Jump to content

Bruin bloedverlies na positieve test

Recommended Posts

Posted

Hoi meiden,

Ik heb al een paar keer een oproep op deze site geplaatst.

Maar heb me eigenlijk nooit voorgesteld.

Ik ben Mara, ik ben 32 en heb net een tweede IVF achter de rug.

We zijn hier voor behandeld in Zwolle.

We hebben op 9 februari twee embryo's terug geplaatst gekregen.

Na een dag of 9 begon ik wat bruin bloedverlies te krijgen.

Dat werd elke dag een beetje meer.

Ook last van menstruatieachtige pijnen.

Na een paar dagen bruin bloedverlies heb ik het ziekenhuis gebeld, dat was afgelopen donderdag om te melden dat de poging was mislukt.

Gisteren was de testdatum, en om er zeker van te zijn dat ik ongesteld zou gaan worden heb ik toch een test gedaan.

EN DIE BLEEK POSITIEF!!!

Ik kan het nog steeds niet geloven.

Met het ziekenhuis gebeld, daar zeiden ze dat ik na het weekend een bloedtest moet laten doen om te kijken hoe hoog de HCG is.

Ik ben nu vooral heel erg onzeker.

Waarom verlies ik zo veel bruin bloed?

Ik durf amper naar de wc te gaan.

Heeft iemand op dit forum hier ervaring mee?

Ps, ik ben er nog niet helemaal uit hoe deze site werkt.

Kan iemand mij vertellen hoe ik een tekst onderaan mijn berichtjes krijg?

Liefs Mara

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hallo Mara, Ik hoop voor jullie dat het raak is... en ja wel spannend.. Morgen heb je zekerheid.... hou ons op de hoogte!!

Als je een tekst onder in wil, ga je links boven in naar Site menu, vervolgens die je verschillende kopjes jij kiest GEBRUKERSINSTELLINGEN, en dan krijg je weer allemaal kopjes en dan kies je HANDTEKENING WIJZIGEN en daar kan jij je tekst in vullen en vervolgens op slaan.

Suc6

Posted

Hallo Mara,

Bij de zwangerschap van mijn dochter (natuurlijke zwangerschap) heb ik een dag of 3 / 4 bruinig bloed verloren. Ik dacht toen ook dat het die maand niet gelukt was, maar bleek wel. Het was een innestelingsbloeding... Misschien is het aanhoudende bij jou door 2 innestelingen??? Ik hoop het voor je. Maandag duidelijkheid, nog even afwachten dus... Sterkte/succes!

En over de tekst onderaan:

In blokje Site menu (links van hier) / gebruikersinstellingen / instellingen & opties / handtekening bijwerken.

Groet, Michelle

Posted

Ja, het eerste wat in mijn opmkomt is innestelingsbloed. Maar hoeveel dit kan zijn heb ik geen idee van. Gelukkig morgen duidelijkheid, ik duim voor je, het zou toch geweldig zijn als het gelukt is!

Sterkte en succes!

Henne

Posted

Waw Mara, dat zou wel fantastisch nieuws zijn !

Volgens de verhalen hier zou ik ook denken aan innestelingsbloed of wat "oud" bloed dat er nog af moest. Ik duim voor je morgen!

Posted

Owwww mara spannend!!!

Mijn 2e poging werd ik 2 dagen van te voren ongi, maar had ook een posi test.

Helaas bleek later dat het een miskraam was....

Ik ga onwijs hard vor je duimen dat het goed is voor je en dat je over 8 maandjes je kleine vst kan houden...

Kom op he!!

XX Daan

Posted

Het kan alle kanten op.. ik heb een negatieve en een positieve ervaring. De eerste keer verloor ik bloed, ik had later wel een positieve test maar kreg een miskraam.

De tweede keer had ik een positeve test, en later verloor ik bloed. Deze zwangerschap ging wel goed.

veel succes, in deze moeilijke tijd..

Posted

ik heb er geen ervaring mee maar hoor heel vaak van andere zwangere over oud bloed en innestellingsbloedingen, en dat allemaal in zwangerschappen die goed uitpakken.

dus suc6 ik duim voor je

op naar heel mooi nieuws

Posted

hi mara,

wat eng en spannend. ik denk dat het feit dat het bruin bloed is erop wijst dat het niet vers is en dat je je misschien niet al teveel zorgen hoeft te maken. rood is erger. heel benieuwd naar je bloedtest morgen en de geruststelling.

ik hoop heel erg voor je dat het morgen positief is. hou nog even vol!

x leonore

Posted

hallo mara,

bruin bloed hoeft niet fout te zijn hoor! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn schoonzus is 9 maand lang ongesteld geweest. en heeft 3 gezonde kinderen. misschien kan het ook zijn als je gemeenschap hebt gehad. Dat er dan een adertje knapt.

Jij loopt ook in het UMCG? ik wel namelijk. Ik zie dat je uit omgeving groningen komt.

heel veel suc6 en hoop dat het raak is!

liefs

Desiree

Posted

hoi mara,

je wilt natuurlijk geen bloed zien, maar het hoeft niet te betekenen dat het slecht nieuws is. Een vriendin van me heeft zelfs hevige bloedingen gehad tot haar 4e maand (dat is niet normaal en ook heel vreselijk) en alles is nu stabiel.

sterkte!

mamalou

Posted

Hey Mara,

Ik heb ook last gehad van donkerbruin bloedverlies, vanaf de testdag tot en met de dag dat ik de laatste utrogestan heb gebruikt. 1,5 inlegkruisje per dag...

En, we hebben nu een mooie gezonde dochter......

Groetjessssssssssssss

Posted

Hoi iedereen,

Hartstikke bedankt voor de vele reacties al.

Ik lees nu al jullie ervaringen en ik moet eerlijk zeggen dat ik wat hoop begin te krijgen.

Ik moet het allemaal nog beseffen.

@Dees, nee ik ben niet onder behandeling in Groningen, wij zijn naar Zwolle gegaan omdat de wachttijd in Groningen vorig jaar wat langer was.

In princiepe is Zwolle nog wel te doen hoor.

Gefeliciteerd met jullie trouwplannen.

@Hildever, Gefeliciteerd met jullie baby dochter.

Ik zie dat je pas bevallen bent.

Ik gebruik ook Utrogestan en zag vandaag in de bijsluiter dat er inderdaad ook bloedverlies kan optreden.

Maar het blijft eng hoor.

@Mamalou, jij hebt komende week de punctie!!!

Spannend, ik ga voor je duimen dat het raak mag zijn!

Daarna jullie trouwdag, dat gaat vast een geweldige dag worden!

@Daan, Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Als alles goed gaat bij ons allebij dan houden we in oktober onze baby's in de armen.

Hoe voel jij je?

@Leonore, het gaat bij jou ook spannend worden zeg.

Krijg jij morgen een terug plaasting?

Ik duim voor je.

Voor alle andere meiden, dankjewel voor alle lieve reacties.

Doet me goed.

Ik laat weten hoe het is gegaan morgen.

Ik weet niet eens hoe zo iets gaat of je direct de zelfde dag uitslag krijgt.

Hopelijk wel.

Dan weet ik hoe het er voor staat.

Liefs Mara

Posted

Hi Mara,

Niet de hoop opgeven inderdaad hoor, zo lang het bruin is, hoeft het niets te betekenen.. Bij mijn eerste (spontane) zwangerschap was ik ervan overtuigd dat ik ongesteld was geworden, maar toen het na een week weer stopte en ik me realiseerde dat het alleen bruin was geweest en niet echt had doorgezet kwam ik toch nog op het idee om een test te doen.. positief!

Heel veel succes morgen, waarschijnlijk krijg je wel meteen uitslag.. Ik moest voor 10 uur laten prikken en kon dan na 13.00 bellen voor de uitslag...

Toitoitoi!

Liefs Pien

Posted

Mara, vandaag een spannende dag voor jullie!

Met mij gaat alles goed, last van onderrug en borsten, en af en toe wat gerommel in m'n buik, maar verder vrij weinig last...

Tja last, van mijn broeken die ik niet meer aan kan... door de lichte overstimulatie is mijn buik nog steeds opgezwollen en ik loop al een paar dagen met een elastiekje om de knoop van mijn broek hahahaha

Succes vandaag!!!!!!!!!!!!!!!

Posted

Spannend Mara!! Bruin bloed wil wel zeggen dat het oud bloed is. Bij ons in het ziekenhuis zeggen ze dat je je pas zorgen moet maken als het echt helderrood bloed is. Maar het moet erg spannend voor je zijn.

Heel veel succes vandaag, krijg je meteen de uitslag??

Posted

Ik ben benieuwd naar de uitslag van de test. Spannend hoor!

Ik heb in de eerste 8 wkn 1x per week een bloeding gehad (ook rood met frummeltjes, sorry voor deze plastische omschrijving). Geen krampen erbij gehad, maar ik schok me rot. zie topic Angst bij zwangerschap.

het kunnen bloedvaatjes (geweest) zijn.

Sterkte en veel geluk!

liefs, Stéphanie

Posted

Hey Stephanie,

Dat wat jij beschrijft heb ik ook een beetje.

Ik loop continu naar de wc, moet vaak plassen, en dan blijf ik maar afvegen om het maar zo te zeggen om dan met het wc papiertje naar de woonkamer te lopen en dan te kijken wat voor kleur het exact heeft.

Meestal is het bruin/roodachtig.

Net ook met rode frummeltjes er tussen.

Ik ben ontzettend bang.

Ik voel me al sinds vrijdag steeds misselijk rond een uur of 11/12.

Mijn buik voelt nu opgezet en hard aan.

De doktersassistente weet niet of de uitslag vandaag wel komt.

Ze deed ontzettend bot.

Pfff...ik weet het niet meer.

Ben bang dat het nu al mis gaat.

Liefs Mara

Posted

Hey Mara,

Wat vreemd dat de assisente niet weet of de uitslag wel of niet komt. Je moet gewoon duidelijk eisen!

Houd moed meis!!!

Liefs,

Jane

Posted

Hi Mara,

Wat raar dat de assistente dat niet weet? Heel vervelend, ze moeten je juist duidelijkheid geven. Nou meid, ik duim voor je!!

Liefs Luna

Posted

Hey meiden,

Ik heb zojuist de assistente gesproken en er is nog geen uitslag binnen.

"Helaas" was haar antwoord.

Moet morgen maar terug bellen want het lab doet alleen op dinsdag deze onderzoeken.

Als ik dat vanmorgen had geweten was ik naar het ziekenhuis in Groningen gegaan, of desnoods naar Zwolle.

Uiteindelijk vertelde ze dat ze zelf 3 ICSI pogingen had ondergaan die op niks uit waren gelopen dus ergens begrijp ik haar reactie ook wel.

Dus...nog een dagje onzekerheid en wachten tot morgen.

Liefs Mara