Ga naar inhoud

Wie start er ook in juni/juli 2014

Aanbevolen Berichten

• Reacties 636
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@jessi klopt ik had ook gezien dat ik nu midden in de zomerstop val.. denk dat ik nu maandag wel hoor wat de bedoeling is.. het is zo dat het maar om 1 echo gaat en bloedafname en dat ik dan minimaal 2 weken een medicijn ga spuiten.. maarjaa hoe dan ook de volgende ongesteldheid zal ik weer in de weekend uitkomen.. ik ben zeer regelmatig ongesteld.. dus ja ben benieuwd wat nu de planning is.. voor nu ben ik er weer rustig onder en heb me er bij neergelegd.. tis niet anders.. maar ik ben er nog niet klaar mee en dat zullen ze zeker horen.. als ik echt eerst aan de pil moet dan duurd het nog 2 maanden voor we kunnen starten met stimuleren.. als ik had geweten dat het niet in het weekend kon dan had ik meteen kunnen starten met de pil.. ik snap best dat ze het niet wisten maar ik ben geen ding.. kan niet me voorbereiden op van alles en dan operns teleur gesteld worden.. ik neem aan dat ze me morgen bellen..

Geplaatst

@dhana, tuurlijk is het zwaar. Laat je emoties gewoon toe als ze komen, wegstoppen heeft geen zin. Ik hoop dat je toch nog wat van Milaan hebt kunnen genieten.

@eslief, ook nog een zomerstop bah. Hoop dat je toch op de een of andere manier doorkunt volgende maand. Ons zh heeft volgens mij geen zomerstop.

@mirella, yes goed nieuws. Hoe is de tp gegaan?

Gast AnitaN78
Geplaatst

@mirella: het grote hopen/ wachten kan beginnen. Fingers crossed!

Morgen echo. Hopelijk zijn ze groot genoeg!

Ben zo moe, verdrietig, onrustig en liezen doen me echt hele dag door wat pijn.

Voel me echt een enorme zeikerd, maar moet dit even kwijt en wil manlief er ook niet steeds mee lastig vallen.

Gast AnitaN78
Geplaatst

Hé Eslief, morgen gesprek in zh over hoe nu verder?? Goed voor jullie zelf opkomen hoor! Ik merk zelf dat ik voor mijn patiënten heel goed kan opkomen en als ik er zelf zit ben ik ineens enorm de niet mondige patiënt... Zo gaat dat, maar leer er steeds meer in ;-)

Geplaatst

Hahah zo ben ik ook hoor.. als het goed is bellen ze.. dus neem aan dat ik een passende oplossing ga horen.. hoe word het aangepakt..ze gingen ook contact opnemen met het bedrijf waarvoor ze testen..ben heel benieuwd..

Gast AnitaN78
Geplaatst

Spannend hoor!

Hoeveel pogingen heb je dan nu nog?

Gast AnitaN78
Geplaatst

Dat geeft nog wat ruimte en snap dat je die aangrijpt!

Geplaatst

Dat was wel de bedoeling maar het moet wel in alle redelijjheid gaan.. dit vond ik echt niet tof.. en ze wiste de data dat ik ongesteld moest worden dus dan was het 1 plus 1... maar we blijven positief...

Gast AnitaN78
Geplaatst

Het is allemaal al spannend genoeg zonder dit soort extra teleurstellingen...

Gast AnitaN78
Geplaatst

Idd auw auw ... Lopen, plassen, fietsen, gaan zitten... Het doet allemaal zeer. 18x18mm doet blijkbaar genoeg in de buikholte. Heb er nu met 225 mg nog meer als met de 450 in dec. Bizar! Blijkbaar gevoelige stokjes...

Gast AnitaN78
Geplaatst

Nou, ik ga maar eens slapen nu, dan is het gauw maandagochtend!

Slaap lekker meiden!

Geplaatst

@Anita ik voel met je mee had er de vorige keer 35... Ik moest ook rustig aan doen voor en na de punctie.

Succes!

Wij hebben morgen weer echo voor terugplaatsing. Ws is dit donderdag.

Spannende week!

Geplaatst

Jeetje, wat een slecht nieuws allemaal de laatste dagen!

@dhana, oh wat erg zeg! Heel veel sterkte!

En eslief, dit is wel heel slordig dat ze niet gemeld hebben dat het niet mogelijk was als je in het weekend ongesteld zou worden. Dan had je je kunnen voorbereiden of idd aan de pil kunnen gaan. Hopelijk morgen een oplossing.

Mirella, fijn dat het embryo veilig bij je zit! Succes met de wachtweken. Niks aan hè...

Anita, succes morgen bij de echo! Hopelijk 's avonds pregnyl en dan woensdag punctie?

Gast AnitaN78
Geplaatst

@summerbeach: 35!! Wow! Ik zal niet meer klagen ;-)

Bij de echo net waren in elk geval 10 eitjes te zien die groot genoeg zijn. Vanavond Pregnyl en woensdag punctie!! En dan vrijdag tp.

Lopen we gelijk summerbeach.

Geplaatst

Ben inmiddels alweer een tijdje aan het meelezen, wat is er weer veel gebeurt. Jammer genoeg wel veel rode stoelen. Tijd voor wat groen....

ik ik ben inmiddels ook weer in de race. Nu bezig met progynova. Volgende week echo..

Summerbeach jij alweer bijna terugplaatsing. Heb je ook progynova?

Gast AnitaN78
Geplaatst

@Eslief: hoe was het gesprek met de arts in het ziekenhuis?

Heb net de Pregnyl gespoten... Nog 2 nachtjes slapen!

Geplaatst

Hier weer even een update van mij. Zit inmiddels op cyclusdag 9 met de stimulatie dus waarschijnlijk vrijdag of zaterdag de punctie. Na de laatste mislukte poging hebben we telefonisch met dr S. Afgesproken dat we nu voor een icsi in combinatie met TESE zouden gaan. Dit omdat we bij de vorige poging 0 bevruchtingen hadden uit 11 eicellen.

Naar ons idee onze laatste strohalm dus nog om een betere bevruchting tot stand te laten komen.

Omdat ik gister inmiddels op cd 9 zat en we nog niets over een eventuele TESE afspraak met mulheim hadden vernomen, heb ik gister maar weer even gebeld (uur ingesprektoon en bij de 32ste poging eindelijk iemand aan de lijn)

Wat blijkt nu: er is helemaal geen TESE ingepland en dat kan nu ook niet meer.

Ik ben woedend. Ze schuiven alles op het feit dat ze het druk hebben (dat is al de gehele anderhalf jaar zo) en het gevolg is dat wij onze laatste poging niet optimaal kunnen inzetten. Het is werkelijk te zot voor woorden.

Groetjes van een gefrustreerde Cindy

Geplaatst

Ooh Cindy wat ongelovelijk frustrerend, het gaat om je grootste wens en dan komen ze met zo'n verhaal...

Wat nu, ga je wel een punctie doen?

Geplaatst

Wat erg Cindy!!! Hoe kan dat nou? Het lijkt steeds warriger te worden in dd momenteel.

En nu? Poging afbreken zou kunnen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden