Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ja een loopdiploma...wat leuk ...hahahahahaha

wat een goed idee...leuk voor het plakboek.

hilde ...ja inderdaad...anders hadden we niet zo moeilijk gedaan om die afval emmer...hahahahah....bah

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Joos, ik vind dat je nog netjes bent geweest, ik had meteen aan de telefoon gehangen voor een andere kamer hahahaha. Jaja ik ben erg ik weet het...Gelukkig zijn jullie erg ontspannen teruggekomen en het belangrijkste is toch altijd weer dat die kleine t goed gedaan heeft niet? En geen nare dingen verder!

Cynt:inderdaad erg leuk een loopdiploma, kan ze later Faas de ogen mee uitsteken, zo van nananananaaaa ik liep lekker eerder hahahaha.

shit mijn aardappeltjes!!! tot straks haha

Geplaatst

huh?? heb ik net iets geschreven.... is het weg, of per ongeluk in het verkeerde topic...? :drunken_smilie:

Heb last van vermoeidheid.... haha.

Nouja, ga het niet meer opnieuw typen.. flauw he haha.

Een loopdiploma, geweldig zeg!!!!

En alles moet mee, dat deed Len idd ook! Leuk hé!

Sab, haha Hans zou ook meteen een klacht ingediend hebben, en een andere kamer eisen hihi. Ik ben ook meer van, ochja laat maar..

Haha Hilde, ik haalde express geen test in huis, althans niet te vroeg, want dan kon ik de verleiding echt niet weerstaan... maar 1 dag voor de testdag, moest ik toch echt testen!!

Succes hé

Geplaatst

oh wat super dat anne-meya zo lief is geweest en zo goed heeft geslapen. Lekker hoor.

wel jammer van de kamer en t zwemwater... dat is wel een tegenvaller, maar zo te horen hebben jullie het wel nog erg leuk gehad!

ik zal ook ns naar mn topic gaan, kijk er niet altijd...

het gaat wel goed hoor, beetje moe, ebbe slaapt niet zo goed en is huilerig. Gewoon zn gangetje zeg maar. Dit weekend een flink feest, ebbe uit logeren, dus even tijd voor onszelf.

Groetjes!

lis

Geplaatst

Leuk Lis een feest! Klinkt goed!

En eens tijd voor jezelf en elkaar is ook wel fijn.

Wij hebben dit weekend ook een feest, nu al zin in.

Op het strand, gezellig hoor!

Verder geen nieuws.

Lekker op tijd naar bed, tijdschriften ouders van nu & kinderen mee naar bed.

Hilde; hou je het nog een beetje vol????

Geplaatst

Lis wat lekker een groot feest en tijd voor jezelf...heerlijk meis.....kan je ook ff een keer lekker uitslapen.

Beau een feest op het strand...wat leuk...ik hoop zaterdag voor je want zondag word het niet zo best hoorde ik net.

Meiden heel veel plezier wens ik jullie alvast...geniet ervan.

Beau ik heb gisteren de ouders van nu opgezegd.

Zoek een ander blad nu...vind het veel over hele kleintjes gaan en over zwangerschap.

Is dat eigenlijk bij kinderen ook zo...ga ik eens even naar kijken.

Hilde nog 5 dagen...oeps!

Sab hoest leven meis...druk of nog steeds ziek?

Kan je op je werk niet hier kijken?

Laura....hoe is het daar meis?

Hier ook moe...onze dame slaapt sinds 2 dagen weer knudde snachts...snap er helemaal niks van.:waiting:

En ook nog eens 2 dagen te vroeg ongi geworden...heb ik nog nooit gehad...bah bah bah.

Zondag naar de verjaardag van mijn tante....ze is ook een beetje oma voor anne-meya...zo lief!

Verder heb ik eigenlijk niet zoveel te melden....ja ik heb bijna de nijntjes compleet van bruna.....gaat vast niet helemaal meer lukken maar ben een heel eind......hahahahahah

O ja lis...ik snap nu wat jij bedoelde met toen dat ebbe alles van de grond in zijn mond deed...nou hier ook nu...en ik maar stofzuigen...helpt niks dus...brrr

Wat een ramp...alles gaat in de mond.

Zo ik ga ff hier wat doen en dan naar buiten, het word heerlijk weer.

Kus allemaal!

Geplaatst

Wauw, Feessie, lekker Lis! Geniet er van!

En jij feest op het strand Beau.... da's helemaal gaaf... zeker met dit weer!!!

José, je moet gauw weer terug gaan naar Kos, daar slaapt die dochter van jullie tenminste lekker.... Nee hoor, geintje. Vervelend dat het weer hommeles is met het slapen!

Hier gaat het nog prima met wachten. Had gisteren effe een dippie. Dacht toch wat lichtroze onderin de pot te zien en op het toiletpapier, maar ja, door die schimmelinfectie (die al wel zijn hoogtepunt heeft gehad), is alles pijnlijk, schraal...

En in combinatie met dat het toch nog 6 dagen wachten was....

Heb nu zoiets van... het is zo ongeveer weekend, en na het weekend mag ik al bijna testen. Heb er wel weer vertrouwen in!

Groetjesssssssssssssssssssss

Geplaatst

hey meiden,

ff een berichtje van mij

ik ben lang niet meer actief geweest hier..

mn moeder heeft eindelijk de uitslag..

ze heeft botkanker!

de laatse chemo heeft dus niks voor haar gedaan

en waarschijnlijk als de medicijnen die ze nu krijgt niet aanslaan

heeft ze nog maar 3mnd tot een jaar te leven..

dit wordt een moeilijke periode..

dus zal daarom ook niet veel hier kunnen zijn

ik wens iedereen heel veel succes met eventuele behandelingen

en de mama's veel succes met de kids..

dikke kus van mij

Geplaatst

Oepsiefloepsie, Roos....

Dat is heftig!!!!

Heeeeeeel veel sterkte voor de komende tijd!

Probeer er wat goeds van te maken met z'n allen... hoe moeilijk het ook zal zijn!!!!

Groetjesssssssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Lieve roos,

Ik was al bang dat er een slecht bericht zou komen, je was er steeds maar niet... (of heeft de uitslag op zich laten wachten, pff dat heb je ook soms). hoe dan ook, begrijpelijk, wat een slecht nieuws voor jullie. Wat zal je vreselijk verdrietig zijn. Ik vind het echt heel erg voor jullie.

Wat worden dan heel veel dingen helemaal niet meer belangrijk.

Meis, heel heel veel sterkte, als je je ei kwijt moet weet je ons te vinden.

dikke knuffel en nog eentje extra voor milan,

Lis

Geplaatst

ach lieverdje toch, wat een vreselijk bericht voor jullie zeg. Ik was er ook al een beetje bang voor..woorden schieten tekort in dot soort situaties....

Ik wens je alle sterkte de komende tijd en als je wilt praten, doen he??

Hele dikke knuffel voor jullie.

Sab xx

Geplaatst

o lieve roos.... wat vreselijk.. het is zo oneerlijk..

Heel veel sterkte!!!

:hug:

Geplaatst

lieve roos wat een vreselijk nieuws,

ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor de komende tijd.

liefs brenda.

Geplaatst

Lieve Roos,

Wat een vreselijk bericht voor jou en je familie zeg.

Ik schiet er best vol van. Uit ervaring weet ik helaas hoeveel pijn het kan doen om een ouder te verliezen. Ik bid mee dat haar medicijnen goed aanslaan en dat jullie meer tijd samen krijgen.

Er is geen ander advies, dan je gevoel volgen.

Lievie, ik wens je heel veel sterkte en een dikke kus!!!!!

Geplaatst

Lieve Roos,

Wat een afschuwelijk bericht meid... Ik denk aan je en wens jullie veel sterkte meid!

Liefs Bianca

Geplaatst

Lieve Roos,

Kippenvel op mijn armen heb ik van je berichtje.

Lieverd, wat een @#@#@ nieuws voor jullie.

En voor jou helemaal, het is toch je moeder.

Meis, ik wens je veel kracht en sterkte toe.

Als je het er over hebben wilt dan zijn we er voor je.

Ik hoop voor jullie dat de medicijnen aanslaan en dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten.

Heel veel liefs en een dikke kus. beau :hug:

Geplaatst

Lieve Roos,

Meis wat schrik er van.

Ik sluit me bij de andere meiden aan...we zijn er voor je!

Heel veel sterkte de komende tijd meis.

Kuskuskus

Geplaatst

Oh Roos, ik lees je berichtje nu pas en ik krijg koude rillingen over mijn rug. Wat een verschrikkelijk nieuws......

Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd. Er gaat hier een kaarsje voor jullie aan in de hoop dat de medicijnen aanslaan en jullie zo wat meer tijd wordt geboden om nog van elkaar te genieten.

Sterkte meis!!!

Geplaatst

lieve lieve Roos,

wat verschrikkelijk zeg, ier zijn geen woorden voor.

een hele dikke kus en knuffel voor jullie allemal en als we kunnen helpen of iets dan hoor ik het graag hoor.

sterkte,

cynthia

Geplaatst

Lieve Roos...

Lees net pas je berichtje, vandaar mijn late reactie....

Wat een verschrikkelijk bericht zeg!!!!....Was er idd ook al een beetje bang voor, maar hoopte zo dat het mee zou vallen....

Ik wens je bij deze dan ook enorm veel sterkte en hopelijk slaan de medicijnen aan en zijn de wonderen de wereld nog niet uit....

I say a little pray for you......

Liefs Liesbeth

Geplaatst

Hey Meiden...

Vindt het nu een beetje ongepast om nu zomaar over koetjes en kalfjes te gaan beginnen hier, na het vreselijke bericht van Roos....

Maar hopelijk wordt me dat niet kwalijk genomen.....

Heb al een tijdje haast niet gereageerd op alle topics hier..maar wel meestal iedere dag ff lezen...het ontbreekt een beetje aan tijd om overal op te reageren, en ook om alles te lezen...

Wat mij natuurlijk niet ontgaan is, is dat er een heleboel meiden zwanger zijn.....geweldig toch!!!!!....hopelijk verlopen alle zwangerschappen naar wens....

Alle meiden die nog bezig zijn met een behandeling wil ik bij deze ff heel veel succes wensen, en hopelijk kunnen jullie gauw aansluiten in het "zwangerenlijstje".....zou toch te gek zijn niet????

Mijn duimen draaien iig overuren voor jullie!!!

Hoe gaat het verder met alle mooie kindjes???....geen zieke meer...en doen ze het allemaal goed met alles???

Las wel dat sommige nog wel eens willen nachtbraken, en andere weer heeeeeeel vroeg wakker zijn s,ochtends????

Maar wat eten betreft gaat het volgens mij bij iedereen wel goed....sommige af en toe ff een fase dat ze bepaalde dingen ff niet willen of juist weer ff wel....

Zolang ze maar wat binnen krijgen iedere dag is het goed toch???....

Als ze echt honger hebben, gaan die muiltjes vanzelf wel weer open hoor...hihi...

Ja, en dan hier...hier gaat alles eigenlijk tot nu toe wel naar wens....

Rob gaat vanaf volgende week weer beginnen met werken...eerst een week 2 uur per dag, en dan iedere week een uur erbij....totdat hij weer volledig kan werken....zal best wel weer heel erg wennen zijn...nu heb ik m,n handen nog wel eens vrij, maar als hij straks weer hele dagen werkt, dan wordt het ff pittig voor mij....maar ook dat zal wel weer wennen....

Dayenna doet het erg goed met alles....ze eet sinds een week of drie iedere dag een boterham zonder korstjes....verder loopt ze aan mijn handen rond waar ze maar lopen kan....nog niet stabiel, maar het begin is er...ze kan ook ff alleen ergens staan waar ze houvast heeft....ze kan nog niet echt alleen rechtop zitten....wel als je erbij bent en zorgt dat je haar steunt in de rug als dat nodig is, maar t,is niet zo dat ik haar zo zittend in de box of op de grond kan zetten, want dan kiept ze zo om....dus dat moeten we nog ff flink door blijven oefenen....

Verder begint ze ons steeds meer na te doen....en...ze zegt MAMA!!!!!!!....

maar alleen nog maar als ze boos of verdrietig is.....

Das dus nog niet heel vaak, want het is nog steeds een vrolijk kindje van alweer 10 maanden...

Jeetje, wat gaat dat allemaal snel zeg!!!!...maar wel leuk nu hoor....

Het slapen gaat ook nog steeds goed...rond 22.00 uur nog een laatste fles, en dan weer huppakee in bed, tot 9.00 s,ochtends....ze is wel rond 8.00 uur wakker, soms zelfs al wat eerder, maar dan ligt ze wat te spelen met d,r knuffels, en ligt wat te brabbelen...vaak valt ze dan toch weer ff in slaap....

Nou meiden...een heel verhaal, maar dat mag ook wel weer een keer...

Iedereen heel veel succes met alles en hopelijk krijg ik iets meer tijd om alles nog beter te kunnen volgen hier en ook te reageren...(al ben ik er bang voor nu Dayenna al begint met lopen...als ze eenmaal losloopt heeft mama helemaal op de dag geen tijd meer voor de pc....)

Geplaatst

Hey Liesbeth!

Goed om al die positieve geluiden van jou kant te horen... Het was inderdaad erg stil van af jou kant.... logischer wijs!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Dames, wij vertrekken nu richting Wit Rusland. Er schijnt een blog gemaakt te worden per persoon die mee gaat... Dus als jullie me strakkies willen volgen:

http://www.gichon.nl... dan effe naar de gichon-run site gaan en daar schijnen dagboeken te komen. Weet niet of daar vandaag nog wat in komt!

Nou, groetjes en tot over 1,5 week!!!

Groetjesssssssssssssssssssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden