Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo'n moment vergeet je echt nooit meer haha. Ik mocht van hem niet alleen testen, hij wilde er perse bij zijn. Mij maakte het niet uit, met zn 2en was toch wel zo leuk. Ik heb de test nog steeds en ook de tweede test van de week erna. Alles zit in een schoendoos voor de kleine later.

Ik heb geen idee waar de rest is...mss hard aan het werk haha. Ik ben wel op het werk maar er is niet veel te doen, gelukkig haha. Ben je ook aan het werk Kammie?

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja, ben ook aan het werk. Haha... Op z'n "forums" dan! Nog een halfuurtje en dan ga ik mijn lange weekend inluiden. Het is mooi weer, en we gaan winkelen en een terrasje pakken; ik heb er helemaal zin in!!

Heb voor de zekerheid net even gemaild met de fertiliteitsafdeling van ons ziekenhuis (dat is echt zó handig; krijg altijd heel snel en duidelijk antwoord). Het testen na 18 dagen is inderdaad omdat de Progesteron van invloed kan zijn op de uitslag. Ik moet dus inderdaad naar het juni-wachtbankje. AAAAAGHHHH! Nog langer! Verder mailde ze dat door de Utrogestan het BMSV ook weer gaat groeien dus dat ik de moed er in moet houden ondanks het dunne BMSV bij de inseminatie.

X

Geplaatst

Oh wat een heerlijk vooruitzicht, het wordt wel aardig weer geloof ik. Helaas moet ik gewoon werken de komende dagen, maar geen boten voor morgen. Dus niks te doen gelukkig, alleen mail beetje in de gaten houden.

Echt makkelijk idd dat je gewoon kan mailen. Ik heb het niet eens nodig gehad....was zo weer weg bij die afdeling. Bij ons is het zo snel gegaan, echt niet meer normaal. Kijk maar naar mn handtekening, vd Dool zei het ook al. Dat we echt heel heel veel geluk hebben gehad. Maar ook dat er bij mij niks mis is/was...behalve dan dat mn eitjes volgens mij gewoon zaten te wachten op een zwemmer haha.

Ohhh nu nog langer wachten....probeer het echt vol te houden om terleurstelling te voorkomen....

Kuzzz

Geplaatst

so hallo, jullie zitten je echt te vervelen volgens mij!!! hahaha! ik ben net bijgekomen van weer een ochtendje niks doen en heel langzaam opstarten, die misselijkheid is echt niet leuk meer. ben er wel achter dat sultana's bij mij beter werken dan crackers nu. dus dat wordt sultana's inslaan vanmiddag. morgen dan maar drie pakken meenemen naar de efteling, heb al gezegd dat ik nu mijn plekje in de bijrijdersstoel echt niet afgeef aan m'n zwagertje met de lange benen, want ik heb ruimte nodig voor m'n kotsbakje :wink:

op zich gaat 't nu wel weer, ben redelijk bijgekomen van de schrik vandeweek, hoewel ik tot nu toe steeds elke dag wel wat lichtbruinige'/ donkergelige afscheiding verlies, maar heel weinig en 't wordt niet erger. toen 't fout ging, zag 't er allemaal nog stukken erger uit en zat er ook een hele duidelijke opbouw in 't verlies (meer en steeds donkerder en vervolgens echt rood). nu dus niet, gelukkig!

morgen maar lekker genieten van de efteling en dan de dag erna ....: spannend!!!

kammie, wat jammer dat je nog een paar dagen langer moet wachten. waarom krijg jij die bolletjes eigenlijk? heb er bij IUI om eerlijk te zijn nog niet eerder van gehoord, wel bij IVF. en door de kiltunnel? woon je toevallig in de hoeksche waard dan? daar werk ik namelijk, zou allemaal wel heel toevallig zijn. en ons hondje mag ook langs de oude maas wandelen, maar meer richting barendrecht. vlak bij de heinenoordtunnel heb je een mooi rustig stukje waar ons oudje rond kan banjeren zonder al teveel andere honden tegen te komen (want daar is ie niet zo goed mee).

er wordt zoveel geroepen trouwens de laatste dagen dat ik het soms gewoon niet meer bij kan houden. marley & me? janken? testen wegsnaaien? pesten met filmhuilen?!

dat laatste herken ik wel. ben zelf helemaal geen jankerd, maar met films ga ik als een reiger. series trouwens ook, maakt niet uit hoe vaak ik ze al gezien heb. en mijn man vindt dat geweldig, vooral omdat ik 't dus niet leuk vind en me er een beetje voor schaam: gaat hij lekker uitgebreid toe zitten kijken met een enorme grijns op z'n smoel. en dan nog even een paar grapjes, fijne vent... :wink:

maar hij moest huilen toen ik de test onder z'n neus schoof en dat laat ik 'm nooit meer vergeten! vond 't zo schattig!!

nou meisjes ik ga weer eens naar beneden. geen film kijken, want ik heb ze de laatste dagen ook niet uit kunnen kijken. misschien even lekker met een flutblaadje in de zon zitten.

oh en pam, hoe is je IUI gegaan vandaag?!

Geplaatst

He Melis,

Jeetje zeg das ook toevallig....dat je bij de oude maas je hondje laat lopen. Wij gaan soms ook wel naar het pannenkoekenhuis in Barendrecht. Dan daar vandaan richting Smitshoek lopen.

Al die symptonen die je hebt en het feit dat je verder bent dan vorige keer geeft wel goede hoop. Gelukkig morgen genoeg afleiding en dan vrijdag het moment van de waarheid. Ik hoop het echt zo voor je(jullie).

Lekker he die mannen, ons een beetje uitlachen als we moeten janken bij een film/ serie. Maar ook wel weer schattig dat ook hij traantjes kreeg bij het zien van de test haha.

Pam: Hoe was het vandaag??? Alles goedgegaan???

Kuzzz

Geplaatst

Ben ik dan. Ik moest na de iui weer aan het werk. Ik baalde zo.Maar alles is goed gegaan.

De vorige keer was het 18 milj zaadjes,nu 42 milj. Dus echt ruim genoeg haha.

We hebben het er weer opzitten,en als ik 14 dgn verder tel,dan zit ik op 3 juni dat ik mag testen.

Ik was nog geen uur weer aan het werk,tot ik echt onzettende krampen/steken kreeg in mijn buik. Het was niet leuk meer,kon er gewoon niet van lopen.,Na een tijdje trok het wel weg,maar nu heb ik het weer.

Met zitten,lopen,bukken. Auwww

Zal het komen door de eendenbek? Heb echt geen flauw idee,maar vind het zo raar!

Honeybee,veel plezier morgen bij de efteling!

Alle andere meiden,..een heel fijn (lang) weekend!

Sil; de dagen gaan langzaam zo hé. Hoe voel je je verders??

Geplaatst

Nou Pammie, ze zitten er weer in. Hopelijk heeft er deze keer wel eentje zn TomTom meegenomen om de weg te vinden haha.

Ik heb na de inseminatie nergens last van gehad. Maar de vriendelijke dr vd Dool had voor mij een extra kleine eendenbek gepakt omdat het de eerste keer was dat ze zo'n ding bij mij ging gebruiken. Het kan natuurlijk zo zijn dat ze met het slangetje je baarmoedermond hebben geïriteerd, dat dat nu zo'n pijn doet. Dat werd mij iig vertelt. Maarre 42 milj!!!! dat is gewoon super zaad hahaha....komen wij met een score van 850000 haha.

Tja nu is het weer wachten voor 2 weken, phhh 3 juni lijkt zo verweg, maar voor je het weet is het alweer zo ver.

Kammie en Sil: jullie eerst echt ww zit er bijna op. Hoe voelen jullie je???

Melis: lekker naar de Efteling, heerlijke afleiding en dan morgen ........spannend!!!! Ben echt zo benieuwd of jullie een mooi kloppend hartje mogen gaan zien. Hoe laat hebbie de afspraak??? Kan ik met je mee stressen haha.

Nou ik ga lekker (geen) lang weekend vieren :(

Vandaag stand by dienst met de telefoon en morgen gewoon aan het werk....snif snif snif. Een ding scheelt morgen wel....kan lekker snel doorrijden op de snelweg. We gaan straks wel even naar de Karwei olie en verf halen voor de tuin en stikem alvast kijken voor een leuke kleur en behang voor de babykamer en vanmiddag naar Rdam naar de babystore. Heerlijk!!!!!

Kuzzz en lekker genieten van de vrije dagen.

Geplaatst

zooooo hier ben ik dan weer....

Met mij gaat het goed. Ik voel me prima tot dinsdag middag. Enorme kiespijn...gisteren kon ik er niet van slapen en ben toen maar thuis gaan werken maar daar kwam het niet van met die pijn!!! Ik wilde geen paracetamol innemen dus was het alleen maar spoelen met listerine. Helpt natuurlijk niet. Gelukkig kon ik even bij de tandarts terecht. Verstandskies moet eruit! Maar dat kan dus niet. De kaakchirurg moet het doen en die moet zeker weten dat ik niet zwanger ben ivm de rontgenfoto en verdoving. Gisteren gespoeld met bocasan van Oral B en een kruidnagel op mijn kies gelegd (tip uit grootmoederstijd hahahaha) maar heb vanacht ook heerlijk doorkunnen slapen en heb nu nergens last van. Echt nergens last van....wat ik in het begin zei van krampjes in mijn onderbuik heb ik niet meer zo. Voel verders ook helemaal niets maar ik moet zeggen dat ik sneller honger heb van alles (of het komt door me kiespijn dat ik niet durfde te eten hahahahha). Het schijnt dat je paracetamol niet of minimaal mag slikken tijdens je eerste 3 maanden zwangerschap hoe hebben jullie dat gedaan?

Kammie, hoe voel jij je? Zit je gespannen in je wachtweken? Ik zit er heel rustig in moet ik zeggen.....

Pammie, jeetje wat een superscore heb jij zeg! Nou als er daar niet eentje hard van kan zwemmen en sterk genoeg is weet ik het ook niet meer. Je hebt het over pijn in je buik, kan inderdaad zijn wat Tammy zegt maar mijn verpleegkundige zei dat als ik erge buikpijn kreeg na de inseminatie dan moest ik dat de volgende keer doorgeven. Het kan ook zijn dat er veel eiwit in het zaad zit waar je gevoelig voor kan zijn. De volgende keer zouden ze dan meer eiwit uit het zaad wassen.

Tammie, met jou gaat alles goed lees ik. Heerlijk tijd toch? Grappig dat je in de buurt van Kammie de hond uitlaat en in hetzelfde ziekenhuis de behandeling hebt.

Melissa, geniet van je Eftelingdag. Ik ga 7 juni. AAAAHHHH je echo komt eraan! Spannend. Ik ben heel erg benieuwd. Wel even vragen over dat beetje bloedverlies hoor!

Liefs Sil

Geplaatst

Oh,dat van dat vele eiwit,dat heb ik nog niet eerder gehoord. Bij de 1e iui voelde ik ook die pijn,maar niet zo heftig als gisteren.

Ik ga het zeker aangeven de volgende keer.

Wij waren ook zo blij met het zaaduitslag.. Haha,ja en ééntje moet toch de tomtom mee hebben genomen.Laat er maar één toppertje bij zitten. Maar dat moeten we afwachten,2 lange weken.

Sil,verstandkies kan echt heel pijn doen. Ik heb ze alle vier niet meer,die zijn er toen uitgehaald,vóórdat ik er last van zou krijgen.

Maar het is echt vervelend.

Honeybee,jij hebt morgen de echo? Spannend,en dat maar een mooi kloppend hartje te horen is.!

Tammy; veel plezier vandaag bij het kijken van baby dingetjes. Altijd leuk. (ik moet morgen ook werken,dus je bent gelukkig niet de enigste hihi).

Geplaatst

Pammie: gaat het vandaag alweer wat beter met je??? Nu 2 lange weken wachten, hopelijk met goed resultaat.

Sil: oei verstandskies. Dat kan idd heel pijnlijk zijn. Bij mij is er 1 uitgehaald, maar die begon onder mn andere kies te groeien. Voordat het zover was hebben ze hem eruit gehaald. Een kies heb ik nog steeds en nog nooit last van gehad....ff afkloppen :). Laatste kies is vorig jaar doorgekomen en die deel niet echt zeer, maar die was een beetje scheef naar buiten gegroeid, dus prikte in mn wang. Tandarts gewoon een stukje eraf geslepen en nu geen last meer. Mss id het alleen even het doorkomen van je kies en gaat het volgende week al beter.

Melis: hoe was het in de Efteling???? Lekkere afleiding gehad??? Sterkte en succes morgen. Ga voor je duimen!!!!!

Gelukkig nog iemand die morgen moet werken haha.

Kuzzz

Geplaatst

Hallo allemaal!

Hier ben ik ook weer... Valt wel op; als ik aan het werk ben ben ik vaker op het forum dan als ik vrij ben! Haha! Gisteren lekker gewinkeld en terrasje gepakt in Oud-Beijerland (Melissa; daar werk jij dan zeker?) en vandaag met de hond lekker naar het strand geweest; volop rennen en zwemmen! Net lekker samen in de tuin gegeten, en nu in joggingpak op de bank!

Ik woon idd in de Hoeksche Waard. Puttershoek om precies te zijn. Echt toevallig dat onze honden allemaal rond de Oude Maas mogen banjeren!

En die bolletjes zijn om de innesteling te bevorderen. En gisteren begreep ik dat ze het bmsv ook nog doen groeien. Ik lees/hoor ook weinig dat vrouwen ze voorgeschreven krijgen bij IUI. Maar ik denk dat het komt omdat mijn eigen cyclus helemaal buiten spel wordt gezet met Decapeptyl, en daarom van het begin van het eind ingediende hormonen alles op gang moeten houden.

Pammie; wij hebben dezelfde testdag, 2 juni! Hopelijk wordt dat een zeer geslaagde derde Pinksterdag!!

Tammy; hoe wat het in de Babystore??

Sil; gelukkig dat je kiespijn over is; zo irritant als je pijn in je mond hebt!

Melissa; hoe laat heb je je echo morgen?? Nog één nachtje slapen!!

Nou, ik ga eens even kijken wat er op tv is vanavond; tot latersss!

X

Geplaatst

goedemorgen!!

we zitten hier erg zenuwachtig te zijn, vanmiddag om toen voor half twee hebben we de echo!! efteling was heel erg leuk, ook al kon ik niet in de achtbanen. we hebben lekker rondgewandeld en andere leuke dingen gedaan. kon 't alleen niet verzwijgen voor m;n zwagertje, want ik ga normaal gesproken altijd in achtbanen enzo, dus ja hmmmm, hoe leg je dat uit. dus hebben we besloten om 't maar gewoon te zeggen toen ie vroeg waarom ik niet meeging. kreeg gelijk een dikke knuffel, hahaha.

dat van dat eiwit kan wel kloppen, er zitten prostaglandines in 't zaad en die kunnen buikpijn veroorzaken als dat niet goed is uitgewassen. ik zie trouwens in gedachten al die zaadjes al aan minuscule wasknijpertjes aan de lijn hangen om te drogen...

putershoek, ik dacht al die kant op. ik werk in oud bijerland inderdaad. maar hopelijk binnenkort in barendrecht, bij 't cbr. ze weten nog niet precies wanneer, maar ze dachten september, nou dat hoop ik dan maar. want later is niet zo handig ivm verlof :wink:

kom straks nog wel even terug en ga dan uitgebreider lezen, zit nog met een duf hoofd van de efteling en een knoop in m;n maag voor vanmiddag, haha!

tot straks meisjes!!!

Geplaatst

oh en sil. verstandskies? auw!! bij mij groeiden ze scheef dus zijn er twee weggesneden drie jaar geleden. was blij dat ze eruit waren. en ik had er verder geen last van, lijkt me heel pijnlijk, bah!

Geplaatst

Melissa Melissa Melissa vandaag is jou dag!!!!!!!! Joehoe shallalala trieliediedie sjallalaa

Oeps zit gelijk een dom liedje te fluiten hahahah

Ow Meid heerlijk......Geniet van jouw echo samen met je mannetje straks.

Ik ben heel erg benieuwd naar je verhaal.

Kiespijn is hier gelukkig weg. Verder nergens last van....behalve gisteren...mijn vriend had vette snacks gehaald en ik rook het, werd er helemaal misselijk van!!! Zegt weinig omdat ik niets voel. Ik denk dus ook dat ik volgende week ongi wordt.

Dat ongi gevoel heb ik al 2 dagen en ben er daardoor niet zo heel veel mee bezig. De tijd gaat dus ook snel.

Tam, heb je nog in kunnen houden in de babywinkel?

Nou lieffies allemaal tot straks

Liefs Sil

Geplaatst

Ohhh Melis, vandaar is het zover...de echo. Spannend, zit echt helemaal in spanning en duimen te draaien of het allemaal goed is. Gelukkig gisteren voldoende afleiding gehad in de Efteling. Tja, soms is het moeilijk te verzwijgen natuurlijk, vooral als je altijd mee gaat in de Python haha. Maar er is genoeg te doen in de Efteling haha.

Ik zit ook meer op het forum als ik aan het werk ben. Is gewoon makkelijker, ff je werk laten liggen en kijken hoe het met iedereen gaat. Thuis heb je toch vanalles te doen en zit je niet de hele tijd op je pc.

Echt grappig dat we allemaal eigenlijk vlakbij wonen. Kammie en ik wonen bijna bij elkaar in de achtertuin hahaha....tja je moet alleen ff stukje zwemmen. Melis, ben jij dan nu in Barendrecht gaan wonen???

We zijn alleen in Leidschendam naar de Prenatal geweest, maar hebben echt niks leuks gezien. Alleen een kinderwagen mss, maar die vonden we allebei niet echt super, maar was wel handig. Je kon namelijk het handvat verstellen en dat is voor ons wel makkelijk, ikke 160cm en mannetje 195cm haha. Maar we gaan ook nog in Rdam kijken bij Burgerhout en in Eindhoven bij Baby Dump. Dus nog genoeg winkels om te kijken haha.

Kuzzz

en Melis laat je snel iets weten???

Geplaatst

Gezellig hoor dat jullie bijna buren zijn....ik kan ook komen zwemmen via de Noordzee zo de maas op hahahahahhaa

Wat voor een kinderwagen wil je dan, Tam?

Er zijn hele leuke. Ik wil denk ik een bugaboo als het zover is. Of de Quinny Buzz maar de joolz is ook wel leuk. Stokke vindt ik niet zo en die is nog heel duur ook.

Ik kijk ook altijd even op de site van Burgerhout. Want die heeft ook soms wel eens leuke aanbiedingen, alhoewel er niet altijd variatie in hun aanbiedingen zit. Wij hebben in de buurt Gardo (is dezelfde winkelketen als Burgerhout, zusjes zeg maar). Maar je hebt zoveel leuke kinderzaken. Ik vindt babypark.nl ook helemaal geweldig.

Jaja ik ben nog niet zo ver maar ik ben wel op de hoogte hoor! hiihihhi

Het is inderdaad makkelijker om tijdens je werk even de site te controleren dan thuis. Mensen hier denken dan....zooooo die zit een mail van hier tot tokyo te typen.

Ze weten dan niet dat ik met jullie aan het kletsen ben hahahahah

Nou tot straks maar weer.

Liefs Sil

Geplaatst

We hebben echt geen idee nog wat voor kinderwagen we gaan kopen, ik vind er zoveel leuk....maar mn mannetje vond gisteren echt helemaal niks leuk. Behalve een easywalker dan, die was nog wel aardig. Dus we gaan gewoon alle zaken af en dan moet er toch wel iets bij zitten.

Ook de kamers vond hij gisteren helemaal niks....blijkt thuis dat hij naar de aankleding heeft zitten kijken ipv de meubels hahaha. Zegt hij de ene was helemaal roze en de andere weer lime groen. Toen dacht ik ineens....hier klopt iets niet hahaha. Dus we gaan nog eens proberen op 2de Pinkersterdag.

Ohhhh ben echt zo benieuwd naar Melis.....hoop echt zo dat alles goed is.

Kuzzz

Geplaatst

Hallo meiden!

Melissa; ik heb aan je gedacht hoor! Hoe was het???

Tammie; Een kinderwagen lijkt me ook het lastigste van alles. De babykamer hadden we in gedachten al helemaal verzonnen. Wij hebben maar een heel klein kamertje, waar - omdat we een oud huis hebben - al een inbouwkast in zit. We hebben dus alleen een ledikantje en een commode nodig. Ik had op marktplaats een heel leuk gietijzeren ledikantje gezien, en bij de IKEA een rode ladenkast, die de afmetingen heeft van wat een commode moest zijn. Dat zou het bij ons gaan worden... Hopelijk mag het plan snel uitgevoerd worden!!

Sil; ik las op een ander topic dat je het gevoel hebt ongesteld te gaan worden. Voel je echt al tekenen van een komende ongesteldheid, of is het meer de angst dat je het gaat worden?

Ik heb even - tijdens de laatste wachtweek - iets anders om ons druk over te maken. Ik ontdekte gisteren bij mijn hond op haar rug een open wond. Bij een verdere inspectie voelde ik op haar rug en op haar zij een paar rare bulten. Na een onrustige nacht (ik kan me daar zo druk over maken, sommige mensen zullen denken "het is maar een hond", maar voor mij is het toch echt mijn hondenkind/-maatje!) vanmorgen gelijk naar de dierenarts gegaan en ze moet dinsdag geopereerd worden. Zo op de tast kan de arts niet zeggen of het goed- of kwaadaardig is, dus als we het zeker willen weten moet ze geopereerd worden. Nou, het zekere voor het onzekere in dit geval, dus weghalen. En ze vindt de dierenarts zó verschrikkelijk, arme hond! Ik heb afgesproken dat ik bij haar blijf tot ze onder narcose is en er ook weer wil zijn als ze wakker is. Zie daar wel tegenop (stond vanmorgen al bijna te janken), maar doe het voor haar. Zucht... dacht dat de `medische bezoeken´ even achter de rug waren, maar helaas!

Tot later maar weer!

Liefs,

Kammie

Geplaatst

meisjes!!!!!

we zijn zo blij, alles was helemaal goed! het hartje klopt en het is 9.2 mm groot (of klein, is maar net hoe je 't bekijkt :wink). precies zoals 't moet zijn met 7 weken. we zijn nog noiot zo flabbergasted geweest, zaten alletwee met open mond te kijken naar dat kleine bewegende balletje links in dat kleine garnaaltje. het zat mooi hoog, goed vast voor zover ze nu kon zien, en de kans dat het nu nog misgaat is al een stuk kleiner dan voor de zesde week.

over twee weken hebben we de tweede echo en dan de derde rond 12 weken. daarna mogen we over naar de verloskundige. dat verlies is normaal, het is geen bloed, ook geen oud bloed, alleen extra gekleurde afscheiding. omdat je meer afscheiding produceert, komt er ook wel eens een vlokje slijmprop mee, of heel oud bloed dat nog aan je vaginawand zit vastgeplakt. en zolang 't niet donkerderbruin of rood wordt is er niets aan de hand. alles wat er nu gebeurt is heel normaal! dus wij zijn heel erg opgelucht en gaan op naar 5 juni!!!! YES!!!!

jeetje Sil, wat ben jij al ingelezen. ik ben nog bij: kinderwagen dat is toch zo'n ding met vier wielen.... moet er toch ook maar aan gaan geloven denk ik, haha! maar dat komt allemaal nog wel.

Kammie, wat rot van je hond. ik snap wel wat je bedoelt, onze beesten zijn ook onze kinderen en als ze iets hebben dan gaat 't je zo enorm aan je hart. kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt. ik hoop dat 't goedaardig is, meis. maar 't blijft moeilijk om je "kind" af te geven bij de dierenarts, vond 't laten castreren al verschrikkelijk. laat je die hummels daar zomaar achter. wel fijn dat je bij je hondje kan blijven tot de narcose, dat kan bij onze dierenarts dus niet. sterkte vandeweek meissie!

en allemaal bedankt voor 't meeleven, moest er net echt om lachen toen ik al die opmerkingen zag, haha!!

wij gaan genieten en verder drijven op deze roes. en de eerste babyfoto nog maar 's bekijken natuurlijk, hihi.

Geplaatst

Heerlijk Melissa, ow wat ben ik blij voor jullie. Zo goed dat ze zeggen dat alles in orde is en dat je je geen zorgen hoeft te maken. Je eerste babyfoto.....

Nu kun je beter ademhalen!!! We spreken af dat je vanaf nu geen zorgen gaat maken over dat het verkeerd kan gaan want dat gaat het niet. Je moet nu echt gaan genieten van je ukkie.

Kammie, vervelend van je hond! Ik begrijp je wel hoor want ik ben ook zo met dieren. Je vind het nog erger dan als je man ziek is hahahahaha

Ik ren ook altijd gelijk naar de dierenarts. Wanneer moet je hond nu geopereerd worden? Verwen haar maar lekker!!! En hopelijk is het goedaardig.

ik heb inderdaad het gevoel dat de IUI negatief uitpakt. Niet omdat ik voortekenen heb van een ongesteldheid. Maar meer een onderbuik gevoel.

Hoe gaat het met jouw gevoel kammie?

Pammie zit nu ook lekker op het wachtbankje. Hoe is het met je?

Groetjes van mij

Geplaatst

Melissa,super dat alles goed is.! Wat speciaal moest dat geweest zijn om dat kleine frummeltje te zien..

Sil,..hier gaat alles prima. De buikpijn is helemaal verdwenen. Bij de 1e iui had ik die krampen een aantal dagen,maar woensdag had ik het heftig,en maar een aantal uren. (Kan het de eisprong mss geweest zijn).?

Fijn dat bij jou de dagen lekker snel gaan,hier ook eigenlijk wel! Denk er zo af en toe aan,maar niet overdreven veel. Dat wordt de 2e wachtweek wel heel anders hihi.

Kammie; spannend,wij lopen gelijk. Ik mag 3 juni testen..Maar ga het deze keer zeker niet te vroeg testen.

Hoe voel jij je?

Nou meisjes,ik heb nu ook weekend!..heerlijk genieten van het mooie weer,..Allemaal een fijn weekend!!

Geplaatst

Melis: Wat SUPER goed nieuws!!!!!!!!!!!!!! Kan me voorstellen dat jullie nu in een roes zitten haha. Geniet er maar lekker van, dat hebben jullie na alle elende verdient. Heerlijk voor je en over 2 weken mag alweer van het kleine wonder genieten haha. Echt ik ben zo blij voor je.

Kammie: wat er van je hond. Hopelijk is het goedaardig allemaal en is hij/ zij weer snel de oude. Geloof dat iedereen hier wel dieren heeft dus kan me voorstellen dat je slecht geslapen hebt. Die hand van ons is op dit moment nog onze enige baby. Hij wordt ook lekker vertroeteld haha, lekker op bed slapen enzo.

Sil: wat naar dat je zo'n gevoel hebt dat je ongi moet worden. Maar het zegt niet alles he. Je weet maar nooit hoe het nog kan uitpakken. Nog even een weekje volhouden....en Pammie jij natuurlijk ook tergelijk met Kammie testen, hoe grappig is dat dan.

Net heerlijk met mn moeder geshopd in Alexandrium. Heb een rokje, 3 shirts en een broek gekocht. Ze zijn nu nog wel een beetje te groot, maar denk dat ik ze over een paar weken wel echt aan moet gaan doen. Paar spijkerbroeken kan ik dus echt niet meer aan. En vooral 's avond heb ik echt wel al een buikje.

Tja en die kinderwagen pppffff net een aantal mooien gezien, dus moeten toch echt eens bij Burgerhout gaan kijken. Daar had ik ook al een hele mooie kinderkamer gezien. Denk dat dat volgende week zaterdag maar op het programma staat, heerlijk.

Nou iedereen lekker genieten van het weeken en het mooie weer!!!! Tja Melis jou maakt het toch geen bal uit, jou weekend is toch wel goed haha.

Kuzzzz

Geplaatst

Goedemorgen!

Melissa; wat fijn dat alles goed is! En ook goed om te weten over die (kleur van die) afscheiding. Achteraf denk je dan, had ik dat maar eerder geweten, had me hoop onrust bespaart! Op naar de volgende echo maar weer! Deze was zeker inwendig? En de volgende?

Tammy; Geslaagd met het shoppen! Lijkt me echt leuk om positiekleding te kopen! Ik heb al een paar keer gehad dat ik in een winkel een leuk jurkje of tuniek zag hangen, keek ik verder dan mijn neus lang was zag ik dat ik in het gedeelte van de positiekleding stond! Wat voor soort kinderkamer vind jij mooi?

Pammie; als de ongestelheid tot die tijd uitblijft (welke kans heel groot is, al is het alleen maar vanwege de medicatie) wil ik zeker niet te vroeg testen. Klinkt misschien raar, maar zolang je niet ongesteld bent, èn geen negatieve test in je handen hebt, is er nog steeds de hoop om zwanger te kunnen zijn. En zie zó op tegen de teleurstelling! Weet dat dat uitstel van de spreekwoordelijke executie is... Wat dat betreft heb ik het de vorige keer wel "makkelijk" gehad. Niet de spanning vooraf van het testen, en "ineens" bleek ik zwanger! Ook was ik toen al ruim 7 weken op weg, dus een heel stuk van de onzekere eerste tijd al achter de rug!

En hoe zat dat ook al weer, stel dat wij nu positief testen; hoe moet je dan uitrekenen hoelang je zwanger bent?

Sil; misschien dat je je (onbewust) ook behoedt voor de teleurstelling, en daarom rekening houdt met een komende ongesteldheid. Ik heb dat zelf ook, het liefst zou ik helemaal mee gaan in de positieve kant van het verhaal (zwanger dus) maar probeer er zoveel mogelijk van uit te gaan dat het deze keer niet gelukt is. Maar ja, dan komt er weer een klein stemmetje in mijn hoofd roepen: "Je weet het nooit; het kán, en de wonderen zijn de wereld nog niet uit!"... Voor jou; volgende week om deze tijd heb je waarschijnlijk getest!!!

Iemand vroeg wanneer onze hond geopereerd moet worden; a.s. dinsdag. Bij ons wordt ze - zeker vanaf het moment dat we hoorden dat ze HD heeft - heel erg verwend. Mag lekker op de bank liggen (en neemt het daar altijd goed van!), wordt geknuffeld en gekroeld bij het leven en krijgt lekkere snacks (terwijl je je visite bij wijze van spreke een droog toastje voorzet! :LOL:).

Jullie vroegen ook hoe ik me voel. Wel goed eigenlijk. Heb geen "zwangerschapsverschijnselen" en ook de gevoelige/opgezette buik lijkt wel minder. Daar ben ik ook wel blij mee, want moest echt opletten wat ik aan deed. En zou het echt niet leuk vinden als mensen - lekker tactloos - vragen of ik zwanger ben aan mijn buik te zien.

Ik heb besloten volgende week toch maar een paar uurtjes achter de bar te werken. Ik mag toch pas na dat weekend testen en ga er maar van uit dat de ongesteldheid door die Progesteron ook niet eerder doorkomt. De euri's die ik dan verdien zijn mooi meegenomen. Hopelijk om wat voor de baby-uitzet te kopen!

Meiden, fijne dag, geniet van het mooie weer! Wij gaan vanmiddag waarschijnlijk even naar de voetbal, daar is een toernooi. Mijn man vindt het leuk om voetbal te kijken, en ik ga dan lekker in het zonnetje zitten.

Jullie nog leuke plannen vandaag?

Liefs,

Kammie

X

Geplaatst

Goedemorgen lady's. Wat een heerlijk stralend weertje is het buiten. Als je daar niet vrolijk van wordt!

Vandaag maar eens lekker van genieten.

Kammie,;De vorige keer had ik donderdagavond getest,(de volgende dag zat ik op 14 dgn naar iui).

Maar die test was negatief. Toen ik het ziekenhuis belde,zei die mevrouw dat ik te vroeg was,en echt van 18 dgn moest uitgaan. Vond dit zo vreemd,..Want ik lees hier op het forum (de meiden die zwanger zijn),dat ze na 14 dgn een positieve test hadden.

Maar dit keer ga ik gewoon afwachten. En gelijk heb je,zolang je nog niks voelt wat betreft ongi worden,lekker afwachten.

Geen bloed,is goed!!

Hoe het zit met dat uitrekenen? Als je positief test is het dan niet gewoon terugtellen vanaf de iui dag?..Het is dan heel pril,maar dan ben je toch zo rond de 2wkn zwanger? Of heb ik het helemaal mis.

Wel grappig wat Tammy schreef; Kammie en Pammie gelijk testen. Worden we al een komisch duo genoemd,en is samen testen nu wel helemaal grappig haha.!

Misschien wel toeval..Hopelijk zien wij een positieve test,! Duimen draaien...

Ga straks lekker shoppen met mijn mannetje. Terrassje pakken. Heerlijk. Even genieten van het mooie weer!

Morgen hebben wij familiedag. Zie er als een berg tegenop. Die heeft net een baby gekregen,de ander is net zwanger,..Pff.De meesten komen allemaal met kindjes. En dan de vraag iedere keer weer hé " jullie nog geen babyplannen?".. Wordt er zooooooooooo moedeloos van.

Maarja,verstand op nul,en gaan met die banaan.

Lady's have a nice day.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Iedereen een goed weekend gahd???? Moet haast wel met dit mooie weer haha.

Over de uitgerekende datum, bij mij hebben ze gerekend vanaf de dag van de inseminatie en dan 38wk verder. Dus opzich wel makkelijk rekenen, maar kan zijn dat elk ziekenhuis het weer anders berekend. In de loop van de tijd wordt de datum toch steeds aangepast. Kan soms wel een week verschil tussen zitten.

Pammie: kan me goed voorstellen dat je erg tegen de familiedag opziet. Bij ons vroegen ze na de trouwerij al meteen 'wanneer komen er kinderen'. Ik heb steeds volgehouden, als ik net zo oud ben als jullie. Alle nichten/neven van mn mans kant zijn tussen de 10 en 4 jr ouder dan ik. Dus ze waren dan steeds meteen stil. Werd ook zo moe van dat gezeur en toen waren we nog niet eens bezig met kinderen.

Wij hebben eind juni een familieweekend, 2jr geleden na het vorige weekend hebben we besloten om te stoppen met de pil hahaha. En nu gaan we vertellen dat we zwanger zijn.

Helaas morgen weer werken bah, echt geen zin in.

Kuzzz

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden