Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Melissa,ik voelde dat ook inderdaad. Dat losspringen van het ei. Ik had echt het idee dat de eisprong die krampen veroorzaakte. Maar we zullen het zien. Dat zou goed kunnen toch. Ze zeggen toch vaak dat door de pregnyl je eisprong gevoeliger kan zijn. Normaal voelde ik dat nooit.

Begint hier noodweer te worden. Superdonker,en het regent al.Zullen we het nu hier krijgen,wat jullie vannacht hebben gehad..Hihi

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het zou best kunnen dat het van de eisprong is die krampen of van de pregnyl of misschien ook van de eiwitten.... Ik heb geen flauw idee maar ga daar inderdaad naar vragen de volgende keer....

Wat ik wel erg vervelend vond dat we helemaal geen uitleg hebben gehad over IUI, We waren al anderhalf jaar bezig met klussen maar het lukte niet... Via de huisarts in het ziekenhuis terecht gekomen allerlei onderzoeken gehad, wat maanden heeft geduurd, uiteindelijk een HSG onderzoek gehad in november wat ook allemaal goed wat... Daarna werd ons verteld dat we nog een half jaar zelf moesten proberen... Hebben we dus ook gedaan... Tot afgelopen maand... kom op dag 10 in het ziekenhuis (net als alle maanden ervoor) voor FM en vraag aan de gyneacoloog wat nu de volgende stap is zegt hij dag 12 terugkomen voor weer een FM.. zo gezegd zo gedaan...

Kom ik er op dag 12 binnen zegt de gyneacoloog: eitje is mooi gegroeid, ik doe je een recept mee moet je vanavond een spuit laten zetten en vrijdagmorgen insemineren...

Geen uitleg helemaal niks!!!

P.s Iedereen heeft bij de reacties een stukkie persoonlijke teks staan onderaan... (wanneer wat gebeurd testdatums enzo) Hoe krijg ik dat erin???

Alicia

Geplaatst

Alicia,heel vreemd dat jij helemaal geen uitleg hebt gehad. Meestal krijg je instructies,en al helemaal over het prikken. Moest jij ook puregon gebruiken/clomid. Want meestal is het dan zo dat je "prikles" krijgt,en daarbij kan de gyn jou heel goed uitleggen wat de IUI inhoudt,en wat ze precies met je gaan doen. (ik kreeg een dvd mee naar huis,en heel wat folders). Ik zou dit zeker aangeven in jou ziekenhuis hoor.

De persoonlijke tekst krijg je door links naar " gebruikersinstellingen" te klikken,en daar op "persoonlijke handtekening" klikken.

Geplaatst

Het is wel een beetje vreemd gegaan bij jou, Alicia.

Wij hebben ook maanden in de molen gelopen maar toen alles helemaal onderzocht was kregen we een intake bij een IUI verpleegkundige. Zij legde alles helemaal tot in de puntjes uit. Echt een super lieve dame...

Ik zou alles wat je wilt weten opschrijven en dat bij de volgende IUI alles navragen. Als die 2e IUI nodig is natuurlijk!

Kammie, hoe is het met je hond afgelopen?

Hoe voelen de dames van de wachtweek zich? Tam en Melissa, vermaken jullie je nog een beetje? Hahahahah hoe kan ik dat vragen.

Vandaag heb ik een goede dag. Ik heb gelukkig niet de hele dag gedacht aan de testdatum. Dus vandaag is snel voorbij gegaan.

Nou ladies tot vanavond dan weer.

Kuzzz

Geplaatst

Alicia, ik heb ook alleen de pregnyl gebruikt.

Bij mij doen ze de eerste 3x zonder hormonen en daarna gaan ze kijken of ze gaan starten met IUI ondersteunt met hormonen. Maar ik hoop dat dat niet nodig is.

X

Geplaatst

Ik hoop ook echt dat er geen 2de IUI nodig is..

Maar verder na die 2 dagen ziek geweest te zijn van de IUI/pregnyl voel ik me nu super, nog wel wat krampjes, moe maar dat zal wel nasleep zijn van de pregnyl...

Maar dames vertel eens hoe komen jullie die 2 wachtweken door??? Want ik zit nog maar op de 5de dag na de IUI maar word nu al gek van dat wachten..

Hebben jullie ook soms het gevoel dat je er al zolang mee bezig bent(2en een half jaar nu) dat je er eigelijk al vanuit gaat dat het deze keer ook niet lukt?? elek maand weer die teleurstelling terwijl bij ons alles naar behoren werkt...

Geplaatst

Hallo meiden! Hier even een kort berichtje, laptop is stuk dus nu via mobiel maar gaat niet zo vlot... Welkom nieuwe meiden, gezellig dat jullie mee wachten! Operatie is goed gelopen, bultjes zijn niet kwaadaardig! Ben zooo blij en opgelucht!! Morgen meer, dan reageer ik ook op jullie berichten! Nu weer even moederen over mijn hondje, want die is nog erg suf en van slag. Liefs, Kammie X

Geplaatst

Als je een al tijdje bezig bent,dan kun je weleens een wanhopig gevoel krijgen,Dat had ik heel erg.Om je heen zie je iedereen zwanger worden,,dat is zo frustrerend.Sinds we in de MMM zijn beland,kreeg ik goede moed. Het idee dat ze tegenwoordig zoveel kunnen! Maar goed,heb nu de 2e iui achter de rug,en probeer wel positief te blijven,maar makkelijk is het zeker niet.

Mijn man en ik zijn 2 jaar bezig.

En dan die wachtweken! Ik zit nu op 6 dagen na de iui.De ene keer denk ik er meer aan als de andere keer.

Het liefst heb ik de dagen dat ik lekker druk ben,dat de dagen snel gaan,en je er niet zo bij stilstaat.

De 2e wachtweek vind ik moeilijker worden,je wilt zo graag van je onzekerheid af! Wel of niet????? Pfff,gek wordt je ervan!

En Kammie;wat een goed nieuws van je hond! Wat zal je blij zijn,heerlijk dat het zo'n goede afloop heeft.

Geplaatst

Pammie: is jouw cyclus wel normaal gebleven bij je eerste IUI? werd je gewoon ongesteld op de dag die je eigelijk normaal ook ongesteld moest worden of duurde je cyclus langer of korter??

misschien rare vraag maar was er wel nieuwsgierig naar....

Geplaatst

Hoi hoi,

Op 20 juni gaan we trouwen dus deze tijd is voor ons dubbel spannend ; )

Ik moet 5 dagen clomid slikken omdat ik pcos heb.

Ik heb de eerste x iui ook heel erg veel last gehad zo`n 4 dagen erge pijn maar dat komt ook doordat er een tang aan te pas moest komen omdat mijn baarmoedermond gesloten was en ik kan je vertellen dat dat geen pretje is.dus voor de tweede x heel bang,maar die x viel reuze mee er hoefde geen tang aan te pas te komen en alleen `s avonds erge krampen gehad dag erna heel klein beetje nog!!

Geplaatst

Hoi Meiden,

Alicia, jij vroeg of je cyclus korter is dan anders tijdens je IUI. Bij iedereen is het natuurlijk anders maar ik kan je vertellen bij mij het korter dan anders.

Het broekloeren heeft niet lang geduurd. Gisteren beetje bloed verloren, vanochtend meer en krampen. Voor de zekerheid maar even een test gedaan en die was uiteraard negatief.

Voel me er echt kl*te onder! Gisteren even lekker gehuild met mijn mannetje. Moeders natuurlijk ook. Al die tijd goed bezig met gezonde dingen, nou ik kan jullie vertellen heb zojuist een lekker chocolade croissant en chocolade muffin gekocht. Mijn verdriet een beetje wegeten en de ongesteldheids-choco-tik stillen.

Maar het voordeel is wel dat ik nu geen 3 dagen meer in de zenuwen zit en vandaag lekker ga bellen voor de eerste echo.

Op naar poging 2 !!!!!!!!

Ik merk wel dat ik positief blijf zitten tikken maar ik voel me echt verrot!!!

Nou meisjes tot straks dan maar weer.

X

Geplaatst

hey Sil

Ik vind het echt vet klote voor je,ik weet precies hoe je je voelt.

vandaag nog ff lekker klote voelen en vanaf morge moet je helemaal voor de 2de ronde gaan. zo heb ik het de vorige x gedaan en dat ging best goed......... heel veel sterkte meid!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes

Geplaatst

ah Sil, wat kl*te!!! ook al heb je ergens al het gevoel dat het niet raak is (wat je volgens mij wel een beetje had als ik 't zo begreep), is die teleurstelling toch echt verschrikkelijk he? even lekker uithuilen, bijkomen, opladen en op naar poging twee. dat is het voordeel van iui, de volgende poging staat wel gelijk weer voor de deur. maar die teleurstelling moet je echt even verwerken, je hebt toch hoop.

dikke virtuele knuffel!!! en die choco mag best vandaag (en morgen ook :wink:)

Geplaatst

He Sil, wat enorm kl*ten voor je!!! Veel sterkte en lekker die choco naar binnen werken, heerlijk toch. Deed ik ook altijd als ik ongi moest worden. Lekker verdriet verzachten met choco. Sterkte meid en op naar de volgende ronde.

Alicia: bij ons is het allemaal heel heel snel gegaan. Wij zijn sinds juni 2005 bezig geweest en na een jaar heb ik verwijzing voor de gyn gekregen van mn huisarts. De gyn wilde eerst mn man zn zaad testen. Daaruit bleek dus dat er te weinig waren, maar we moesten eerst nog 3 mnd wachten omdat hij het nog eens wilden testen. Mannen hebben ook een cyclus. Dat heeft uiteindelijk 4 mnd geduurt en daarna meteen door naar de iui. Ik had het geluk dat ik de ene week de intake hadden en de week erna al de prikinstructie en dat ik op die dag ook precies ongi werd. Dus konden meteen al beginnen.

Wij hadden dat ook niet verwacht en moet je vertellen dat het dan wel even schrikken is als het na de eerste keer ook meteen raak ik.

Bridetobe: Leuk joh dat je gaat trouwen en best al snel volgende maand. Ff vraagje die auto is dat een citroen uit 1938 ofzo???? hij lijkt op onze trouwauto.

Wachtweken doorkomen.....zoveel mogelijk afleiding zoeken!!!! Dat hield bij mij in veel shoppen haha. Verder kan je echt weinig doen. Ik weet niet meer wie het had gevraagd haha...is nu ineens zo druk aan het worden, gezellie!!!!

Hier verder alles ok. Lekker steeds dikker aan het worden haha. Maar ik kan mn eigen kleding nog steeds aan. Heb wel gisteren voor het eerst een shirt aangehad van de positiekleding, maar daar zie je niks aan. Mn man begon me meteen dikke te noemen haha. Of vaak broedkip hahaha. Mij maakt het niet uit, hij heeft meer last van mij met mn hormonen. Hoe is dat bij jou Melis???

Kammie: gelukkig is alles goed met je hondje. Ga hem maar lekker vertroetelen, vind hij vast niet erg haha.

Kuzzz

Geplaatst

20 juni dat is al bijna, bride to be! Spannend hoor. Hopelijk is het mooi weer en al heb je dat niet het wordt toch wel een mooie dag. ik zeg niet je mooiste dag hahahahaha want dat is (denk ik) de geboorte van je kind!

kammie, ik mis je meid! hoe is het met je hond gegaan vanacht? En hoe gaat het met je wachtweek? Voel je iets meer?

Pammie, en bij jou?

Tammie, dik worden is in dit geval voor een goed doel! hahahaha Ze hebben tegenwoordig hele leuke dingen hoor in de positiemode. Ik vind die buikbanden ook erg leuk altijd.

Melissa, ik kreeg het gewoon benauwd van die virtuele knuffel van je. Hahahhahaa

Hier een knuffel terug hoor. Hoe is het nu met jou?

Meiden thanks voor jullie steun!

Groetjes

Geplaatst

20 juni kan niet anders dan een mooie dag worden. Dat is ook mijn trouwdag en ik ben ondertussen al zeven jaar getrouwd!

We hadden trouwens wel superslecht weer! Zal voor je duimen dat dat bij jou niet het geval is.

liefs esther

Geplaatst

Sil; Wat ontzettend kl@te!!! Ik heb vanmorgen nog geen tijd gehad om op het forum te kijken en maakte nu even tijd om snel bij te lezen maar wat baal ik van wat ik tot nu toe heb gelezen zeg! Oh, meid; eet zo veel chocoladecroissants als je wilt, het is echt geoorloofd nu! Wat een teleurstelling zeg! Een dikke knuffel van mij!!!!

Kus en liefs, Kammie

Geplaatst

Sil meid wat ongelovelijk k*t voor je, had net ff tijd om bij te lezen en las dat het mislukt is bah bah... Je weet dat de kans bestaan dat het niet lukt maar toch hoop je dat je bij die meiden hoort dat het wel in 1 keer lukt, teminste daar hoop ik wel op, maar balen zeg...sterkte en heeeeeeeeeel veel geluk in je volgende ronde!!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels even ook alle andere berichten snel bijgelezen...

Sil, nogmaals; ik vind het echt heel erg rot voor je! Vind het dan altijd een beetje moeilijk om in het topic weer verder te gaan met "de orde van de dag", net alsof ik zo over jou teleurstelling heen stap maar dat is niet het geval hoor! Vind het ook echt knap van je dat je ook zelf alweer verder forumt en naar alle anderen informeert! Lief! Veel sterkte meid!!

Tammie; Dikke broedkip?? Je zei toch dat je man zo'n lieverd was? Haha! Pak hem dan idd maar terug met een "hormonenaanval"! Heb je (of eigenlijk hij) daar erg last van? Ik had verteld over dat boekje "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt..!" toch?

Bridetobe: Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Dat schiet al lekker op dan! Als het goed is heb je dan op het moment genoeg aan je hoofd als afleiding om niet met de wachtweken bezig te zijn, of valt dat tegen?

Pammie; geen onweer gehoord? Dan heb je of heel vast geslapen, of jullie zijn idd buiten schot gebleven; het was hier echt noodweer! Onze hond is er gelukkig ook helemaal niet bang voor; ik ging nog even checken maar ze lag prins(es)heerlijk op de bank te snurken!

Alicia; Bij jou is het wel heel vreemd gegaan zo zonder enige toelichting, of eigenlijk nog gekker; ze hebben jullie ook niet voor de keuze gesteld of je wel of niet IUI wil gaan doen! Vreemd hoor, en dan moet je idd alles van internet af gaan halen, waar ook af en toe heel tegenstrijdige informatie staat!

Nou, met ons hondenkind gaat het naar omstandigheden goed. Nog wel rustig aan natuurlijk en ben als de dood dat die hechtingen open gaan en/of gaan ontsteken. Eén plek zit boven op haar rug, en hoe ze ook in haar mand (of op de bank)ligt, daar ligt ze blijkbaar altijd tegenaan. Daar is het ook al een beetje open gegaan. Weet één van jullie toevallig of je op die wond ook Betadine mag doen net als bij mensen om te ontsmetten?

Aan mijn eigen lichaam voel ik behalve nog steeds de gevoelige borsten niets bijzonders, al moet ik zeggen dat ik er ook niet echt mee bezig ben geweest de afgelopen dagen natuurlijk. Dat is ook weer het voor- of nadeel van die Progesterontabletten; die schijnen ook je menstruatie uit te stellen. Ik moet deze tot en met vrijdag inbrengen en waarschijnlijk word ik dus sowieso niet eerder ongesteld dan aankomend weekend ofzo. In mijn geval is dus geen bloed, geeft moed; of geen bloed, valse hoop... :huh1:

Vanmiddag een nieuwe laptop halen, dus ben ik ook - als het allemaal werkt natuurlijk - thuis weer online. Dan kom ik weer vaker buurten hoor! Want ondanks dat ik niet zoveel met de wachtweken ben bezig geweest door het wel en wee rond ons hondje, miste ik het toch wel om tussendoor even op het forum "bij te kletsen"!

Dus, tot laterssss!

X

Geplaatst

kammie, wat fijn dat 't goed gaat met je hondje. ik weet niet zeker of je met betadine mag ontzmetten, ik dacht 't wel, maar misschien handig om even na te vragen bij de dierenarts. tegen ons zeggen ze altijd dat ontzmetten feitelijk niet nodig is, omdat ze zelf de wond weer schoonlikken (hoewel ik dat niet snap met die bacterientong, maar goed). ze mogen er alleen niet teveel aan likken of aan de hechtingen trekken. als ie is kaalgeschoren mag je volgens mij af en toe een beetje afdekken met een steriel gaasje of zo, om de wond te beschermen. maar op zich is 't niet erg als de wond een klein beetje bloedt of opengaat, dat trekt met een paar dagen helemaal dicht. jaja, ik heb ervaring :wink:

onze vorige kat is aangereden en had z'n bekken op drie plaatsen volledig gebroken, dus die is uiteindelijk met schroeven weer aan elkaar gezet. helaas heeft de pret niet lang mogen duren, toen ie eenmaal weer een beetje kon lopen heeft ie nog vier maanden geleefd en toen kreeg ie acuut nierfalen door de medicatie. arm beessie. maar die japen op z'n lijf zijn vanzelf genezen, zonder al teveel bemoeienis, hij lag in de bench steeds tegen de tralies aan, vond dat echt heel eng in 't begin, omdat de wond op z;n rug door stoten een paar keer is opengegaan. maar dat is alleen de eerste dagen en schijnt gene kwaad te kunnen. wel goed in de gaten houden. krijgt je hond ook antibiotica om infectie tegen te gaan?

Geplaatst

Het is inderdaad nou heel dicht in de buurt onze bruiloft en daar heb ik ook een hele goede afleiding aan. de vorige ronde was ik echt twee weken lang non stop ermee bezig "zal het wel zo zijn,zal het niet zo zijn" daar heb ik nou niet zoveel last van de eerste week helemaal niet eigelijk,heel gek maar vanaf nou begint het toch wel weer aan de ene kant vind ik het toch wel weer heel spannend maar aan de andere kant heb ik ook wel heel erg sterk het gevoel dat het deze x weer niet is gelukt.

De trouwauto van ons is een Rolls-Royce uit '53.

Verder heb ik geen verstand van wonden bij honden:p:

gr.

owja hoe krijg je zo`n overzichtje onder je verhaal?

Geplaatst

Sil! wat een balen.Echt heel erg balen! Ik weet hoe je je voelt meid. Sterkte met het verwerken ervan,en vooral positief blijven,en alle moed bij elkaar rapen voor poging 2. je gaat gelijk door neem ik aan?

Ook van mij een dikke knuffel!!..en geniet van de lekkere dingen,..lekker lekker!!

Alicia; ik kan niet echt zeggen of mijn ongi het zelfde was,als voor de iui. Vrijdags was de testdag,zaterdags begon ik klein beetje bloed te verliezen,wat uiteindelijk zondag doorzette.

Normaal zit ik op een cyclus van 30 dgn.

Bride to be,20 juni trouwen lees ik. Leuk! Hopelijk hebben jullie stralend weer,wens je alvast heel veel fun!

Hier verder alles prima. Voel me niet anders. Echt geen flauw idee of deze poging gaat lukken.Heb totaal geen kwaaltjes,.Ik wacht maar gewoon af.

Geplaatst

Hoi hoi,

Die auto lijkt op het kleine plaatje heel erg op die van ons haha vandaar de vraag. Mss in het echt totaal niet natuurlijk. Wat zou dat een leuk trouwcadeau zijn, als je mss eind van de week een positieve test hebt.

Dan maar een vrijgezellie feest zonder alcohol haha.

Hier verder weinig veranderingen, vandaag erg druk geweest op het werk en dan merk ik wel dat ik het allemaal niet meer zo goed kan hebben. Werd me wel een beetje te veel allemaal. nu gelukkig weer rustig.

Net een vriendin langs geweest en haar kunnen vertellen dat we zwanger zijn haha. Ze durfde het steeds niet te vragen, en had bij iedereen al gevraagd wat te doen haha. Vond ze echt super gaaf.

Ik ga nu lekker verder met bank hangen/ tukje doen haha.

Iedereen knuf.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden