Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Alicia, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!

Waar een rustmaand allemaal niet goed voor is en zoals Melis al zegt het duimen van ons heeft natuurlijk meegeholpen.

Maar nu gaan we verder voor je duimen dat het de komende 10wk lekker in je buik blijft zitten natuurlijk.

Geniet nu lekker van het moment en de positieve test!!!!

Zo ik heb net met zh gebeld voor de pretecho en 29 augustus om 0945!!!! Mag ik weer lekker van de beeb genieten, ben dan 27wk en 2dg. Dus moet hele mooie plaatjes gaan opleveren!!!

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hey dames,

Alicia super gefeliciteerd,zit wel een beetje met tranen in de ogen want het is vandaag bij ons mis gegaan,ongi geworden,maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het jou niet gun hoor.......

gesprek gehad bij de dok we gaan toch nog een x iui doen maar dan met spuiten,dat word wel pas na de vakantie want het komt anders niet uit!!!!!

als het de volgende x weer zo slecht is gesteld met mijn man zijn zaad dan word het ivf.

groetjes!!!!!

Geplaatst
Is goed te zien!! Lijken jullie alleen qua uiterlijk op elkaar of qua alles? En komen tweelingen bij jullie in de familie vaker voor??

Kammie; er komen helemaal geen tweelingen in onze familie voor. Grappig hé. Maar mijn zus en ik zijn één eigen tweeling,en dat is idd goed te zien haha. Innerlijk is ook hetzelfde,en vooral de zelfde humor. Dat is zooo leuk,helemaal in een deuk liggen,en anderen snappen er geen zak van.

Alicia! In je rustmaand zwanger geworden lees ik! Gefeliciteerd meid!!!!

Bride to be; hé wat jammer.Enorm balen voor je. Hopelijk kun je het een plekje geven,en alle moed weer bij elkaar rapen voor de volgende poging.

Melissa; heb jij helemaal geen vakantie?? . Of heb ik wat gemist.

Geplaatst

Alicia, SUPPERRRRR gefeliciteerd meid! En dat in je rust maand....

Bride to be, de wereld is zo tegenstrijdig. De ene zwanger de andere teleurgesteld! De dag van mijn miskraam, zag ik op hyves dat een kennis van mij dezelfde dag een postieve test had en een andere kennis is dezelfde dag mama geworden van een zoontje.

Het heeft niets te maken met een ander het niet gunnen maar de grond zakt wel even onder je voeten vandaan. Laat je gevoel maar even zijn gang gaan hoor!

Hier alles rustig. Aanstaande zondag is het 4 weken geleden dat ik het vruchtje ben verloren...die ongesteldheid mag van mij nu wel een keer komen. Zal je net zien, ben ik op vakantie en dan wordt ik het.

Morgen naar mijn eigen gyn. Even praten hoe nu verder geloof ik. Het is mijn eigen gyn dus zij beslist misschien sneller iets dan een vervangende. We zullen zien.

Liefs Sil

Geplaatst

Bride: he wat jammer nu!!! Veel sterkte de komende tijd. "Gelukkig" mag je nog wel een keer iui proberen met ondersteuning, hopelijk heeft dat meer effect voor jullie.

We weten allemaal dat het soms heel oneerlijk kan zijn. De ene zwanger en de andere de terleurstelling.

Heerlijk hoor Sil lekker een weekje weg straks.

Geplaatst

Hallo dames...

Dank je wel voor jullie felicitaties, kan het nu nog amper geloven hoor, we zijn vanmorgen in het ziekenhuis geweest want daar wouden ze ook een test doen, en konden we een uurtje later bellen voor de uitslag...

Wat heb ik dat uur in de stress gezeten... straks is hij negatief heb ik vals getest.. ik weet het kan niet maar toch... als je al zoooolang bezig bent moet het eventjes doordringen...

Ik weet dat het nog heel pril is en vanalles nog mis kan gaan maar we zijn zooooooooooo superblij!!!!

26 augustus heb ik de eerste echo en als het goed is ben ik begin april uitgeteld...

Bride: Ik kan me best voorstellen dat de grond eventjes onder je voeten wegzakt.. ik heb een vriendin die is nu 34 weken zwanger en kon daar ook heel moeilijk mee omgaan.. tuurlijk ben heel blij voor dr maar het bleef moeilijk... Ik ken die frustatie en die onmacht... wil je veel strekte wensen!!!

Voor alle dames waar het nog niet gelukt is ik zal natuurlijk heel hard voor jullie gaan duimen... Want het gaat echt een keer lukken hoor!!! Die posi test komt er!!!

Nu zie je maar wat afstand nemen en een rustmaand kunnen doen met je!!

Alicia

Geplaatst

hallo allemaal,

ik lees hier dat sommigen van jullie accupunctuur als ondersteuning bij de IUI doen, is hier verder iets over bekend?

ik heb nu 5 mislukte IUI gehad en vanaf mn volgende cycles gaan we er 3 doen met injecties.

zit er een beetje door heen....

liefs

Geplaatst
hallo allemaal,

ik lees hier dat sommigen van jullie accupunctuur als ondersteuning bij de IUI doen, is hier verder iets over bekend?

ik heb nu 5 mislukte IUI gehad en vanaf mn volgende cycles gaan we er 3 doen met injecties.

zit er een beetje door heen....

liefs

Hallo Mopeg,

Heel herkenbaar! Ik ben overtuigd door dit verhaal: IVF en acupunctuur - hulp bij onvruchtbaarheid - Acupuncturist.nl

Ik ben er aan begonnen met de instelling "baat het niet, schaadt het niet" en hopelijk brengt het me wat rust en positiviteit. Nou, dat doet het zeker en mijn acupuncturist heeft goeie hoop dat de behandeling ook een positieve bijdrage kan leveren aan het vruchtbaarheidsprobleem. Het is het proberen waard toch?

Veel sterkte!

X

Geplaatst

Ik ben helemaal nieuw hier ... ik zal me even voorstellen, ik ben Nicole en ben 42 jaar ... sinds deze maand ( juli ) zit ik ook in de mmm en heb ik mijn eerste IUI gehad op 15 juli ... helaas vandaag ongesteld geworden ... ik hield er al rekening mee want mijn temp begon al te dalen en ik kreeg die beruchte hoofdpijn die ik iedere maand heb dus het was geen verrassing. Nu moet ik op de derde dag van mijn cyclus beginnen met Clomid en dit 5 dagen slikken .. dan moet ik weer bellen voor het maken van een echo ... dus ik ben benieuwd ... Vorig jaar mei hebben we onze zwangerschap moeten afbreken omdat ons kindje geen niertjes en geen blaasje had .. en zij buiten mijn buik absoluut niet kon leven ... na haar geboorte en overlijden is onze kinderwens alleen maar intenser geworden niet om haar te vervangen want geen één kind is te vervangen maar wel om toch nog de kans te mogen krijgen om zo'n klein wondertje te mogen verzorgen en op te zien groeien ... Ik hoop dat we deze kans nog zullen krijgen ... gr. Nicole

Geplaatst

Nicole; welkom hier! Wat een heftige ervaring heb jij achter de rug zeg! Hoe ver was je zwangerschap al? Veel sterkte iig en succes met de volgende poging! Hier kan je lekker van je afschrijven. Het is nu even rustig, een aantal van ons houden een pauze. Maar normaal is het hier een gezellige drukte van belang, dus schrijf gezellig mee!

X

Geplaatst

Nicole, welkom op het forum (ook al had je hier liever weggebleven)! Hier kun je alles met mensen delen en je kan lekker van je af schrijven.

Maar je hebt wel een heftige ervaring gehad en ik kan mij voorstellen dat je wens dan NOG intenser is.....

Nu is het hier inderdaad rustig zoals Kammie het al aangeeft (ik zit ook in 'n rustpauze). Maar soms is het hier zo druk dat je het niet eens kan bijhouden.....

Bij mij is alles verder relaxed hierzo.

Nog 4 dagen werken en dan 2 weekjes vrij !!!

Afgelopen vrijdag bij de Gynaecoloog geweest. Ze vondt het erg positief dat ik tijdens een IUI behandeling zonder hormonen zwanger ben geworden ondanks de miskraam.

Ze vondt dit een geschikte behandeling voor ons en we hoeven nog niet te starten met ondersteuning van hormonen.

Vanaf nu gaan ze weer 3 behandelingen zonder hormonen doen en daarna wordt er gekeken voor ondersteuning met hormonen.

Ze tellen nu weer opnieuw met de behandelingen omdat ik zwanger ben geweest. Pfff das toch wel een geruststelling hoor!

Afgelopen zondag was het 4 weken geleden dat ik de miskraam heb gehad. Mijn gyn zei dat ik dan 6 tot 8 weken later ongi moet worden. AAHHHH dat zou dan precies in mijn vakantie naar Turkije kunnen zijn. Maar ja, dan dat maar. Mocht ik in die vakantie ongi worden dan mag ik wel gelijk starten met de behandeling. Een uitgangsecho kan dan waarschijnlijk niet plaatsvinden maar dat vondt ze niet erg (omdat ze al historie hebben natuurlijk).

Nou daar zijn we alleen maar blij mee.

Nou lieverds tot later maar weer.

X

Geplaatst

heej sil, wijffie!!

het feit dat je zwanger bent geraakt is, ondanks de afloop, inderdaad positief. en vanuit het ziekenhuis vinden ze dat gelukkig ook. ben blij dat ze jou ook weer wat zekerheid hebben kunnen geven en je weer wat op hebben kunnen beuren.

tegen mij zeiden ze ook dat het wel ff kon duren voor ik weer ongesteld zou worden, maar allebei de keren niet veel later dan m'n normale cyclus. dus het kan ook gewoon binnen een paar dagen komen, weet niet hoe je cyclus er normaal gesproken uitziet. maar goed, anders in je vakantie, heel vervelend, maar je doet er zo weinig aan. vind 't zelf altijd zo erg, nou heb ik ook een menstruatie waar je u tegen zegt, dus als 't ff niet hoeft op vakantie, graag!

jij klinkt in ieder geval weer een stuk positiever en daar ben ik alleen maar blij mee! hoop dat je snel weer kan beginnen met de volgende ronde.

heb je 't allemaal al een beetje kunnen verwerken? (hoef je niet perse antwoord op te geven hoor...)

hier alles ook okeej, trouwens. ben er niet zo heel vaak meer *schaam*.

maar angezien iedereen hier pauze heeft of op vakantie is / gaat, heb ik mezelf de watten in m;n hoofd ook maar vergeven :wink:

Nicole, welkom!! er is de afgelopen maanden heel wat afgetikt hier, en jij valt net in een rustige periode. maar 't wordt vanzelf weer drukker.

lijkt me een heftig traject, zeker na wat jullie hebben meegemaakt. lijkt me heel ingrijpend. heel veel succes met deze poging!!!

zo meisjes, ik ga weer 's aan 't werk...

Geplaatst

Hee Nicole,welkom hier. Net zoals de anderen al schreven,het is nu heel stil op het forum. Laten we het op een zomerstop houden! (haha).

Komt vast snel weer verandering in,dus zou zeggen,schrijf lekker mee.

Sil! wat heerlijk dat het zo goed is verlopen bij de gyn. Hele geruststelling hé. ,en ook fijn dat je geen hormonen hoeft te gebruiken,!.

Heerlijk nieuws toch!

Ik moet ook nog 4 dgn werken,en dan vakantie! 2.5 week.

En ach,mocht je in turkije ongi worden,is dat nog niet zo heel probleem toch.Alles werkt weer,en je kunt verder,en gelijk weer starten. Op naar een nieuwe kans!

Heel veel fun in je vakantie!

Tot later meiden!

Geplaatst

Zo heerlijk het hele weekend mn compie niet aangehad!!! Even geen beeldscherm voor mn neus haha.

We hebben zaterdag de vloer gekocht en volgende week dinsdag komen ze het leggen. Ook maar meteen een nieuwe vloer gekocht voor de overloop, want worden helemaal gek van de vloerbedekking met die hond.

Heerlijk kamertje gaat nu echt opschieten.

Nicole: welkom hier!!!

Wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug. Kan me voorstellen dat jullie nu nog liever een kindje willen hebben. Als ze al konden zien dat het niet goed zat, dan had je denk ik dat ze dat hebben kunnen zien met de 20wk echo??? Maar je bent toen wel op een natuurlijke manier zwanger geworden???

Sil: Hoop voor je dat je niet precies ongi wordt in Turkije. En mocht het wel zo zijn helaas dan maar, kan je als je terug komt meteen weer beginnen. Gelukkig gaat het goed met je en kijken jullie incl gyn er weer positief tegen aan.

Iedereen veel sterkte weer.

Kuzzz

Geplaatst

Hallo meiden!

Ondanks het reces toch weer wat leven in de brouwerij hier!

Sil: Best lastig dat je nu geen idee hebt wanneer je ongesteld kan worden. Tegen mij zeiden ze toen dat als ik na maximaal 6-8 weken niet ongesteld werd, ik weer contact moest opnemen met het ziekenhuis. Nu is het in mijn geval (PCOS) wel niet dezelfde situatie, maar weet inmiddels van het forum waar ik toen schreef dat veel vrouwen wel "gewoon" weer binnen die 6 weken ongesteld werden. Hopelijk komt het snel!

Melissa; kan me voorstellen dat je hier niet zo vaak meer komt. Dit zijn nu toch niet echt meer van die onderwerpen die je denk ik bezig houden als je eenmaal zwanger bent. Maar gezellig dat je nog zo nu en dan komt buurten en ons een hart onder de riem komt steken hoor!

Pam; lekker, bijna vakantie! Ik zag het al op hyves. Heb je nog plannen voor je vakantie?

Tam; leuk dat het kamertje bijna af is! Vloerbedekking is idd niet fijn met een hond. Wij hebben overal laminaat en zelfs dat is af en toe nog een drama.

Best grappig, sinds ik door hyves jullie gezichten bij de namen weet, kan ik veel beter onthouden wie wie is! Leuk hè, om elkaars foto's enzo te kijken en zo wat meer over de forummers te komen weten?

Klinkt misschien raar omdat ik nog maar 2x naar de acupunctuur ben geweest, maar mis het echt wel een beetje. Ben blij dat ik volgende week weer mag!

Fijne dag!

X

Geplaatst

@kam: is niet eens zo dat ik hier niet zoveel meer te zoeken heb. ik heb hier steun gekregen dus wil ik het jullie ook geven. maar ik ben sowieso nog maar weinig op 't forum en als ik er dan 's ben zie ik in 't begin vier onderwerpen waar ik in meeschrijf, reageer bij één en vergeet de rest. ben echt een wattenbolletje de laatste tijd, hahaha!

gek is dat he, dat acupunctuur al heel snel iets wordt om te missen. vond 't op een gegeven moment (ondanks de naalden brrrr) zelfs heel erg ontspannend. ik wil nu eigenlijk eens per half jaar een soort onderhoudsafspraak maken, om alles weer ff lekker in balans te prikken.

en ja, al die gezichten via hyves maken 't overzicht een stuk duidelijker, snp helemaal wat je bedoelt!

Geplaatst

Ik vind het ook veel makkelijker alles te onthouden nu je weet welke mensen het zijn. Lang leve Hyves!

Kammie; we gaan met vrienden een paar dagen naar Amsterdam.Effe er tussenuit..en verder leuke dingen doen,.genieten. En vooral géén wekker zetten haha.Thuis ook genoeg te doen,nu de aanbouw,en de tuin klaar is,willen we boven aanpakken. Laminaat erin! Onze hond komt niet boven,maar ik vind het mooier staan,en lijkt me praktischer met het schoonhouden. Verder hier en daar nog een likje verf,kortom genoeg te doen!

Zal mij benieuwen wanneer mijn ongi komt,ik verwacht het zo rond de 14e. (of er moet een wonder gebeurd zijn:unsure:)En daarna weer verder met de behandelingen!.eerlijk gezegd moet ik er nou nog niet even aan denken,aan de clomid,en de spuitjes..

Fijne avond allemaal!

X

Geplaatst

Blijft toch gezellig om hier steeds terug te komen, ondanks dat ik nu wel zwnager ben. Wil jullie ook graag steunen, heb veel steun aan jullie gehad dus nu kan ik jullie ook helpen.

Leuk he dat hyves, nu weet je de gezichten en weet je een beetje meer van de mensen af dan alleen een nickname hier op het forum. Moet wel zeggen dat ik jullie nog wel eens doorelkaar gooi hoor....Pammie en Kammie haha. Heb iets makkelijks gevonden, even bij de foto's kijken als ik Mexico ziet weet ik dat het Kammie is haha.

Heerlijk hoor iedereen die nog lekker op vakantie gaat. Zou ook zo graag nog wel een weekje weg willen. Maar ik kan pas in september weer vrij nemen en dan nog maar hopen dat ik mag vliegen, dus mss toch nog even een last minute naar de zon.

Jaja kamertje is echt bijna klaar nu. Gisteren de ramen ontdaan van overtollige verf en plak van het tape. Nu even wachten op de vloer en dan kan het helemaal gepoetst worden. Wel gisteren al alle verf spullen weer in de schuur gezet enzo.

En gisteren via marktplaats een badje, standaard, tummytub en nog wat dingen gekocht, dus die gaan we donderdagavond ophalen. We gaan nu langzaam alle spulletjes maar vast kopen.

Daarbij willen wij ook nog vanalles in huis doen hoor. De muren moeten hard nodig geverfd worden en de vloer in de woonkamer is ook wel aan vervanging toe. Denk dat we dat wel doen voordat onze nieuwe banken er zijn.....toch allebei al wat nesteldrang haha.

Iedereen werkse nog en anders lekker genieten van het mooie weer!!!

Kuzzz

O ja, vergeet bijna...we hebben het geboortekaartje uitgezocht....nu nog de namen

Geplaatst

goedemorgen dames!!

Allemaal aan het genieten van het mooie weer???

Nicole: Welkom!! Wat erg om te lezen wat je hebt meegemaakt zeg!! Heel veel sterkte met de volgende IUI poging en dat het maar een vruchtbare maand mag worden!!

Tammy: Leuk dat je het kamertje bijna klaar hebt zeg!! welke kleuren gaan het worden??

Sil: Wat fijn dat de gyn positief is, pfff alleen het wachten tot je weer ongi word... Ik was na mijn miskraam van 6 weken redelijk op tijd...Ik hoop voor je dat het niet in je vakantie valt..

Ik had me aangemeld voor MVM, gisteren het intake gesprek gehad blijkt dat ik helemaal niet mee kan doen!! je moet een formulier invullen met ja/nee vragen... Ik heb een bloedtransfusie gehad bij de geboorte van mijn zoon daarom mag ik niet meedoen!!

Maar omdat ik me heb aangemeld heb ik wel een leuk cadeautje gekregen.. een fotolijstje waar een echo in kan!!

Verder gaat hier alles zijn gangetje kan eigelijk nog steeds niet geloven dat het na 3 jaar ineens raak is!!! ben alleen erg bang dat het alsnog mis gaat...

Alicia

Geplaatst

He alicia, tijdje niet gezien idd. Kan me voorstellen dat je toch een beetje bang bent, ben ik ook wel geweest in het begin. Maar als je eenmaal de eerste echo hebt gehad en daarna de 12wk voorbij bent kan het echt genieten beginnen.

Lekker alles rustig aan doen en voorzichtig natuurlijk.

Ja ja kamertje bijna klaar. We hebben alles neutraal gehouden, ook omdat we niet wete wat het gaat worden natuurlijk. Verder houden we allebei niet van die opvallende kleuren. Dus 1 muur is licht geel, rest is wit. Het plafond is licht blauw met wolkjes en een lamp met een zon en de vloer die is ook licht van kleur. Als de vloer ligt dinsdag zal ik wel een foto maken ervan.

Geplaatst

Hoi,

Tammy: dat klinkt erg leuk zeg!! hebben jullie er bewust voor gekozen om niet te weten wat het geslacht van je kindje word??

Alicia

Geplaatst

We hebben ervoor gekozen om het een verassing te laten zijn.

Mn man wil het wel graag weten, maar ik niet. Aangezien hij nu al weet dat hij zn mond niet kan houden, is hij zo lief geweest om het dan ook maar niet te weten.

Willen jullie weten wat het gaat worden???

Geplaatst

Ik wist van mijn zoon en dochter van te voren al wat het zou worden... Ik heb altijd gezegd als ik weer zwanger word dan moet het een verrassing blijven.. maar nu ik daadwerkelijk zwanger ben??? Ik denk niet dat ik mijn nieuwsgierigheid kan bedwingen haha... Vind het wel knap van jou hoor hihi

Alicia

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden