Ga naar inhoud

De kletstantes 3

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ooo wat moet je vroeg op!! Zul je net zien, dat ze om 5 voor 12 komen...

• Reacties 741
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ik ga even Len's site bijwerken. Zo weer terug.

Len heeft trouwens een loopwagentje gekregen van mijn schoonouders, ik vindd het helemaal niks... erg ben ik hé, heb het maar niet gezegd, ze waren zo trots..

de foto zet ik zo op de weblog van Len, voor wie het wil zien..

Geplaatst

ja dat zei ik net dus ook....heb ik het eindelijk voor elkaar dat de tijd van anne-meya is opgeschoven....eerst 6 uur slapen....nu 8 uur.

Zal je zien dat ze morgen lekker slaapt nog...hahahahah

Geplaatst

wat een leuke loopauto.....ik vind alleen die dingen die erop zitten, zeg maar die om hem heen zit die ring...altijd eng...als ze vallen dan doen ze zig volgens mij erg veel pijn.....zonder dat ding ook wel maar minder....of ben ik nu weer zo`n zeur...hahahahahahah

Maar ik vind hem wel leuk!

Geplaatst

nou, het ziet er wel leuk uit, dat is het ook niet, maar het is zo onstabiel, doodeng vind ik het, want Len, die zit echt niet stil op dat ding, van links naar rechts, voor naar achter, hij wil alles zien en voelen.. dus ik moet er echt naast blijven staan anders kukelt hij om, en dat is garantie voor een flinke bult of erger....

Dat gele ding kan er nog af, maar Len kan net niet met zijn voeten aan de grond en glijdt dus van de auto af... vandaar..

Geplaatst

nog een fijne avond, ik ga naar de babyfluisteraar kijken..

trusten!!

Geplaatst

Hoi

ik vind de wagen wel leuk hoor. smoby is toch best een goed merk niet?

Is leuk hoor , luca heeft toch die race auto, nou deze week deed ie zelf 2 of 3 stapjes, zittend en kwam die vooruit.

Hij lijkt niet onsstabiel????

groetjes

Geplaatst

Corine, prettig weekend! hopelijk knapt Famke op als je bij je moeder bent.

Sab, voeding zonder koolhydraten is niet zo gezond, maar dan bedoel ik op lange termijn hoor. Maar je eet wel bioyoghurt en fruit? Daar zitten ook koolhydraten in hoor, dus begrijp ik niet zo goed wat het koolhydraatloze dieet voor staat?

amanda, mooie getallen weer voor Len zo te horen. Heeft ie nog last gehad van de prikjes? Wij hoeven gelukkig over 4 maanden pas weer, dus even rust (ze hebben er overigens geen last van gehad hoor). Enne, je hebt helemaal gelijk wat die salarissen betreft! Ook ik werk in de zorg en het wordt er niet echt beter op.....

Hanny, fijn dat je eerste werkdag leuk was! Kan me voorstellen dat je moest lachen. Hopelijk blijft het een gezellige baan met leuke collega's. Gek idee hè, weg van huis, terwijl alles gewoon doordraait.

Lis, ja ik heb al het één en ander meegemaakt op zwangerschap gebied. Maar tijdens de 2x bbz heb ik alleen de tweede keer bloedingen gehad. Bij de 1e keer niet, maar wel een tussentijdse "menstruatie" waardoor de gyn achterdochtig werd en het hcg is gaan testen.

Moeilijk hoor, 2 nachten zonder Ebbe. sterkte! Ook succes morgen, dan ga je weer bloed prikken toch?

José, vroeg zeg! En wat leuk dat het sporten je bevallen is. Hopelijk valt de spierpijn mee!

Beau, opslag, jaaaaaaaaaaaaaa! Lekker hoor. Ben jaloers!

Ga nu nog even snel andere forums lezen, doei

Geplaatst

Hey Lautje!

Heb t even nagekeken, maar het is zo goed als koolhydraatvrij, ik mag geen"zetmeelprodukten, snoep, zoet beleg, suiker, frsdrank, zoete ketjap en sausjes, liever ook geen banaan, oeps...zie ik nu pas haha, nou gaat goed dus, NOT!!

Nou ja heb wel barstende kopppijn...zal wel iets goed doen dus hahaha.

Meiden ik ben er later weer, Toos werkeloos moet zich melden bij het CWI spannend haah.

later xxx

Geplaatst

Hey Sab,

Koolhydraten komen voor in de volgende groepen producten:

- Zetmeel (brood-aardappels-rijst-peulvruchten-pasta etc)

- Melkproducten (melk-karnemelk-yoghurt-toetjes-slagroom etc)

- Fruit (álle soorten bevatten vruchtensuiker; koolhydraten dus)

- Suiker uit de suikerpot, maar ook rietsuiker-bietsuiker-honing etc.

Gelukkig is het maar 2 weken, anders zeer ongezond.

Hoe is je gesprek bij CWI gegaan?

Geplaatst

olaaa, ik snap er niks van hoor, hoe kan het nou dat al die dietisten anders over bepaalde dingen denken.....word er een beetje niet goed van, wat moet ik dan doen...ze zei dat het is om ach weet ik veel, ik weeet het al niet meer hahaha.het is iig maar 2 weken en daarna mag ik het weer opbouwen...wat zou jij aanraden dan?

CWI stelde niet zo veel voor, moest formulieren inleveren, over bureacratie gesproken, tsss. nou ja ben nog wel even langs vedior geweest, die zitten daar ook, en zij gaat nu ook voor me kijken. Ze vind consulente wel wat voor me, ik klets zo makkelijk...hahaha, zou het???!! hihihi

Hoe is het met jou en je lieve schetige babbies?

Geplaatst

jeetje mag je dan nog wel wat eten...en wat dan?????

Overal zitten koolhietjes in........ja niks meer eten dan...alleen water ....ja zo ben je met een maand lekker dun.....hahahaha

Maar lautje....hahaha....zeg eens even...maak eens eeen mooi weekmenutje voor ons....net als bakker dat doet...hahahahah...of krijgen we dan alleen chocolade....hahahahah

Geplaatst

tsja, ik eet dus yoghurt en fruit en ei en salades....

weet t anders ook niet, mag vast nog wle meer maar ik lust niks haha

Geplaatst

ja dat doet Carolijn ook elke keer daarom doe ik haar daar niet meer alleen in want dan wordt ze maar half nat hahaha, gek want echt staan doet ze nog niet verder. ja wel zo op je en zo en als je haar vasthoudt...

ben benieuwd waneer ze gaat kruipen en zo, wie van de beebs doet dat hier al eigenlijk??

Geplaatst

Ja goede vraag...anne-meya rolt zich ernaar toe.

En op haar buik draait ze als een kompas zeg maar rond.

Rolt ze zich al om jou meisje...je had wat oefeningen gekregen toch?

Geplaatst

nee doet ze nog niet hoor, ze vindt het totaal niet interessant haha. Ze is wel heel erg met kijken en alles pakken en intensief bekijken en uit elkaar halen en zo, dus meer van het ontdekkerige zeg maar en niet qua rollen etc. Grappig he? wat een verschil in ontwikkeling!

Geplaatst

ja verschil zal er altijd zijn...dat is met alle kindjes......maar dat ze al zo gauw baby af is vind ik helemaal niet leuk...en ze doet dingen die eigenlijk helemaal nog niet bij haar leeftijd hoort.....ze zit nu in haar handjes te klappen...niet echt met platte handjes...maar als ik zing...klap is in je handjes...dan begint ze al....hahahah...wel lief om te zien hoor maar een beetje te snel!

Geplaatst

neeeeeeeeeeeee was even gaa liggen op de bak, voel me echt lkote haha, misselijk, hofdpijn, bah!!! te veel gedaan vandaag en te weinig gegeten denk ik...brrrr, narighied

Geplaatst

ik ga zo de oven aan doen en het visstoofpotje erin......oh ik heb ook honger.

He maar als je je echt niet lekker voelt moet je alvast wat eten hoor!

Geplaatst

ik ga er gewoon scheel van typrn zag ik net haha, let er maar niet op hoor, beeldscherm doet pijn aan mijn ogen haha.

ik ga zo stoppen Sander is bijna thuis en dan lekker smikkelen.

nou meisje, geef je dochter een halver verjaardagsknuffel van ons en tot snel xx

btw, forum doet het de hele dag best goed nog he??

Geplaatst

ja dat wou ik net tegen je zeggen...vanmorgen even traag maar verder gaat de upgrade goed...nu morgen nog!

He jij ook een knuf voor je meisje die nu een half jaar is!!!!!!!!!!!!!

Eetze voor zo....geniet er maar van!

Geplaatst

ooo wat een mijlpaal, Anne-Meya en Carolijn zijn een half jaar! Gefeliciteerd!

Het gaat hier alleen nog maar over eten en lijnen volgens mij haha, niet echt een goeie combi.. :a4628ea63ee3976fca4

Dan zal ik mar niet vertellen dat ik vanmiddag bij mijn oma op bezoek was, en een heerlijk stuk zelfgemaakt appeltaart heb gekregen.. hihi (stiekem toch verteld)

Maar is gezond hoor, APPELtaart..

Amanda

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden