Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ook hoor heb gebeld naar die ziekenhuis .....JA, DAN MOET IK EEN BEETJE WACHTEN....DOE HET MORGEN MAAR TESTEN EN DAN BEL IK HEM OP.

Getverderrie.......

• Reacties 670
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Sil,

Ik kon ook niet wachten, heb toch eerder getest!! Maar was pas gerust toen ik hcg waarden wist!

Heel spannend!!! Had wat bruine rommel dus was heel nerveus, maar hoe mooi toen ik het hartje zag en hoorde, echt een emo moment!!!

En nu weer wachten op de volgende echo, zo blijven we wachten.....

Geplaatst

Hele volle gevoel in de borsten.......winderigheid....zo erg.

En 's ochtend sta ik op om 07.00uur....waarvoor weet ik niet......

Geplaatst

Marietje, Tja de hele behandeling en zwangerschap bestaat uit wachten. Voor mensen die op een natuurlijke manier zwanger worden hoeven "maar" 9 maanden te wachten. Maar het bruine gerommel was dus geen reden om zorgen te maken...Gelukkig!

Neel, ik weet dat de klachten van de medicatie kunnen komen. Maar dromen kan geen kwaad.....

Tiesam, jammer dat ze geen duidelijk antwoord konden geven. Ga je morgen weer testen?

Liefs Sil

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat een spanning hier allemaal! Ik brand ook kaarsjes voor iedereen!

Sandra, houd je gewicht goed in de gaten hoor! Als je in korte tijd ineens veel aankomt kan t met overstimulatie te maken hebben..

Ik heb vandaag voor t eerst iets minder last van mijn buik. Hopelijk blijft dat zo als ik langzaam weer wat meer rond ga lopen, dat in bed en op de bank hangen heb ik toch echt wel gehad! Verder slaap ik me wel een ongeluk, en heb ik ook erg zere borsten.. daar geef ik die vieze bolletjes maar de schuld van, haha!

Vind t wel lastig om heel positief te blijven hoor.. t is pas onze eerste Ivf..

liefs,

Knorrie

Geplaatst

Hoi hoi,

Hoe kan ik nou overstimulatie hebben? Het is een cryo poging en heb alleen maar pregnyl hoeven spuiten. Dat kan dan toch niet? of toch wel? Hmm zal het zeker in de gaten houden, voel me verder wel goed. Drinken doe ik nu al wel goed, soms versloft dat bij mij.

Knorrie hopelijk knap je weer lekker snel op.

Sandra

Geplaatst

Hm, Sandra, da's waar, jij hebt natuurlijk helemaal niet hoeven te stimuleren.. Die snelle gewichtstoename bij overstimulatie komt door vocht, en bij mij zat echt mijn hele buikholte vol vocht.. Maar waar die 1,5kg bij jou dan vandaan komt? Veel drinken kan sowieso geen kwaad lijkt me! Ik heb er ook moeite mee hoor, moet me er echt toe zetten.

Sterkte in elk geval!

liefs,

Knorrie

Geplaatst

Sil; tuuuurlijk kan dromen geen kwaad! Zo bedoelde ik het niet, dus begrijp me niet verkeerd. Ik bedoel juist te zeggen dat wat je ook voor symptomen hebt...je weet het nooit tot je getest hebt!

Geplaatst

Neel: in die context was het niet eens in mij opgekomen dat je het kwaad bedoelde hihihihi

Je weet het inderdaad ook nooit tot je getest hebt of ongi bent geworden.

Geplaatst

Was het maar waar dat je een seintje kreeg! Of een stip op je voorhoofd die meekleurt als je zwanger bent of zo...Dat scheelt een hoop stress/ grijze haren!

Neel

Geplaatst

hai Neel,

super je bent zwanger!!! van harte gefeliciteerd, wat geweldig!!!

begrijp ik het goed dat je zwanger bent van tenminste4 1 cryo??? superrrrrrrrrr

geniet ervan!!

groetjes

Meiske74

Geplaatst

hai Sandra

hoe gaat het met je? wat spannend weer he, ik hoop heel hard voor je dat deze zich lekker zal nestelen!!!

succes met deze moeilijke wachtdagen!!

liefs

Meiske74

Gast Nienke79
Geplaatst

De spanning is op de wachtbank vandaag echt te snijden!! hihi.

Knorrie, snap wat je bedoelt, heb een beetje hetzelfde. Ook pas onze eerste poging, dus moeilijk hopen.

Dandy, top dat ik niet de enige sufferd ben op dag 9, hihi. Maar bij jou leek het alvast een stuk hoopvoller! :-)

Nu dag 10 na tp en vraag me nog steeds af of ik nu wat zou moeten voelen.... voel niks.

Iedereen die zit te wachten, succes meiden!

greetz,

Nienke

Geplaatst

Nou hehe, ik mag ook neerploffen. Mag testen op 30 juni, wil iemand het meest actuele lijstje even voor me tevoorschijn halen? Ik ben bang dat ik de verkeerde pak en er gebeurt hier zoveel!

Groetjes,

Henne

Geplaatst

Oh Tiesam,wat zal jij onzeker zijn of niet? Positief getest,maar je weet nog steeds niet of het echt is..Hoop voor je dat het morgen nog steeds een dikke vette plus is!!

Dandy,jij mag morgen ook testen. Spannend.Good luck!

Geplaatst

Hoop dat het de laatste is (wat een enorme lijst zeg :-))

Kammie, IUI, 2 juni testen, negatief getest

Luna, IVF, 2 juni bloedtest, negatief getest

Rose, IVF, 2 juni bloedtest,

Svenska, IVF, 3 juni testen, ongi geworden

Meiske74, IVF, 3 juni bloedtest, ongi geworden

Pam, IUI, 3 juni testen, ongi geworden

Marchan, IVF, 4 juni testen, ongi geworden

Lonki, IVF, 5 juni testen, positief getest

Miki, IVF, 5 juni bloedtest, ongi geworden

Dinky, IVF, 5 juni bloedtest, positief getest

Annelies (SJSL), IVF, 7 juni testen, positief getest

Suus77, IVF, 8 juni bloedtest, positief getest

Marin, IVF, 8 juni bloedtest, ongi geworden

Wendy (Schapenwolkje), IVF, 9 juni bloedtest, ongi geworden

Linda (Linny), IVF, 10 juni testen, positief getest

Sjuul, IVF, 10 juni bloedtest, ongi geworden&negatief getest

Esther (EDR), IVF, 11 juni testen, ongi geworden

Cindy1978, IVF, 11 juni bloedtest

Daan26, IUI, 11 juni testen

Karin (Katiepoe), ICSI, 12 juni testen, negatief getest

Neel, IVF, 14 juni testen, zwanger

Adriana, IVF, 16 juni testen, zwanger

Laika, IVF, 17 juni bloedtest,

Vanessa (dandy78) IVF 20-06 testen

Nienke, 21 en 23 juni bloedtest

Tiesam, 22 juni testen

Ester, 22 juni testen

Linda31, 24 juni testen

Ana1972, 25 juni testen

Sil IUI, 26 juni testen

Anouk (Knoer), 26 juni testen

Sandra (witje), 29 juni bloedtest

Rose, 30 juni testen

Henne, 30 juni testen

Knorrie, 1 juli bloedtest

Geplaatst

Henne: heeeel veel good luck! Volgens mij is het hele forum met je mee aan het hopen. Het is je heel erg gegund, dus daar kan het niet aan liggen.

Meiske74: ik ben zwanger van een tp van 2 verse embryo's, dus niet van cryo's. Het is spannend; is het er 1 of wordt het een 2-ling?

Geplaatst

Ja haha, aan de support zal het zeker niet liggen!!! Maar dat vind ik juist zo fijn hier. Hoe moeilijk we het zelf ook hebben, we gunnen het allemaal de anderen hier net zo hard als onszelf. Juist omdat we van elkaar weten waar je doorheen gaat. Er zijn heel wat meiden hier die het veel moeilijker hebben dan ik en al veel meer teleurstellingen hebben moeten verwerken. En toch kunnen die het opbrengen om voor mij te duimen en hopen. Ik vind dat echt heel erg bijzonder.

Geplaatst

Henne, eindelijk zit je gezellig bij ons. Heel veel succes met wachten en dat het deze keer gewoon raak is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sandra

Geplaatst

Goeiemorgen iedereen!

Ik heb een test gedaan 1 dagje eerder.

Maar hij is positief!!

Mag er dan toch wel vanuit gaan dat het goed zit hoop ik.

Vind het allemaal nog wel een beetje eng. en durf nog niet echt blij te zijn.

Ik wens iedereen nog veel succes op het wachtbankje!!!!

x

Geplaatst

Oh wat geweldig......:hello2::hello2:

Ik heb helemaal geen test...om 09.00uur gaat die winkel open.

Zo misschien tot dalijk...

Gr Tiesam

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden