Ga naar inhoud

Wie start er ook in juni/juli 2014

Aanbevolen Berichten

Gast AnitaN78
Geplaatst

Na een ochtend vol gedoe en tranen, nu weer een beetje mens. Heb zoveel pijn in onderbuik en fietsen is helemaal hel. Daarbij de moeheid en emoties. Bleegh! Ik weet waarvoor ik het doe, maar nu heel even er zat van zijn...

Echo ging goed. De minimaal 18 zijn ongeveer 14mm groot. Nog even doorspuiten en bikkelen en maandag 4e echo waarna ws woe punctie.

• Reacties 636
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dhana ja echt fijn om weer thuis te zijn, stom he zelfs na 12 jaar kunnen we eigenlijk geen week zonder elkaar.

Kim fijn zeg, dat is al weer heel snel! Nu kan je de rest weer een beetje achter je laten en lekker vooruit kijken.

Anita wat zijn de laatste dagen zwaar he, je bent er bijna, hou je taai!

Geplaatst

@anita, kom op meid nog een paar dagen. Die rothormonen ook altijd.

@roos, thuis zijn is ook echt wel fijn. Heb je de uitslag van het bloed al binnen?

@Dhana, super dat het bij jou nog goed gaat. Jij gaat gewoon positief testen.

Ja ik ben echt blij dat we meteen weer door mogen. Gaat wel snel ja.

Geplaatst

Ze hebben net gebeld, inderdaad geen zwangerschapshormoon aangetroffen. Heb gezegd dat ik in september weer verder ga. Heb nog 2 cryo's.

Nu lekker van het wk en de zomer genieten!

'Even op het forum kijken' is zo'n gewoonte geworden dat ik vast wel regelmatig zal kijken...

Geplaatst

Awh shit roos! Sterkte!

Hier ook een tegrnslag.. was vanochtend zo boos en verdrietig.. alles kwam eruit en ik ben lekker naar mijn zusje gegaan om uit tr huilen..

Het is dus zo dat ik voot de studie op dag 3 een echo krijg en bloedonderzoek voor het starten met de medicijnen.. het bloed moet op speciaal ijs vervoerd worden.. en daar komt het probleem dat kan niet in het weekend.. de vrouw aan de telefoon kreeg de volle lading.. arm mens.. met een tegelmatigr cyclus zit ik volgende maand weer in het weekend.. ik word begin deze week gebelt hoe op te lossen.. als het me niet aanstaat kunnrn ze de pot op met hun studdie en ga ik bij de volgende cyclus gewoon mijn eigen laatste vergoede poging in..

Geplaatst

Heerlijk roos zo'n liefde!!! En idd eerst genieten vd zomer

Dank je Kim! Ik hoop het echt!!

Eslief ik snap je uitbarsting helemaal hoor! Bohh wat kan t tegen zitten :( dikke knuffel voor jou!!!!

Ik begin nu echt wel hoop te krijgen....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Knuffel voor Eslief! Shitzooi met deze bureaucratie.

Ook knuffel voor Roos! Lekker wk kijken en agressief zijn!

Kim, lekker dat je gelijk kunt doorpakken!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

@eslief, tjee wat balen zeg. Kan me voorstellen dat je heel boos werd. Hebben ze dat niet gezegd dan toen ze je uitleg gaven over de studie, want dan had je dat gelijk kunnen aankaarten. Best wel slecht zo. Ze weten toch dat een cyclus niet te regelen is.

@roos, ondanks dat je het eigenlijk wel wist is het toch weer balen. Sterkte en nu even lekker tot rust komen en nog genieten van een wijntje of biertje tijdens het voetbal ;-)

Geplaatst

Dank je moes, ik ben er helemaal klaar voor hoor ;) ik heb op vakantie elke spanjaard al uitgelachen, elk oranje shirtje die ik kon vinden gekocht en ze verteld dat nederland gaat winnen. Nu maar hopen dat het ook echt zo is.

Dhana yes fijn dat je een goed gevoel hebt. Nu lekker genieten daar en niet stiekem al shoppen he je ziet vast heel veel schattige dingetjes daar...

Eslief wat balen, dus deze maand gebeurd er niks? Lekker dan, daar hadden ze zeker even niet op gerekend...

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik ben er ook weer. Morgen ga ik beginnen met de progynova en de 26e heb ik de eerste controle echo voor de cryo terugplaatsing. Ik heb het erg druk op mijn werk en weet nog steeds niet of er uren voor me zijn volgend schooljaar, dus heb me voorgenomen om alles maar gewoon op me af te laten komen dit keer!

Geplaatst

Tnx meiden.. was het vanochtend allemaal ff zat nu gaat het wel weer.. snap best dat ze niet alles weten omdat ik de eerste ben van de studie maar derbuiten ben ik ook gewoon een mens met een kinderwens.. eerst bel je en weten ze er niks van kan je aan de telefoon zelf alles uitleggen.. en dan krijg je gewoon te horen sorryy we doen deze maand niks.. als ik dit had geweten had ik me kunnen voorbereiden.. en als ze zelf beter op de hoogte waren hadden ze me de instructies kunnen geven om aan de pil tr gaan als het in het weekend zou vallen..waarschijnlijk willen ze me de volgende ongesteldheid aan de pil zetten om zo te zorgen dat ik buiten het weekend ga vallen.. maar daar moet ik zelf heel hard over nadenken.. dat houd in over 28 dagen de pil.. dan weer een dag of 28 de pil.. vervolgens het medicijn 3 weken en dan pas gaan stimuleren.. ik hoor het maandag wel ofzo..

Gast AnitaN78
Geplaatst

@eslief: wat enorm balen en dikke prima dat je de frustraties eruit gooit.

Wij deden in UMCG aan veel onderzoeken mee en zijn er nu een stuk afwachtender in. Er zitten soms ook echt nadelen aan, blijkt nu ook wel weer.

Goed voor jezelf opkomen en even flink janken wil ook erg opluchten!

Geplaatst

Vanochtend test gedaan. Omo wit. Helaas. Bij afvegen wordt het ook een beetje roze, dus ongesteldheid gaat nu waarschijnlijk doorzetten. Wat ik wel opmerkelijk vind is dat ik sinds 2 mnd (een zonder en een met hormonen) al 6 dagen vooraf menstruatie krampen heb...normaal gezien kwam er eerst roze kleurig bloed en dan pas zette de buikpijn Door op dag van menstruatie pas...

Geplaatst

@10eke, hè jakkes wat balen ook voor jou. Wanneer mocht jij officieel testen? Het wordt echt een rood wachtbankje zo.

Ik heb trouwens na een tp ook altijd meer last van mijn menstruatie. Normaal eigenlijk geen krampen en na een tp wel.

Geplaatst

Hier hetzelfde. Ongesteld geworden en een negatieve test. Is er überhaupt iemand zwanger geraakt deze ronde??

Geplaatst

Wat balen 10eke, ik heb altijd een week van tevoren krampen, ook voor de ivf.

Dhana nee volgens mij niet... Slechte maand... Alleen Rican hebben we nog niet gehoord.

Mirella hoe gaat het met jou?

Geplaatst

He verdomme Dhana wat k*t, ik had alles op jou ingezet. Jij was zo positief, daar waar ik het echt niet meer zag zitten. Probeer je een beetje te genieten in Milaan? Hoe moeilijk dat ook is.

Mijn man is al buiten gaan zitten vanmiddag ik ben echt niet te pruimen. Als ik een stripfiguurtje was hing er een donderwolk boven me. Ach ja, morgen schijnt de zon weer. Eens kijken wanneer poging 2 gaar beginnen..

Gast AnitaN78
Geplaatst

Lieve dames

Allemaal sterkte met weer een teleurstelling die een plekje mag krijgen...

Dikke knuffel voor allemaal!

Geplaatst

Heb t toch wel zwaar hoor, maar probeer sterk te zijn ook voor mijn vriend. Was geweldig geweest... Ik voel me gewoon ook niet lekker. Hele erge pijn in mijn rug. Vanmiddag met lunch kreeg ik ook echt dikke flut geserveerd en daar kan ik al slecht tegen, de teleurstelling, de pijn in mn rug. We liepen net n straatje in en hoppa ineens tranen.. Zeg ik sorry tegen mijn vriend en hij kijkt naar me: zeg tante ik vroeg me af wanneer het kwam je bent de hele dag al zo sterk en positief... Dikke knuffel en verder... Heftig toch allemaal hoor

Geplaatst

Hoi Dhana ja dat is alleen maar logisch. Het is echt heel heftig. En voor mannen is het ook heel anders, die zijn veel nuchterder meestal. Als je thuis bent lekker instorten. Maar nu even een hele dikke knuffel van je man, tranen laten lopen onder het douchen en gaan chillen! Sterkte en liefs

Geplaatst

Breek even in voor Eslief. Wat shit dat je door de weekenden nu weer moet wachten. Jij loopt ook in Zw toch? Ik was er vandaag voor een tp, en zag een A4 tje hangen over de zomerstop. De laatste dag dat je mag starten met een gestimuleerde poging is 27 juni. Dan is de zomerstop vanaf half juli denk ik. Kun je contact opnemen met de gyn of ze een uitzondering kunnen maken? Of de bloedtest op dag 4 of 5? Succes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden