Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi dames

Ik wil me graag melden bij de wachtbank :)

Punctie 08 april

TP 2 embryos 11 april

en nu wachten......

Ik vraag me af op welke dag moet ik testen?

• Reacties 438
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje meiden,

Wat is er hier toch veel gebeurd de laatste tijd.

Hanneke gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van!!

Annemarieke; voor jou gaat het nu erg spannend worden, ik duim voor je meid!

Iedereen; heel veel sterkte met het alles. Ik hoop nog heel even op het wb van april plaats te kunnen nemen... Woensdag eerst de echo maar afwachten.

liefs,

Gerda

Geplaatst

@Hanneke: SUPER WIJS!!!!!! Ben echt heel blij voor jullie!!!!! Heb het zo gehoopt!!! Gefeliciteerd joh meid!!!

@Silvia: Ik duim mee voor je hoor!!!!! Spannend....

@Maxi: Ik heb getest op de dag die ik door heb gekregen van het ziekenhuis.

Liefs,

Britt

Geplaatst

hoi

helaas ben ik nu officieel van het wacht bankje af de test was negatief.

mag na 1 of 2 menstruatie's weer bellen voor een cryo behandeling.

meiden allemaal succes en ik hou jullie op de hoogte.

gr silvia

Geplaatst

Hey Silvia,

Getver zeg!!!! Sterkte ermee en met het wachten op de volgende ronde....Baal echt voor je!

Liefs,

Britt

Geplaatst

Oh Silvia, wat ontzettend balen zeg..!!!!!!!!!!!!! Weet even niet wat ik zeggen moet. In elk geval heel veel sterkte... 1 klein gelukje is dan misschien dat je heel veel cryo's hebt..!!

Liefs,

Hanneke

Geplaatst

@ silvia

wat rot voor jullie zeg.

ik ben net terug van azm. De miskraam was nog niet op gang. Heb tabletten meegekregen die ik net heb ingebracht. ben blij dat het gaat gebeuren maar ook best wel verdrietig, nu is het echt voorbij.

Merk het ook aan de kwaaltjes, die worden minder. Mijn haar en borsten weer slap.

Hopen dat het snel voorbij is en ik geen curretage hoef.

morgen belt de arts me en bespreken we telefonisch hoe een en ander is verlopen.

En anders morgen weer vier tabletten inbrengen. Dus we zijn er voorlopig nog wel even zoet mee................

en dan op naar onze cryo, hopenlijk pakt deze ook maar dan voor 9 maanden

Geplaatst

@ Silvia

Wat jammer zeg dat het niet gelukt is!

Hopelijk lukt het met de cryos

sterkte en succes!

@Hellen

Hopelijk lukt het met de tabletjes, en komt het daardoor opgang.

Kan me voorstellen dat je blij als dit achter de rug is, en ook verdrietig dat het niet is gelukt en je het op deze manier moet gaan verliezen.

dat is niet niks, heel heftig zelfs.

je geeft het zelf al aan, Hopellijk lukt het met de cryos!

Sterkte voor nu!

Wij zijn er voor je!!!!!!!!!

Liefs Claudia

Geplaatst

@hanneke

Jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

@maxi

Gemiddeld mag je na 15 dag na TP thuistesten!

scheelt nog wel eens per ziekenhuis

Heeft het ziekenhuis daar niets over gezegd?

Liefs Claudia

Geplaatst

heej hanneke wat lees ik nu.. zwanger.. super gefeliciteerd.>!

vandaag hadden wij onze echo.. en een mooi kloppend hartje en precies op schema.. vandaag 6 weken en 4 dagen..over 2 weken weer heen..

Hellen ik hoop dat het allemaal een beetje vlotjes verloopt.. je hebt nu al genoeg geleden vind ik zo!!een dikke knuff voor jou.

silvia..erg jammer dat het bij jou deze keer niet zo mocht zijn. maar kom op..!

liefs

Desiree

Geplaatst

@ dees van harte met het kloppende hartje, geweldig

hier beginnen de krampen nu echt te komen.

gelukkig. Dat het maar snel voorbij is.

lang leve de zon, het ligbed, de tijdschriften en als troost de m & m's.

hierna weer aan de lijn, om de kilootjes weer kwijt te raken > 4 kilo

vanaf 21-01 t/m vandaag door de behandelingen en zwangerschap.

en dan op naar een snelle menstruatie en onze ESKIMO

Geplaatst

het is er al uit.

ik had net een soort wittig ballonnetje in mijn maandverband.

ik heb het open gemaakt en er liep vocht uit.

ik kon geen embryo zien, ook wel logisch tis maar mm.

nu pas komt er bloed mee.

Mooi om te zien. Is ook wel goed om er naar te kijken. heb het doorgespoeld in de wc.

had al gevraagd of ik iets moest bewaren maar dat hoefde niet. En mijn man wil het absoluut niet zien dus meteen weggespoeld. Anders blijf ik ernaar kijken.

ben wel blij dat het eruit is.

ben benieuwd wat ze morgen zeggen

Geplaatst

@ Hellen,

Ook van mij een heeeeeeele dikke digitale knuffel!

Ik ben gewoon een beetje trots op je, om hoe je met deze hele nare situatie omgaat. Wat een toestand. En wat hou je je sterk!

Hoop voor je dat je cryo gewoon een echte plakker is, zonder alle toestanden vooraf!

Michelle

Geplaatst

Hellen wat een ontroerend moment en misschien toch ook een opluchting. Krijg er traantjes van in mijn ogen.. Hoop echt dat je snel weer verder kunt met je cryo tp. Zorg idd maar goed voor jezelf en wees vooral heel lief voor jezelf. Heb je wel nodig nu!

Liefs,

Hanneke

Geplaatst

meiden jullie zijn the best.

heel erg fijn dat jullie zo meeleven.

Zet hem op en draag jullie embryo mooi uit tot de 9 maanden.

En wij volgen jullie snel, onze tijd komt ook nog wel.

Geplaatst

Hellen,

Vanuit hier ook een hele grote en lieve digitale knuffel.

Ik vind het zo erg dat je dit moet meemaken.

Heel veel succes met het verwerken. Daar ben je natuurlijk al even mee bezig, maar het zal toch echt pijn doen.

Succes!!

Liefs,

Chantal

Geplaatst

hanneke top jebent gewoon zwanger van harte geflicteerd

hellen sterkte meid wij trekken je er wel door heen

silvia voor jouw heel veel sterkte

maxi succes met wachten

Geplaatst

@claudia

@saasje

Volgens UMC testen pas 18de dg na punctie. Ik merk dat sommige mensen al eerder testen.

Je bent zo bezig met jou lichaam. Voelt de pijn in mijn buik als ongi of misschien iets anders. Is hoofdpijn van stress...

Ik was vrij rustig t/m de TP. Maar sinds vorige week dinsdag zit ik zooo te stressen. Vooral met mijn leeftijd. In juni wordt ik 40 en dit is al onze 2de ICSI (+1 IVF met overstimulatie 19 eitjes en geen een embryo daarom ICSI).

Geplaatst

hellen...wat een bizar moment voor jullie. Iets dat je nooit mee wilt maken. Heel veel sterkte!

Geplaatst

Nou,......

voor mij eindelijk wat duidelijkheid,..... ik ben ongesteld geworden,....

Mag nu 4 mei naar het ziekenhuis voor uitgangsecho, informatie over het spuiten en recepten van de medicatie,....

Geplaatst

Hallo dames,

ik heb gisteren de terugplaating gehad van 1 embryo van "perfecte kwaliteit" Brussel heeft andere benamingen ?:icon_sunny: ;-)

Ik mag 3 mei testen: lab in Eindhoven is dan dicht dus zal 3 mei een thuistest worden en 4 mei een bloedtest...

Hopen wordt het wachten van iedereen hier beloond!!!

liefs

Meiske74

Geplaatst

ow helen

jeetje wat een verschrikkelijk bericht, je hebt gelijk, jullie tijd komt ook vast nog maar dit is erg heftig!!

Ik wil je via deze weg heel veel sterkte en kracht wensen, ook voor je vriend / man uiteraard!!!

veel liefs

Meiske74

Geplaatst

Meiden, ik lig nog in het ziekenhuis en ben nu via een onmogelijke verbinding en schermpje aan het internetten. Ik wou het jullie zo snel mogelijk vertellen! We hebben 10!!!!!!!! eitjes!!!!!!!! Ik wou dat ik jullie allemaal om de nek kon vliegen. Zo blij zijn wij!!! Tot een latere betere verbinding.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden