Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Maaike, Jaa ik ga t proberen hihi 🍀😊

Fijn dat heb maandag weer een echo krijgt wordt dat je eerste echo? Hoop op snel een goeie tp voor je!

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ik heb trouwens nu nog een aangebroken spuit gonal (nog 300 eenheden) en 2 decap liggen. Wat doen jullie daarmee? Kun je dat weer inleveren? Of gooien ze het dan alleen maar weg? Zo zonde!Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Ik bewaar het allemaal. Voor t geval dat. Je kunt het niet meer inleveren dat gooien ze weg, erg zonde inderdaad. Hoelaat moet je voor de punctie morgen? Hoop dat je een beetje kunt slapen! 🍀😊 succes!!
Geplaatst
Ja het gaat wel.. weet nu meer over het EMC (deden geen behandelingen meer tegen eind juni in verband met het overgaan op een nieuw systeem) Maar ik val er net voor.... gelukkig maar anders moest ik 2 maanden wachtten had al verplicht een rustmaand. En naar alle waarschijnlijkheid krijg ik nog wel de laatste cryo van Mn punctie uit 2012 dus spannend maar ben wel hoopvol want uit die oogst is zegmaar Mn dochtertje geboren dus dat beloof wat Hahah, dus jij mag ongeveer 14 mei testen Spannnend🤗 Z veel afleiding zoeken 😘
Wauw dat zou fantastisch zijn als die cryo blijft pakken! Dan zijn ze een soort van tweeling 😋🍀 Ik mag 16 mei bloed komen prikken in het ziekenhuis. Probeer eerst dag 9,10,11 door te komen... dan is het heel goed nieuws denk ik. Vorige keer dag 9 ongesteld... we blijven duimen ! 🙏❤️
Geplaatst
Vandaag wachtdag 1 😜🍀 Voel me goed en ben een stuk rustiger en relaxter in mn hoofd en lijf dan de vorige keer merk ik.. wel heel fijn, hoop dat t zo blijft. Probeer realistisch te blijven maar toch hoop te houden. Helemaal na zo'n mooie blasto❤️🙏
Nou dat is er al 1 🤗Fijn dat je relaxter bent en positief! Maar scheelt natuurlijk ook dat t een top cryo is. Veel leuke dingen plannen dan zijn de waxhtweken zo voorbij🍀
Geplaatst

8.00 in het zh zijn. 8.30 is de punctie al. Pfff ja slapen... Gonal blijft maar 28 dagen na openen goed. Dus nog 3,5 weken. Zo snel was ik niet van plan weer te starten

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
8.00 in het zh zijn. 8.30 is de punctie al. Pfff ja slapen... Gonal blijft maar 28 dagen na openen goed. Dus nog 3,5 weken. Zo snel was ik niet van plan weer te starten Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Ohh ja!! Dat is dan wel zonde inderdaad. Ik had menopur dat blijft wel veel langer goed en de deca ook. In ieder geval heel veel succes morgenochtend hoop dat t je meevalt en dat er maar veel rijpe eitjes uit voort mogen komen! 😊🙏
Geplaatst
Nou dat is er al 1 🤗Fijn dat je relaxter bent en positief! Maar scheelt natuurlijk ook dat t een top cryo is. Veel leuke dingen plannen dan zijn de waxhtweken zo voorbij🍀
We gaan nu weer richting wachtdag 2 😜🍀 jeeej zo wil ik de dagen wel doorkomen. We blijven positief! Morgen heb ik een gezellig avondje met vriendinnen gepland en zondag ga ik denk ik even winkelen mezelf verwennen haha. Ik heb nog niet eerder een blasto gekregen dus hoop dat het positief is en geluk brengt! ❤️🙏
Geplaatst
We gaan nu weer richting wachtdag 2 😜🍀 jeeej zo wil ik de dagen wel doorkomen. We blijven positief! Morgen heb ik een gezellig avondje met vriendinnen gepland en zondag ga ik denk ik even winkelen mezelf verwennen haha. Ik heb nog niet eerder een blasto gekregen dus hoop dat het positief is en geluk brengt! ❤️🙏

Wauw dat klinkt fijn en relaxed Sas! Een blasto terugkrijgen is in ieder geval een prachtig begin! Goed dat je ook veel leuke dingen gaat doen. Geniet er van!

@johanna, hoe is het gegaan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Wauw dat klinkt fijn en relaxed Sas! Een blasto terugkrijgen is in ieder geval een prachtig begin! Goed dat je ook veel leuke dingen gaat doen. Geniet er van!

@johanna, hoe is het gegaan?

Lig nu bij te komen. Was erg pijnlijk, bijna flauwgevallen. Nu rustig aan. We horen straks hoeveel eitjes etc.

Dank voor jullie steun lieve dames!

Geplaatst
Lig nu bij te komen. Was erg pijnlijk, bijna flauwgevallen. Nu rustig aan. We horen straks hoeveel eitjes etc.

Dank voor jullie steun lieve dames!

Wat vervelend dat het pijnlijk was! Gelukkig zit het er nu op! Rustig aan en laat je maar goed verwennen!

Geplaatst
Wat vervelend dat het pijnlijk was! Gelukkig zit het er nu op! Rustig aan en laat je maar goed verwennen!

Zo is dat! Ach een dagje pijn is het zeker waard. Je moet straks toch ook bevallen

Geplaatst
Zo is dat! Ach een dagje pijn is het zeker waard. Je moet straks toch ook bevallen

Precies! Wat voor pijnbestrijding heb je nu gehad?

Geplaatst
Precies! Wat voor pijnbestrijding heb je nu gehad?

Een prik in mn bil, en dormicum oid.

Dat is vooral ontspannend, roesje :)

Geplaatst
Hmm ok en merkte je daar iets van?

Hahaha, ja! Lekker wausie ervan. En twwe prikken in de baarmoedermond. Dat was prima te doen. Alles is zo opgeblazen. Lopen was ook onplezierig. Eerste keer spiraaltje zetten ook. Komt goed!

Geplaatst

Ik vond deze keer de prikken in de baarmoedermond het vervelendst, maar inderdaad zijn ze wel te doen :-)

Hoe lang moet je nog wachten voordat je weet hoeveel eitjes het waren? En daarna moest manlief ermee op pad geloof ik he?

Geplaatst
Ik vond deze keer de prikken in de baarmoedermond het vervelendst, maar inderdaad zijn ze wel te doen :-)

Hoe lang moet je nog wachten voordat je weet hoeveel eitjes het waren? En daarna moest manlief ermee op pad geloof ik he?

Manlief werd meteen naar het vu gestuurd met mijn eitjes. Hij heeft daar zijn zaad geproduceerd. Daar tellen ze alles en komt hij weer terug. We horen het deze ochtend nog. Spannend!!

Geplaatst
Manlief werd meteen naar het vu gestuurd met mijn eitjes. Hij heeft daar zijn zaad geproduceerd. Daar tellen ze alles en komt hij weer terug. We horen het deze ochtend nog. Spannend!!

Nou zeker! Ik ben benieuwd!

Geplaatst

Joehoe! 18 eicellen gevonden en mijn vriends telling was 4 miljoen na bewerking! Beste telling tot nu toe! Hoop dat er ook veel bevrucht worden nu. Maandag de uitslag en overleg over wel of geen tp. Lig nog een beetje te slapen nu.

Opgelucht zeg! So far so good!

Hoe is het met jullie dames?

Geplaatst
Joehoe! 18 eicellen gevonden en mijn vriends telling was 4 miljoen na bewerking! Beste telling tot nu toe! Hoop dat er ook veel bevrucht worden nu. Maandag de uitslag en overleg over wel of geen tp. Lig nog een beetje te slapen nu. Opgelucht zeg! So far so good! Hoe is het met jullie dames? Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
WoW Johanna! Dan heb je kans dat er heel veel bevrucht worden! Krijg je dag 3 de tp en dag 4 vriezen ze de overlevers in denk ik. Zo ging het bij mij ook in het vu. Hoop dat je gauw opknapt! Het ergste (fysiek) is achter de rug! Doen jullie nou icsi of ivf? Want een score van 4 miljoen is eigenlijk veel te goed voor icsi haha, zou je zelfs iui mee kunnen doen! Fijn hoor! 😊👌🏻 Lekker uitrusten nu! 💋
Geplaatst
Wauw dat klinkt fijn en relaxed Sas! Een blasto terugkrijgen is in ieder geval een prachtig begin! Goed dat je ook veel leuke dingen gaat doen. Geniet er van!@johanna, hoe is het gegaan? Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Dankje Poekie! 💋 Ik voel me goed. Heb minder last van kwaaltjes dan de vorige keer. Hoop dat het positief is! Je hoort wel vaker dat vrouwen die zwanger zijn niks hebben gevoeld.. dus hoop daar bij te horen! Hoe is t met jou nu??
Geplaatst
Dankje Poekie! 💋 Ik voel me goed. Heb minder last van kwaaltjes dan de vorige keer. Hoop dat het positief is! Je hoort wel vaker dat vrouwen die zwanger zijn niks hebben gevoeld.. dus hoop daar bij te horen! Hoe is t met jou nu??

Met mij gaat het goed, dank je!

Lijkt me prima, zwanger zijn en er niets van voelen. Maar voorlopig teken ik ook voor zwanger zijn en alles voelen

Geplaatst
WoW Johanna! Dan heb je kans dat er heel veel bevrucht worden! Krijg je dag 3 de tp en dag 4 vriezen ze de overlevers in denk ik. Zo ging het bij mij ook in het vu. Hoop dat je gauw opknapt! Het ergste (fysiek) is achter de rug! Doen jullie nou icsi of ivf? Want een score van 4 miljoen is eigenlijk veel te goed voor icsi haha, zou je zelfs iui mee kunnen doen! Fijn hoor! 😊👌🏻 Lekker uitrusten nu! 💋

Ja!! Super supergoed nu! Tot nu toe was het na bewerken maar 1 of 2 miljoen. Ik hoop dat de zink en foliumzuur hebben geholpen dan! Dat heb ik mijn vriend afgelopen weken laten slikken.

Dus echt heel blij mee. Ik bloed nog na en heb veel kramp, dus lekker op de bank nu met thee en chocola. Bij het Vu is idd een wachtlijst voor cryo tps nu. Dat gaven ze nu ook aan. Ik denk ook omdat het in Utrecht zo mis is gegaan.

Maandag eerst horen hoeveel goede bevruchtingen en dan moeten we ook bellen met de arts om te bespreken of een tp mag. En dan horen we ook hoe laat di de tp zou zijn. Dus rust houden, veel water drinken en dyimen. 21 mei 1e bloedtest en dan 23ste nog een keer. Ik wil denk ik 19 of 20 mei wel alvast een testje wagen, 2 weken na de punctie.

Geplaatst
Met mij gaat het goed, dank je! Lijkt me prima, zwanger zijn en er niets van voelen. Maar voorlopig teken ik ook voor zwanger zijn en alles voelen Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Ja hahaha precies snap wat je bedoeld! 😜 We gaan t zien. Vandaag wachtdag 2 😇🍀🙏
Geplaatst
Ja hahaha precies snap wat je bedoeld! 😜 We gaan t zien. Vandaag wachtdag 2 😇🍀🙏

En eentje met mooi weer! Geniet ervan!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden