Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@babyenschede, op naar een mooie tp woensdag!

@kalu, mandy en jessi, heel veel succes met wachten. Ik kom vanaf woensdag als het goed is ook op het wachtbankje zitten.

@roxanne, dat is een mooi bedje op naar een tp vrijdag.

@jessi, zo irritant dat alle zh weer andere protocollen hebben mbt de tp. In ons zh krijg je b een tp in natuurlijke cyclus geen Pregnyl. De eisprong wordt gezocht met testen en echo's en dan 6 dagen na de positieve ovulatietest is de tp.

• Reacties 687
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Roxanne wat heb jij steeds snel een terugplaatsing. Hier zit er altijd ruim een week tussen de laatste echo en de terugplaatsing. Na de echo eerst pregnyl, dan is twee dagen later de eisprong, en dan 5 dagen later de terugplaatsing. Hoeveel dagen oud zijn jouw cryo's?

Hey!

Valt wel mee toch! Ik heb de eerste tp gehad op 13 Mei maar die is verkeerd teruggeplaatst in mijn cyclus .. en nu ben ik sinds 7 Juli aan de medicatie voor een terugplaatsing en hopelijk de 25ste een tp!

Mijn cryo's zijn 1 dag oud.. hun hebben zoiets mijn buikje is de beste broeikas voor een embryo.. vandaar dat ze maar 2cellig zijn.. Hailey is ook 2 cellig geweest.

Groetjes

Geplaatst

Ja daar kun je vanuit gaan hoor!! Anders was je echt al wel gebeld! Nog 1,5 dag en dan weet je het.

En daarna....daar gaan we gewoon vanuit.....mag je 2 weken broeden ;-)

Geplaatst

Ik hoop wel dat ik me beter ga voelen ben nu binnen 2 weken al voor de tweede keer ziek..

Ik hoest me eigen verloren en heb daardoor een gekneusde rib, verkouden koppijn.. pfff

Geplaatst

Wd10 voor mij. Ziek thuis. Vanochtend misselijk wakker geworden en slechte ontlasting sorry voor de onsmakelijke info. Iemand ervaring mee op wd10. Nog steeds bang dat het mis kan gaan.

Geplaatst

Ik heb volgende week een tp van onze eskimo!!! Ik had 8 mm baarmoederslijmvlies dus klaar ervoor :) cryo was trouwens 8 cellig toen ie werd ingevroren. Zegt dat iemand wat qua kwaliteit?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

@mirella, wat enorm balen zeg. Sterkte voor jou.

@dhana, goed nieuws. Wanneer heb je de tp precies? Ik weet niks over de kwaliteit van de cryo's helaas kan ik je vraag dus niet beantwoorden.

O hier beginnen de zenuwen weer te komen hoor. Morgen rond 9.00 uur worden we gebeld of de cryo goed ontdooid is en de tp door kan gaan.

Geplaatst

@mirella: sterkte meis!

Hier ook slecht nieuws. Deze poging is mislukt :-(

Nu een maand rust en dan op naar cryo-terugplaatsing. Hopelijk hebben we dan wel geluk.

Geplaatst

Dinsdag om 15:45 :) als alles goed gaat.... Ah Mandy balen... Sterkte tis echt shit zo'n teleurstelling...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Mirella en Mandy balen zeg! Sterkte allebei.

Kim spannend morgen, ik duim voor een mooie ontdooiing.

Dhana 8-cellig is prima hoor! In mijn zh vriezen ze pas vanaf 8-cellig in. Ik had deze ICSI ook allemaal 8-celligen en daar is de gyn heel tevreden over. Weet je of het een dag-3 of dag-4 cryo is?

Geplaatst

Hi meiden!

ik kom gezellig bij jullie op het bankje zitten. Vandaag een cryo tp gehad van een morula, 4 dgn oud zoals het moest zijn, niet gefragmenteerd en 100% mooie cryo. Tis onze eerste cryo tp. Ik zal nog wat over mezelf vertellen:

na jaren mmm in 2011 zwanger geraakt na 2e ivf poging verse embryo en in december 2011 van ons zoontje bevallen. Afgelopen januari gingen wij voor een brusje, was zw van de 1e poging verse embryo. Ik schreef mee in uitgerekend oktober 2014 en helaas een ma en ben op 3 maart gecuretteerd. 4 weken na de curettage opgenomen met PID, (eileider en eierstokontsteking). Om die vervolgens een mnd later weer te krijgen. Maar nu voel ik me top en er erg rustig onder. Oja ik heb hierna nog 5 cryo's vd 6 over.

ik duim keihard voor iedereen!

lfs Hope

Geplaatst

@mandy, shit zeg. Het is toch elke keer weer klote als het misgaat.

@hope, welkom en succes.

Wij hebben zo een tp. Er is wel één cryo gesneuveld tijdens het ontdooien. Nu dus onze laatste cryo.

Geplaatst

Succes vandaag Kim en BabyEnschede!!!

Daar ben ik echt bang voor... Dat de cryo uit elkaar valt en we met lege handen staan... :(

@ Jessi ik zou het niet weten... Weet eerlijk gezegd ook niet wat dat precies inhoudt...

Geplaatst

Ja meiden het is echt K..!!

Waarom moet het zo moeilijk allemaal. Ik ben natuurlijk verdrietig. Het is een troost dat we nog 5 cryo's hebben en natuurlijk dat we al een super dochter hebben!!

Ze is pas 3 maar heeft feilloos door dat er iets speelt. Gisteren toen mijn man thuiskwam en ik tranen in mijn ogen had begon ze te zingen: ik hou zoveel van jullie, ik wil altijd bij jullie blijven en dan gaan we met z'n drieën trouwen.......

Jullie snappen wel......kon niet meer stoppen met janken!!

Geplaatst

Fijn he dat je een dochter hebt om dan dood te knuffelen!! Hier zelfde hoor maar toch idd verdrietig. Heel dubbel gevoel!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Mandy ook ik begrijp je helemaal, wij hebben n zoontje van 2,5 en wij hebben ook nog 5 cryo's over. Maar het blijft zooo moeilijk en verdrietig : ( ik hoop keihard dat het de volgende keer wel raak is.

kim hoe was je tp?

vandaag voor ons wd 1. Alle andere keren vlogen de dgn voorbij, het nu echt het gevoel dat de tijd stil staat. Weet iemand eigenlijk wanneer je een innesteling hebt na een cryo tp?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden