Ga naar inhoud

Mijn eigen dagboekje, Cindy

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fijn he, niet te hoeven prikken. Moet je vanaf de juiste dikte bms ook de bolletjes gaan gebruiken naast het slikken van de progynova? En tot wanneer moet je de medicatie gebruiken?

Heel veel succes en houdt die positieve gedachte vast.

Liefs, Stéphanie

• Reacties 282
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi hoi, moet dan inderdaad de progestan erbij gaan nemen, weet nog niet hoelang. maar we zijn er net achter gekomen dat we eigenlijk de 10de een week naar Zeeland wilden gaan op vakantie. Uhhh, nu zijn we ons aan het bedenken of we dan toch nog een maand wachten want een weekje ertussenuit is ook wel lekker. Uitwaaien aan het strand. Ach ja maar eens even kijken wat we doen.

Groetjes

Geplaatst

hoi cindy,

ik las net dat jullie misschien beginnen aan de cryo.

veel succes en hopelijk komt er deze keer iets positiefs uit voor jullie!

we duimen in elk geval voor jullie!

Geplaatst

Hoi Allemaal, Wij gaan toch nog niet beginnen met de cryo, ik ben hard aan vakantie toe nadat ik mijn vorige vakantie eigenlijk geen vakantie heb gehad omdat ik in het ziekenhuis heb gelegen. Ik laat me deze vakantie niet weer in de war sturen en we gaan lekker een weekje naar Zeeland en dan kan ik daarna alsnog beginnen.

Groetjes

• 1 maand later...
Geplaatst

Hoi Nicolas, Niet morgen maar dinsdag hihi.

Maar toch spannend. Gaat wel goed deze keer. Kom je snel achterna.

groetjes

• 3 weken later...
Geplaatst

Hoi hoi, nou bij deze toch nog maar eens een berichtje in mijn eigen dagboekje hihi.

ZOals jullie weten heb ik 11 november een terugplaatsing van een embryo 8 cellig en mag ik op 3 december testen in het ziekenhuis.

Ik heb de 23ste november een test gedaan maar dit was veel te vroeg en die was dus NEG.

Nu blijkt vandaag ook nog dat de test die ik heb gedaan van mijn werk een proeftest was en die pas gebruikt kan worden als je 7-10 gdn overtijd bent, dus die was dan zowiezo NEG geweest. haha. dombo.

Zondag nog maar eens een testje doen en dan koop ik er een in de winkel. Welke raden jullie aan?

Groetjes Cindy

Geplaatst
Hoi hoi, nou bij deze toch nog maar eens een berichtje in mijn eigen dagboekje hihi.

ZOals jullie weten heb ik 11 november een terugplaatsing van een embryo 8 cellig en mag ik op 3 december testen in het ziekenhuis.

Ik heb de 23ste november een test gedaan maar dit was veel te vroeg en die was dus NEG.

Nu blijkt vandaag ook nog dat de test die ik heb gedaan van mijn werk een proeftest was en die pas gebruikt kan worden als je 7-10 gdn overtijd bent, dus die was dan zowiezo NEG geweest. haha. dombo.

Zondag nog maar eens een testje doen en dan koop ik er een in de winkel. Welke raden jullie aan?

Groetjes Cindy

Spannend Cindy, nog even wachten.... Hoop echt dat het dit keer raak is voor jullie, suc6!!

Geplaatst

Hallo dames, ik heb niet getest vandaag, heb besloten maar gewoon te wachten tot woensdag, wil niet dat hij negatief is en dan dat ik weer in spanning zit voor woensdag, ben ook nog niet aan het menstrueren maar ben wel ontzettend moe, ben flink verkouden en heb sinds gisteren hoofdpijn. Ik weet het even allemaal niet meer, ben nu flink aan het twijfelen en denk niet dat het is gelukt terwijl anderen blijven volhouden. Ik durf het gewoon niet te hopen.

Ik heb nog even geduld, ik zal jullie woensdag meer laten weten.

Groetjes Cindy

Geplaatst

Hey Cindy,

knap dat je niet heb getest hoor. Ik mag ook woe voor mijn bloedname en resultaat en ik trek het wonder boven wonder goed.

Geen zenuwen, niet opgefokt, ook nergens last van. Ik ben het huis al in kerstsfeer aan het steken en verder ga ik nog heerlijk leuke rustige dingen doen thuis.

Volhouden hoor meid

Geplaatst

Hoi Cin!

Sterkte nog even! Ik duim voor je! Goed teken dat je nog niet ongi bent. Je bent al bijna 3 weken verder! Ik heb de digitale test van clearblue gebruikt. Werkt uitstekend en geen twijfel mogelijk!

Geplaatst

Hoi Cindy,

Nog steeds geen duiveltjes?!? Dat moet toch wel een hééééééééél goed teken zijn dacht ik zo. Mijn duimen draaien nog steeds voor je, dus op naar die positieve test morgen!!!

Dikke knuffel van mij!

Elena

Geplaatst

Dankjewel, ik begin nu ook echt wel te twijfelen, dacht eerst van wel, toen van niet en heb nu zoiets van zou het dan toch? en weer: NEE , dat kan niet. Beetje gek eigenlijk ik denk niet dat ik het zou geloven als het wel zo zou zijn dan ben ik morgen toch echt wel in shock.

En ik voel zo weinig, af en toe een steekje in de buik, of soms wat jeuk aan 1 tepel of een steekje in de borst en ik had rugpijn, is een weekje weg geweest en nu is het er weer. Ik heb van zoiets moet dat dan niet constant zijn?

Ach jongens(meisjes) ik weet het ook niet meer. Moet maar wachten tot morgen.

Als het niet is ben ik trouwens liever te vroeg ongesteld dan dit.

Groetjes Cindy

Geplaatst

oohhh Cindy wat spannend! Maar het feit dat je de vorige keer allang ongesteld was en nu dus nog steeds niet moet toch een goed teken zijn! Ik hoop het zo voor je! Ik ga heel hard duimen!

Liefs Pien

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden