Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Dankje!!! We maken er meteen een avontuur van. Samen in de auto ergens overnachten. Gesprek is dinsdag ochtend pas

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hahaha lekkere avonturier van me

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
O lalautje succes!!!! Ben benieuwd tot hoe lang blijven jullie in Spanje??

Hebben we niet afgesproken heb voor 7 dagen gepakt.. en mochten we langer blijven dan kopen we daar wel wat boxershorts erbij alicante ligt aan de kust en is het nu 26 graden.. als het aan mij ligt ga ik niet meer terug haha ! Ik hou jullie up to date !

Geplaatst
Hebben we niet afgesproken heb voor 7 dagen gepakt.. en mochten we langer blijven dan kopen we daar wel wat boxershorts erbij alicante ligt aan de kust en is het nu 26 graden.. als het aan mij ligt ga ik niet meer terug haha ! Ik hou jullie up to date !

Ow neem de zon maar mee terug beter plan!! Succes meid!! En succes met de reis!!

Geplaatst
In de auto overnachten???

Hahaha nee ! Bedoelde met de auto... en dan ergens overnachten.. of misschien in een keer door.. we zijn in dat opzicht niet zulke planners.. (zou je wel verwachten aangezien ik het schema bijhou) dus we rijden gewoon op de bonnefooi erheen. Heb ook net pas mijn koffer in gepakt..

Geplaatst
Ow neem de zon maar mee terug beter plan!! Succes meid!! En succes met de reis!!

Dankjewel mop!

Geplaatst
Hahaha nee ! Bedoelde met de auto... en dan ergens overnachten.. of misschien in een keer door.. we zijn in dat opzicht niet zulke planners.. (zou je wel verwachten aangezien ik het schema bijhou) dus we rijden gewoon op de bonnefooi erheen. Heb ook net pas mijn koffer in gepakt..

Ooow haha ik dacht al dat is wel heel avontuurlijk. Heerlijk om zo te reizen (ik ben ook niet vd planning). 26 graden...heerlijk!!! Lekker genieten ook samen. Safe travels babe

Geplaatst
Ooow haha ik dacht al dat is wel heel avontuurlijk. Heerlijk om zo te reizen (ik ben ook niet vd planning). 26 graden...heerlijk!!! Lekker genieten ook samen. Safe travels babe

Thank you hoop dat het een beetje rustig is na dat referendum

Geplaatst
Thank you hoop dat het een beetje rustig is na dat referendum

Ah shit ja hoop het ook🤞🏻

Geplaatst
❤️

Ohhh Laulautje wat spannend zeg en een heel avontuur!! Ik hoop zo dat de intake goed zal gaan en je snel met de behandeling kan starten.. en dat we uiteindelijk allemaal zwanger zijn. Dikke knuffel

Geplaatst

Morgen ben ik een jaar getrouwd en hebben we samen met de familie een brunch. Speciale dag en dan hoop je opnieuw ook samen een kindje te krijgen in de toekomst ..

Geplaatst
Ohhh Laulautje wat spannend zeg en een heel avontuur!! Ik hoop zo dat de intake goed zal gaan en je snel met de behandeling kan starten.. en dat we uiteindelijk allemaal zwanger zijn. Dikke knuffel

Ik hoop het ook!! 🥚 ben bang dat ze over Mn lage amh waarde beginnen en me eiceldonor aanraden. Want intake gaan ze kijken naar eicelvoorraad en hormonen hoeveel enz.. maar had in februari amh waarde van 1.5

Probeer er maar zo min mogelijk aan te denken voor nu..

Geplaatst
Morgen ben ik een jaar getrouwd en hebben we samen met de familie een brunch. Speciale dag en dan hoop je opnieuw ook samen een kindje te krijgen in de toekomst ..

Ohhh!! Gefeliciteerd alvast, maak er een mooie dag van morgen!

Geplaatst
@petsy85 welkom en succes ! Kruidvat test meet inderdaad al heel vroeg. Maar onthou wel dat het nog tot en met morgen kan innestelen. Dus een negatieve test morgen wil nog niet zeggen dat alles voorbij is

@ivydrew heb je het ziekenhuis gebeld of tp doorgaat ? Staat niet in het schema, maar .. dacht ik

Ja! Goed nieuws morgen TP om 13.30uur🦋

Geplaatst

Nice!!! Heel veel succes morgen mop! 🦋

Geplaatst
Wij gaan straks vertrekken met de naar Spanje

Oooh ik duim voor jullie!!

Geplaatst

Oh spannend, morgen de kleine beeb ophalen. Ik hoop dat hij/zij lekker bij jullie blijft

Geplaatst
Ik hoop het ook!! 🥚 ben bang dat ze over Mn lage amh waarde beginnen en me eiceldonor aanraden. Want intake gaan ze kijken naar eicelvoorraad en hormonen hoeveel enz.. maar had in februari amh waarde van 1.5

Probeer er maar zo min mogelijk aan te denken voor nu..

Dat gaan ze je niet aanraden lalautje!

Echt niet.

Gaat helemaal goed komen

Geplaatst

Ohh spannend heel veel succes!!

Geplaatst
Dat gaan ze je niet aanraden lalautje!

Echt niet.

Gaat helemaal goed komen

Nee komt goed ....heb vertrouwen!!!

Geplaatst

Gefeliciteerd!! lekker genieten van elkaar.

Geplaatst
Gefeliciteerd!! lekker genieten van elkaar.

Dank je wel ivydrew en laulautje, zal ik doen

Geplaatst

Gefeliciteerd en een hele fijne dag met elkaar

Geplaatst
@chanty-81 en ?

Lieve meiden,

Hier een update over het (mis)lukken van mijnplannetje gisteren. Mocht eigenlijk pas vanaf vandaag testen maar lag gisterochtend dus al vanaf half 7 klaarwakker in bed te koekeloeren. Omdat ik al naar de wc moest had ik niet heel veel tijd meer om te beslissen wat te doen. Toch maar naar beneden, waar ik de test al had klaargelegd voor het geval dat. Nog even snel een kaarsje aansteken (..) en op zoek naar een glaasje om mn plas in op te vangen. Dan eindelijk plassen en het ritueelvan de test. Na 1 minuut zou het resultaat al zichtbaar moeten zijn maar voor de zekerheid nog maar een minuutje extra wachten. Tijd om wat schietgebedjeste doen.

En dan komt het moment dat je beseft dat de seconden die volgen je stemming voor de rest van de komende weken zullen veranderen.. Maar guess what? Een dikke plus! Zwanger!! Kan het haast niet geloven en niet beschrijven welke gevoelens dit teweeg brengt. Met tranen vanopluchting meteen naar boven gerend (daar gaat mn plan), om mijn man wakker te maken (die lag nog helemaal in coma) en ik schuif de stick onder zijn neus om het resultaat te laten zien.. In zie je opluchting in zijn ogen, we krijgen een kindje!

Volgens de zwangerschapsberekening op freya.nl blijkt dat ik nu al 4 weken zwanger zou zijn. Dat schiet lekker op! Nu nog de vraag of het er 1 of 2 worden omdat ze 2 embryo's hebben teruggeplaatst. Het was een behoorlijk pittig jaar met 3 ICSI behandelingen. In ons geval geldt 3x is scheepsrecht.Ik heb nog wel steeds wat krampen maar ben sinds gisterochtend wel gestopt met de Utrogestan. Hopelijk worden we komende week opgeroepen voor een controle echo en daarna kan de pret beginnen.. Ik hoop echt dat jullie ook snel dit gevoel mogen ervaren..

liefs van mij.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden