Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 687
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@babyenschede: oooh das toch mooi!! Das 200% meer dan de vorige keer :-). Nu lekker laten broeden in de embryoscope. Woensdag de terugplaatsing?

@minima; Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook helemaal geen symptomen hoor....voelde helemaal niets.

@kalu: veel succes/sterkte me het lange wachten. Ik nu op WD5......wat gaat het langzaam!

@kaatje: dat is alweer snel zeg. Weer iets om naar uit te kijken....spannend!!

Geplaatst

Nee, heb ik niet gedaan maar er zijn er genoeg die dat wel doen hoor! Vinden ze ook helemaal niet erg. Als jij je daar prettig bij voelt, gewoon doen!! Ik was bang dat ik me dan alleen maar meer zorgen zou gaan maken dus heb bewust niet gebeld.

De eerste keer hadden we er 3 in de scope en daarvan waren er nog 2 in leven op dag 5. De tweede keer 5 in de scope en alle 5 nog in leven op dag 5. De resultaten met de scope zijn super goed....

Lastig he dat wachten. Wij hebben het maar niet makkelijk! We hebben het wel over de wachtweken als er een embryo is teruggeplaatst maar daarvoor is het eigenlijk niet anders. Iedere keer wachten en hopen dat alles goed is. Soms erg zwaar en met vlagen het gevoel dat het gewoon niet eerlijk is!

Geplaatst

Dat idee heb ik dus ook, ik bel liever niet! Dubbel gevoel erbij. Mochten ze het allebei niet redden wordt je dan gebeld?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Ja, ze bellen als er geen terugplaatsing zal zijn! Ik weet niet hoe laat je moet maar je zou voor je woensdag wegrijdt nog ff kunnen bellen. En nu.....rusttt.....vertrouwen hebben!! Gaat goed komen joh!

Geplaatst

Kijk 2 bevruchtingen dat is toch goed nieuws... je heb er maar één nodig zeg ik altijd maar!

Alle dames die aan het wachten zijn succes.. ik ben aan het wachten tot het vrijdag de 24 ste... dan heb ik hopelijk

een mooie terugplaatsing!! Is weer eens een andere manier van wachten..

Geplaatst

Kalu leuk je weer terug te zien!!! Ik duim voor je hoor! En voor alle wachtenden onder ons. Succes allemaal!! Ik heb maandag een echo voor een eventuele tp vrijdag of de week erna...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

He dames, ik meld me ook weer even hier. Veel bekende namen weer zie ik van het mei en juni-wachtbankje, helaas.

Ik heb maandag weer een tp gehad cryo (morula, dag 4). Hopenlijk blijft deze wel plakken, het is de laatste cryo van de 1e ICSI ronde voor een brusje. En anders in september weer opnieuw beginnen met het hele traject...

Mijn duimen draaien weer voor de andere dames, hoop dat dit bankje groener wordt dan de juni-bank. Ik zal hier niet dagelijks typen, maar lees wel mee!

Geplaatst

Steken in mijn buik al vanaf de avond van de terugplaatsing. Is het goed of goed mis grrrrr hate this. Mijn gevoel zegt deze maal dat het in orde is dus daar dan maar op teren.

Geplaatst

@kalu: ja vreselijk he....bij mij begonnen de steekjes de dag na de terugplaatsing. Met name in mijn liezen. Ik ga dan gelijk aan alles twijfelen. Maar goed het was toen en is voor jou ook nog veel te vroeg om daar iets van te zeggen. We zullen moeten wachten.....

@jessi: jij ook veel succes met wachten. Ik hoop ook dat er veel zwanger worden van het juli wachtbankje

Geplaatst

kalu, wanneer heb jij de terugplaatsing gehad dan?

Ik nu op WD7 na terugplaatsing op dag 5.....

Lees het nu....jij afgelopen donderdag

Geplaatst

Ohhh gekkie nu al testen zeg!! Over een paar dagen is hij positief natuurlijk!

Hier vandaag voor de laatste keer op echo geweest voor het BMS.. en hij is 9,9!!

Dus vrijdag is het een super lekker bedje voor ons brusje!! Hopelijk ontdooit hij goed..

Donderdag ontdooien en vrijdag terugplaatsen..

Ik ben nu al aan het duimen!!

Al mensen getest??

Geplaatst

Ja rox Ik wilde gewoon zeker weten dat ik geen pregnyl meer in mijn lijf had. Ik wist dat deze test niet positief zou zijn dus ben niet teleurgesteld.

Wij blijven een beetje gelijk op gaan ben benieuwd of we eindelijk Door mogen kruipen naar het volgende bankje.

Geplaatst

Mandy dan lopen wij precies gelijk. Hier ook wachtdag 7 na een tp op dag 5 na eisprong.

Tot nu toe heb ik niks helemaal gevoeld, maar sinds vanmiddag begint mijn baarmoeder een beetje te zeuren. Vorige maand voelde ik vanaf de tp continu steekjes en zeurtjes, nu dus niks. Ik heb geen idee meer wat ik ervan moet vinden...

Geplaatst

Roxanne wat heb jij steeds snel een terugplaatsing. Hier zit er altijd ruim een week tussen de laatste echo en de terugplaatsing. Na de echo eerst pregnyl, dan is twee dagen later de eisprong, en dan 5 dagen later de terugplaatsing. Hoeveel dagen oud zijn jouw cryo's?

Geplaatst
Mandy dan lopen wij precies gelijk. Hier ook wachtdag 7 na een tp op dag 5 na eisprong.

Tot nu toe heb ik niks helemaal gevoeld, maar sinds vanmiddag begint mijn baarmoeder een beetje te zeuren. Vorige maand voelde ik vanaf de tp continu steekjes en zeurtjes, nu dus niks. Ik heb geen idee meer wat ik ervan moet vinden...

OOh spannend hè Jessi!?!?! Wanneer ga jij testen? Zou gaaf zijn als we allebei zouden mogen melden dat we zwanger zijn!! Jij nog ff succes met wachten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden