Ga naar inhoud

Wie start er ook in juni/juli 2014

Aanbevolen Berichten

Gast AnitaN78
Geplaatst

Hè gast Cindy... Drukte is geen excuus voor een dergelijke kwestie! Maar tsja... Wat doe je er aan?! Bah!

Morgen punctie... Heb vandaag toch zere liezen en onderrug! Pfff... Ben ineens bang dat ze te vroeg springen... Maar dat zal wel niet.

Wilde eigenlijk de hele donderdag aan het werk, maar lees dat ik in dec flink napijn had. Wie weet gaat het nu wel anders ;-)

Enne... @Eslief???

• Reacties 636
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Miep heeft net weer terug gebeld. Ze hebben toch nog een plek weten te regelen voor de TESE. Pfff super blij mee. We moeten morgenochtend om 9 uur in mulheim zijn! Dus 5 uur vertrekken! Na mulheim weer naar dd voor de follikelmeting en het plan van aanpak. Dus spannend! Nu even met de voetjes languit... Heb de hele dag getiert en gescholden (hormonen werken prima op zulke momenten) dus nu maar even in de rust ;-)

Gast AnitaN78
Geplaatst

Haha... Goed voor jezelf opkomen helpt dus en lucht ook nog eens op!! Pffff.... wat een dag!

Geplaatst

@anita, heel veel succes morgen. Hoe laat heb je de punctie? Persoonlijk werk ik de dag na de punctie niet, maar wellicht dat het toch wel lukt.

@eslief, heb je al iets gehoord van het zh hoe ze het nu gaan aanpakken voor je?

@summerbeach, hoe is je echo gegaan?

@minima, dan gaan wij waarschijnlijk redelijk gelijk op. Ik heb maandag de echo, maar wel in natuurlijke cyclus.

@cindy, tjonge wat een verhaal, maar gelukkig dat het morgen nog kan

Gast AnitaN78
Geplaatst

Punctie heb ik om 9.30.

Doe vast amper een oog dicht... Haha...

Dus morgen de hele dag om bij te komen en op do werk ik van 10-12 en van 13-17.

Mij ziek/afmelden is altijd een heel ding, voel me altijd zo bezwaard richting mijn patiënten... Maar weet ook steeds beter dat eigen gezondheid voor gaat. Ik wacht het wel af en kan altijd op laatste moment afzeggen.

Geplaatst

@kim echo was goed 9, 5mm baarmoeder slijmvlies :-)

Nu morgen duimen voor ons cryo!!!

Cindy; wat een gedoe zeg! Sterkte en gelukkig is er wat geregeld.

Anita; Ik zat tegen overstimulatie aan dus kon en mocht niet werken. Als het kan dan kan het, maar je moet in deze situatie aan jezelf denken.

Morgen spannende dag! Ga winkelen met mijn mams voor de afleiding!

Geplaatst

@anita, heel veel succes straks met de punctie! Op naar een goed resultaat :-)

@cindy, jee wat een ellende zeg, wel super dat het alsnog kan! Jij ook succes!!

@summerbeach, ik heb de vorige keer na terugplaatsing geen extra vitamines o.i.d. geslikt. Doe ik nu ook niet. Het enige dat ik toen niet heb gedaan, is de eerste dagen na terugplaatsing paardrijden (ik heb een eigen paard). En dat ga ik nu ook niet doen. Het schijnt wel gewoon te mogen, maar ik vind het idee van het gehobbel niet fijn (bang dat ik het embryo eruit hobbel ofzo, zal wel onzin zijn, maar toch...). Voor mijn gemoedsrust beter om het niet te doen.

Ik heb gisteren terugplaatsing gehad van onze cryo. De eerste die ze ontdooiden, heeft dat goed doorstaan dus die is gisteren teruggeplaatst. Nu nog 4 over. Ik blijf het heel bijzonder vinden dat dit embryootje 1,5 geleden is ontstaan en nu in mijn buik zit.

Gast AnitaN78
Geplaatst

Hihi... De embryo eruit hobbelen... Leuke opmerking!

Na de tp doe ik vandaag lekker rustig aan, evenals de komende dagen. Verder neem of doe ik niet echt wat bijzonders.

Ik heb een hoekje in de woonkamer met allerlei lieve reminders van vrienden (kaartjes, cadeautjes etc) en daar staat ook een budha met een kaarsje in de handen. Die doe ik elke avond aan. Opdat het universum maar fijn meewerkt!

Gast AnitaN78
Geplaatst

@carry: spannend nu... Duimen draaien!

@summerbeach: ook voor jou een spannende dag!

@cindy: 5uur in de auto dus... Pff... Goedesmorregens zeg... Benieuwd naar het plan van aanpak!

Geplaatst

Hi lady's... Het is weer even stil geweest.... Aangezien ik even moest wachten op m'n menstruatie. Ik heb vandaag contact gehad met het ziekenhuis. En heb volg week vrijdag m'n echo, voorafgaande aan m'n terugplaatsing in eigen cyclus. Ik moet zeggen dat het lekker is zonder medicatie!

Gr Emmeline

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Gast AnitaN78
Geplaatst

Hey dames.

8 eitjes en 18 miljoen zaadjes is de opbrengst!

Vrijdag worden we om half tien gebeld of er embryo's zijn en wanneer er 1 wordt terug geplaatst.

Nu pijn en moeheid en even flink bijkomen.

Geplaatst

Zo we zijn weer terug. Vrijdagochtend half 8 heeft mijn mannetje de TESE operatie in mulheim en ik heb dan om 12 uur de punctie in dd! Op naar hele mooie embryootjes!!!!!

@anita: even lekker de voetjes languit. Bij mij is het de volgende dag al een heel stuk beter!

@summerbeach: hoe is het vandaag gegaan?

@mirella; mmmmmm dat lijkt mij ook wel wat volgende week. Dan zullen er vast een puur minuten meer zijn dat je er niet mee bezig bent;-)

@carrie: fijn dat deze aan boord zit!! En wat lijkt me dat een fijn gevoel dat je nu nog maarliefst 4 hebt!

@allemaal: good luck iedereen!

Nu snel voetbal kijken!!!

Geplaatst

@anita, mooie score! Nu weer spannend tot vrijdag hoeveel er bevrucht is. Rust lekker uit en last je verwennen.

@summerbeach, en heb je de emmie aan boord? Ik doe ook niks bijzonders na tp.

@carrie, o die ellendige wachtweken.

@mirella, waar gaat de reis naar toe? Wel lekker hoor even eruit in de wachtweken.

@emmiline, welkom terug. Wat is de reden dat je nu een tp in eigen cyclus krijgt,terwijl ik in je handtekening zie dat het de vorige keer met progynova was. Zelf krijg ik ook tp in eigen cyclus en heb ik maandag de echo.

@cindy, succes vrijdag.

Geplaatst

@kim1980, dit heeft ermee te maken dat ik in januari na het mislukken van de tp, ik meteen door mocht gaan met de medicatie en ik heel ziek werd. Ik had veel kramp in m'n hoofd waarbij ik helemaal gevloerd was. Na verschillende bezoeken aan de huisartsenpost op de EHBO terecht gekomen. Ze wisten niet wat er was. Ik moest met spoed stoppen met de progynova. Dus omdat we nog twee emmies hebben nu tp in eigen cyclus.

Geplaatst

Dat klinkt heftig Emmiline. En dat zou dus met de medicatie te maken kunnen hebben? Wel vreemd omdat ik zie dat je het al twee keer eerder had gebruikt. Ach ja eigen cyclus is ook wel heel fijn.

Geplaatst

Het is ook uitproberen op dit moment. Persoonlijk vind ik dit wel lekker! Meer rust en ontspanning

Gast AnitaN78
Geplaatst

Ik heb ma avond Pregnyl gespoten en had vanochtend punctie. Dus volgens mij 36u van tevoren en dus dan nu Cindy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden