal, bloedprikken op hcg? Ons ziekenhuis zegt dat je gewoon een thuistest kan doen, en verder niks. Geen bloedprikken op hcg. Ook geen bloedprikken tijdens het stimuleren trouwens, alleen echo's.

Geplaatst

He Jes, misschien kom ik je wel tegen bij het Kruid vat, haha! spannend he? Ik voel niet echt veel, gisteravond een beetje doffe pijn ter hoogte van de baarmoeder, maar wat je zegt, die bollen doen rare dingen met je...

Ik heb zelf wel het idee dat het een witte test wordt deze keer....maar hoop er natuurlijk naast te zitten! Van die koffie klinkt iig goed bij jou!

Ik heb ook nooit bloed hoeven prikken, niet bij het M.ck en niet in DD.

Meiske, ik denk dat de hcg-waarde bij jou wel goed is met die mooie testen!

Remmir, ik ben heel benieuwd.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :positive energie:

Nynk, hoe gaat het met de buikpijn, al wat beter hoop ik?

Liefs,

Noes

Geplaatst

Jeetje noes, wat ongelooflijk spannend. Gewoon niet getest op je testdag! Ik vind dat je dus gewoon morgen direct een ontzettend mooie knaltest moet hebben. Dat mag toch niet anders? Ik duim gewoon nog even voor je door. Daar heb ik alle tijd voor ;-)

En die doffe pijn zijn gewoon je eierstokken die reageren op de hcg aanmaak.

Geplaatst

Ik sluit me bij Okaasan aan !!

Mijn hcg is 210, ben er erg blij mee!!

Nu de tweede bepaling afwachten maar geen " valse" start zoals eerder geweest is...

Geplaatst

Meiske, dat is wel een hele mooie waarde! Ziet er nog steeds goed uit voor je!

Hier minder goed nieuws: het bruinverlies is begonnen, ik ga vanavond nog maar een testje doen, voor de zekerheid.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Meiske, dat is zeker een mooi begin. Wanneer is de tweede keer prikken?

En hoe tegenstrijdig in een berichtje: noes, wat ongelooflijk stom! Sterkte ermee, maar ik hoop nog even heel hard dat het bruin niets te betekenen heeft.

Geplaatst

Noes neeee. Ik had het zooo gehoopt voor jou/ jullie! Wat ontzettend rot voor jullie! Ik hoop dat je het mis hebt.... Dikke knuffel!!

Geplaatst

Nee hoor, een omo-witte test en nu steeds meer bruinverlies, dus het is helaas echt weer over!

Bleh, echt balen weer, pfffffffffffff. Ben nu bezig een grote dikke chocoladetaart te verorberen!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noes

Wat ontzettend balen weer zeg,verdorie hoe kan dat nou he!

Okaasan

Hoe staat het er nu bij jou voor?

Remmir hoe gaat het met jou ?

Ik heb vrijdag een terugplaatsing gehad van 2 blasto,s..!

Voel me tot nu toe prima,.probeer er niet teveel aan te denken,anders word ik gék!

Zit nu op wachtdag 7, en mag di testen maar is het nu te vroeg om te testen?

En Wanneer is nou ongeveer de innesteling van een blasto?

Geplaatst

Oh kl....Noes!! Inderdaad geniet van je overheerlijke taart!

Noah de innesteling is tussen de 5de en 8ste dag na bevruchting.

ik had de eerste positieve test op dag 11 (8-3)na de punctie (25-2)

Geplaatst

Meiske74

Geldt dat ook voor een blastosyst?

Ik heb een dag na de terugplaatsing echt ontzettend krampen in me buik gehad.niet in mijn baarmoeder.kon het niet zo goed plaatsen.maar ineens was het verdwenen.heb er geen last meer van gehad,vreemd toch?

Geplaatst

Geldt voor alle embryo's, blasto wil zeggen een 5 daagse en kan zich na tp vrij snel gaan nestelen.

ik had de tp op zaterdag ( een 4 daags compacte morula) en had op dag 5 's avonds en op dag 6 overdag afwijkende Steken bij mijn schaambot, je kan zoveel en niets vielen, pfff

succes met wachten!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden