Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart

Aanbevolen Berichten

• Reacties 879
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@mijn baby:

hoe is het verders met je, voel je iets?? Ik heb het idee niets te voelen maar of dat goed of slecht is weet ik ook niet. Het is toch bij iedereen anders, maar ben wel erg benieuwd hoe het deze poging gaat verlopen. Mijn mannetje heeft er goede vertrouwen in dus ik hoop dat hij het goed aanvoelt.

Geplaatst

Zo te lezen is het geen al te beste week geweest voor ons.

Voor degenen die nog moeten testen...... ik denk aan jullie en duim voor jullie!!!

Heeeel veel succes!

Geplaatst
Ik vind dat dit wel heel goeie vragen zijn, mss in een apart topic over kletsen ?? Ik ben daar ook wel benieuwd naar namelijk; hoever ben je bereid te gaan ... ten 'koste' van wat ... wat voor alternatieven overweeg, wanneer op welk punt doe je dat.

Bij ons ligt het uiteraard allemaal al een beetje anders. We zijn eigenlijk in de afgelopen tien jaar al door die fases heen gegaan van verwerken en zien deze nieuwe pogingen meer als een laatste sprintje om geen spijt te krijgen dat we niet alles hebben gedaan wat mogelijk was. Het klinkt misschien heel nuchter en berekend, maar als deze behandelingen niet meer kunnen/of gaan lukken, dan is het 'gewoon' einde verhaal en gaan we verder met het leven dat we hadden opgebouwd de afgelopen jaren, want dat is ook een heeeel goed en fijn leven. Tuurlijk zal er weer teleurstelling zijn, maar tis toch allemaal anders nu, dan toen. Toch ben ik ook wel heel benieuwd hoe andere vrouwen hiermee omgaan, met die fases zeg maar.

Goed punt Henne ! Is het een goed idee om een apart topic daarvoor te doen ??

Groetjes, Sjanny

Ik ben een paar dagen niet online geweest en kan deze apart geopende topic op het forum niet vinden. Wie kan mij vertellen waar het staat?

Geplaatst

Hallo Lucky,

Met mij gaat het goed, Ik voel zelf ook helemaal niks...

maar dat wil volgens mij helemaal niks zeggen, alle kwaaltjes

die vele andere hebben komen door de medicatie.... ( bijwerkingen)

We moeten positief blijven denken we zitten al weer op dag 8....

rustig aan...

Geplaatst

he dames,

heb nog even weer het wachtbankje gekopieerd.

hoop dat ik het goed heb.

zelf heb ik nergens last van alleen gisteravond en vannacht vier ferme steken rechts.

verder voel ik me ook oke en heb een positief gevoel.

Maar dat moeten we maar afwachten. Vandaag is ook pas dag 6.

ik heb nog een lange weg te gaan.

Meiden Kom op, we blijven duimen en hopen

wachtbankje MAART:

Snoeske: testen 18-03 - 2 emmies, beide 8-cellig

lucky-t: testen 20-03 - 1 A-tje

Mijnbaby: testen 20-03 - 1 toppertje (8+)

Tammy: testen 20-03 - IUI

EDR: testen 21-03 - 1 embryo topper

Hellen: testen 23-03 - 1 topembryo

Geplaatst

hanneke,

de poli is mij uitstekend bevallen. Veel beter dan de reguliere poli.

Daar vond ik het bot en onpersoonlijk.

We hebben nu de eerste poging bijna achter de rug. Ben blij dat ik af ben van de purgeon. Daar voelde ik me echt niet mezelf mee. Dat gevoel heb ik nu wel weer.

die bolletjes vind ik minder omdat het zo een gedoe geeft en dat je gedurende de dag vloeit. Maar goed, alles voor het goede doel.

Een vriendin van mij doet ook tesa in maastricht. Helaas was de 1e mislukt en zijn ze in mei weer aan de beurt voor de 2e isci.

succes met alles

Geplaatst

nog zes dagen en dan testen. Ik merk dat bij ons tweetjes de spanning steeds meer toeneemt hoor. vanaf a.s. dinsdag zou ik ongesteld kunnen worden. T.n.t. voel ik nog helemaal niks. We wachten af. Ik heb vier dagen plat gelegen met buikgriep en weinig puf gehad om te piekeren. Nu ligt mijn mannetje plat en ga ik mijn tijd verdrijven door lekker voor hem te zorgen.

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

Succes en sterkte de komende dagen voor alle overgebleven testers! Spannend!

Ik duim voor jullie..

Liefs

Geplaatst

He Maart dames.

Hoe gaat het met jullie, houden jullie het nog een beetje vol op het beruchte bankje? Deze week zijn er weer een aantel die kunnen testen, veel succes allemaal! Dat jullie Maart goed afsluiten.

Geplaatst

Ja ik hoop lekker te blijven zitten op de loungebank. Idd hopen dat wij de maand een beetje goed kunnen maken want het begon best goed.

Geplaatst

Heb even op het lijstje gespiekt...deze week wordt het weer spannend hier zeg! Houden jullie het nog een beetje vol? Die tweede week is killing. Je voelt telkens van alles...of juist niets....je vraagt je dan toch af of het iets zegt of niet. Wat zou het makkelijk zijn als je je lijf dan even thuis kon laten he.

Ik duim voor goede resultaten hier!

Henne

Geplaatst

Hier alles ok hoor. Merk wel dat ik steeds meer de dagen ga aftellen. Als ik er weer aan denk dan, ga ik meteen afleiding zoeken.

Verder voel ik helemaal niks. Pas aan het einde van de week wordt het echt spannend, dan moeten we gaan testen.

Succes medetesters.

Geplaatst

Ja al weer dag 10 vandaag morgen dag 11..... hoop dat de daagjes snel om zijn en wij meer weten, ik heb al een paar dagen last van mijn buik, maar verder gaat alles goed, heb geen last van zwangerschap kwaaltjes.... ik ga woensdag testen ( als ik niet eerder ongesteld ben geworden)

Komt nu in eens allemaal heel dicht bij..... Ik mag trouwens de 19e testen. 14 dagen naar de TP..

Ik had mijn datum van Lucky overgeschreven maar die mag 15 dagen naar de TP testen... wat een verschillen per ziekenhuis zeg....

Geplaatst

wat is het spannend hier.

ik heb nog een volle week te gaan.

gisteren bij afvegen na plassen, licht roze bloed.

heb direct een potje gejankt. En nu ben ik natuurlijk helemaal nerveus en van de kaart met alles wat ik voel.

We moeten maar geduldig blijven.

Meiden, geef ons positieve kracht en goed nieuws deze week.

Geplaatst

Hellen kop op.... en ja we kunnen alleen hopen.......

Ik zit vandaag op dag 11.... het is voor me gevoel behoorlijk snel gegaan..

maar de laaste dagen wegen het zwaarst..... Ik denk dat ik er morgen een test ga doen....

Maar zeker weet ik het nog niet haha....

Geplaatst

Hallo Meiden

Ik kon het vanochtend niet laten en ik heb een test gedaan.

Een dikke vette plus (kruidvat test)

Heb meteen het ziekenhuis gebeld omdat het toch 2 dagen eerder is, ik moest woensdag officieel testen.

De verpleegkundige gaf aan dat ik er gewoon van uit kan gaan dat ik zwanger ben, mede omdat het zo'n duidelijke uitslag is.

Ik ben helemaal overrompeld. Had het echt niet verwacht, had steeds het gevoel dat ik ongesteld moest worden

Er is meteen een afspraak gemaakt voor een echo 10 april, nu maar hopen dat alles goed gaat.

Groeten Snoeske

Geplaatst

Wat COOOOOOOL snoeske!!!!!!!! ik ga je alvast gefeliciteren meid!!!!!

JAhoeeeeeeeeeeeeee!!!!

Ik kom toevalig net van Kruitvat ik heb ook een test gehaald van eigen merk... en ik ga denk ik ook morgen testen 2 dagen eerder.....

Geplaatst

Wauw Snoeske, wat goed meis! VAN HARTELIJK GEFELICITEERD!

Liefs, Jane

Geplaatst

Hi Snoeske, GEFELICITEERD!! Ben erg blij voor je!!

Jane; succes met testen morgen!

En voor alle meiden, veel succes, ik duim voor jullie!

Liefs Luna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden