Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus 2017

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hoop dat alles goed gegaan is @ash.

Hier nog steeds maagpijn en water dunne ontlasting word s nachts wakker van de krampen en moet dan naar de wc voor diaree.

Zie er steeds meer tegenop om ze in te nemen voel me echt slap en beroerd .

Zo vanmiddag maar eens verpleegkundige bellen .

@yamila had jij ook dunne ontlasting of iemand anders hier ? En hoelang houdt dat aan

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Wat vervelend voor je Meis ! Hoop dat het snel wat beter gaat !

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Wat vervelend voor je Meis ! Hoop dat het snel wat beter gaat !

Ja erg vervelend . Ben er helemaal naar van . Ik hoop het ook dat het snel weer beter gaat want dit is zo vervelend .

Geplaatst

Goed gedaan Ash en mooie score Hopelijk maandag alleen maar goede berichten..Nu lekker rustig aan doen en herstellen

Geplaatst

@poekie ja hotel zou fijn zijn idd, kan geen oppas regelen voor de honden helaas.. dus denk gewoon maar 4 uur opstaan en vertrekken.. heb mijn vriend net al weggestuurd voor betaling etc bij kassa.. hoop dat hij alvast kan aanmelden en we dan meteen door kunnen .. want kassa duurt soms wel een uur

Geplaatst

@butterfly nee dunne ontlasting had ik niet. Ik heb wel steeds onrustige darmen hoor ik steeds.

Wel vervelend he..

@ Ash hey wat een goed aantal meid.. heerlijk ..rust maar lekker uit en binnenkort de tp

Geplaatst

@ash, ohh 7 is toch mooi! Zijn menig die t met minder moeten doen.

@lalautje ik voel dan ook niks anders... Als je twijfelt bellen..

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst
@ash, ohh 7 is toch mooi! Zijn menig die t met minder moeten doen.

@lalautje ik voel dan ook niks anders... Als je twijfelt bellen..

Voel sinds een uur daarna niks meer..

Geplaatst

Ehm... dames... na 7 jaar zijn wij eindelijk zwanger!!

Ik lees eigenlijk al vanaf eind juli stiekem mee maar durfde gewoon niets te posten. Ik ben al zo vaak van een bankje af gelazerd, heb zo vaak afnemende streepjes gehad.. We zijn al vanaf 2011 bezig met ivf en zijn uitgeweken naar diverse klinieken in het buitenland.

12x ivf, herhaaldelijke (vroege) miskramen en endometriose.

Afgelopen maand waren we in het buitenland voor ECD en vandaag mocht ik op wd 10 na TP middels bloedtest testen. En... ik geloof het bijna niet maar hcg is 102, en de dame van de kliniek zei "u bent echt zwanger mevrouw ga er van genieten..."

Ik kan het niet geloven!!! Na 7 jaar!

Ps Nu nog vasthouden.. daar ben ik nog erg bang voor. Maar dit hebben we nog nooit gehad!

Geplaatst
Ehm... dames... na 7 jaar zijn wij eindelijk zwanger!!

Ik lees eigenlijk al vanaf eind juli stiekem mee maar durfde gewoon niets te posten. Ik ben al zo vaak van een bankje af gelazerd, heb zo vaak afnemende streepjes gehad.. We zijn al vanaf 2011 bezig met ivf en zijn uitgeweken naar diverse klinieken in het buitenland.

12x ivf, herhaaldelijke (vroege) miskramen en endometriose.

Afgelopen maand waren we in het buitenland voor ECD en vandaag mocht ik op wd 10 na TP middels bloedtest testen. En... ik geloof het bijna niet maar hcg is 102, en de dame van de kliniek zei "u bent echt zwanger mevrouw ga er van genieten..."

Ik kan het niet geloven!!! Na 7 jaar!

Ps Nu nog vasthouden.. daar ben ik nog erg bang voor. Maar dit hebben we nog nooit gehad!

WAUW!!! wat ontzettend fijn nieuws !!! Gefeliciteerd !!! het blijft inderdaad hartstikke spannend de eerste weken ! Geniet er van ! Nu mag je in een keer door naar het zwanger bankje !!

Geplaatst

Oh damn.. nu ik het gepost heb krijg ik alweer buikpijn! Alsof het nog niet waar is... duimen jullie mee dat er geen miskraam op gaat volgen? Dat ik niet te vroeg juich?

Heeeelpp

Geplaatst
Oh damn.. nu ik het gepost heb krijg ik alweer buikpijn! Alsof het nog niet waar is... duimen jullie mee dat er geen miskraam op gaat volgen? Dat ik niet te vroeg juich?

Heeeelpp

Ja ik duim mee! Maar heb laatst gelezen dat vrouwen die een miskraam eerder hebben gehad, vaak bang zijn dat het weer gebeurd ( wat heel begrijpelijk is) maar je moet weten dat de kans op een miskraam bij jou even groot is als bij andere vrouwen. Alsnog duim ik voor je mee !! Maar misschien dat het je enigszins gerust stelt

Geplaatst

Heeeelpp

Succes!! Gefeliciteerd!! Ennn.... Geen zorgen, die krampen heb ik tot 18 wk gehad... En in dat andere topic herkennen de anderen het vast!

Geplaatst

Stand van zaken

🦋Minima: 21 juli tp

🦋Marleen84: 22 juli tp

🦋Noom: 27 juli tp

🦋Pino: 29 juli tp

🦋Miranda13: 3aug tp

Ash: 4 aug punctie

Lautje: 5 aug punctie

Danlon: 28 juli start gonalf+meno, 5 aug 1e echo fm

Christel81: 1aug start gonalf,

7 aug 1e echo fm

Butterfly: 1 aug start progynova, 11 aug 1e echo fm

Poekie: rustmaand, nog 1 cryo

Amf: rustmaand

Yamila: 27 aug start decapeptyl

Yvje1977: 14sept start decapeptyl

Evi.H: rustmaand

Inge35

Geplaatst
Succes!! Gefeliciteerd!! Ennn.... Geen zorgen, die krampen heb ik tot 18 wk gehad... En in dat andere topic herkennen de anderen het vast!

Lief Danlon! Het zijn naast wat krampjes ook meer emotionele buikkrampen; alsof ik niet mag posten dat we zwanger zijn omdat het de goden verzoeken is.. zoiets

Geplaatst

Lalautje succes morgen met de punctie! Ik voelde ook alsof al mijn opgespaarde follikels tegelijk sprongen de dag na de pregnyl, maar het was nooit echt zo. Dus geen zorgen!

Ash wat super 7 eicellen! Ik duim voor mooie bevruchtingen en delingen en een tp maandag!!

Danlon; jij hebt zon last van progynova toch? Ik ook enorm! Duizelig moe en trillerig! Rotspul en ook al slik ik het al ruim een maand, het went niet...

Succes allemaal!

Geplaatst
Lalautje succes morgen met de punctie! Ik voelde ook alsof al mijn opgespaarde follikels tegelijk sprongen de dag na de pregnyl, maar het was nooit echt zo. Dus geen zorgen!

Ash wat super 7 eicellen! Ik duim voor mooie bevruchtingen en delingen en een tp maandag!!

Danlon; jij hebt zon last van progynova toch? Ik ook enorm! Duizelig moe en trillerig! Rotspul en ook al slik ik het al ruim een maand, het went niet...

Succes allemaal!

Oké dat is fijn om te weten.. dankjewel

Jij had 25 juli dus je tp? Wel een heel fijn en positief begin voor augustus !! Ben ook benieuwd naar @minima en @marleen84...

Geplaatst

Succes allemaal!

Hallo Inge van harte ik kan je me ja angst wel voorstellen hoor maar dit keer gaat het gewoon goed . Je hebt nou wel genoeg meegemaakt !

Is er een reden gevonden voor de miskramen? Ik las iets over wat je zei over de progynova . Vreselijk spul ik slik het nu net 5 dagen en ben vreselijk moe , zwaar aan de dunne en vreselijke maag en darmkrampen . Wat een zooi.

Geplaatst
@poekie ja hotel zou fijn zijn idd, kan geen oppas regelen voor de honden helaas.. dus denk gewoon maar 4 uur opstaan en vertrekken.. heb mijn vriend net al weggestuurd voor betaling etc bij kassa.. hoop dat hij alvast kan aanmelden en we dan meteen door kunnen .. want kassa duurt soms wel een uur

Dat klopt, maar ze houden rekening met die tijd op de afdeling hoor. Maak je er niet te druk over, je komt vast gewoon op tijd! Niet te veel proberen te stressen hoor!

Wij stappen over een paar uur in het vliegtuig op weg naar huis. Morgen weer in nederland jammer dat het weer voorbij is. Vakantie was echt super relaxed na alle hectiek van de afgelopen tijd!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Dat klopt, maar ze houden rekening met die tijd op de afdeling hoor. Maak je er niet te druk over, je komt vast gewoon op tijd! Niet te veel proberen te stressen hoor!

Wij stappen over een paar uur in het vliegtuig op weg naar huis. Morgen weer in nederland jammer dat het weer voorbij is. Vakantie was echt super relaxed na alle hectiek van de afgelopen tijd!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Oohhh heerlijk! Waar zit je nu !? Heb je mooi weer gehad ?

Nee ik stress nu minder.. heb besloten om 4 uur de wekker te zetten 5 uur weg te rijden 7.15 kassa 7.30 lab 8.00 punctie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden