Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He roos,

Jee, inderdaad, da's schrikken zeg, naar de eerste hulp. veel sterkte meis.

dus toch een hernia he? gatverdarrie! hoe gaat t ermee, kan je nog wel redelijk van alles doen? dan zou t wel zonde zijn ja, om in de zomer geopereerd te worden... ik heb t ns gehad (maar dat was mn been, dus ik kon nog wel wat hoor) maar dan gaat zo'n bank wel plakken zeg... bah!

en milan niet eten, nou ik zou toch even ergens langs gaan. t zal ook wel zo zijn een fase, maar een beetje hulp kan je dan toch wel gebruiken? of geruststelling! maar bij ons heb je zo'n inloopspreekuur voor kleine dingetjes, hoef je niet echt een afspraak te maken!

dikke kus voor milan!

he sappie, leuk dat je er weer bent! foto's!!! (of misschien zijn ze er al..)

groetjes,

lis

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tjonge, er is veel geschreven dit weekend.

Had dit weekend niet zo veel tijd: de dochter van mijn man was er en mijn schoonouders waren 40 jaar getrouwd. We zijn daar zaterdagavond blijven slapen...

Fijn te lezen dat het in principe bij jullie goed gaat Liesbeth! Hopelijk krijg je snel weer wat meer energie!

En Roos, wat een toestanden weer. Wat was het nu dat je moeder onderuit ging?

Tja, en als Milan al een tijd niet wil eten en je maakt je er ongerust over zou ik zeker contact opnemen met de arts.

En zelf een hernia.... pffffffffffffffft. Hihhi, en over dat platliggen: lekker de hele zomer op een bedje in de zon..... Nee hoor, ik snap dat je dat niet zo ziet zitten. Je had toch hele andere plannen voor deze zomer.... (brusje toch?). En is je broer ondertussen getrouwd????

Sab, fijn dat je er weer bent!!!

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

he roos,

er blijft je op het moment weinig bespaard geloof ik,

weet je al waarom je moeder onderuit ging?

en die operatie,tja in de winter is beter denk ik, maar 8 weken plat is wel errug lang volgens mij is de lol er snel af.

sterkte meis.

oja en voor milan niet vertrouwen is gewoon bellen hoor.

daar zijn artsen voor en ach werken moeten ze toch......

Geplaatst

ppffffff, veels te warm he, voor zo achter de pc. maar hub heeft t dakterras ingepikt voor een werkoverleg, dus ja...

niet veel te melden hier, ik begin een beetje te panieken want ik vergeet steeds mn acu te bellen voor deze poging... morgen echt doen!

verders zn gangetje...

ebbe gaat tegenwoordig af en toe staand dansen ipv zittend en dan draait hij een rondje. wat een grapjas, zo leuk! feestnummer...

verder rent hij keihard (nou ja best wel een beetje!) weg als je m buiten loslaat, ohoh. maar in t park is dat wel leuk.

wat doen die van jullie tegenwoordig t liefst?

groetjes,

lis

Geplaatst

Ik ben ook benieuwd Joos hoe het is gegaan!

En Lis? Hoe voel jij je?

Heb je je acu al gebeld?

Hier is het volop genieten zo met dit mooie weer!

Lekker buiten spelen, fietsen; heerlijk gewoon genieten!

Morgen babyboom, ik ben echt zo benieuwd!!

Geplaatst

Met deze hitte ff de tijd genomen om een berichtje achter te laten. Zoonlief is lekker aan het spelen bij een vriendje, de dametjes schuifelen hier rond in hun blote buik, de deur is dicht, de warmte blijft buiten ... (een beetje).

Gisteren met de dames bij de kinderarts geweest voor controle. Arts concludeerde dat de dames que groei het goed doen maar qua ontwikkeling wat achter lopen. Ook als je de 6 weken vroeggeboorte meetelt. Tsja, zover waren wij ook wel!

Het criterium is dat ze moeten lopen, dan hoeven ze niet meer te komen. Kim "loopt" dus die is gisteren officieel ontslagen!!! Roos loopt nog niet. Ze komt een heel eind met zelf gaan staan, maar zakt door de benen heen omdat ze eenvoudig weg een kilotje zwaarder is dan haar zusje. Dus met Roos mogen we over drie maanden nog een keertje terugkomen.... joepie!

Ik weet dat ik blij zou moeten zijn dat ze de meiden zo goed in de gaten houden maar mijn gevoel zegt dat er helemaal niets mis met ze is en dat de kinderarts haar tijd beter en nuttiger kan besteden aan een kindje dat wel iets mankeert..... Maar goed, braaf is september maar weer terug en tot die tijd Roos drillen dat ze nu echt moet gaan lopen!

Geplaatst

Hey, ook weer een berichtje van mij.

We zijn loeidruk hier, dus sorry dat ik nu iets minder reageer. Ik denk wel veel aan jullie hoor!

Roos, wat vreselijk van je moeder zeg! Wat zullen jullie allemaal geschrokken zijn. Hoe gaat het nu met haar?

En Milan wil opeens niet meer eten. Moeilijk hoor!

Ik krijg ook wel eens kindjes op mijn spreekuur die weinig tot niets eten.

Ze hebben vaak wel reserve, maar ook niet oneindig natuurlijk.

Kijk wat hij wel lekker vindt en biedt hem regelmatig, maar niet de hele dag door, dingetjes aan.

Misschien vindt hij stukjes rauwe groente lekker? Komkommer, tomaatjes, gekookte, afgekoelde worteltjes etc. Ook fruit kan je proberen. Er is nu gelukkig zeer veel keuze.

Als extraatje kan je ook kauwbeertjes geven, is multivitamine voor kinderen vanaf 1 jaar.

Ook al groeimelk geprobeerd? Daar zitten meer voedingsstoffen in dan in gewone melkproducten, dus ook weer iets extra.

Het kan natuurlijk best zijn, dat ie reageert op de spanningen rondom je rug en je moeder.

Robbert is vorige week geopereerd aan zijn hernia. De operatie is hem 100% meegevallen. Het herstel erna helaas niet. Heeft best veel pijn in zijn rug en been. Er is natuurlijk best gewroet en gepoerd in zijn rug (snee van ongeveer 6cm.

Sterkte wijffie!! enne, gewoon aan de bel trekken hoor, daar is je huisarts voor.

Lis, bel nu die acu!!! Lastig hè, ik zou het denk ook voor me uitschuiven....

Maar gelukkig is het aftellen geblazen naar je 2e poging, joepie!!!

Joos, hoest? Ook te druk om te reageren?

Beau, al weer goede internetverbinding?

Vonnie, heerlijk zeg, zo'n dagje met je meiden. Kan me voorstellen dat je de bezoekjes aan de kinderarts volledig gehad hebt. Gelukkig nog maar 1 afspraak?

Weet even niet meer wie nog meer geschreven heeft, sorry...

Hier gaat het prima, maar dus druk.

Robbert kan / mag niets, dus ben ik extra druk met de tweeling. Mijn werk gaat gewoon door (hoera zelfstandig ondernemerschap haha), maar ook dat zal overgaan.

Dikke kus

Geplaatst

ik ben er weer...nu voor langer hahahahahha

Ik probeer weer up to date te komen maar nu nog niet helemaal bijgelezen..

Roos, wat een toestanden bij jullie zeg, heb je Milan alweer aan de boterham gekregen???

En ook nog een operatie en het verdiet om je moeder...bahbah een dikke knuffel hoor!

Cynthia

Geplaatst

He Roos,

Volgens mij is al jouw narigheid volledig langs me heen gegaan, sorry sorry sorry....

Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte met alles wensen en hoop dat Milan weer vlug gewoon gaat eten. Zorgen maken om je kleintje kun je er nu echt niet bij hebben!!

Geplaatst

Nog ff vlug dit voordat ik de oudste weer van school ga halen (laatste keer voor mij, morgen krijgt tie vakantie!)....

ik kan zo genieten van mijn meiden, ze zijn nu lekker samen aan het spelen!! Dat is dan weer een voordeel van een tweeling, samen spelen! En dan het liefst met het speelgoed van hun grote broer, auto's, duploblokken e.d...

Geplaatst

Laura: wat een drukte bij jullie zeg zo te horen, heel veel sterkte met alles hoor meisje!

Lis:Ben je al weer met de poging begonnen? Sorry, tis me niet helemaal duidelijk..

Joos:Hoe is het en wanneer begint de verbouwing?

Cynthia:Lekkere vakantie gehad en daarna ook alweer weggeweest? Pff toe maar weer haha

Beau:Ook lekker vakantie nu? Of.... hoe is het met je prinsesjes?

Roos:Het houdt maar niet op he lieve Roos? Hoe is het nu met je/jullie? Eet Milan alweer wat? Sterkte hoor lieverd.

Amanda: Je vader in het ziekenhuis? Jeetje meis, ook al zo'n nare periode voor jullie. Hoe is het nu?

Hilde: Hoe was Rusland en hoe is het met je en de kleine?

Steph: Bedankt voor je berichtje, alles goed hier,erg druk. En met jou en kleine Tim?

Ik ben er weer, maar zoals t misschien is opgevallen of niet haha, ben ik er maar weinig, Ik heb ook geen goed excuus, ben gewoon erg druk met vanalles en mijn nieuwe baan natuurlijk. Jullie horen binnenkort meer over waarom k zo druk ben met vanalles.

Nou meiden, sorry voor dit korte beetje ego berichtje, hopelijk ben ik niemand vergeten....?!!

Dikke kus Sab xxx

Lis binnenkort een maandag naar Blijdorp??

Geplaatst

hihi, volgens mij hebben we t allemaal druk, maar ik ben wel nieuwsgierig geworden hoor!

ik heb vandaag de uitgangsecho gehad en t was goed. we gaan dus vrijdag beginnen met prikken. spannend weer he?

ik sluit me aan bij alle vragen van sab, hoe gaat t allemaal?

Groetjes,

lis

Geplaatst

He Sab,

Geeft niets hoor... iedereen heeft wel eens drukke periodes!

Ik kijk uit naar je verhalen over werk en alles wat er nog meer is.... Je maakt het wel spannend!

Wit Rusland was indrukwekkend. Zelf ben ik alleen maar in grotere plaatsen geweest en heb weinig van de echte armoede gezien. Mijn man en de lopers zijn wel diverse dagen in het besmette gebied geweest, en sommigen hebben daar echt wel een flinke cultuurschok gehad.

Ze hebben het geld opgehaald wat ze op wilden halen, dus dat is een succes geweest.

Het was wel vermoeiend... Maar ja, ik ben nu zowiezo vermoeider als dat ik was. Als ik maar op tijd wat eet en me van de vermoeidheid niets aan trek, gaat alles prima met mij.

Afgelopen woensdag ben ik voor het eerst naar de verloskundige geweest, en daar hebben we nog een keer mogen kijken naar ons kleine kindje. Hij/zij doet het goed, ligt mooi op schema. Het hartje hebben we ook horen kloppen. Wat enorm bijzonder dat er zoiets in je kan groeien... Vanuit een paar celletjes ontpopt zich een heel kindje. Echt een wonder!!!

Zaterdag gaan we lekker een weekje op vakantie, met de dochter van mijn man en een vriendinnetje van haar. Mijn schoonouders komen ook een paar daagjes en een vroegere buurman gaat ook mee. Hij blijft misschien ook niet de hele vakantie.

En de maandag erna..... weer een echo!!!!!!!

Groetjesssssssssssssssssssss

Geplaatst

Heerlijk de vakanties zijn begonnen! Nog een weekje of 6 dan heb ik ook vakantie.

Sab, je maakt mij ook nieuwsgierig!

Hoe bevalt je nieuwe baan?

Hoe is het met Carolijn?

Roos, eet Milan alweer wat beter?

Weet je al wanneer je geopereerd wordt?

Lau, sterkte met alles thuis.. je hebt het vast mega druk..

Lis, spannend!!! Vrijdag echo! Maak je weer een eigen topicje?

Hilde, lekker een weekje weg! En daarna een echo, leuk vooruitzicht!

Fijne vakantie.

Bo, je internet/pc weer gemaakt?

Hoe is het met je meiden?

Kunnen ze al staartjes ;) ?

Joos, hoe gaat het met slapen van Anne-Meya?

En klaar voor de verbouwing?

Met mijn pap gaat het goed. Hij gaat vandaag weer beginnen met werken, want hij verveelt zich..

Hij heeft s'nachts nog een keer pijn op de borst gehad.. maar dat is schijnbaar normaal..?

Ik ben er wel rustig onder, al maak ik me, onbewust toch wel zorgen.. zeker nu hij weer aan het werk gaat..

Maar goed, en zijn duizenden hartpatienten die werken, en honder jaar worden, zeg ik dan maar tegen mezelf..

Verder, hier in huis, ook megadruk.. de tuin nog steeds niet klaar, het is of te warm of het regent, dus veel wordt er niet gewerkt.. (grrr)

Ik had weer veel last van mijn rug, dus dan wordt het weer tijd voor de manuele arts.. daar ben ik donderdag geweest, die heeft me behandeld (au!) en eigenlijk moest ik een week rust, niet tillen enz. .. tja, dat gaat niet lukken..

Dus ik leef een beetje op diclofenac nu...

Maar dat is, als het goed is, binnen een week of 2 weer over, en kan ik er weer een hele tijd tegenaan.

Len doet het super, jeetje, nog 4 maanden en hij wordt 2 jaar!!!

Hij is mega ondeugend.. als die oogjes beginnen te twinkelen.. dan weet je al hoelaat het is.. ik geniet er echt enorm van!!

Maar soms.... achter het behang ermee!

Zijn zandbak (buiten) en werkbank (binnen) zijn favoriet.

En hij doet alles na, wat wij doen..

Ik had zand in mijn sandalen, deed ik met de voorkant op de grond tikken, om het zand eruit te schudden, doet hij dat ook...

Ik lig helemaal in een deuk, als hij zo wijs doet!

Geplaatst

Hallo Meiden

Kennen jullie me nog ???:cry2::cry2: ook ik heb geen excuus,ben druk met van alles en nog wat,drie kinderen,de tuin die nog niet af is en ook echt niet wil opschieten,werk,dussssss gewoon net zoals jullie druk druk druk.Ik lees wel heeel veel ,bijna iedere dag:icon_rabbit:

Roos, hoe is het met Milan ? ik hoop dat hij inmiddels wat beter is gaan eten.

Amanda,Nu al weer aan het werk ?? mannen !!

Doe je het wel kalm aan met je rug,straks ben je verder van huis.

Lis,Meid wat spannend weer !!! heel veel succes !

Vonnie,gewoon blijven genieten hoor van je meiden ! dat lopen komt vanzelf wel,pfff ik heb het ook gehad hoor met die kinderartsen en cb's.het is zeker een rijkdom dat we ze hebben en ben er ook zeker niet ontervreden over maar ik bedoel alleen al het gesleep daar heen,hup weer uitkleden,hup weer aankleden,en ik moet altijd iemand mee vragen.maar ja het is even niet anders.

Hier gaat het goed,nu liggen ze alledrie op bed,maar vanmorgen was het hier een gekkenhuis,alles en iedereen was sagereinig hahahahah ik lach me kapot,hoe schrijf je dat ???????ben het effe helemaal kwijt:dontknow:

Sem is een klein beetje aan het snotteren,Sophie gilde me de oren van de kop (en geloof me,die kan er wat van !!!!)maar ze wilde niks:dontknow:

Kiki wilde alles maar kreeg het niet en als ze dan iets kreeg dan wilde ze dat niet !!!!!!AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH help !!!!!!!

Ha ha ha ,straks als ze uit bed komen dan is het knuffel tijd en dan hoop ik dat ze dan wel met hun goede beentjes uit bed komen.

Het eten en alles is al klaar dus heb zo lekker tijd voor hun.

Kiki is nu ook zo lekker ondeugend aan het doen.Maar wat ik echt erg vind is dat ze nu heel hard en heel fel gaat gillen als ze haar zin niet krijgt,ik zeg er niet veel van en laat haar maar (fase??) maar soms doen mijn oren zo'n pijn dat ik even wat moet zeggen,ik zeg dat dat niet lief is:nono: en dat mama dat niet leuk vind :nono:en bla bla bla,weet je wat ze dan doet ?? gaat ze kleine gilletjes geven:BangHead::BangHead: ha ha ha

Maar ze is zoooooooooooooo lief,krijg nu echt tranen in mijn ogen:cry2:

Nou meiden,dat was het dan weer,tot de volgende keer maar weer !!!!

Manuela

Geplaatst

meiden even een snelle vraag, ik las iets over Corine en 3 juli testen?? Weet iemand hoe het met hun is??

Hilde, die eerste weken waren bij mij ook errug vermoeiend, alleen maar moe moe en moe. dus geniet lekker van ej vakantie en laat je goed verwennen!!

Lis, spannend weer!!!!!! Ben zo benieuwd.

a.s. maandag wordt t niet met Blijdorp, dan kan ik niet, maar 2 weken erna misschien? Is vandaag over 3 weken??

Geplaatst

hahahahaha Manuela, ik lig helemaal in een deuk!

Wel een heel gezellig gekkenhuis bij jullie!

Kiki zit denk ik in dezefde fase als Len....................

kus voor je kroost!!

Geplaatst

Ja ja Amanda,jij lacht maar !!!!

Het was vanmiddag reuze gezellig !

Heb alles aan de kant geschoven en overal dekens neer gelegt,nou toen Kiki nene (kiki taal ) kwam begon ze te glunderen ,en het duurde dan ook niet lang of ook de kussens van de bank lagen op de grond !!:blob6:

Tip voor een dag als vandaag,gooi alles aan de kant en leg de kamer vol met dekens en het is pret in huis !!

Groetjes Manuela

Geplaatst

ik ga kijken sab! vandaag over 3 weken he? da;s de 28e, lijkt me ok. even van t weer af laten hangen en andere evt. verplichtingen die nog komen... leuk!

manuela, klinkt supergezellig bij jullie!

goeie tip ook. haha jij kookt dus ook vaak eerder? ik sta ook wel ns erg vroeg in de bakluchten, maar dan heb je tenminste tijd op t moment dat t druk is he...

groetjes,

lis

Geplaatst

hey meiden,

milan is gelukkig weer sinds een dag of 2 aan de boterhammen!!

mn moeder gaat voor een second opinion!!

en met mijn rug daar weet ik nog niks over te vertellen!!

lopen alle kindjes nu al van jullie?

ik las net wel dat roos nog niet liep

komt goed hoor !!!!

en dat van corine testen dat heb ik ook gemist..

en Len die alweer bijna 2 jaar wordt!!

lekker hoor!!

hoe is het trouwens met joos?

niks meer van gehoord eigenlijk?

is ze op vakantie?

en sab hoe is het met carolijn?

Geplaatst

Lisssssssssssssssssssss

hoe is het met ebbe?

ik las net dat hij goed aan het eten is!!

lekker hoor..

Manuela,

hoe is het met je kleintjes Sem en Sophie?

en met je grote meid Kiki?

Geplaatst

hai hai

Lis,inderdaad kook ik wanneer de kinderen hun middag dutje doen.zo heb ik de middag tijd voor hun.

Roos ,wat fijn om te horen dat er weer brood word gegeten !! super.

Het gaat hier goed,Sem en Sophie groeien als kool en Kiki is een lieve ondeugende meid !

Kopievankiki549.jpg

Kopievankiki451.jpg

05-07-2008018klein.jpg

Groetjes Manuela

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden