Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Michelle,

Ja ik weet het. Ik heb vriendinnen die zelfs nog tot in de 4e maand van hun zwangerschap menstruatie-achtige bloedingen hebben gehad. Maar ja.....

Zoals je zegt...het is killing voor het zelfvertrouwen.

• Reacties 879
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hey Mamalou,

Ben je al een beetje nerveus aan het worden voor de 24e??? Is wel een super goede afleiding natuurlijk!!!

Hoe gaan jullie het aanpakken?

Greetz, Michelle

Goeie michelle, om het daar even over te hebben :) het gaat altijd maar over hetzelfde :)

We gaan op Schiermonnikoog trouwen, in het 'witte huis'. We hebben voor een week een kneuterig huisje gehuurd dat 'de dialoog' heet, vlak bij het strand (kan ook niet anders) en vlak bij het dorpje. Mijn vriend heeft wel een pak gekocht, en ik ben een trouwjurk bij elkaar aan het zoeken met pettycoat en witte rok. zoek nog een wit bovenstukje en een knalrode sjaal. en heeel misschien een sluiter, dat maakt het toch wat meer af, en staat leuk op de foto!

mijn vriend heeft een pak gekocht, wat ik heel erg leuk vindt omdat hij nog nooit een nette broek, blouse of jasje heeft gedragen. ben dus heel benieuwd hoe dat staat.

het trouwboeket wil ik gaan zoeken in de duinen. en oh ja we hebben geen ringen maar kettinkjes uit Israel met Osho mannelijke en vrouwelijke energie.

ik heb wel laatst nog een officieel huwelijksverzoek gekregen en ook een mooie verlovingsring, want dat vond ik stiekum toch wel heel erg leuk.

nou, dat was dat :)

x mamalou/saskia

Geplaatst

Hallo Sas,

Ze hebben 19 eicellen aangeprikt en ik hoor donderdag hoeveel er bevrucht zijn en als het goed is mag ik in de middag langs komen voor een TP.....

Hou jij het bankje voor me warm, wil gauw bij jullie komen zitten....

Geplaatst

@ Chablis, nog ff blijven zitten op het bankje. Hopelijk wordt het geen rood bloed. Hoe voel je je verder?

@Henne hoe gaat het met je zenuwen. Morgen heb je natuurlijk een hele mooie duidelijke roze streep (2 dus)!

@Michelle jij ook veel succes met je 'streep", dat hij donderdat nog duidelijker is! Nog ff geduld hebben dus.

@Mijn baby hoe was je punctie gister, hoeveel waren er in totaal? Dat zich er maar veel mogen delen zodat je een goede tp krijgt.

@Krullie hoe hoog was je HCG waarde gister?

Hoe gaat het met alle andere meiden hierzo? Houdt iedereen het nog vol?

Zelf had ik vandaag een hele goede dag. Ik had echt zo'n dag waarop alles lekker ging, ik een goed gevoed alsof ik vleugels had. Heb momenteel ook geen lichamelijke klachten, dus ook geen ongi gevoelens! Nog ff en dan is het weekend.

Groetjes

Geplaatst

Ik kan niet wachten tot ze morgen bellen, dan weten we zeker of er donderdag een tp is. Ik hoop dat we deze keer wel eskimootjes hebben dan heb je toch nog wat achter de hand he. Nou zodra ik wat weet laat ik het jullie weten.

Geplaatst

Hi Henne,

Veel succes morgen met testen! Kun je je zenuwen nog een beetje in bedang houden? Ga heel hard duimen voor je!

Liefs, Jane

Geplaatst

Meiden, wat een drukte hier weer allemaal.

Moest ff bijlezen hahaha

@ Dees, Bijna beginnen met Puregon!! Ben benieuwd naar je echo..

@ Lucky, we wachten met je mee hoor!!! 19 is wel heel erg goed!!

@ Chablis, succes meissie... ik hoop dat het weg is en ook voorlopig niet meer terugkomt

@ Henne, owwww spannend!!! Ik ga er gewoon vanuit dat ie goed is!! Krullie moet opgevolgd worden...

@ Michelle, hoe is het bij jou??

De rest van de meiden, ik denk aan jullie!!!

Geplaatst

Hoi meiden,

Het is weer super spannend op het wachtbankje lees ik.

Zelf kunnen wij niet met onze IUI beginnen, maar aangezien er altijd nog een kans bestaat om spontaan zwanger te worden, klussen wij maar een beetje aan deze maand. Mag ik evengoed op het wachtbankje komen zitten?

Duim, duim, duim voor iedereen.

Een dikke knuffel voor al jullie bikkels.

Liefs

Geplaatst

Hey Deesz,

Wil je mij berichten hoe het gaat met de acupunctuur? Zou graag wat extra info willen. Via de hyves is prima hoor.

Liefs

Geplaatst

Wachtbank

Henne: testen 04-03, 1 eigenwijs plakkertje

Michellem: testen 05-03 - 1 emmy 8 cellig

Jane: testen 07-03 - 2 emmy's, beide 8-cellig

Honeybee: testen 07-03 - IUI, 1 hele grote follikel

Moon74: testen 09-03 - 1 ukkie teruggeplaatst.

Linda27: testen 09-03 - IUI 2 follikels

Luna: testen 9-03 -1 emmy, 6-cellig

Chablis: testen 9-03 2 emmies, 10+cellig

Leonore: testen 10-03 - 2 emmys, 6 en 6+ cellig

Sofie: testen 9-03 - 2 cuties 6 cellig

Ikketje: testen 10-03 - 2 emmy's, 8 en 6-cellig

Popje: testen 10-03 - embryo

Gerreber: testen 11-03 - 1 draakje

mamalou: testen 13-03 - 1 embryo 8 cellig

Anne: testen 13-03 - 2 ukkepukken, beide 8-cellig

Dit is onze huidige bank, toch?!

Hier staat iedereen op die nu op de wachtbank zit, toch?!

Ik ben het overzicht zo snel kwijt... bleef deze lijst maar gewoon boven aan elke blz. staan, dat zou ik wel gemakkelijk vinden voor het overzicht.

Nou, kom op meiden; blijven zitten allemaal en er alleen zwanger af stappen!

Geplaatst

@ Henne - heel veel succes morgen!!! Hoe laat krijg je de uitslag morgen??? Oh, spannend hoor!!! Ik denk aan je (vandaar al die uitroeptekens ;-))

@ Mamalou/Saskia - dat klinkt wel heel super allemaal. Ik vond het trouwen echt super bijzonder, veel bijzonderder dan ik had verwacht. Geniet ervan, en ook van de voorpret. Het is toch wel heel speciaal allemaal.

@ Chablis - hoe is het nu meis. Ik duim voor je!

@ Otjes, welkom! Waarom is de IUI niet doorgegaan?

@ Lucky, wat veel eitjes!! Die zal je wel gevoeld hebben op de laatste dagen!

Wat een volle bank, gewoon teveel om op iedereen te reageren. Ik denk wel aan jullie hoor!!

Michelle

Geplaatst

Meiden,

Dit is gewoon te spannend!!!

Hopelijk zijn het morgen dikke strepen voor jullie, Henne (en Michelle; als je morgen weer gaat testen)!!

Enne...hopelijk voor jullie allemaal natuurlijk!

Smile..voor jou echt super balen! Ik vind het echt rot voor je!!

Geplaatst

Voor degenen die morgen gaan testen...heel veel succes! Ik denk aan jullie en zal zeker voor jullie duimen.

En hoe het met mij gaat...hmmm kan beter. Ik vrees nog steeds het ergste. Wel loop ik morgenochtend even naar de drogist aan de overkant (woon in het centrum :evil:) om een testje te halen. Toch maar even proberen...you never know.

Geplaatst

Henne, Vandaag de dag voor jullie!!! Kom op he!

Chablis, jij ook succes mocht je vandaag een test doen!

Meiden, ik lees vandaag alleen nog even mee en kom dan pas maandag weer kijken na mijn vakantie.

Ik wil in ieder geval iedereen succes wensen op de bank en ga duimen dat jullie Of een posi test hebben als ik terug kom of er nog lekker warm op zitten...

Groetjes van Daan

Geplaatst

Nou de test van vanochtend was dus hartstikke negatief. Op die van maandag zat echt een superlicht streepje, maar nu niks, nada, noppes. Misschien is het iets geweest, misschien was het dan toch nog de otrivelle, ik weet het niet. Ik weet alleen dat dit een ontzettende domper is. En het klopt voor m'n gevoel helemaal ook niet. Maar ja, dat gevoel heeft de afgelopen 2,5 jaar wel vaker fout gezeten. Nu dus afwachten wanneer ik ongesteld word. Echt ontzettend balen en verdrietig.

Michelle ik hoop dat het jou beter vergaat!

Henne

Geplaatst

Ooowww nee Henne!

Een hele grote digitale knuffel voor je.....

Succes met het verwerken van dit kl*** nieuws.

We denken aan je!

Groetjes van Daan

Geplaatst

Oh Henne,

wat een enorme teleurstelling!! Heb er echt geen woorden voor...

:evil2: :evil2: :evil2: :evil2: :evil3: :evil3: :evil3:

Heel veel sterkte voor jou en je mannetje, denk aan jullie.

Liefs,

Anne

Geplaatst

hey Henne, wat raar! ga je nog een bloedtest doen in het ziekenhuis? ik ging er eigenlijk al stiekum vanuit dat je wel 2 streepjes zou zien!

dikke knuffel....

saskia

Geplaatst

Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben moet ik opnieuws testen. Bloedtest doen ze in R'dam niet standaard. Maar we hebben nu zelf zoiets van het zal wel mislukt zijn. Anders had de test toch echt duidelijker moeten zijn dan maandag. Misschien is het wel wat geweest en alsnog misgeggaan, dat gebeurt natuurlijk heel erg vaak. Daarom wordt eerder testen ook afgeraden.

Het voelt allemaal heel onwerkelijk. Zondag een negatieve test waar ik iets op dacht te zien en emotioneel helemaal in de put, maandag echt eerlijk waar een superlicht streepje en weer helemaal hoop, gisteren nog hartstikke misselijk enzo en dan nu dit. Alsof je vanuit het hoogste punt van de achtbaan zo naar beneden gedonderd wordt.

We hebben even mogen 'proeven' aan dat geluksgevoel en moeten nu met beide benen op de grond deze teleurstelling gaan verwerken. En dan hopen, duimen en bidden dat poging drie wel succesvol zal zijn.

Geplaatst

Henne, meisje meisje toch... wat ontzettend erg... ik heb er geen woorden voor.

Ik had het jullie zo gegund! Moet je werken vandaag?

Ik kan je niet anders zeggen dan de raad die je altijd krijgt en die je op dit moment niet interesseert, heel veel sterkte, we denken aan je

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden