Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

renee, ik herken ook heel goed wat je zegt. vandeweek riep ik nog dat ik nergens mee bezig was (en dat klopte ook), maar nu ik weer meer tijd heb ga ik automatisch overal op letten. gelukkig mag ik een dag na jou testen en komt voor mij D-day dus ook al in zicht. en ik word nu steeds heen en weer geslingerd tussen het persé willen weten en aan de andere kant bang zijn voor de uitslag.

hoe is 't met de andere wachtende dames?

• Reacties 438
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Na een week vol geluk vanwege mijn zwangerschap is het dan toch helaas misgegaan. Heb maandag een miskraam gehad.. Ben ontzettend verdrietig en ik zit er helemaal doorheen.. Vind het heel moeilijk om positief te zijn op dit moment..

Veel liefs en succes voor iedereen op het bankje

Hanneke

Geplaatst

Lieve hanneke....wat een shitzooi!! Heeeeeel veel sterkte gewenst samen met je vriend! Hoe kan dit nou! Het leek voor jullie even zo heel erg mooi na een moeilijke tijd!

Gun jezelf de tijd om dit te verwerken meis!

dikke knuffel esther

Geplaatst

Hanneke, ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies. Wat een rotbericht! Ik hoop dat jij en je man er saampjes snel doorheen komen en snel weer de moed en de kracht vinden om door te gaan.

Liefs

Geplaatst

oh hanneke, nee toch! neem de tijd om dit een plekje te geven. ik wens jullie heel veel sterkte en kracht de komende tijd.

Geplaatst

Hanneke wat een onwijs rotnieuws, heel veel sterkte gewenst om dit een plaatsje te geven.

Geplaatst

Ohhhhh Hanneke, wat verschrikkelijk voor jullie, weet niet goed wat ik kan/moet zeggen! Mn gedachten gaan naar jullie uit!!!!

Geplaatst

Hanneke, heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies samen met je vriend.

Liefs van Sandra

Geplaatst

Ach, wat verdrietig toch weer... Hanneke, ik wens jullie ook heel veel sterkte.

Wreed hé? Van eindelijk blij, naar intens verdrietig en dat alles en een week tijd...

Geplaatst

@ hanneke

ook hier een bericht van mij.

godverdomme nee wat een klote nieuws.

ik vond het al angstvallig stil maar dit had ik dus niet verwacht!!!

WAAROM????

ik weet zo wat je meemaakt meis.

Als je eens wilt bellen of afspreken, let me know.

alleen als je dat wilt en er ook aan toe bent.

dikke knuffel Hellen

Geplaatst

hallo dames,

ik ben net naar het toilet geweest en ben bang dat het niet oke is...

ik had een heel soort drupje donkere afscheiding, ben heel erg bang dat het het begin van mijn mentruatie is, ik weet het, moet positief blijven maar toch....

Weet iemand hier wanneer pregnyl uit je lichaam is en geen vertekende beeld van een thuistest kan geven?

Ik heb op 14-4 een 10.000 gespoten (2x 5000)

Mijn man en ik hadden afgesproken dat we morgen 2-5 een thuistest zouden doen, 3-5 zou de officiele bloedtestdatum zijn...

Ik hoop dat er dames zijn die mij wat kunnen informeren

liefs

Meiske74

Geplaatst

Hi Meiske,

Ik denk ook dat de pregnyl inmiddels uit je bloed is...

Ik had op 15/2 de punctie en op 18/2 de terugplaatsing. Mijn bloedtest stond gepland voor 5/3, maar op zondag 1 maart had ik heel erg een ongi gevoel en ook een drupje donker bloed. Ik baalde enorm en dacht dat het niet gelukt was. Heb echt een potje liggen huilen in bed. Maandag ook nog een heel klein beetje bruin, maar het zette niet door. Dinsdag niets meer en een eerste positieve test. Donderdag 5 maart toch maar bloed laten prikken en inderdaad zwanger. Ben nu al weer bijna 13 weken...

Succes en ik hoop dus voor je dat het niet doorzet. Een heeeeeel klein beetje bloedverlies hoeft dus niet het einde te zijn.

Michelle

Geplaatst

Meiske, heel veel sterkte, hopelijk zet het niet door!

Ook bij ons helaas foute boel. Op 20 april is er een emmy teruggeplaatst en mag 4 mei testen.. Maar heb sinds vanochtend rood bloedverlies (heel weinig maar toch...).

Ben bang dat ik ongesteld ga worden (heb ook een ongi gevoel, of wellicht de spanning??), ook al blijf ik tegen beter weten in hopen dat het niet zo is...

Ik hoop zo dat ik toch zwanger ben ondanks het bloed.

Renee, gefeliciteerd met je zwangerschap. Super!

Groetjes, Emma

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden