Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Nina, Welkom hier hoor!! Rot is dat he?!Als iemand je weer komt vertellen dat ze zwanger is. We weten er alles van. t is gewoon klote.

Sterkte met het verwerken.

Nou vanmorgen de eerste iui gehad. Jongens, wat was ik zenuwachtig.

moest ook nog best lang wachten, nou ja, we zaten samen. m'n man moest om 11uur z'n potje brengen.

de inseminatie was pijnloos, alleen voelde ik wel een lichtzeur gevoel in m'n baarmoeder, wat ik nu nog steeds heb, zal ook wel van de combinatie met eisprong zijn denk k. normaal heb ik met m'n eisprong ook lichte buikpijn.

er waren 1,5 mljn. zaadjes. volgens mij is dat niet echt super veel toch??

1mljn. is de grens zei de arts. Maar ja, we hebben er maar 1 nodig. (2 zou ook leuk zijn ;-) )

Dus ja....afwachten maar, hoe goed ze kunnen zwemmen.

@Tabitha; t ken nog steeds hor meid!! Over t algemeen ' voelen' de meesten voor de ' datum' niet zoveel, meestal zijn t zelfs gewoon menstruatie klachten. Maar t is missch. meer dat je het jezelf voorhoud dat je weer ongi word?? zou ik ook doen hor.

Suc6 nog ff. Wanneer mag je testen?

liefs

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey ladies, ik schuif weer aan op het wachtbankje hoor!

Ik heb de 14e de tweede IUI gehad, 3 eitjes en 12 miljoen zwemmers. Fingers crossed maar weer en billen tegen elkaar. Ik vind het wel heel erg moeilijk om positief te zijn hoor, ik lees zoveel narigheid en er gaat zoveel mis.

@Trijnie super dat je IUI helemaal goed ging nu maar afwachten he!

@Dreutel, dat het ziekenhuis al eerder test scheelt weer een paar dagen, wou dat mijn ziekenhuis dat ook deed!

@sharon, we zitten echt samen op het wachtbankje, allebei 14 juli de IUI.

@Tabitha, voor jou wordt het nu echt spannend. Ik duim met je mee! Ik weet uit ervaring dat alle pijntjes, steekjes, krampjes bij een zwangerschap kunnen horen, maar ook bij een naderende ongesteldheid... Da's juist zo balen..er valt vaak geen peil op te trekken :-(

@Nina, poging 5 alweer... hoop voor je dat het nu dan eindelijk raak is.

@all, ik moet op CD3 altijd voor een uitgangsecho om te kijken of de eierstokken rustig zijn. Voor IUI 2 moest ik natuurlijk ook op CD3 een echo, maar gezien de vroege miskraam bloedde ik natuurlijk als een ahum rund.. vond het erg genant. Alhoewel ik nu helemaal niet meer preuts ben..Hoeveel artsen daar "beneden" al gekeken hebben pfffff....

Geplaatst

Hmmm, ja, idd alweer poging 5, vind het een mooie poging om te slagen....

Ik ga meestal op cd3 voor uitgangsecho, dag 2 ben ik meestal nog naar van de mislukte poging + dat het bloed dan nog behoorlijk vloed...

Was voor de allereerste inseminatie eigenlijk niet echt zenuwachtig, maar viel erg tegen, heb nl gekantelde baarmoeder waardoor 't pipetje de hoek niet omging, en zij maar wroeten, poeh poeh. 2e en 3e gingen ook niet van harte. De 4e werd door de gyneacoloog himself gedaan en dat ging heel soepel!!! M'n vriend zei toen dat mannen toch echt beter met gereedschap om kunnen gaan, haha. Poging evengoed mislukt.

Deze poging was ik wederom zenuwachtig, want die man was op vakantie, maar gelukkig ging het veel beter dan verwacht. nu maar hopen, vind 't wel weer spannend....

Iedereen veel succes met wachten, hopelijk met goed resultaat!!!

liefs Nina

Geplaatst

Hoi Nina!

Hier kun je je verhaal kwijt hoor! Ik merk dat ik er veel steun aan heb.

Wat kun je toch elke keer weer verdrietig zijn he als iemand in de omgeving zwanger is. Mijn schoonzusje is vorig jaar mei getrouwd en kwam in september vertellen dat ze zwanger was en nu is de kleine meid alweer 5 maanden oud. Wij zijn inmiddels al weer 2 jaar bezig en staan nog steeds met lege handen. Frustrerend en oneerlijk maar we moetne het er mee doen. Ik probeer maar zo te denken... mijn tijd komt ook wel!

@ Trijnie,

FIjn dat het goed gegaan is en nu maar weer afwachten en duimen!

1,5 milj is niet super nee maar net wat je zegt er hoeft er maar 1 te zwemmen...

Geplaatst

@Boogie; k dacht al dat t nie zo veel was, 1,5mljn. Hoeveel is normaal?

Gaat het goed met spuiten? Moet je in je buik injecteren?

k ben er in ieder geval ff vanaf!! Nu enkel 14 dgn. 2xper dag 2 van die bolletjes vaginaal inbrengen. (niet leuk).

k neem de decapeptyl mee op vak. als ik toch ongi word, moet ik daar weer mee beginnen.

k heb trouwens ff gevraagd hoe dat werkt op schiphol enzo....loop ik daar met voorgevulde injecties en BOLLETJES....help, krijg er nu al de zenuwen van. k zie me eigen al zitten bij de douane.

Maar ik moest het allemaal in 1 tasje doen, incl. ziekenhuispapieren.

Nou maar hopen dat ik Turkije nog in kom......

@Tabitha; hoe ist??Al wat te zien, merken, voelen????? Ben zo benieuwd!

@Sidney; wanneer mag je testen? spannend joh!!Maar 3 eitjes en 12miljoen zwemmertjes, dat is wel positief toch? 3 dubbele kans!!

liefs voor allemaal.

Geplaatst

@ Trijnie,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat 'normaal' is omdat het tijdens die 7x IUI verschilde van 400.000- 14,7 miljoen. Ik was de eerste keer zwanger met 8 miljoen. Dus dat zegt ook helemaal niets.

Ik spuit nu Puregon in m'n buik. Heel raar gevoel in m'n buik, voelt nu al opgeblazen, dat zal nog wat worden dan.

Ik zie je al zitten bij de douane, Nee ik ben geen drugsverslaafde ;-) !!

Komt wel goed hoor, je bent niet de eerste en vast niet de enige.

Heerlijk hoor op vakantie.

WIj gaan dit jaar niet. Omdat we ook een ander huis gekocht hebben enzo.

Moeilijke ochtend gehad. Een begrafenis, was echt zo verdrietig. Geen familie van me maar de moeder van m'n zwager. Zo'n triest verhaal. Veel te jong en verongelukt dus heel erg allemaal.

Geplaatst

@Ik ben de laatste keer zwanger geraakt met 2 mlj. dus ook dat is mogelijk of niet dan ... ik denk dat de hoeveelheid niet zo heel erg belangrijk is ik denk dat de kwaliteit van het zaad doorslaggevend is ...

lfs. Nicole

Geplaatst

@ Trijnie;

Er is nog niks te zien, maar ik heb dan ook nog niet getest hihi.

Voelen, jhaa ik voel een heleboel, afentoe een klein steekje in mn lies en pijnlijke borsten maar die pijn is al iets minder dan gister en eergister.

Morgen mag ik officieel van het ziekenhuis testen maar ik heb met mijn man afgesproken dat ik wacht tot ik dag 19 na de iui voorbij zijn, bij de 1e IUI werdt ik namelijk op dag 19 ongi, en bij de 2e IUI werd ik op dag 15 ongi.

NOg even afwachten dus :myfignerscrossed:

Liefs Tabitha

Geplaatst

hey meiden die bijna mogen testen,

wat betreft die "menstruatieachtige" klachten, ik ben 6 keer (3 kids en 3 x MK) zwanger geweest, en bij een aantal wist ik zeker dat ik ongesteld zou worden!

Ook een keer meegemaakt dat ik helemaal niets voelde....,gek genoeg.

Dus houd wel moed he!! Het blijft gewoon afwachten.

Wat betreft het aantal zaadcellen, tussen de 20 en 52 miljoen vinden ze normaal, onder de 20 miljoen niet optimaal.

Mijn man had namelijk ook iets van 6 miljoen (ook zwanger mee geworden hoor, dus kan altijd!) en na een operatie te hebben ondergaan is dat gestegen tussen de 40 en 52 miljoen.

Sidney, wat goed dat je verder mocht met je IUI i.v.m de 3 eitjes. Mijn vriendin mocht niet IUI toen zij ook 3 eitjes had, zij mocht niet meer dan 2 hebben en het werd gewoon afgeblazen.

liefs joske

Geplaatst

Tabitha: spannend!! Duimen voor goed nieuws.

Welkom Nina, jullie zijn al even bezig lees ik. Nu maar hopen dat het raak is.

Ik mag zelf dinsdag voor de 2e iui poging. Over verschijnselen gesproken; ik voel nu al van alles,krampjes en steken. Waarschijnlijk door het gebruik van menopur, want dat heb ik anders nooit.

Groet van Ellie

Geplaatst

morgen is mijn nod. Ik heb vandaag heeeeeeeeeeeeeel vaag positief getest. Maar net als de andere testen vorige maanden, zal het nog wel van de pregnyl zijn. Als ik morgen nog niet ongesteld ben doe ik dinsdag weer een test.

xxx

denise

Geplaatst

Oh denise, Spannend!!! Ik duim met je mee voor een vette positieve streep!

Ik ga verschuiven naar de IVF hangplek. Als die er is ;-) Ik hoor hier niet meer bij :tongue1:

Geplaatst

Aah wat een domper. Ik weet helaas hoe je je voelt en ik weet helaas ook dat je daar helemaal niets aan hebt!

Veel sterkte hoor!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Voor de mensen die ongesteld zijn geworden. Heel veel sterkte.

Ik ben een week niet meer op het forum geweest omdat ik helaas was opgenomen in het ziekenhuis.

In mijn vorige bericht heb ik gemeld dat ik 4 dagen overtijd was met een negatieve test. Afgelopen dinsdag toch nog een keer getest en tot onze grote verbazing POSITIEF!! Whahhhah helemaal gek. Meteen het ziekenhuis gebeld en deze feliciteerde me en wilde graag dat ik volgende week dinsdag kwam voor een echo om te zien waar het vruchtje zich bevind.

Helaas begon ik donderdagmiddag te bloeden en kreeg ik hevige pijn. Helemaal in paniek het ziekenhuis gebeld en gemeld van de bloeding en de pijn. Ik moest meteen komen en moest gaan bloedprikken. Na bijna flauw te vallen in de wachtkamer kwam de arts met het nieuws dat het zwangerschaps hormoon 88 was. (niet normaal voor een zwangerschap van 5 weken en 6 dagen wat ze vermoeden). Door de hevige pijn dachten ze aan een bbz.

Dit was mijn grootste angst helemaal omdat ik nu pijn rechts had en mijn linker eileider de vorige keer al is geknapt. Na een echo bleek dat het recht inderdaad onrustig was. Ze gingen alles klaar maken voor een operatie en zouden dan zowel links als rechts gaan verwijderen (alle kansen op een natuurlijke zwangerschap kon ik dan vergeten) Gelukkig zakte de pijn wat weg toen ik eenmaal mijn bed had gekregen op kamer en werd er besloten het nog even aan te zien. Na een moeilijke nacht slapen in het ziekenhuis nogmaals naar het hormoon gekeken. Deze was gezakt naar 37!!! De gyn melde dat het waarschijnlijk een miskraam is geweest.

Opgelucht en verdrietig mocht ik naar huis.

Nu na een weekend van veel bezoek en veel liefde van mijn mannetje zit ik alles terug te lezen en komt toch pas de klap en wilde ik jullie het hele verhaal graag vertellen...

Verder wil ik jullie nog vertellen dat er naast mij op de kamer een meisje lag met een mooi verhaal. Ze had 4 keer iui gehad en 4 keer IVF helaas allemaal mislukt maar na al die pogingen heeft ze toch op de natuurlijke manier een prachtige tweeling gekregen. Dat geeft weer moed.

Nou dit was mijn lange week... pff nu maar even bijkomen alle tranen zijn nu op.

Hopelijk komt iemand van jullie snel met positief nieuws!!!

Liefs

Geplaatst

Jeetje wat een verhaal Begina,

Gelukkig was het geen BBZ maar een miskraam is natuurlijk ook vreselijk. Heel veel sterkte ook met het herstel!

Geplaatst

Heel veel sterkte Begina !!

Nou hier is poging 3 mislukt, ben vandaag dus ongi geworden.

Morgen heb ik weer de 1e FM en starten we met de 4e en tevens de laatste poging IUI.

Hierna moeten we namelijk over op IVF/ICSI.

Liefs Tabitha

Geplaatst

Begina, wat een heftig verhaal!!! Heel veel sterkte.

Hier ook geen goed nieuws, ook ik ben gister ongesteld geworden na de 5e IUI poging. Was er weer goed ziek van. Ben met m'n lief maar een heel eind gaan fietsen om 't af te reageren.

We hebben nu nog 1 poging over, maar we houden even een maand pauze, zijn vanaf november al nonstop bezig met onderzoeken e.d. dus dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Na de 6e poging hebben we een evaluatiegesprek en ik denk dat we dan overgaan op IVF...

Wij proberen trouwens al v.a sept 2007 kindjes te krijgen zonder resultaat en zijn vorig jaar maar eens nr de dokter gegaan. omdat ik een vrij onrgelmatige cyclus heb en m'n lief een beetje traag zaad zijn we eigenlijk gelijk met IUI begonnen.

Ellie, ik gebruik ook menopur en de verschijnselen zijn elke keer weer anders, ene keer heel veel honger, andere keer 't gevoel dat m'n borsten exploderen enz. enz.

Iedereen heel veel sterkte en houd moed, hoe moeilijk dat ook is.

Liefs Nina

Geplaatst

Begina, wat heftig zeg!!sjonge, wat je in een week al niet mee kan maken. En nu het verwerken nog!!!Veel sterkte ermee!!:hugs2:

Heel jammer Denis en Tabitha en Nina, k voelde me, toen ik het las ook gewoon een beetje terleurgesteld. K merk wel, we leven hier allemaal zo met elkaar mee, en dan hoop je zo voor de anderes dat ze zwanger mogen worden!!

Sterkte meiden. Ook als jullie (of bijna) voor de IVF komen te staan. Toch weer een stap verder, maar wel met meer kansen!!Tenminste, de kansen liggen vaak wel iets hoger dan IUI.

Dus wie weet.....

Jammer Boogie, da je weg ga!! Maar we houden mekaar wel via hyves in de gaten ;-)

k hoop ook voor jou écht heel erg, dat het gaat lukken met IVF!!!! Weet je, bij m'n fam. en vrienden ist heel moeilijk te accepteren dat ze 'gewoon'zwanger kunnen raken. maar op dit forum gun ik het echt iedereen. (geeft mij ook weer moed om verder te gaan)

Zelf ben ik nu v.a. vrijdag bezig met de utrogestan, die moet ik vaginaal doen (dus zoals ik mezelf nu noem is; bolletjesslikker)

k heb er wel n beetje 'last'van. k voel me erg moe, en gewoon t idee dat m'n hormoonhuishouden op z'n kop sta!!

k had vanmidd. ook n klein beetje roze/rood bloedverlies.

maar dat schijnt erbij te kunnen horen van de bolletjes!

k voel me ook lichtelijk negatief!!k heb n soort het gevoel dat het toch niks is deze poging. sla echt helemaal nergens op. k denk dat het zelfbescherming is ofzo, maar k geloof er gewoon nie in dat t mij ga lukken de eerte keer. Afain, afwachten maar (hoe bedoel je 'pessimistisch van aard').

Joske, bedankt voor je antw. k snap het alleen niet, toen we zaadonderzoek hadden, was alles goed, bij de samenlevingstest ook!

Maar t schijnt geloof ik nogal te verschillen per keer, per man. kan het warme weer en de stress (want hij had vreselijk haast om z'n kwakkie binnen n half uur int ziekenhuis te krijgen) er ook oorzaak van zijn??

liefs voor allemaal.

En sterkte voor de ongestelden onder ons

Geplaatst

He dames

wat een domper om alles weer te zien mislukken !

:3some: voor jullie ..

Ik word hier gek van het afwachten wat is dat rot zeg ! ik mag maandag voor een bloedtest naar het ziekenhuis.

Nu is het elke dag afwachten of ik niet toevallig verschijnselen ergens van krijg maar ik voel niks dus weet echt niet wat ik moet verwachten..

erg vervelend :eek:

al geloof ik niet dat je die eerste weken uberhaupt wat voelt .. iemand hier ervaringen mee ?

ik hoop mocht het toch niet lukken dat ik eerder ongesteld word want ik moet maandagavond werken en dan moet je de teleurstelling alleen verwerken zie ik zo tegen op !

maar goed .. we zijn er nog niet !

zo even men verhaal kwijt !!

Groetjeswibel

Geplaatst

Hallo allemaal, wat een teleurstellende berichten.. ik zou zo graag zien dat er weer eens iemand zwanger raakt via IUI, dat zou ook mij weer moed geven om toch door te gaan!

Tabitha, mag ik vragen waarom jullie 4e poging ook al de laatste is= Ik dacht dat je er 6 vergoedt kreeg.

Wij morgen morgen weer beginnen aan poging nummertje 5. Waarschijnlijk eind deze week de IUI dan. En dan breekt er weer een spannende tijd aan.. Ik heb vanaf vrijdag vakantie, dus ook de eerste keer dat ik dan niet echt iets om handen heb tijdens de wachtweken! Ik ben benieuwd hie ik die door ga komen haha

Groetjes!

Geplaatst

Kriskras, bij ons krijgen we onbeperkt de IUI vergoed .... alleen bij de IVF zit een limiet van 3x ...

gr. Nicole

Geplaatst

Ik sluit me aan bij de grote domper! Wij zouden over een uur m'n 2e iui hebben, maar helaas kreeg mijn man zijn zaadjes niet geproduceerd. Dat wordt zelf klussen dan, maar ik heb er niet veel vertrouwen in dat het vandaag nog gaat lukken. Potvrdr... :cry2:

Dreutel, ik hoop op een goed bericht voor jou en dan voor ons ook een beetje natuurlijk. Wat betreft verschijnselen, de een voelt heel veel en de ander niks. Ik ging om het half uur naar de wc op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden. De teleurstelling was er zeker toen ik ongesteld werd. Mijn remedie is altijd om dan iets te gaan doen, dus misschien is het wel goed dat je aan het werk bent.

Begina ik hoop dat je snel weer een beetje opknapt en de energie kunt vinden om weer door te gaan. Heftig hoor, wat je meemaakt.

Nina, jammer zeg. Al die ziekenhuisbezoeken gaan inderdaad niet in de koude kleren zitten, al is het soms maar even. Menopur is trouwens maar een raar spulletje. Deze keer lijk ik juist iets af te vallen, de vorige ronde stond ik op exploderen. Herkenbaar dus.

Ik voel me op dit moment een beetje somber dus ik hoop dat er binnenkort iemand met positief nieuws komt. Misschien heeft iemand iets gewonnen of een nieuwe baan o.i.d.?

Groet van Ellie

Geplaatst

Hey Ellie.. wat een teleurstelling voor jou.. ((((((((((((Ellie)))))))))))))

Nicol, Ik weet dat wij ook onbeperkt kunnen voor IUI, maar daarom vind ik het vreemd dat Tabitha moet stoppen na maar 4 pogingen? Maar daar zullen vast goede redenen voor zijn ;)

Groetjes!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wat een teleurstellingen allemaal. We zitten wel weer te wachten op wat goed nieuws!!!

Hier gaat alles aardig de tranen zijn op en we gaan weer de goede kant op. Wij gaan even een maandje rustig aan lekker op vakantie.

Hopelijk komt er bij een van jullie snel goed nieuws!! Ik leef erg met jullie mee in het heftige traject en blijf duimen voor goed nieuws.

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden