Ga naar inhoud

Uitgerekend in het 2e kwartaal 2018


Gast

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

@sharlee het is inderdaad gevaarlijk. Ik was dan net 7 weken volgens mij. Ja ben ontzettend blij dat het me toch nog gelukt is. Had het niet verwacht, maar we zijn blij. Je zal zien dat de weken voorbij vliegen en dan krijg je ook van die mooie echo foto's.
Ja hoop het. Doordat ik vanmrg wat licht helderrood bloedverlies zit ik ff in mn eigen wereld. Probeert.mn vriend me op te vrolijken maar ik ben iemand die je gewoon met rust moet laten en nu is hij boos. Lekkere start van de ochtend

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja anna margartha is misschien wel een uitdaging. Kun je die niet verspreiden over de twee kinderen?

Vernoemen doen wij niet dus dat is lekker makkelijk hahaha.

 

Ik vind koen trouwens een prima naam!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Haha nou inderdaad dat is nu ook nog een optie.

We hebben nog even om na te denken.. We gaan in dec beginnen met kamer.. Omdat de arts zei dat we in januari gaan kijken hoe en wat verder en hij me vrij snel liet blijven vorige keer

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sharlee ik had met 13 weken bloedverlies, da's ook schrikken. Maar maak je niet druk, het hoeft niks te betekenen. En volgens mij als je op Google kijkt is het normaal dat je kleine beetje bloed verliest bijvoorbeeld door het raken van een ader.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sharlee ik had met 13 weken bloedverlies, da's ook schrikken. Maar maak je niet druk, het hoeft niks te betekenen. En volgens mij als je op Google kijkt is het normaal dat je kleine beetje bloed verliest bijvoorbeeld door het raken van een ader.
Ja denk het ook he...het is nu allemaal zo gevoelig. Komt vast goed. Moet gewoon...zal die artsen versteld laten staan met hun 'het heeft geen enkele nut meer' pff

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoop het. Doordat ik vanmrg wat licht helderrood bloedverlies zit ik ff in mn eigen wereld. Probeert.mn vriend me op te vrolijken maar ik ben iemand die je gewoon met rust moet laten en nu is hij boos. Lekkere start van de ochtend

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgerekend:

 

Inge35: 12-04-2018

Ash: 28-04-2018

Danlon: 03-05-2018

Kims: 23-5-2018

Poekie: 07-06-2018

Chanty-81: 21-6-2018

Sharlee: 11-7-2018

Kitkat: 14-7-2018

 

Afspraak gyn/vk/echo,etc:

 

Danlon: 13-11-17 gyn en echoscopist

Ash: 14-11 controle vk 18-12 20wk echo

Chanty-81: 15-11 echo bij vk, 9wk

Sharlee: 16-11 echo 6+1 wk

Poekie: 16-11-17 echo 11 wk

Inge35: 23-11 20wk echo

Kitkat: 29-11 echo

 

Kims:

 

 

 

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou inderdaad dat is nu ook nog een optie.

We hebben nog even om na te denken.. We gaan in dec beginnen met kamer.. Omdat de arts zei dat we in januari gaan kijken hoe en wat verder en hij me vrij snel liet blijven vorige keer

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Haha nou ik loop 5 weken achter je aan en mijn zwangerschap is misschien iets minder bijzonder dus met minder kans om vroeg te moeten blijven, maar wij hadden het ook over de kerstvakantie mbt de kinderkamer hoor! Lekker beginnen haha

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

KitKat hoop dat je wat gerustgesteld bent door alle woorden hier! En hoop ook dat het bloedverlies gauw stopt, want ondanks onze woorden ben je natuurlijk ongerust. Geldt ook voor jou Sharlee!

 

Toen kwamen de namen... mijn beide ouders zijn twee jaar na elkaar overleden, mijn moeder op haar 53e en mijn vader op zijn 56e. Ze hebben beide enorm Groningse namen dus vernoemen is ook hier niet echt een optie

 

Ik vind jongensnamen dan ook heel moeilijk! Meisjes namen hadden we zo bedacht!

 

Enneh het kamertje is bij ons ook pas in december/januari aan de beurt. Gezien dat ik als eerst beval (op het lijstje dan he, ik zet mijn geld in op Danlon ) zijn wij dus wat aan de late kant? Nou ja, het zal wel. Het komt vast goed. Haha

 

Enneh Sharlee.. je man komt er vast wel overheen.. hij komt je zo vast een koppie thee brengen

Link naar reactie
Delen op andere sites

KitKat hoop dat je wat gerustgesteld bent door alle woorden hier! En hoop ook dat het bloedverlies gauw stopt, want ondanks onze woorden ben je natuurlijk ongerust. Geldt ook voor jou Sharlee!

 

Toen kwamen de namen... mijn beide ouders zijn twee jaar na elkaar overleden, mijn moeder op haar 53e en mijn vader op zijn 56e. Ze hebben beide enorm Groningse namen dus vernoemen is ook hier niet echt een optie

 

Ik vind jongensnamen dan ook heel moeilijk! Meisjes namen hadden we zo bedacht!

 

Enneh het kamertje is bij ons ook pas in december/januari aan de beurt. Gezien dat ik als eerst beval (op het lijstje dan he, ik zet mijn geld in op Danlon ) zijn wij dus wat aan de late kant? Nou ja, het zal wel. Het komt vast goed. Haha

 

Enneh Sharlee.. je man komt er vast wel overheen.. hij komt je zo vast een koppie thee brengen

Jeetje joh Inge je ouder zo vroeg en kort op elkaar verliezen...wat een heftige periode.

Namen hebben wij al omdat ik 2 jr geleden zwanger was...waren we het gelukkig over eens . Een kamertje kunnen we helaas niet maken...dan moeten we eerst verhuizen. Hebben maar 2 kmrs...waarvan 1 onze slaapkmr en de andere kmr kantoor is en ook wel aan de krappe kant...

Haha nou dat was wat ik hem zei...ipv dat je vraagt zal ik thee voor je zetten ofzo...zegt hij ow ja thee..zet je dat voor me haha...we zijn alweer vriendjes🤣

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou ik loop 5 weken achter je aan en mijn zwangerschap is misschien iets minder bijzonder dus met minder kans om vroeg te moeten blijven, maar wij hadden het ook over de kerstvakantie mbt de kinderkamer hoor! Lekker beginnen haha

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

Haha nou ik zeg maar zo, je weet t nooit! Bij mn zoon was ik 26 mei uitgerekend. Wij hebben toen in januari alles besteld.. Kwam in maart... Moest ook niet later, ik lag halverwege april al in ziekenhuis ivm zwangerschap vergiftiging. Dus grote kans dat ik t nu weer krijg.. Dan hou je er rekening mee... Dus ik wil nu op tijd alles klaar.. Moest toen smeken om dag naar huis te mogen, moest nog dingen wassen en had badje besteld die moest ik nog ophalen gelukkig heb ik dat soort dingen nog en is nu vooral kinderwagen en bedjes belangrijk hihi..

 

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

KitKat hoop dat je wat gerustgesteld bent door alle woorden hier! En hoop ook dat het bloedverlies gauw stopt, want ondanks onze woorden ben je natuurlijk ongerust. Geldt ook voor jou Sharlee!

 

Toen kwamen de namen... mijn beide ouders zijn twee jaar na elkaar overleden, mijn moeder op haar 53e en mijn vader op zijn 56e. Ze hebben beide enorm Groningse namen dus vernoemen is ook hier niet echt een optie

 

Ik vind jongensnamen dan ook heel moeilijk! Meisjes namen hadden we zo bedacht!

 

Enneh het kamertje is bij ons ook pas in december/januari aan de beurt. Gezien dat ik als eerst beval (op het lijstje dan he, ik zet mijn geld in op Danlon ) zijn wij dus wat aan de late kant? Nou ja, het zal wel. Het komt vast goed. Haha

 

Enneh Sharlee.. je man komt er vast wel overheen.. hij komt je zo vast een koppie thee brengen

Groningse namen geen optie?? Die zijn juist weer helemaal in!

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groningse namen geen optie?? Die zijn juist weer helemaal in!

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Hahahah en jij denkt ik eerder?? Ik zeg elke week wel even tegen ze dat ze zo lang mogelijk moeten blijven zitten hoor

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat jij de eerste bent @danlon

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ik zie @inge35 is 12-4.. Wij hopen al de eerste week van april te halen hihi... Wel spannend hoor! Maar ook zooooo veel zin in..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zie je nou Danlon! Je bent vást eerder dan ik

 

Oh hahaha Sharlee het ging juist om de thee.. wat een nonsens ruzie kan je maken he. Ik vorige week knallende ruzie met manlief omdat hij niet wilde opschuiven op de bank. Duss..

 

Ja jeetje Danlon een heel schattig roze pakje maar welke kleur moet je nou halen voor nummer 2?? Ik denk een jongen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zie je nou Danlon! Je bent vást eerder dan ik

 

Oh hahaha Sharlee het ging juist om de thee.. wat een nonsens ruzie kan je maken he. Ik vorige week knallende ruzie met manlief omdat hij niet wilde opschuiven op de bank. Duss..

 

Ja jeetje Danlon een heel schattig roze pakje maar welke kleur moet je nou halen voor nummer 2?? Ik denk een jongen!

Wie weet ga jij ook wel eerder he

 

Ik heb nu 2x roze gehaald.. Die andere is met nijntje en grijs... Maar inderdaad.. Die andere vind ik ook lastig! Ik durfde daarom ook nog geen dekentjes ofzo te halen.. Per baby toch meer dan 1 setje kleding nodig dus dat is niet zo erg..

Ik ga maandag ook even de echoscopist vragen.. Denk alleen nog een maand geduld hihi..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zie je nou Danlon! Je bent vást eerder dan ik

 

Oh hahaha Sharlee het ging juist om de thee.. wat een nonsens ruzie kan je maken he. Ik vorige week knallende ruzie met manlief omdat hij niet wilde opschuiven op de bank. Duss..

 

Ja jeetje Danlon een heel schattig roze pakje maar welke kleur moet je nou halen voor nummer 2?? Ik denk een jongen!

🤣erg he haha.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden