Ga naar inhoud

Punctie gehad


Katje

Aanbevolen Berichten

[mention=6422]Cil[/mention] ik kreeg altijd 5000 eenheden en met een ultra gevoelige zwangerschapstest testte ik tot 12-13 dagen erna nog heeeeeeeel licht positief. En dan heb ik ‘t over een tuurstreepje die heel moeilijk te zien is. 


Thanks voor je reactie. Ik heb vanmorgen positief getest, maar ben bang dat het de Pregnyl is. Heb 16 maart 10.000 eenheden gespoten en daarna nog 3x 1500 eenheden. Vorige poging heb ik na 15 dagen nadat ik Pregnyl getest en die was negatief. Ik moet gewoon nog even afwachten, maar zo lastig die onzekerheid!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

[mention=6422]Cil[/mention] spannend! Ik heb nog nooit 10000 eenheden gehad dus ik kan daar niks zinnigs over zeggen  waarmee heb je getest? Welke gevoeligheid? En hebben we ‘t over een tuurstreepje of een echte roze streep 


Hahahahah. Wel met een vroege test van Sensitest. Nee het was niet heel donker, maar wel duidelijk zichtbaar. Ik wou dat ik niet had getest. Ik zit nu op dag 14 na de Pregnyl gespoten te hebben en denk steeds wisselend. Het ene moment denk ik als ik vorige keer op dag 15 een negatieve test had ik vandaag een tuur streepje moeten hebben. Aan de andere kant denk ik dan weer kan heel goed zo zijn en de ene keer hoeft de andere keer niet te zien. Zo vermoeiend dit! Ook omdat dit de laatste terugplaatsing is, dus extra spannend!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste dames,

Zou nog laten weten hoe het mij zou aflopen. Ik ben vanmorgen op mijn testdag ongesteld geworden. 😢

Dit was mijn 4e ivf poging. Meer pogingen krijg ik niet vergoed en over 2 en een halve maand ben ik 43.

Ik ga nooit moeder worden en die gedachte maakt mij helemaal kapot. 😩

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste dames,
Zou nog laten weten hoe het mij zou aflopen. Ik ben vanmorgen op mijn testdag ongesteld geworden. 
Dit was mijn 4e ivf poging. Meer pogingen krijg ik niet vergoed en over 2 en een halve maand ben ik 43.
Ik ga nooit moeder worden en die gedachte maakt mij helemaal kapot. 
Heel veel sterkte lieverd ik ben "pas" 27 maar gezien de ernst van de endometriose kunnen wij ook niet meer verder.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, flower01 zei:

Heel veel sterkte lieverdemoji8.pngemoji8.png ik ben "pas" 27 maar gezien de ernst van de endometriose kunnen wij ook niet meer verder.

Dankjewel! Jij ook heel veel sterkte lieve Flower! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Catlover jeetje wat een verdrietig nieuws 😔 ik weet niet goed wat ik moet zeggen... alleen dat het een loodzwaar traject is en dat het bikkelhard kan zijn. Ik wens je heel veel kracht toe en wees lief voor jezelf want je hebt een hoop moeten doorstaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

[mention=6422]Cil[/mention] vorige keren had je exact hetzelfde? 10000 pregnyl en daarna nog die paar x 1500? En toen was pregnyl er op dag 15 uit? Nou als dat zo is dan mag je denk ik al wel een klein vreugdendansje doen  


Ja precies hetzelfde. Ik had toen wel een andere test gebruikt. Ook een vroege maar dan van clearblue, misschien dat dat verschil uitmaakt. Mag officieel pas dinsdag testen...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cil sensitest is echt mega gevoelig. Je hebt er 2 die van 6 dagen voor je nod en van 4 dagen. De 6 dagen heb ik altijd en dan test ik dus mega lang positief na de pregnyl. clearblue als die nu aanslaat dan durf ik je wel te feliciteren ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Katje zei:

@Catlover jeetje wat een verdrietig nieuws 😔 ik weet niet goed wat ik moet zeggen... alleen dat het een loodzwaar traject is en dat het bikkelhard kan zijn. Ik wens je heel veel kracht toe en wees lief voor jezelf want je hebt een hoop moeten doorstaan. 

Katje, dankjewel! Fijn dat iedereen zo meeleeft! Ik kan echt nergens mijn draai vinden momenteel. Voel mij zo mega verdrietig. 😥

Link naar reactie
Delen op andere sites

[mention=6422]Cil[/mention] sensitest is echt mega gevoelig. Je hebt er 2 die van 6 dagen voor je nod en van 4 dagen. De 6 dagen heb ik altijd en dan test ik dus mega lang positief na de pregnyl. clearblue als die nu aanslaat dan durf ik je wel te feliciteren 


Ja dat is wel zo.... pfff morgen met clearblue testen!! Kan het me ook helemaal niet voorstellen na 4 jaar proberen zwanger te raken..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Catlover het is niet niks! Wees verdrietige want het is heel verdrietig wat jullie overkomt. Ik merkte ook elke keer na een iui poging wanneer ‘t weer eens niet gelukt Was dat ‘t er daarna allemaal uitkwam. Het sloopt je dit proces. Geef en neem de tijd lieverd 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Katje zei:

@Catlover het is niet niks! Wees verdrietige want het is heel verdrietig wat jullie overkomt. Ik merkte ook elke keer na een iui poging wanneer ‘t weer eens niet gelukt Was dat ‘t er daarna allemaal uitkwam. Het sloopt je dit proces. Geef en neem de tijd lieverd 😘

Dat zal ik doen. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-3-2019 om 16:59, Catlover zei:

Beste dames,

Zou nog laten weten hoe het mij zou aflopen. Ik ben vanmorgen op mijn testdag ongesteld geworden. 😢

Dit was mijn 4e ivf poging. Meer pogingen krijg ik niet vergoed en over 2 en een halve maand ben ik 43.

Ik ga nooit moeder worden en die gedachte maakt mij helemaal kapot. 😩

...een angst ook van mij die voor jou als ik het zo lees werkelijkheid is geworden. 💔Een dikke virtuele knuffel voor jou @Catlover 💋

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Vrouwke77 zei:

...een angst ook van mij die voor jou als ik het zo lees werkelijkheid is geworden. 💔Een dikke virtuele knuffel voor jou @Catlover 💋

Dankjewel Vrouwke! Het is ontzettend moeilijk.😢

Link naar reactie
Delen op andere sites

[mention=6422]Cil[/mention] en? Heb je getest?


Wat lief dat je het vraagt zeg! Dank je wel. Helaas waren de positieve testen de Pregnyl en ben ik niet zwanger. Dit was de laatste poging en valt me zwaarder dan ik dacht. We overwegen misschien eiceldonatie, maar dat voelt toch anders op de een of andere manier...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cil ach meis wat jammer nou 😕 pregnyl maakt ‘t heel verwarrend. Ik snap dat eiceldonatie “anders” voelt maar ‘t is wel prachtig dat het kan toch? Misschien moet je even aan ‘t idee wennen? Het is niet niks als een poging mislukt is. Dan komen er allemaal emoties los en moet je die allemaal maar wéér zien te verwerken. Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Catlover zei:

Dankjewel Vrouwke! Het is ontzettend moeilijk.😢

"Moeilijk" is een understatement meis. :classic_sad: Het lijkt mij echt een enorm rouwproces, wat waarschijnlijk veel tijd nodig heeft. Hopelijk komt er weer snel licht ah einde van die diepe tunnel met verdriet.. Lfs -x-

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Katje zei:

@Cil ach meis wat jammer nou 😕 pregnyl maakt ‘t heel verwarrend. Ik snap dat eiceldonatie “anders” voelt maar ‘t is wel prachtig dat het kan toch? Misschien moet je even aan ‘t idee wennen? Het is niet niks als een poging mislukt is. Dan komen er allemaal emoties los en moet je die allemaal maar wéér zien te verwerken. Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen. 

Was dit jullie laatste punctie (vergoeding)? Als ik het goed lees wel het laatste eitje, maar kan zijn dat ik iets heb gemist.. 

Sterkte @Cil 💋🌹

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Katje zei:

@Vrouwke77 voor wat ik begreep was die de laatste vergoeding voor @Cil ik heb m’n eerste poging net gehad. 27 februari punctie en 4 maart terugplaatsing gehad en morgen 3e echo. Spannend. 

Zeker spannend..!!! Als het mij ooit nog een keer overkomt, zal ik het waarschijnlijk niet kunnen geloven of blij kunnen zijn voordat ik de 3 mnd voorbij ben. Maar die angst die @Catlover heeft speelt ook zo in mijn hoofd. @Catlover en ik zijn nl de 40 jaar ver gepasseerd en dan zijn de kansen nl zoooooo klein. Ergens zit er een stemmetje in mijn hoofd dat ik ook een beetje aan het idee moet gaan denken dat ik ook nooit mama wordt. Dat ik wat realistischer moet zijn i.p.v alleen maar nadenken over "als het lukt, dan ben ik uitgerekend op....wil ik dit kopen voor het kamertje...ga ik het zo regelen met oppas.."

Heb je de 1e echo in het zkh gehad en nr 2 en 3 bij de verloskundige? Kan je je ukkie al goed zien op de echo? 😃🐣Geniet wel een beetje mee van je kleine geluk hoor! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden