Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart


lucky-t

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 879
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hallo meiden,

 

 

 

Jeetje wat een goed nieuws hier allemaal!!

 

 

 

Lucky; jij bent het levende bewijs dat je met TESE toch ook zwanger kan raken!! Gefeliciteerd meis!! Geniet er maar lekker van!!

 

Snoeske en mijn baby: ook voor jullie fantastisch nieuws!

 

 

 

Jullie zorgen ervoor dat de maand toch nog goed afsluit!

 

 

 

EDR; balen meis, geef de moed niet op, jullie tijd komt!

 

 

 

Alle andere meiden; heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu dat iedereen de afgelopen dagen positief heeft getest, durf ik echt niet meer te testen.

 

Had gisteren heel erg het gevoel dat ik ongi zou worden, maar toch (nog) niet.

 

 

 

Meiden echt super geod nieuws, hopelijk kan ik me straks bij jullie voegen.

 

tnx voor alle succes wensen, heb het nu echt nodig.

 

 

 

Kuzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh tammy, ik snap je helemaal. Wat doodeng he!!! Ik hoop zo voor jullie dat je positief test. Wat zou dat super zijn. Opzich is het toch heel positief dat je nog niet ongesteld bent. Dat zou je dinsdag toch al kunnen zijn? SPANNEND

 

Ik ben echt zo ongesteld als dat je maar ongesteld kan zijn. Gisteren het ziekenhuis gebeld en 17 april gaan we voor voorbereidend gesprek. Ik zeg net tegen mijn man als ik deze verhalen lees...ik kan niet wachten om weer te beginnen. Duurt me eigenlijk veel te lang. Ik had gehoopt eerder te kunnen starten maar goed...ff geduld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ladies,

 

 

 

Ik kom een reactie geven op jullie berichtjes maar helaas kom ik me nog niet toevoegen op het wachtbankje.

 

 

 

Dees; heel veel succes vandaag! Ik duim voor je

 

 

 

Hellen; ik zou gewoon testen dan weet je het tenminste en hoef je je niet iedere keer af te vragen. Mocht het negatief uitvallen, dan heb je in ieder geval een paar dagen afleiding. En je hoeft dan geen dingen te laten die je anders wel zou doen. Maar hopelijk is het andersom en moet je met dingen rekening houden voor je babytje.

 

 

 

Lucky-T; onwijs gaaf! Gefeliciteerd met je zwangerschap.

 

 

 

Hopelijk komt Tammy ook nog met goed nieuws!!!!! Klinkt heel stom maar Tammy....omdat we ook op een ander forum zitten kan ik zelfs niet meer wachten tot je een test doet, laat staan jijzelf.

 

 

 

Ik moet zeggen dat ik van dit forum wel erg vrolijk wordt en niet meer kan wachten tot mijn behandeling en ik me kan toevoegen op het wachtbankje!

 

 

 

Groetjes Sil

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw lucky. van harte!!! wat een goed nieuws.

 

mooi om te horen en idd een bekroning op jullie huwelijk!!!

 

 

 

Tammy, ik houd het niet meer. wordt er zo onzeker van.

 

als er al zoveel zwanger zijn dan is de kans erg klein, denk ik dan !?

 

ben ook zo benieuwd naar jou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Lucky-t!!! Wat geweldig!! Toen ik het las sprongen de tranen in me ogen. Ik ben zo ontzettend blij voor je/jullie! Prachtig gewoon, en het geeft me ook een goed gevoel om te lezen dat je zwanger bent geraakt met zaad wat verkregen is door TESE. Het geeft toch weer wat meer hoop voor de mensen die bezig zijn met TESE.

 

 

 

Geniet ervan meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk zondagochtend voordat we gaan.

 

negatief wil dan nog niks zeggen maar toch!!!

 

ik houd het niet tot woensdag.

 

ik ben op van de zenuwen, ook niet echt bevorderlijk.

 

 

 

zondag licht roze bloed na plassen en maandag mega krampen.

 

nu helemaal niks meer. normaal bij ongi mega pijn aan de borsten nu niet.

 

soms licht in het hoofd.

 

weet je, de progestan kan de ongi tegen houden dus daar ben ik bang voor.

 

had gisteren zo een test gedaan van 6 dagen eerder maar die was negatief.

 

ik moet natuurlijk nog 6 dagen dus het zegt helemaal niks.

 

miepie80, ook van hier had deze wel positief vandaag mijn negatieve, onzekere gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hellen,

 

Ik zit echt in de zenuwen nu. Denk niet dat ik zwanger ben, maar hoop het natuurlijk toch. Morgenochtend gaan we samen testen voordat we naar het werk gaan.

 

Ik heb normaal ook pijn aan mn borsten, maar niet hinderlijk. Nu juist wel en af en toe wat krampjes. Verder voel ik nog helemaal niks. Wel merk ik soms dat ik ineens heel verdrietig kan zijn en dan ineens weer vrolijk. Maar mss let ik er nu ook meer op dan normaal.

 

Ik hoop nog echt zo dat we maart heel mooi kunnen afsluiten. Jij ook nog succes!!!

 

 

 

Idereen echt super bedankt voor de steun die jullie me geven!!!

 

 

 

Kuzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

och meisjes, wat zijn die laatste dagen toch moeilijk. Tam, kop op meis. Het zegt allemaal helemaal niks, statistieken zijn maar statistieken en omdat er al veel zwanger zijn, betekent niet dat jij nu de balans moet houden en dat je dus niet zwanger bent. Hellen en Tam, allebei nog heel veel sterkte met het wachten. ik ben bij deze lekker naast jullie neergeploft! en ik hoop jullie zwanger te zien (en mezelf over twee weekjes ook).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zwangere meiden. Van harte gefeliciteerd. Dit maakt het wachtbankje van maart toch nog helemaal goed. Nu nog Tammy/Hellen van de maartbank bij ons bijspringen en dan kunnen wij met z'n allen ruimte gaan maken voor de april dames.

 

 

 

Echt van harte gefeliciteerd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maart eindigt in ieder geval beter dan het begon. Hoewel, Krullie was van 1 maart toch? In ieder geval van harte aan alle zwangeren, zomaar opeens drie op een rij nu.

 

 

 

Esther heel veel sterkte voor jullie. Het is zo onwijs zwaar als het niet lukt. Proberen je te focussen op de andere dingen in je leven. En dan weer hoop en moed vinden voor een nieuwe poging...

 

 

 

Meiden die nog zitten: hou je taai en succes!

 

 

 

Henne

Link naar reactie
Delen op andere sites

trudy , geweldig! ik snap dat je het niet kan geloven..had al gereageerd in je eigen dagboekje.

 

 

 

Ik hoop zaterdag op het wachtbankje plaat te nemen. hebben 9 eitjes gevonden, maar ik heb ontzettend veel pijn.

 

 

 

echt super trudy, ik zit hier met tranen in mijn ogen... ben zo blij voor jullie!

 

 

 

liefs en lekker gaan genieten.

 

 

 

desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Lucky-t en alle andere zwangeren van harte gefeliciteerd... Geniet ervan dames.. Dat mag ook best na al die ellende..

 

 

 

Dees, hoe was de punctie..?? Denk dat ik hem over twee weken ofzo heb, valt het mee of tegen? Zal ook wel voor iedereen anders zijn. Nog tips?

 

 

 

Groetjes,

 

Hanneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ hanneke

 

 

 

ik heb op 6 maart de punctie gehad. het is me reuze meegevallen.

 

je krijgt een spuit in je bil, dan ga je liggen.

 

na 45 min even een plasje doen en dan wordt je in een rolstoel naar binnen gereden.

 

zelfde kamer als altijd.

 

dan vraagt de arts of je er klaar voor bent en dan beginnen ze.

 

het door de vaginawand heen steken vond ik pijnlijk. Daarna was het draaglijk.

 

ik had 9 follikels met 5 eicellen.

 

tips:

 

ik heb mijn ogen dichtgedaan

 

de hand van mijn man genomen en af en toe geknepen

 

en rustig in en uit ademen

 

ik ben op 5-2 met de puregon begonnen. En meerdere keren opgehoogd.

 

Dus dat duurde nog al lang...........

 

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lucky T van Harte Gefeliciteerd! Nog 2 dames te gaan en dan gaan we langzaam aan April beginnen. Laten we duimen dat april net zo of liever zelfs nog vruchtbaarder mag zijn dan maart!

 

Tammy en Hellen veel succes nog de laatste uurtjes/dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden