Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik kom even goedemorgen zeggen; GOEDEMORGEN!! Later vandaag meer! Duurde langer dan gehoopt voordat de nieuwe laptop internetverbinding had dus kon gisteren helaas niet meer komen kletsen. Mijn man heeft zo een sollicitatiegesprek; duimen jullie mee???

Tot later, kusss!

Kammie

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goedddddemorgen....

Duim Duim Duim Duim Duim Duim voor Kammie en haar man!

Ik zit weer zo naar poging 2 uit te kijken. Ondanks dat poging 1 mislukt is ben ik wel positief! Ik heb er gewoon zin in.

Na de volgende poging heeft het ziekenhuis een zomerstop en mag ik pas in augustus weer starten met eventueel poging 3.

Tammie, leuk heh aan iedereen het vertellen! Ik kijk ook uit naar de dag....

Als je merkt dat je het niet meer zo goed kan hebben neem dan een stapje terug en luister naar je lichaam. Dat doe je denk ik ook wel (bankie hangen, tukkie doen).

Ow meiden van de wachtweek, ik zit zo in spanning voor juliie!

Liefs Sil

Geplaatst

Hoi dames!!!

Goedemorgen allemaal!!!

Dacht nog ff spieken.. ben druk aan het ramen wassen gaat de tijd weer wat sneller haha nog 8 dagen wachten pfffffffffff hoe houd een mens dit vol hahah

Geplaatst

morning loves!!!

ramen wassen???? 't gaat regenen vandaag toch? nou ja, kan je 't eventueel morgen weer doen, weer een dag afleiding hahaha!!

ja 't is wat he, dat er vooral niet aan proberen te denken. probleem is alleen dat onze hersenen 't woord niet niet kennen. dus als je denkt ik wil er niet aan denken horen je hersenen ik wil er aan denken. dus denk je er juist aan. 't enige wat helpt is afleiding, dus vul die dagen!!! makkelijk gezegd hoor, zit zelf ook op m'n vrije dagen duimen te draaien en helemaal niet te denken aan de volgende echo (duurt ook nog een week).

weet je wat goeie afleiding is? een net opgeleverd huis woonklaar maken :wink:

bride to be: 20 juni is al snel meis!! heb je alles al geregeld? ik weet nog dat ik op 't allerlaatst helemaal in de stress schoot, terwijl alles echt al helemaal geregeld was. maar de dag zelf was helemaal geweldig!! ik hoop op goed weer voor je, maar eind juni is altijd heel onzeker. maar als 't dan moet regen, offer ik mijn verjaardag wel op (22 juni)! tis voor een goed doel, hihi!

sil, heel goed dat je alweer aan de volgende poging denkt. echt, dat is ideaal aan IUI, 't gaat zo snel. het is wel jammer dat je dan pas na d zomer terecht kan voor poging 3, maar op zich is even bijtanken ook niet verkeerd. maar ik hoop dat je poging 3 niet eens meer nodig hebt en dat we allemaal zwanger de zomer ingaan.

hier gaat 't wel. heb de laatste twee dagen een heel gek gevoel in m;n onderbuik, heb ik ook altijd voor ik ongesteld moet worden. zo'n tochtig gevoel, net alsof alles openstaat en ik vol lucht of water zit dat op doorspoelen staat. en toen bedacht ik me vanmorgen in de auto ineens dat ik normaal gesproken ook tegen m'n menstruatie aan zou zitten. grappig hoe je lijf gewoon op de automatische piloot dat soort signaaltjes afgeeft. een vriendin van mij vertelde dat zij dus de eerste drie maanden uit automatisme steeds een doosje tampons kocht rond de dag dat ze eigenlijk ongesteld had moeten worden. een mens zit maar vreemd in elkaar.

verder nog steeds misselijk, gisteren en vandaag bijna overgeven, maar verder niets. zie alleen de halve dag een beetje groen rond m;n neus en ik ben echt zo enorm moe.

Tam, hou jezelf lekker rustig op je werk. ze kunnen je wat! ik moet zeggen dat ik wat dat betreft hier ideaal zit. heb dinsdag m'n eidinggevende op de hoogte gebracht, hij kwam vragen hoe 't met me ging en hij heeft van begin af aan meegeleefd en meegewerkt, dus ja, dan hou ik m;n mond niet! hij vond 't echt geweldig voor ons en zei vervolgens gelijk: en goed voor jezelf zorgen he! als 't niet gaat, blijf je lekker thuis of doe je rustig aan. zo lief!

kammie, hoest met je hondje? en ik zit vanaf hier ook enorm te duimen!!!

ik ga nog maar even iets doen hier, voor ik lekker wat eerder aftaai. gisteren van half negen tot 's avonds negen gewerkt, ben echt helemaal kapot. tot snel meisjes!!

Geplaatst

Haha Melis...zeg je tegen mij rustig aan doen....en jij 12 uur werken?!?!?!

Ik hoop vanmiddag ook wel eerder te kunnen stoppen, maar geloof niet dat dat erin zit vanmiddag. Morgen komt de baas uit Rdam en dan hoop ik te horen te krijgen wat ik moet gaan doen na mn verlof. En of ik mn auto/ telefoon mag houden, hoop het wel hoor. Zou een stuk makkelijker zijn. Maar goed we zien het wel.

Die krampen heb ik in het begin ook gehad, heel raar. Steeds denken dat je ongi gaat worden. Ik had op vakantie ook steeds maandverband en tampons mee, waarom geen idee. Vind het ook nog steeds raar om niet ongi te worden, je bent het zo gewend en dan is het er ineens niet meer.

Sil: gelukkig ben je alweer erg positief bezig met poging 2, TOPPIE!!! Hopelijk heb je die 3de poging niet nodig en kan je lekker zwanger de zomer is gaan. Ga alle zwangerschapsvibes jou kant opsturen.

Kammie: Ik ben al druk bezig met duimen voor je mannetje!!!!!!!!!!!!!!! Hopelijk gaat het allemaal goed komen.

Hoe is het met de ladies in de ww??? We kunnen alleen zeggen....zoek afleiding, veel afleiding. Meer kan je echt niet doen. Wat helpt is idd een nieuw huis of een lekkere vakantie hahaha.

Kuzzz en werkse allemaal!!!!

Geplaatst

Ramen wassen? Wil ik ook want dan ben ik lekker thuis.

Ik zou zoooo graag minder willen werken maar zolang er geen kids zijn ga ik dat niet doen.

Erg heh die wachtdagen? Ik werd ook helemaal krankjorem ervan. Maar toen ik het gevoel had dat de poging mislukt was toen was ik er helemaal niet meer mee bezig. Ik ben in de eerste week alleen maar bezig geweest met baby dingen. Dat ga ik bij de volgende poging niet meer doen. Dat is zo slopend!

Probeer je dagen lekker in te vullen. Als ik het niet meer uithield ging ik lekker bij mijn vriendin op bezoek. Maar daar kreeg ik ook bijna iedere dag een sms van (en? en? voel je al wat?). Die zat net zo in spanning als ik hihihihi

Melissa, leuke reactie van je leidinggevende! Heerlijk toch dat als je niet lekker bent gewoon thuis kunt blijven. Ze zijn bij mij op het werk ook heel sociaal. Ik kan wanneer ik wil gewoon thuis werken. Morgen dus. Waarom heb je morgen zo lang gewerkt?

Kun je nagaan wat een automatische piloot je lichaam is.

Tammie, ik haal ook echt wel hoop uit de volgende behandelingen. Eens moet het goed komen hihihihi

Vakantie? Ik wil ook op vakantie! Misschien ga ik nog op het laatste moment. Als het goed is, is in september ons huisje klaar. Kunnen we Bob de Bouwer spelen hahahaha

Ik kijk er wel naar uit hoor

Nou ladies tot straks

Geplaatst

dat twaalf uur werken? ja, niet zo handig he! ik heb voor mijn vakantie afgesproken dat ik een groep zou doen, doe ik wel vaker, een of twee keer per jaar. wij mogen dan kiezen of we de ochtend compenseren of de uren schrijven en later opnemen. ik kies er dus altijd voor om ze te bewaren, omdat mijn ventje veel meer vakantiedagen heeft dan ik en ik ze dus goed kan gebruiken. zeker met klusvakanties dacht ik heel handig zo wat extra vrije dagen op te bouwen. normaal gesproken best pittig, die negen weken lang, maar te doen. maar nu merk ik dat 't me echt heel zwaar valt. gelukkig werk ik op donderdag altijd maar een halve dag, dus kan ik vanmiddag lekker bijtanken.

ooooh vakantie! ik wil ook!!!!! misschien na de zomer nog een weekje lekker naar schotland of zo met de auto. of een stedentripje hier en daar. dat moet kunnen, zelfs als ik mijn opgebouwde uurtjes direct dezelfde week weer opneem :wink:

nu ga ik mijn loempiaatje de oven in smijten, jammmmm. gek, honger en misselijk tegelijk hahahahaha!!!

Geplaatst

Hahaha Melis, je hebt dus echt echt zwangerschapskwaaltjes.

Ze zeggen dat je ervan moet genieten....ik ben er niet helemaal acht hoe je dat moet doen, maar goed probeer het wel.

Vakantiedagen is altijd een probleem....bij ons alleen met opnemen. Zelfs na het tripje down under heb ik nog 22 dg over en half okt ga ik met verlof :S Geen idee hoe ik dat moet gaan opkrijgen. Maar goed neem ik ze lekker mee naar volgend jaar, neem ik nog eens een maandjes vrij haha.

Wij zitten er ook nog aan te denken om lekker een weekend weg te gaan. Maar in juni gaan we eerst al naar Duitsland, dan naar Guusje en dan familieweekend, dus wordt het pas in juli of aug dat we kunnen gaan. Pffff druk druk druk allemaal, maar wel leuk.

Hoe gaat het met de mensen op het bankje??? Zijn de ramen weer mooi schoon haha....ik heb ook nog wel wat ramen hoor hahaha.

Geplaatst

Jaaaa heerlijk die schone ramen, kan weer fatsoenlijk naar buiten kijken hahah

Maar zit hier nog vrolijk op het wachtbankje , ben ook niet van plan om eraf te gaan haha

Geplaatst

Dag dames.,!!!!!!!

Het gaat met iedereen goed lees ik. Das fijn .!

Kammie,hopelijk is de solicitatiegesprek goed gegaan bij je man.

Sil; das een goed teken dat je zin hebt aan de 2e poging. Echt een voordeel van IUI,je kunt (als je dat wilt tenminste),zo doorgaan.

Hopelijk dan meer succes hé.

Vandaag beetje buikkrampen gehad,gevoel van ongi worden.,Ook heb ik het gevoel van een opgeblazen buik. Kan moeilijk naar de wc (lekker onderwerp haha)..Maarjaaaaa,afwachten,gewoon dom afwachten zucht.

Ga even bakkie thee doen,straks mijn zus op bezoek...Lekker afleiding. Helaas moet ik nog heel lang wachten op de vakantie. Augustus pas...

Dames,fijne avond.

Geplaatst

Haha daar hou ik je aan Melissa dat je je verjaardag opofferd,heel lief van je!!!!!

Sil,helemaal top dat je alweer zo positief bent over de tweede x!!!

ik heb trouwens nog nooit gehoord van een zomerstop in het ziekenhuis welk ziekenhuis zit je?ik hoop dat dat bij ons niet is want als het deze x niet lukt willen we volgende maand overslaan(is dat wel slim????)omdat we zoveel stress hebben dan met de bruiloft,heb nou al super veel stress,en dan moet ik dadelijk nog een maand overslaan,dus echt geen zin in!!!!!!!!!

En dat wachtbankje betreft,ppppffffffffffffff,ik had er helemaal niet veel last van ivm bruiloft maar vanaf vandaag ben ik in ene x zo zenuwachtig:nerves: kan ook in ene x nergens anders meer aan denken!!!!!!!

Suc6 andere op het wb!!!!

x

ik wil ook op vakantie wij gaan in aug op honeymoon:av-31:

Geplaatst

bride to be,zaterdag is jou testdag zie ik. Ooh,spannend!!

Kan me zo voorstellen dat het je zenuwachtig maakt,als ik eraan denk,wordt ik ook zooo nerveus. Gek eigenlijk hé.

Geplaatst

ja het is echt erg, maar het is ook zo iets spannends.

Ik vind het ook wel gek dat mijn gevoel eigelijk zegt dat ik niet zwanger ben en gewoon ongesteld:sad11: ga worden maar aan de andere kant ben ik toch ook wel heel zenuwachtig........

Geplaatst

Hallo allemaal, hier ben ik ook weer!

Bridetobe en Pammie; ook voor jullie zit de testdag er aan te komen; spannend!! Hebben jullie nog steeds het gevoel dat je ongesteld gaat worden of denk je dat het meer een soort "beschermende gedachte" is om te proberen de teleurstelling een beetje te beperken?

Tammy; wat lekker zeg, zo luxe in de vakantiedagen zitten! Maar die komen volgend jaar hartstikke goed van pas om leuke dingen te gaan doen met de kleine Tammy! Hoe is het gesprek met je baas gegaan; hoe verder na je verlof?

Sil; wat knap dat je alweer zo positief bent over de volgende poging. Ik probeer daar nog niet aan te denken want kan daar echt een beetje sip van worden. Je schrijft dat je huis waarschijnlijk in september klaar is; een nieuwbouwhuis dus?

Melissa; zo te lezen heb jij flink "last" van zwangerschapskwalen; het is voor een goed doel zullen we maar denken hè? Als je een stedentrip gaat doen; ik vond Barcelona ook erg leuk! Weet niet of je daar wel eens geweest bent?

Allemaal bedankt voor het duimen; het heeft geholpen! Mijn man is net gebeld dat hij morgen voor het tweede gesprek mag komen. Dus als jullie zo vriendelijk willen zijn om te blijven duimen, en ook voor de meiden op het wachtbankje? Euh... Zo te zien zitten wij allemaal het hele weekend flink te duimendraaien!!

Met onze hond gaat het goed, ze is gelukkig weer vrolijk. Nog wel die hechtingen waar ze niet aan mag komen (maar die natuurlijk erg jeuken), maar ze eet weer lekker en loopt weer goed mee. Een goed teken dus!

Ikzelf morgen de laatste Progesterontabletjes.... Als ik er aan denk dat het dit weekend erop of eronder is maakt mijn maag gewoon een sprongetje! Pffff... Probeer er maar zo min mogelijk aan te denken, maar wordt met de dag (het uur, de minuut) lastiger!!

Liefs,

Kammie

Geplaatst

Zo zo alles gaat weer goed met de dames en de hond haha.

Nou gesprek niet eens gehad, mss komt hij dinsdag..pppfffff. Weet dus nog helemaal niks. Echt balen opzich, maar goed we zien het wel weer. Ben het inmiddels wel gewend dat het allemaal zo gaat, dus ik ziet het wel en ga me er niet druk om maken van het weekend. Ten 1ste veel te mooi weer en ten 2de.....morgen BABYSHOPPPEN!!!!!

Kammie: wat goed voor je man, 2de gesprek is nooit een slecht teken. Ik ga lekker verder duimen voor jullie. Houd je het nog een beetje uit met het wachten??? Nu alles weer goed gaat met je hondje....ga je daar natuurlijk weer meer aandenken :S

Bridetobe: Zou wel heel leuk zijn als je morgen ineens een positieve test hebt zo vlak voor de trouwerij. Waar gaat de honeymoon heen??? Wij zijn toen 6mnd later naar Mexico geweest.

Sil: gelukkig ben je erg positief voor de 2de ronde. Ik heb ook nog nooit gehoord van een zomerstop in het zh. Maar goed, kan je zelf ook even rust nemen. Mss ook wel goed.

Pfff bijna iedereen moet nog op vakantie en wij zijn al geweest...pppffff. Dat is soms wel eens naar hoor. Ikke wille ook nog ff lekker weg. Vanmorgen een stukje in de prive gelezen over iemand die de route ging afleggen van de film Australia....das echt niet leuk om dan te zien. Wil echt zo graag weer terug. We hebben nu al afgesproken dat zodra we kunnen gaan we terug en dan ook naar de Outback haha....duurt dus nog wel ff.

Hier nog maar een paar uurtjes werken en dan lekker lang weekend!!!!!! Heerlijk.

Jullie nog plannen????? Of wordt het bakken in de zon?!?!?

Kuzzz

Geplaatst

Hoi Meiden...

Zoooo wat zijn jullie lekker aktief geweest deze ochtend. Hahaha nou ikke niet hoor ook niet met mijn werk. blehhh ben nu thuis aan het werk dus dat scheelt wel.

Volgende week vrijdag weer terug voor FM. Ik vind die zomerstop ook maar een beetje raar. Maarja die mensen moeten ook met vakantie

Gelijk ook even langs de kaakchirurg gelopen (verstandskies moet eruit). ik kon pas 7 juli want het was druk en na de inseminatie wil ik geen verdoving. Nu poging 1 mislukt is en voor 7 juli poging 2 alweer achter de rug hebt, zal je zien is die poging positief en kan ik alsnog niet naar de kaakchirurg. Nu mag ik volgende week vrijdag al! Heerlijk...niet dat die verstandskies trekken heerlijk is want ik vind het maar niet. Maar gewoon dat ik terecht kan. Dus eerst naar de echo en dan een half uur later naar de kaakchirurg.

Kammie, goed van je man dat hij een 2e gesprek krijgt.

Ow meiden houden jullie het nog vol in je laatste dagen voor je testdatum?

Tammie, shopaholic!!! Soms is het een straf om een vrouw te zijn maar als je mag gaan shoppen dan denk je, I love to be a women! hahahhahah

Ik ga snel maar weer even verder meiden. Kom later wel weer even terug want als ik een ochtend niet kijk dan is er weer van alles gebeurd en weet je niet meer naar wie je wat moet schrijven hahahahah

knuffie van mij

Geplaatst

Oooohhh, Mexico!! Daar krijg ik pas een enorme glimlach van op mijn gezicht! Wij zijn daar afgelopen december op honeymoon geweest. Twee weken lekker relaxed ons laten verwennen in een heel luxe hotel in Playa del Carmen! Echt superaardige mensen, mooie stranden, lekker weer, heerlijk gegeten, en... de vorige zwangerschap is daar ontstaan!! IK WIL TERUG!!!

Ik ben op dit moment één brok zenuwen. Nu eigenlijk op de eerste plaats voor die sollicitatie van mijn man. Waar hij nu werkt heeft hij het zo slecht naar zijn zin, dat het zelfs van invloed is op zijn gesteldheid (slecht slapen, humeurig, zenuwachtig, zeer hoofd/zere rug, enz), terwijl het altijd een heel optimistische man is! Hij is inmiddels al een tijdje aan het zoeken naar ander werk, maar dat is in deze tijd nog niet zo simpel. Ik zou het dus voor hem zó fijn vinden als deze sollicitatie gaat lukken!!

Onze plannen voor het pinksterweekend: morgen is hier in het dorp de voorjaarsponymarkt. Een braderie en kermis, en bij ons in het café altijd groot feest. Eerst 's morgens de sollicitatie van mijn man, en 's middags achter de bar op het terras van het café. Zondagavond met alle mensen die gewerkt hebben met de ponymarkt gezellig eten, en verder voor de dagen nog geen plannen. In ieder geval lekker van de zon genieten!

Nou, ik ga nog een poging doen om even wat te werken.... :glasses1:

X

Geplaatst

Ik ga vanavond naar de potjesmarkt of te wel een plantenmarkt. Het is bij ons luilaknacht dus dan zijn er altijd leuke dingen te doen. Morgen naar familie in brabant. Zondag komt er familie onze kant op voor 2 dagen en maandag is mijn beste vriendin jarig. We gaan dan met zijn alle wat leuks doen en lekker uiteten. Hopelijk is het mooi weer want we willen op het terras eten.

X

Geplaatst

zo dames alweer lekker aan de klets vandaag zie ik :wink:

bij ons zijn vandaag de lampen opgehangen en de kroonluchter in de hal is echt geweldig!!!! de rest ook hoor, maar dat megading in de hal is echt mijn pride and joy!!

jammer dat m'n ventje me net na 't halen van onze groentetas me gelijk weer thuis af kon zetten en hij alleen boodschappen is gaan doen: misselijk! en voor 't eerst..... bingo!! (bleeerk......). zo maar ff bijkomen op ons terras.

voor 't weekend weinig plannen, beetje aan 't huis werken, verven (op 't terras natuurlijk), plintjes plakken, plantjes kopen enzovoorts. en rondjes fietsen en natuurlijk: pinkpop op tv volgen, kijken wat we missen dit haar, hahaha!

huwelijksreis, och. wij zijn toen voor 't eerst met de auto naar schotland geweest, echt zo fantastisch. hebben toevallig vanochtend zitten kijken of een weekje in september erin zit. zou moeten kunnen, ergens een huisje, beetje centraal. en dat stedentripje gaat ook nog zeker gebeuren, maar waarheen????? barcelona staat bij mij ook nog steeds op m;n lijstje.

tam, mens je shopt je een ongeluk!! hahaha, maar dat mag nu hoor, je hebt een heel goede reden!

kammie, wat goed dat je man door ronde 1 heen is. als ie zo'n last heeft van z'n werk hoop ik zeker dat het lukt om deze baan te krijgen. je werk is zo belangrijk, mensen onderschatten dat nog wel 's.

sil, dat je nog 's zo blij zou zijn met een vervroegde afspraak bij de kaakchirurg he, haha!! als dat ding er eenmaal uit is, ben je al snel opgelucht hoor. weet je al hoe ze die kies gaan verwijderen, trekken of snijden? (mmmm, lekker verhaal ook weer)

bride to be, succes met het testen, ging je dat nou vandaag of morgenochtend doen? hoop echt voor je dat je morgen broodjenuchter moet blijven!!!

ik ga nu ff lekker met de voetjes omhoog de zon in. tot snel!

Geplaatst

Ohhh Kammie, wij zijn ook naar Playa geweest!!! Das toevallig haha. wij zaten in hote Viva Windham Azteca. Waar zaten jullie??? Voor ons is het alweer 4jr geleden hoor. Daarna zijn we nog 2x naar Mexico geweest omdat we het zoooo onwijs leuk land vonden. Dit jaar wilden we eingelijk weer gaan, maar 'gelukkig' niet gedaan. Nou ja je weet wat het dit jaar geworden is....ook geen straf.

Jaja Bridetobe: morgen vrijgezelie feest.....spannend hoor. Heb je een idee wat je gaat doen??? Behalve dan veel drinken, bij een negatieve test. Bij een positieve test lekker aan de cola hahaha.

Leuk idereen lekker druk weekend gepland heerlijk. En dan ook nog zulk mooi weer.

Geplaatst

Ohh Melis, we hebben weer een tegelijk zitten tikken haha.

Echt wel balen dat je je zo misselijk voelt. Als ik dat zo hoor ben ik zo blij geweest hahaha, behalve met vliegen en boottripjes dan niet.

Het is voor het goede doel en dat maakt het wel een stuk makkelijker om je zo te voelen, althans dat vond ik wel.

Jaja, geen pinkpop dit jaar, je wilde nog gaan of toch maar niet....of toch maar wel. Nou wees blij dat je niet gegaan bent, want met die misselijkheid daar staan. Moet er echt niet aan denken.

Wij gaan na de zomer ook nog wel een stedetripje doen, echt nog geen idee waarheen. Denk niet te ver weg, want mn man heeft niet meer zoveel dagen en die wil hij allemaal bewaren voor in nov natuurlijk.

Net btw ook kinderopvang gebeld om te vragen hoe het ervoor staat...pfff wat een drama. Moet eindelijk opvang hebben vanaf 1 feb, maar ze hebben pas vanaf 1 april plaats en ook nog eens op een andere locatie. Dus moet het de ene dag naar de ene locatie en de andere dag heel ergens andere heen (de plaats waar we willen). Het is nog niet helemaal zeker hoor, want is nog afhamkelijk van een andere familie. Als die afzeggen kan het wel vanaf 1 feb, maar wel op andere locatie. Dan kan het vanaf 1 juli naar de locatie waar we willen.

Weer een afwachten dus.....en die vrouw is nu ook ff 3 weken op vakantie....balen!!!

Geplaatst

Wat een berichten allemaal weer.Vandaag lange werkdag gehad,nu eindelijk tijd om alle berichtjes te lezen..Hé hé.

Melissa,nog steeds zo misselijk! Wat vervelend zeg,maar goed,uiteindelijk zal het helemaal over zijn,en kun je "echt " genieten van je zwangerschap. Niet dat je dat nu niet doet,maar de hele tijd zo misselijk is niet echt genieten hé.

Kammie; Have fun morgen achter de bar! Het wordt mooi weer,en heb je gelijk wat afleiding.

Bride to be,ik heb ook het gevoel dat de rode duiveltjes gewoon gaan komen.Heb af en toe beetje ongi krampen.

3 juni..dan is pas de testdag.Is nog erg ver weg!

Jij mag morgen testen! Ik duim voor je.

Nu lekker lang weekend! Genieten van de zon. Morgenavond eten bij vrienden,en zondag bbq ,kortom..gewoon lekker tijd aan onszelf.

Iedereen een fijn weekend!!!

Liefs.

Geplaatst

Zo, hè hè; daar zijn we weer! Geweldige timing dat het forum precies nu uit de lucht was, zo in het laatste staartje van mijn wachtweken! Hoe kan de webmaster dit me aandoen, dat ik geen contact kon hebben met mijn "medestanders"?! Haha, maar gelukkig zijn we weer in de lucht??

Hoe is het met jullie?? Bridetobe en Pammie; is er al nieuws??

Ik heb zaterdag getest, kon niet meer wachten... Hoe blij waren mijn man en ik toen er een tweede streepje op de test kwam!! Maar hoe teleurgesteld toen ik daarna zag dat deze test - in tegenstelling tot de testen die ik eerder altijd had - een plusje moet laten zien i.p.v. een streepje!! Voelde me zo dom dat ik dat niet eerst even gecheckt had! Een negatieve test, dus hoogst waarschijnlijk is deze IUI mislukt. Ben nog niet ongesteld geworden, wat me dan stiekem weer een beetje hoop geeft. Maar heb gelezen dat je na stoppen met progesteron binnen een week ongesteld kan worden, dus kan nog wel even duren.

Mijn laptop doet vreemd, dus stop voor nu voordat ik alles kwijt ben!

Ben benieuwd hoe het met jullie is!!

Liefs, Kammie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden