Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Alicia,

Het wordt wel moeilijk hoor om het niet te weten. We hebben gelukkig nog maar 1 hindernis te gaan en dat is de pretecho. Als we die hebben gehad, hebben we geen echo's meer. Dus kunnen we het niet meer weten.

Btw bij de topic buik en babykamer foto's heb ik ook even wat foto's van mn buik en de kamer tot nu toe gezet.

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Moooiiiiiiiii buikje heb je hoor!!! en de fotoos van het kamertje zien er ook errug leuk uit!!!

Ik moet zeggen dat ik ook erg hard groei, het zal ongetwijfeld wel lucht zijn ofzo maar ben 5 week en 4 dagen maar kan nu al geen broek meer dicht hebben, je kan het echt wel al zien... bij mijn eerst begon ik pas met een week of 15 te groeien bij mijn 2de wel wat eerder maar niet zo vroeg als nu!!!

Mijn man zegt al je hebt er zolang op gewacht nu krijg je er direct 2 haha

Maar dit zal wel te maken hebben met lucht ofzo????

Alicia

Geplaatst

Hallo meiden!!!

Wat is het hier al een paar daagjes stil ja???

Zijn jullie allemaal aan het genieten van het waaaarrrmmmeee weer???

Hoe is het met ieder van jullie???

Alicia

Geplaatst

Hoi Alicia,

Hier alles goed hoor. Ben alleen ontzettend moe!!! Heb een heel druk weekend gehad, dus vanmiddag lekker vrij en dan lekker van de zon genieten.

Hoe voel jij je verder??? Nog last van de bekende zwangerschapskwaaltjes???

En hoe is het verder met de rest van de dames?

Geplaatst

Hallo,

Heb niet zoveel zwangerschapsklachten, mijn borsten zijn ronder en gevoelig geworden, ben ook moe mag graag slapen hahah, geen last van ochtendmisselijkheid, dat is bij mij s,avonds en s'nachts hahah, nog net niet dat ik moet overgeven maar wel mooi beroerd bah...

Verder ergggg last van obstipatie( schrijf ik het zo goed?), Normaal wc in en uit, nu 1 drama.. Hebben jullie dit ook gehad en wat hebben jullie eraan gedaan???

Hoe is het met de andere dames???

Alicia

Geplaatst

Hallo!

Ik meld me ook weer even! Heb wel regelmatig gekeken of er nieuwe berichten waren, maar niet echt de motivatie kunnen vinden om ook wat te schrijven. Het gaat op zich wel goed met me, maar heb het al een paar dagen erg lastig met het feit dat ik eigenlijk deze maand uitgerekend was. Het lijkt wel of alle zwangerschapsverhalen, geboorteberichten e.d. nog confronterender zijn.

Vanmorgen wel weer - nadat de praktijk vanwege vakantie 3 weken gesloten was - lekker naar de acupuncturist geweest. Dat heb ik ook erg gemist, dus ben blij dat ik nu weer wekelijks kan! Niet alleen het prikken is "opladend", maar hij neemt ook echt de tijd om met je te praten over hoe het gaat, en dingen relativeren, enz. Een beetje een acupuncturist en een psycholoog in één dus!

Verder las ik hier op het forum (topic pauze-meisjes) over een tekort aan vitamine B12 wat van invloed kan zijn op je (on)vruchtbaarheid. Ik herken een aantal van die symptonen en heb even nagevraagd bij het ziekenhuis of ik hierop wel eens getest was. Maar nog niet, dus heb ik via de huisarts gevraagd of ik bloed mag prikken. Ben benieuwd, vind het alweer beetje spannend!

Verder wilde ik nog even zeggen dat als ik vanaf vanavond miljonair ben, ik gewoon met jullie blijf forummen hoor ;-) Dan wel vanuit Mexico want we stappen direct op het vliegtuig in dat geval!

X

Geplaatst

Kammie: gelukkig kan je weer naar de acupunctist toe en voel je weer wat beter. Lad net alleen van de aankomst op je werkt deze morgen. Mooie domper weer na je berichtje van gisteren. Maar begrijp wel dat je dus nog steeds in Nederland zit en nog niet in Mexico. Dus helaas hebben jullie de jackpot niet gewonnen haha.

Alicia: dat van de wc is heel heel herkenbaar, geloof dat bijna iedereen er last van heeft. Tegen mij zei de vk dat er speciale rosvise is, lacta nog wat. Heb gekeken bij de Bas maar niet kunnen vinden, mss alleen te krijgen bij de Albert Heijn. Verder eet ik veel dingen met vezels, dat helpt wel redelijk hoor. En tegenwoordig met het bakken wat olijfolie ipv boter.

Geplaatst
Kammie: gelukkig kan je weer naar de acupunctist toe en voel je weer wat beter. Lad net alleen van de aankomst op je werkt deze morgen. Mooie domper weer na je berichtje van gisteren. Maar begrijp wel dat je dus nog steeds in Nederland zit en nog niet in Mexico. Dus helaas hebben jullie de jackpot niet gewonnen haha.

QUOTE]

Nee, we moeten nog een maandje wachten op de volgende jackpot ;-) Ondanks mijn rotstart vanmorgen gaat het nu gelukkig weer wat beter. Heb op dit forum en een ander forum waar ik ook schrijf (eigenlijk al sinds ik in de MMM zit) flink van me afgeschreven, en moet zeggen dat dat oplucht! Gaan vanavond lekker uit eten met een vriendin dus ben me daar maar weer op aan het verheugen; leuke afleiding!

X

Geplaatst

Hoi dames!

Echt vakantiestop hier denk ik. Zo dan,wat rustig!.

Kammie!,kan me goed voorstellen dat het hard aankomt,het is ook niet niks,dat vergeet je niet zomaar even.

Maar je ging vanavond lekker uit eten las ik (ook bij Hyves hihi),dus lekker afleiding,en leuke dingen doen! Heel belangrijk meid.

En damn,géén jackpot!...Hier ook al niet.:shower1: Haha.

Ik geniet heerlijk van onze vakantie (sorry voor diegene wie hard aan het werk zijn),Donderdag gaan we even fijn er tussenuit. Minder is dat ik dan ook ongi moet worden. Kan ik het ziekenhuis weer bellen enzo.

Maarja,aangezien ik eigenlijk nooit op tijd ben,hoop ik dat het een paar dagen later komt,dan is de teleurstelling er wel,maar dat heb ik de teleurstelling liever thuis!

X

Geplaatst

kakkie, wat een kl*temanier om je dag te beginnen meis. die uitgerekende datum passeren is moeilijk he? na de eerste miskraam zat ik ook lekker te janken (rond díe datum) bij een collega, komt er een andere collega vrolijk aangelopen, vraagt wat er is en zegt: goh, das vervelend, maar ik moet ook wat vertellen, ik ben zwanger! ggggrrrrrrrr!!!!

dat zijn dingen waar je niet op zit te wachten, kan me voorstellen dat je 't ff niet meer hield vandaag. gelukkig heeft 't schrijven wat geholpen.

en het is hier zeker vakantiestop! ook al werk ik vrolijk (?!) door, het is hier en overal vakantietijd. ben ook nergens voor te motiveren, wil alleen maar hangen en lezen, lekker op m'n terras. we hebben in ieder geval een weekje vakantie gepland in de eerste week van oktober, gaan we lekker naar limburg! en daarna nog zeven weekjes werken en dan mag 't verlof gaan beginnen (als m'n baasssjjj het goed vindt natuurlijk :wink:).

jammer dat die jackpot ook aan ons voorbij is gegaan trouwens....

over dat B12 te kort: ik heb daar een tijd geleden ook al 's wat over geschreven, ook over het gebruik van kruiden die van invloed kunnen zijn op de innesteling of de kans op afwijkingen en/of miskramen vergroten. staat ergens bij dagboek MMM geloof ik...

ik had er al eens eerder over gelezen en ben toen van de etos B-complex extra krachtig bij gaan slikken. ik heb volgens mij geen chronisch gebrek aan B-vitaminen, maar ik heb wel darmklachten en die zijn verantwoordelijk voor de opname van B-vitaminen. vandaar. en ik voelde me wel beter, de boel was gereguleerder (menstruatie), minder hevig en ik heb toch ergens het gevoel dat 't heeft meegeholpen.

dus altijd 't uitzoeken waard! er zijn genoeg zaken waar de medische wereld nog geen weet of een antwoord op heeft, dit is er ws één van.

Geplaatst
kakkie, wat een kl*temanier om je dag te beginnen meis....

KAKKIE?? Ik had er vanmorgen wel behoorlijk de shit in maar om me nu gelijk kakkie te noemen?!? Hahaha!

Maar jij kent dat B12-verhaal dus ook. Ik heb gelezen dat het nog niet wetenschappelijk is aangetoond en de artsen het daarom nog niet "standaard" onderzoeken. Maar als ik het - als medisch leek maar inmiddels wel ervaringsdeskundige - zo lees, klinkt het allemaal erg logisch. Ik mag zo na 11 uur de dokter bellen om te horen of ik bloed mag prikken. Zo ja, ga ik morgen gelijk. Ben nu wel erg benieuwd!

X

Geplaatst

Gaat lekker hierzo haha. Iedereen een beetje rust/ vakantie haha. En dan zijn tikfoutjes makkelijk gemaakt natuurlijk hahaha.

Vond het wel grappig eigenlijk.....

Kammie gelukkig gaat het alweer een stuk beter met je. Lekker alles van je afschrijven!!!

Hier even een kleine update, de vloer van de kamer ligt erin. Ben echt mega nieuwsschierig hoe het geworden is. Mn man was thuis en die vertelde al dat het heel mooi is geworden. Dus vanmiddag als ik thuis ren ik meteen door naar boven om te kijken. Morgen komen dan de meubels, kunnen we die langzaam inelkaar gaan zetten en met de kinderwagen door het huis gaan lopen haha.

Geplaatst

Hoi Meiden

Ben der weer hoor !!!!!!! Hmmm hier ben ik ongi geworden lekker op tijd. Beetje zoals in mijn normale cyclus. Mocht van de gyn gelijk weer starten ondanks de vakantie en de zomerstop maar we hebben toch besloten om nog een maand te wachten.

Ik heb namelijk uitgerekend dat de eisprong aan het eind van de vakantie valt of precies op de dag dat we terug komen. Dan wordt het zo'n gedoe....dan maar een maandje lekker zelf klussen. hahahahahaha ik neem wel de ovulatietesten van CB mee.

Het bevalt me wel hoor die rust! Ik vergeet jullie bijna.....:hmz:

Nee hoor meiden!

Je babykamertje ziet er leuk uit, Tam! Ben benieuwd als het helemaal klaar is.

Nou lieffies ik ga verder kletsen met mijn vriendin (ben daar gezellig op visite).

X

Geplaatst

Tegen verstopping (geef het soms aan mijn dochter als ze slecht poept): Laxo van Roosvicee, is met pruimen... In ieder geval bij de C 1000 te krijgen en bij de dogist.

Caroline

Geplaatst

hey dames,

ben der weer FF.

wij hebben twee maanden verplicht rust door de vakantie en heb daarom ook eigelijk weinig zin om hier berichten te tikken ik lees afentoe wel nog wat mee!!!!!!!!!

Maandag gaan we lekker op vakantie onze honeymoon en blijven we lekker 16 dagen weg!

daarna ga ik weer lekker met jullie mee kletsen enzo.........

heel veel succes allemaal!!!!!!!!!!

Geplaatst

Wat een heerlijk vooruitzichten Sil en Bride, lekker op vakantie.

Waar gaat de honeymoon heen???? Of had je dat al ergens gezegd....

Sil heerlijk hoor dat maandje rust, lekker op vakantie zelf aan de klus haha. Mss brengt het wel geluk of de warmte mss goed voor jullie.

Caroline: Tnx voor de tip. Ik zal vamiddag eens kijken of ze het bij de drogist hebben. Las ook dat het goed is om te drinken net voor en na de bevalling, omdat je er dan ook vaak last van kan hebben en met die Roosvicee gaat het wat makkelijk, zullen we maar zeggen.

Geplaatst

goedemorgen meisjes!

heb tot nu toe helemaal geen last van verstopping, gaat juist heel goed. normaal gesproken gaat 't van te snel naar te langzaam, maar nu werken m'n darmen wonderbaarlijk goed! maar mocht 't nog gebeuren, ben ik ook heel blij met de tip.

Bride, kan me goed voorstellen dat je hier even niet zoveel tikt. in ieder geval een hele fijne vakantie (honeymoon!)!!!.

sil, gelukkig is je ongi weer gelijk normaal. ze kunnen je aardig laten schrikken met al die verhalen over zoveel weken duurt 't voor je cyclus weer normaal is, maar bij mij viel dat ook altijd gelijk weer in 't normale ritme. wel jammer dat de D-date dan precies aan 't eind van je vakantie valt, maar goed, dat geeft weer een mooi excuus voor last minute vakantie sex! :wink:

hier alles okeej! wij gaan binnenkort (begin september) aan de kamer beginnen. heb al een aardig idee van de kleuren die ik wil gaan gebruiken, mannetje is daar niet zo goed in dus dat is mijn taak. de vloer ligt er al, moet alleen afgedekt worden en de verflaag die erop zit hebben we in april erop gesmeerd, dus dat is puur een kwestie van de nieuwe verflaag erop smijten! volgende week gaan we lekker shoppen voor de beeb, als we de 20 weken echo gehad hebben.

buikje groeit goed, iets wat iedereen nu ook elke dag naar me roept: ooooh, het groeit al goed he?! heb de eerste opdringerige handen al weggemept, hahaha!

alleen last van m'n heupen, als ik slaap dan gaat de boel pijn doen en moet ik me omdraaien, maar na verloop van tijd gaat de andere kant zeuren. voel me nu net een ongeduldig braadworstje, mis alleen de bakboter onder me... haha!! maar verder is alles helemaal goed, kleine schopt al lekker!!

zo, genoeg babypraat voor vandaag.

hoest met de meiden hier?

kam, wat heb je gisteren te horen gekregen?! ben wel benieuwd hoe het afloopt met dat B12-verhaal.

Geplaatst

Melissa; Heerlijk die baby verhaaltjes. En je kunt het ook zo leuk verwoorden hihi!. Fijn dat alles goed is,ook dat het al lekker groeit! Straks kun je trots je dikke buik laten showen,en vrolijk verder "waggelen".

Vandaag is mijn ongi losgebroken. Had ook niets anders verwacht,want vanmorgen kreeg ik onzettende menstruatie krampen,echt niet leuk meer! Wist effe niet hoe ik het had.Liggen,zitten,niks hielp. Vreselijk die ongi pijn!!!!! Heb ik normaal ook nooit.:huh1:

maarja,het is in alle hevigheid losgebroken (vroeg voor mij),en ik was ook totaal niet teleurgesteld,het is zooo anders als met de iui.Dacht okeej,de ongi is er,vanmiddag maar bellen! Stom eigenlijk hé.

Zaterdag beginnen met de Clomid.

Woensdag afspr met mijn eigen gyn.plus de echo controle. We gaan er weer voor!

In de vakantie een iui,en daarna denk ik weer eventjes rust,mocht het niet gelukt zijn.

Maar nu eerst even een paar dagen er tussenuit,morgen gaan we weg.

Is het bij jullie ook zo'n vreselijk weer?.

X

Geplaatst

Iedereen lekker op vakantie/ honeymoon...is er nog ergens een plekje over???

Pammie: na rust nu weer met volle moed ertegenaan. Hopelijk heeft de rustmaand een goede uitwerking op jullie gehad. En dus volgende maand positief nieuws. Daar gaan we natuurlijk voor.

Hier alles ok. Gisteren de eerste les van zwnagerschapcursus gehad. Zitten er alleen nog 2 meiden bij die voor de 2de les waren, dus na een voorstel rondje hadden we nog maar een half uurtje. Maar wel nuttige tips meegekregen over houding en ademhaling.

Gisterenmiddag ook het kamertje geleverd. Was goed begonnen met bouwen, maar ja dat gaat nu even niet zo snel als normaal. Dus vanavond gaan we lekker met zn 2en verder bouwen. We waren wel al met elkaar eens over de indeling. Dus dat gaat goed komen, als alles staat gaan we kijken voor de aankleding, klamboe en lakens en noem maar op.

Melis: die klachten over je heupen gaan vanzelf weer weg. Mss anders proberen om met een kussen onder je buik te slapen. Heb nu af en toe ook last van mn heupen/ benen. Maar als het heel erg wordt even een belletje naar de vk. Had ik ook gedaan en die zei dat het vaak tijdelijke kwaaltjes zijn of je houding aanpassen.

Kuzzz

Geplaatst

Hallo!

Ik moest ver zoeken; wat zijn we ver gezakt!

Ik heb de uitslag van mijn bloedonderzoek. Toen ik ervoor belde, zei de assistente dat alle waarden in orde zijn. Op advies van de Stichting B12-tekort heb ik een printje van de uitslag gevraagd. Ik heb vervolgens via het B12-forum (ja, ik forum wat af!) mijn waarden voorgelegd, en daar werd mij geadviseerd aanvullend onderzoek te laten doen (op actief B12, MMA/homocysteine en schildklierwaarden), omdat de waarde van mijn B12 (0.23) een B12-tekort niet uitsluit. Zeker omdat ik dagelijks vitaminen slik die de waarde nog "flatteren". Ik heb dus weer met de huisarts gebeld en gevraagd om het aanvullend onderzoek. Maandag dus weer bloedprikken...

Hoe gaat het met jullie allemaal??

Goed weekend!!

X

Geplaatst

He Kammie,

Jeetje zeg, dat ze dan niet meteen een aanvullend onderzoek doen, omdat ze toch weten waar je mee bezig bent. Maar goed soms moet je een beetje aandringen op een onderzoek. Hopelijk levert het aanvullende onderzoek meer duidelijkheid op.

Veel sterkte met wederom het prikken.

Hier alles goed hoor, alleen veel last van mn bekken en schaambeen. Als ik moet opstaan dat doet het al zeer. En als ik heel de dag heb gewerkt of dingen in huis dan kan ik 's avonds niet eens meer van de bank komen...ga het volgende keer bij de verloskundige even zeggen. Tenzij het niet erger wordt natuurlijk.

Van het weekend de hele kamer klaar gemaakt, alles meubels staan nu. Moet alleen overal nog even een doekje overheen halen. Wel al alle troep opgeruimd en met de stofzuiger alles weggehaald.

En de rest??? Alles goed??? Sil zit toch al lekker in Turkije, lekker van de zon genieten.

Kuzzz

Geplaatst

ben benieuwd wat er uitkomt kammie. B12 tekort is nog niet echt een bekend fenomeen, dus de invloed ervan op vruchtbaarheid is al helemaal onbekend. heel veel artsen weten niet wat voor onderzoeken ze kunnen doen en waar ze naar moeten kijken. maar goed, lekker aan de bel blijven trekken en vragen waar je recht op hebt: kunnen de artsen alleen maar van leren.

tam: lekker bezig met 't kamertje zo te lezen! wij gaan in september beginnen. de kleuren zijn uitgezocht, het thema ook (we willen gaan sjabloneren, maar wisten nog niet wat, nu wel!)

vrijdag de 20 weken echo, kan me haast niet voorstellen dat ik al weer op de helft zit, het aftellen kan gaan beginnen! en ik zal blij zijn als we de echo hebben gehad en onze uk helemaal is doorgelicht! alles lijkt gewoon goed te gaan hoor, maar merk dat ik nu toch wel weer een klein kriebeltje in m;n buik krijg nu de echo dichterbij komt, haha! gezonde zenuwen!

and I'm getting kicked ferociously, as we speak, dus bewegen doet ons beebje volop!!

het is hier weer rustig volgens mij, echt vakantietijd. pffff, en wie mogen er weer werken? grmbl.... :wink:

Geplaatst

Het is echt rustig hier idd, werken....ben nog niet eens op vakantie geweest. Nou ja niet in de zomer dan. Moet nog wachten tot 21 sept, dan lekker weekje vrij. Daarna nog maar 3wk werken!!!!!

Ben echt benieuwd Melis, naar de echo. Toch altijd weer spannend, nog 1.5wk en dan gaan wij ons kleine wonder ook weer zien. Daarna echt afkicken met echo's, want dat is dan echt de laatste keer. Lekkere gezonde spanning kan geen kwaad, beter als de stress van wachtweken.

Hoe is het verder met alle dames??? Kammie al iets bekent van je aanvullende onderzoek???

Kuzzz

Geplaatst

Hééj dames.Nu het zo rustig is hier,scheelt het wel enorm om alle berichten te lezen haha.

Kammie; weet je al iets meer inmiddels over je onderzoekjes?

Tammy; zal geen pretje zijn om met dit weer te werken,of merk je er niet veel van.?. Wel fijn vooruitzicht dat jij je vakantie nog te goed hebt!

Vanmorgen bij de gyn geweest voor de FM. Meestal ga ik als een speer,. 1x FM controle,en 2dgn daarna al de IUI.

Maar dit keer niet. Eitje was maar 14 mm. Dus vandaag nog clomid,morgen prikken,en vrijdag nog prikken.

Zaterdagochtend 2e FM controle,en dan mss maandag IUI!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden