Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
hahahaha, nee das geen hint. die gebruik ik al heel lang, dus toeval. maar leuk bedacht!!

Je ziet het, we staan hier ook op scherp. Ik stel voor dat we hier een poultje gaan doen. Ik denk... Een meisje! :whistling_girl:

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

en wat zet je in? als we dan toch op scherp gaan, hahaha!!

hier vliegen de kratten bier over en weer en iedereen heeft tot nu toe ingezet op een jongen.

Geplaatst

Hallo dames...

Alles was goed!!! was een heel mooi kloppend hartje te zien en te horen!!! Ik had tranen in mijn ogen.... This ons eindelijk gelukt!!! Het was zelfs al druk bewegingen aan het maken haha... Ben zooooooooooooo blijjjjjjjj..

Alicia

Geplaatst

Alicia: Wat geweldig om het te zien he. Geniet lekker van dit bijzondere moment en op naar de volgende echo. Wanneer heb je die...over week of 3-4???

Melis: ik denk dat ik het ook maar gewoon ga kopen, hij is bruin met wit. Dus maakt niet uit kan voor jongen en meisje. Anders gaat mn schoonmoeder straks iets kopen wat ik helemaal niet leuk vind. Haar smaak en die van mij zijn nog al verschillend. Of ze komen straks met een knap rode of fel blauwe jas aan. Dat wil ik al helemaal niet. Wil straks alleen accenten hebben en niet overdreven roze en blauw.

Bij ons zeggen ze ook maar van alles en nog wat. De ene een meisje en de andere een jongen. Ik heb ook totaal geen idee wat het gaat worden, totaal geen gevoel ervoor. Maar de buurvrouw zegt een meisje en die heeft het voor 90% altijd goed. Maar goed we gaan het zien over 3mnd.

Als ik nu eens weddenschappen ga afsluiten, kan ik nog rijk worden joh. Krat bier heb ik niet zoveel aan, wil borstvoeding geven.

Btw grappig Melis, we zijn bijna even groot!!! scheelt 3cm en de mannen ook LOL.

Echt raar nog gisteren was het nog echt 3mnd naar de uitgerekende datum. En nog 7wk werken (eigenlijk 6 met weekje vakantie). Heel raar idee nog.

Kuzzz

Geplaatst

Tammy; zal idd raar idee zijn dat je over 3 maandjes een beeb in je armen hebt!..lekker nog een paar weken werken,en dan verlof.,kun je toch echt naar uit kijken!

1e ww er bijna op zitten. Nog één te gaan. Gelukkig volgende week heel druk op het werk,dus hoop dat die dagen heel snel gaan!

Fijn weekend allemaal!!!!

Geplaatst

Pammie: gelukkig gaat het voor je gevoel snel genoeg, hopelijk 2de week ook snel voorbij. Nogg ff volhouden tot 7-9. Veel sterkte met de laatste week.

Ja ik kijk heel erg uit naar mn verlof. Het gaat nu ook gewoon zwaar worden, de hele dag op kantoor zitten. Heb mn toestenbord ook al aan de rand van mn bureau gezet, want naar voren zitten kan ik niet meer volhouden. Dus ik hang meer in mn stoel haha. Nog ff en zet mn toetsenbord op mn buik.

Hoe is het verder hier met de dames????

Geplaatst

gut wat is 't hier rustig geweest!

krat bier heb ik ook niet zoveel aan, hoewel je met borstvoeding best wel eens een glaasje mag drinken. af en toe één glas en zorgen dat je dan twee uur geen voeding hoeft te geven, want na twee uur is de alcohol zeker weer uit je lijf (handig, al die verslavingszorg kennis...). maar de kratten worden hier over en weer geslingerd, zonder rekening te houden met de zwangere dame, arme ik hihi!

donderdag weer eens een goed voorproefje gehad van een leven met baby. was samen met een vriendin gaan lunchen en zij had haar twee kindjes bij zich. dochter van bijna drie en een dochter van nog geen jaar. midden in de lunchroom janken, schreeuwen, zeuren! en oudere zus maar zielig kijken, want die kreeg geen aandacht, hahahaha! de kleine was moe, maar lag niet thuis lekker in haar bedje, maar in de wagen in een vreemde omgeving. van slag natuurlijk en ze heeft zichzelf een uur lang in slaap gehuild. en tussendoor mams goed ondergespuugd (bambix op zwarte kleding, jammie). dus voor de dames die een realitycheck nodig hebben, ze is bereikbaar op nummer 06-....... :wink:

hebben wel samen lekker geshopt, voor de kinderen (en ik voor onze uk natuurlijk). was wel heel vreemd om nu samen met haar te winkelen voor mijn kind ipv voor die van een ander. ergens voelde ik nog steeds een restje ongemak als ik in die zaken andere zwangere vrouwen zag of moeders met kleine kindjes, ben zo gewend geweest om m'n hoofd daarvoor weg te draaien, omdat 't altijd weer even een venijnige steek gaf. en dat is dus nog niet helemaal weg, aangeleerd is niet zomaar afgeleerd blijkbaar. maar goed....

hoest met de meiden hier? pammie, hoe vergaat 't wachten je?

Geplaatst

Raar is he Melis om ineens voor je eigen up te gaan shoppen haha. Ik weet hoe de horror verhalen kunnen zijn. Wij horen nu ineens ook steeds over kinderen met de leeftijd van ongeveer 4jr. Dat schijnt een drama leeftijd te zijn ofzo. Maar die krijg je nu ineens te horen.

Of leuke bevallingsverhalen of erger kindjes die niet goed zijn/ dood geboren worden. Heerlijk hoor maar daar zit ik echt niet op te wachten, vrijdagavond bijna de hele avond overgehad.....aaarrrrgggg. Wilde echt zo graag naar huis toe.

Alles voor die kleine uks is leuk, je zou het liefste de hele winkel leeg willen kopen haha. Maar ja ze groeien er zo weer uit. Dus wij doen het rustig aan met de kleding kopen, wachten we eerst even wat we nog krijgen.

Afgelopen zaterdag de pretecho gehad, was helemaal super om te zien. Foto staat bij buik-en kinderkamerfoto's topic.

Blijft zo raar om te zien hoe er een kleine uk in je aan het groeien is. Maar wel hele leuke foto's en dvd gekregen.

Hoe is het verder hier met de dames??? Pammie nog een beetje uit te houden???

Kuzzz

Geplaatst

Het is hier inderdaad rustig geweest.

lekker hoor dat getwist over de inhoud van je buikkie Melissa! Het mooie is dat jij het weet samen met je mannetje als iemand het goed raad denk je...hmmmm en als iemand het fout raadt dan is het eigenlijk 'n big smile met het neneneneh gevoel hahahaha

Het voelt ook heel anders aan om zwanger in een babywinkel te lopen. In mijn anderhalve week durende beseffende zwangerschapje was ik natuurlijk ook aanwezig bij Prenatal. Toch was dat gevoel anders omdat je daar inderdaad altijd je hoofd voor weg draaide. Nu hoeven jullie dat niet meer dus geniet ervan!

Wat een mooie foto Tammy, ik had het op hyves gezien het weekend. Wat lief!!!!!

Krijg je nu nog veel echo's?

Wij gaan hier over anderhalve week weer starten met de eerste echo. Maar misschien is het niet nodig en ben ik in de klus maand zwanger geraakt. Het zal wel niet maar je weet maar nooit. Natuurlijk heb ik de ovulatietest meegenomen op vakantie maar mijn vruchtbare dag was net op de dag van de terugvlucht. Hmmmm 's middags wel even geslapen en andere dingen gedaan natuurlijk en de volgende dag maar gelijk weer want stel je voor......dat zou dan toch een gemiste kans zijn!

Hoe is het met de rest?

Liefs Sil

Geplaatst

Hallo meiden!

Ik zit op mijn werk dus hou het even kort, maar wil jullie toch niet onthouden dat ik gisteren ongesteld ben geworden. Dat is voor het eerst dat ik zonder ("Westerse") medicatie een eigen cyclus heb gehad! Een positief bericht dus; ben nu nog meer vol lof over de acupunctuur, dat begrijpen jullie wel!

Tot laterssss!

X

Geplaatst

Sil: Je weet maar nooit of zelf klussen nut heeft. Het is weer een kans, dus alle kansen zijn meegenomen. Nog 1.5wk en dan weer de mmm in, hoop echt voor je dat het niet nodig is natuurlijk.

Dit was in principe de laatste echo. Tenzij anders medisch noodzakelijk natuurlijk, maar daar gaan we even maar niet vanuit. De echt laatste echo was al met de 20wk, deze moesten we ook zelf betalen. Maar dat hadden we er graag voor over. Het is echt zo leuk om te zien allemaal.

Kammie: dat is heel erg goed nieuws dat eindelijk je eigen normale cyclus weer opgang is gekomen. Dan weet je nu ook zeker dat alle overige troep/ medicijnen compleet uit je lichaam zijn verdwenen, dat lijkt me al een hele opluchting voor je. Nu kan je je lekker op de acupunctuur richten en natuurlijk MEXICO!!!

Lukt het Spaans al een beetje??? Of blijft het bij "dos cervesa, por favor" haha

Geplaatst

Goedemiddag dames

Ik ben hier voor het eerst. Ik heb niet mijn eerste iui gehad en vandaag kon ik kijken als het bingo was , maar helaas. nu even afwachten weer

Geplaatst

Hej goeienaaf.

Melissa; dat was een leuk middagje met je vriendin en 2 kleine kids! Effe alvast oefenen hihi. Als je zulke baby/peuter fases weleens ziet (maak het nu vaak mee met de kleintjes van mijn zus),denk ik weleens "mijn god!". Hoe doet ze dat allemaal?.Maar goed,het gaat denk ik allemaal vanzelf,dus ook bij jou! Haha..

Sil; nog even en je begint ook weer met de behandelingen. Spannend. Maar wie weet! Mss is de vakantie ergens goed voor geweest (lekkere warmte voor baarmoedertje en voetjes:icon_biggrin:),en ben je harstikke zwanger geraakt in de rustmaand. Dat zou geweldig zijn toch!

Je weet maar nooit waar het goed voor is.

Tammy; ik heb de pretecho foto gezien van je kindje. Gaaf zeg!. Heel mooi, wat ze tegenwoordig allemaal ook kunnen hé.

Joannie; welkom hier,ik kom alleen niet helemaal uit je berichtje. Bedoel je dat je de 1e iui hebt gehad,en nu op het wachtbankje zit. (of ligt het aan mij dat ik het niet helemaal snap).

Iig welkom hier!

Kammie; gefeliciteerd meid. Altijd goed toch dat het weer spontaan gaat werken. Lang leve acupunctuur!

Met mij verder alles goed. Merk niet veel,tja,wat moet ik voelen?..Iedere keer heb je weer andere kwaaltjes,en denk ik: zou het?,

Maak mezelf er gek mee.

1e week erop zitten,nog één te gaan.

Ergens diep van binnen denk ik wel heel vaak : waarom zou het nu raak zijn,met zoveel teleurstellingen al achter de rug.?.

Het positief zijn valt me heel zwaar,gelukkig kan m'n lief mij daar goed in opbeuren. Hij staat zo positief in het leven.

Tot later!

x

Geplaatst

Joannie: Welkom hier. Ik snap je berichtje ook niet echt helemaal. Maar zoals ik het begrijp ben je vandaag ongi geworden en moet je nu wachten om te beginnen met de eerste ronde van de iui?!?!

Het is echt zo knap dat ze dat allemaal kunnen met die echo's. Maar zo leuk, we hebben ook een dvd gekregen met alles erop. Kunnen we nog steeds nagenieten.

2de week is altijd zo raar. Je voelt van alles maar je weet het niet. Nog even volhouden en dan testen. Dan weet je het zeker, de rest is gewoon je lichaam die je aan het dollen is. Probeer positief te blijven denken en gelukkig doet je mannetje dat goed voor je. blijf voor je duimen hoor.

Geplaatst

goedemorgen meisjes!!

sil, je weet maar nooit meis! bij ons is de kans dat we het "zelf" hebben gedaan nu ook nog best aanwezig. vooral omdat de kleine uk steeds ietsje voorloopt op schema, volgens de echo's. vakantie, lekker ontspannen, lekker weer, het heeft altijd invloed. dus wie weet....

en ja, het is wel heel leuk om te zien hoe iedereen aan 't speculeren is geslagen. lach me kapot soms, vooral om de pogingen mij uit m;n tent te lokken, echt geweldig!!

kammie, wat goed meis! het hele acupunctuur gebeuren heeft dus goed resultaat, echt super meis!!

tam, mooie plaatjes levert 't op he, zo'n echo! ik blijf 't ook onwerkelijk vinden hoor, dat er zo'n ding met gel op je buik wordt geplempt en dat er dan ineens beelden van een minimensje op een scherm verschijnen: en dat zit dan in je buik, heel vreemd (maar ook zo mooi!).

pammie, gelukkig word je positief gehouden. al die klachtjes zeggen echt niet altijd iets, je kan jezelf er wel helemaal gek mee maken. je bent op de helft van je wachtweken, sterkte met de laatste dagen!!! en inderdaad, dat Oh Mijn God gevoel heb ik ook wel regelmatig als ik die puberende peuters zie :wink:

joanie, welkom hier. ik moet eerlijk zeggen dat ik ook even met een groot vraagteken boven m'n hoofd zat. maar ik haal er hetzelfde uit als tam: eerste IUI gehad, negatieve test of ongesteld, dus niet gelukt.

ik ben wel gelijk een beetje nieuwsgierig: hoe ben je zo in de medische molen terecht gekomen, welke onderzoeken hebben jullie gehad, gebruik je hormonen of niet? jouw / jullie verhaal zeg maar....

nou meiden, er zit een afspraak op me te wachten. tot snel!!

Geplaatst

Nou gisteren weer helemaal goedgekeurd bij de vk. Dus moet nu over 3wk terug komen. Het gaat echt zo snel allemaal, we moeten nog steeds een naam bedenken. Dat is echt zooooo moeilijk, dachten doen we wel even.....niet dus. Het rare is dat we ook echt totaal geen idee hebben nog, dus dat maakt het mss nog moeilijker. We hebben voor ons zelf de dateline op week 30 gezet, dus hopen dat het gaat lukken.

Hoe gaat het verder hier met de dames???

Geplaatst

Joannie, welkom op het forum. Zoals je ziet kunnen we er aardig op los kletsen. En nu is het nog rustig!!!!!

Tammy, moeilijk heh al die namen?! Zullen we daar maar een topic voor starten? Hahahaha

Als ik zwanger zou zijn dan heb ik al een hele waslijst met namen. De kinderkamer is al uitgekozen (en zelfs bijna gekocht hahaha).

We hadden namelijk een kamer gezien maar die is 1200. En dat vindt ik gewoon te duur voor een kamer. De beste vriend van mijn vader heeft een kleinkind. Zijn dochter heeft dezelfde kamer die ik wil en ze verkoopt het. Ik ben niet van de tweedehandse spullen maar zij zijn SUPERSCHOON. En ik mag het hebben voor 200. Nou dat klinkt wel leuk in mijn oortjes.

Maar goed ik wijk weer af van de namenlijst.....

Wat voor type naam wil je? Een typisch hollandse naam of een stoere naam? Of een naam die je bijna niet hoort....

Pammie, Hoe is het met jou in de wachtweken? Nog een paar dagen en dan is het zover. Volgens mij ben jij de enige die dit x in de wachtweek zit?

Ik verwacht maandag mijn ongi. Als het bij jou mislukt zitten we weer samen in de spannende wachtweken waarschijnlijk. Kunnen we elkaar steunen MAAR dat is niet nodig want jij gaat het dit keer gewoon positief afsluiten!!!!!

Ow meid ik leef met je mee naar maandag. Op naar die positieve test!

Liefs Sil

Geplaatst

Ohh Sil, je ben weer lekker bezig haha.

Maar als ik jou was zou ik die kamer gewoon alvast over nemen, dan maar even een tijdje op zolder weg zetten. Want je vind hem mooi en scheelt wel ff 1000 euro, daarvan kan je nog een hoop leuke dingen doen. Of is het te moeilijk voor je/ jullie om al een meubels te kopen?

Tja ik had vroeger ook een hele waslijst met namen, maar die zijn of verdwenen of ik weet ze niet meer. Zit ook al hele dagen op internet te zoeken. Voor een meisje zijn we er al uit, alleen voor een jongen vinden we het allebei heel moeilijk. Voor een jongen moet het natuurlijk een stoere naam zijn, liefste een internationale naam die ze overal normaal kunnen uitspreken.

Melis: hoe zit het bij jullie? Zijn jullie er al uit over de naam of is dat ook nog een hele strijd haha

Geplaatst

We vinden het niet moeilijk hoor om meubels te kopen. Maar vroeger zei ik altijd dat ik nooit een tweedehandse babykamer zou kopen. Dat is het enige wat me tegen houdt...het is niet nieuw!

Maar ja het scheelt inderdaad een hoop geld. Kun je toch weer voor andere dingen gebruiken. Nou weet ik wel dat als ik zwanger zou zijn dat we van mijn schoonvader een kinderkamer krijgen (heeft hij bij al zijn kleinkinderen gedaan) Maar daar kun je niet vanuit gaan. Mijn ouders willen geloof ik een kinderwagen betalen...hmmm dat zijn de dure dingen. Maar goed die 1000 euro die we besparen kunnen we zelf gebruiken voor een kinderwagen als mijn ouders het misschien anders doen.

Voor een jongen heb ik zo'n 2 of 3 namen die ik mooi vind. Die namen zijn in mij opgekomen zonder boekjes. Als ik die lees dan zullen er wel meer bij komen.

Voor een meisje heb ik er veel meer.

Ik let vooral op de afkortingen en of het kind er niet mee gepest kan worden op school wat later.

Ja we zijn weer lekker bezig. Ik moet even weer het enthousiastme vinden om te gaan starten. Want ik heb eigenlijk geen zin om weer 3x in de week in het ziekenhuis te zitten.

Ja Melissa hoe zit het met jou namen lijst? Jij weet al wat het wordt dus je hoeft geen naam voor het andere geslacht te zoeken. Of doe je dat toch wel voor de zekerheid.

Als ik naar je foto's op hyves kijk dan vind ik jou wel meer een jongetjes-mama. Lekker stoer en niet dat zoetsappige van een meid. Maar ik heb geen foto van je buik gezien. Want dan heb je misschien weer een andere visie op je mini mensje.

Ik ben dus benieuwd.

Kuzzzzz Sil

Geplaatst

heej meiden!

1000 euro besparen op een kinderkamer is heel mooi meegenomen sil! wij hebben 't niet gedaan toen 't kon (en de besparing was ook iets minder), we durfde het toch niet. wilden de pogingen niet jinxen zeg maar. maar ik ben dan ook best een bijgelovige doos... gewoon lekker doen, als je weet waar 't vandaan komt, als het de kamer is die je wilt en als je er geen gek gevoel verder bij hebt!!

kan me voorstellen dat je er tegenop ziet weer elke keer naar 't ziekenhuis te moeten, ook al begin je weer met frisse moed, dat is dan weer de downside. bah!

jaaaaaah, wij hebben de naam al! hadden voor de echo al twee lijstjes, voor een jongen en een meisje. voor een jongen was het al snel teruggebracht naar drie namen en de nummer 1 stond ook al een tijdje vast (mijn nummer 1 dan). voor een meisje vonden wij juist heel erg lastig, maar die lijst hebben we voor de echo ook nog weten terug te brengen tot drie (waarvan mijn man al een hele duidelijke nummer 1 had). na de echo heeft 't nog een weekje vechten gekost voor we er uit waren, hahaha! nu gebruiken we de naam ook al, heel gek is dat. "als ..... er straks is, dan"

nu is het ook wel een naam die zowel voor een jongen als een meisje kan hoor, maar wij vonden 'm alleen bij het geslacht van ons kindje passen. in de andere top drie kwam deze naam niet eens voor.

(zo, ff goed doorlezen om te kijken of ik me niet versproken heb :wink:)

en sil, heel veel mensen zeggen dat, dat ik wel het type jongensmoeder ben. nou, we zullen zien of dat klopt of niet, hahahahaha!!! oh, heb hier echt zoveel gein in!

Geplaatst

Hoi Melissa,

Ben benieuwd wat voor naam jullie hebben, wij hebben er namelijk maar 1.

Deze wordt het dus, hij kan zowel voor een jongen als een meisje.

Wel schrijven we hem dan anders.

Liefs,

Vanessa

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden