Ga naar inhoud

ICSI sept/okt

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bloed laten trekken vanmorgen voor zwangerschapstest: Negatief... ::sad1:

Heb besloten er een maandje tussen te laten en het in november terug te proberen.

In de tussentijd zal ik jullie verhalen wel blijven volgen, hoor!

• Reacties 648
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heel jammer Dani.

@ eslief betaal je nu zelf of krijg je nog vergoedingen?

Ik had de laatste keer ook menopur moest ook langer door spuiten ging minder snel dan de gonal f ben er nu blij van aangezien er eindelijk een goed lopende zwangerschap is ontstaan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Nee krijg deze vergoed we hebben een heel lief meisje rondkruipen en zijn bezig voor een broertje of zusje:) ik heb mezelf alweer opgepept ik merk dat de hormonen er flink inhakken deze keer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

Oke tnx meiden ik vond het wat eng zolang spuiten.. maar kan dus duidelijk geen kwaad:) we wachten woensdag maar af

Geplaatst

gek he hoe iedereens lijf op alles reageerd. bij mij reageerd het heel heftig en gingen alle eitjes groeien 🙂

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Geplaatst

@Piene in Utrecht bleven ze niet plakken, in Gent bleek na bloedonderzoek waarom. Dus daar krijg ik aanvullende medicijnen die ze in NL niet voorschrijven. Daarnaast houden ze de embryo's 5 dg in het lab. Ik vond het een fijn idee dat de embryo's die er dan nog over zijn al wat sterker en kansrijker zijn.

Dani wat balen van de verloren cryo's... En de negatieve test... Bah.

Eslief t blijft spannend wat die follikels gaan doen!! Lijken er steeds meer te worden? Nog even doorspuiten, bijna klaar!

Geplaatst

Vrijdag de punctie! De bms heel netjes.. 3 grote van 22 een kleinere van 17 en 1 van 13..en wat hele kleintjes die wel meegepakt worden maar niks van verwacht word

Geplaatst

Tnx meiden gelukkig mag ik al om 9 uur:) de ovitrelle zit erin dus nu weer ff klaar met spuiten..

Geplaatst
Tnx meiden gelukkig mag ik al om 9 uur:) de ovitrelle zit erin dus nu weer ff klaar met spuiten.. Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Spannend eslief! Hopelijk zijn het wel 4 hele goede! Hoeft er uiteindelijk maar 1 te blijven plakken.. duim voor je!
Geplaatst

Tnx:) ik maakte me er niet erg druk om maar de zenuwen beginnen wel te komen..gelukkig een slaappilletje meegekregen dus vanavond lekker onder de douche en vroeg naar bed;)

Geplaatst

Goedemiddag,

Ik ben Gwen en ben 26 jaar en nieuw in de groep. Wij proberen al 6 jaar kinderen te krijgen.

Morgen hebben wij een afspraak om te starten met de behandeling.

We zouden vorige maand al beginnen maar toen had ik een cyste van 3cm naast mijn eierstok gelukkig is het na mijn menstruatie van zelf verdwenen.

Geplaatst
Welkom gwen! Fijn dat de cyste vanzelf weg is gegaan.. veel succes morgen:)Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Dankjewel eslief
Geplaatst

Hoi dames ik had een vraagje ik heb mijn dochtertje gekregen met ivf behandeling en er zijn nog 4 bevroren eitjes :-) en vroeg me af als ik voor een 2e poging gaat moet je dan helemaal opnieuw spuiten Etc en moet de man opnieuw ook zijn kwakje inleveren hihiOh ja stel mezelf even voor mijn naam is loepsMijn man en ik hebben 6 jaar geprobeerd voor een kindjeHelaas niet gebeurd aangemeld voor ivf 1e poging gelukkigZwanger geraakt een prachtige dochtertje gekregen.En nu hebben we weer intresse voor een 2e vandaar mijn vraag Zie hierboven :-)

Geplaatst

Hai loeps, voor de cryo's hoefde ik niets alleen echo's en een spuit voor de juiste timing. Pas toen die mislukt waren moesten wij opnieuw bloedonderzoek,spuiten en kwakkeltje inleveren.

Geplaatst

We hebben het achter de rug.. pff leuk was anders.. 4 eicellen gevonden en voldoende zaadcellen. Morgen tussen 9 en 1 worden we gebelt over de bevruchting en als alles goed is maandag de terugplaatsing..nu maar ff bijkomen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden