Ga naar inhoud

IVF in Enschede

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat vervelend die harde buiken. Maar wel mooi dat de spalken helpen.

Met mij gaat het redelijk heb nog erg veel pijn maar goed dat is niet anders.

Ik heb vandaag eindelijk snowboots gekregen hier in het dorp, ze waren telkens overal uitverkocht en ik moet toch iets stevigs hebben nu ik alles lopend moet doen. En ergens anders werd moeilijk omdat ik niet mag rijden en de bus is mij te lastig vanaf hier.

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

't Is zeker rustig hier!

Gisteren heb ik controle gehad bij de gyn, omdat ik de laatste tijd weer minder leven voel in m'n buik hebben ze voor de zekerheid een ctg scan gemaakt, alles was gelukkig goed! Verder vond ze dat m'n baby aan de grote kant was, dus moet ik over 2 weken weer een groeiecho laten maken om te zien of dit echt zo is of dat de ligging veranderd is, wat natuurlijk ook kan. Ben nu bezig met de enveloppen schrijven voor de geboortekaartjes en moet alles nog wassen en dan zijn we er volgens mij helemaal klaar voor!

Hoe is het met jullie allemaal?

Bij deze wil ik iedereen hele fijne feestdagen wensen en een knallend 2011!

Geplaatst

Ik las net dat Lisette bevallen is van een dochtertje Isa.

Lisette hier ook van harte gefeliciteerd en ik hoop dat ze snel mee naar huis mag.

Is het een kerstkindje geworden net als ik haha.

Geniet ervan

Geplaatst

Dames allemaal een gelukkig nieuwjaar!!!! :smilybird::hugs2:

Ik hoop dat iedereen er goed in is gekomen

We gaan op voor een mooi en vruchtbaar jaar dacht ik zo.

Geplaatst

Hoi,

Hier even een berichtje hoe het gaat.....

Isa maakt het naar omstandigheden goed, ze is aan de gele kant waardoor ze een lamp onder haar heeft liggen.

Verder lag ze eerst aan de monitor en infuus, deze zijn er nu uit. Vanmorgen is ze weer geprikt om te kijken wat de waarden nu zijn ivm de geelheid.

Hierdoor wordt ze nu ook wat slomer en ging het drinken vanmorgen helaas wat minder. Vanmorgen heeft ze een sonde ingekregen.

Gisterenavond heeft ze voor het eerst aan de borst gedronken, zo'n 8 cc. Volgens de zusters was dit prima en kan ze zo mooi oefenen aan de borst.

Het kolven gaat ook goed, het begint nu op gang te komen, dus ze krijgt wel borstvoeding.

Met mij gaat het redelijk goed, eerst kon ik alles aan en voelde ik me echt prima. Maar het heen en weer gereis naar Enschede gaat me niet in de koude kleren zitten, het is erg vermoeiend allemaal. We gaan 's ochtends om half 11 weg en zijn er rond 13.00 uur weer. 's Avonds om half 8 weg en dan zijn we er rond 22.00 uur weer.

Tussendoor nog kolven, eten, slapen, vandaar dat we het even rustig aan doen met bezoek.

Verder heb ik erge buikpijn, steken in de onderbuik, vanmorgen urine weggebracht en ik blijk een blaasontsteking te hebben, dus aan de antibiotica.

Maar wat een geweldig mooi kerstcadeau hebben we gekregen, Isa is zo'n schatje, helemaal top!!!

De bevalling is supersnel gegaan, 1e kerstdag zijn de vliezen gebroken rond 14.00 uur. 's Nachts rond 2.00 uur begonnen de rugweeën, maar ik dacht dat het nog wel even duurde en heb Alex laten slapen thuis. Tegen 6.30 uur begon het heftig te worden en had het gevoel dat ik al moest persen, dus Alex gebeld. Hij kwam binnen op de verloskamer en binnen 2 minuten was ze er al, dus echt een supersnelle bevalling, ik heb de persweeën weg moeten puffen om te zorgen dat hij er bij kon zijn.

Hoop dat het goed gaat met iedereen en jullie grootste wens ook in vervulling mag gaan in 2011!!!

Liefs Lisette

Geplaatst

Hallo allemaal,

Allereerst de beste wensen voor iedereen en dat dit maar een heeeel vruchtbaar jaar mag worden!!

Liesjuh Van Harte Gefeliciteerd met je dochter Isa! Gweldig kerstkado!

Sorry voor het lange ontbreken maar ik heb lange tijd problemen met mn provider en kon heel afentoe bij mn pa ff bijlezen.. Min schoonmoeder heeft haar pols gebroken en zodat wij de zorg van de hondjes op ons hebben genomen. Daarnaast is helaas op 2e kerstdag de moeder van mn vriendin overleden.. Zelf hadden we een soort silvesterparty georganiseerd hier en gezien de uitnodigingen die verstuurd waren konden we het ook niet meer afzeggen. Wel is het desondanks alles een succes geworden ;)

Op 17 dec heb ik mijn 1e accupunctuurbehandeling ondrgaan ter ondersteuning van onze 2e Ivf-poging. We beseften dat na onze 1e poging, 3 pogingen wel heel weinig zijn en op deze manier toch nog 'iets' zelf kunnen doen. Heb er veel over gelezen en het slagingspercentage mét accupunctuur ligt toch hoger dan zonder dus dat gaf de doorslag want baat het niet, schaadt het niet.. Ook gaf de dame aan dat wanneer jarenlang pilgebruik is geweest..dat dat bepaalde blokkades kan opleggen in je lichaam. Verder hoop ik dat ik er zelf wat rustiger onder zal zijn (zei de druktemaker ;))..

Vandaag start ik met de Deca en heb ik een goed gevoel vanwege het "circus" dat weer opnieuw gaat beginnen wat we er overigens weer graag voor over hebben.

Las dat er gevraagd werd naar invriezen/ontdooien in Zwolle.. Ik had vorig jaar 2 cryo's en beide waren goed ondooid!! Het invries/ontdooi-proces schijnt zo zwaar te zijn dat ze minimaal 'zoveel?' cellig moeten zijn daarom.

Sharon, ik zit ook bij dr Haselbach. Fijne arts. En ook combineren we met Zwolle wat goed bevalt overigens. Het spijt me te lezen dat je cryo;s het niet gered hebben... vreselijk voor jullie..dikke knuffel!

Diaan, ook voor jou spijt het me te lezen dat het helaas niet gelukt is.. Hele dikke knuffel ook voor jullie!

Liefs voor allemaal (moet nog bijlezen sorry)

Liefs

Geplaatst

Lisette goed te horen dat ze het naar omstandigheden zo goed doet. Ik vind het een erg mooi meisje hoor.

Ik hoop dat ze snel mee naar huis mag.

Doe jij wel rustig aan het is allemaal niet niks en je moet zelf ook nog bijkomen van de bevalling.

Pas goed op jezelf.

Lafinah dus je begint vandaag weer wat goed. Heel erg veel succes.

Wij hebben bij de tweede poging ook allebei acupunctuur gedaan en bij ons heeft het niet het gewenste effect gehad want de poging is mislukt maar het zaad van mijn vriend was wel aanzienlijk meer en ik was echt heel erg rustig overal onder. Dus het hielp wel.

Ik zit er zelf ook nog over te twijfelen of we bij de volgende poging weer gaan doen.

Sharon hoe is het met jou?

Fluf ben je al terug?

Wij zijn er over uit dat we nog even wachten omdat ik nog eerst een paar kilo wil afvallen en dan gaan we voor de cryo´s en anders de 4de poging.

Ik ben trouwens naar de energiek zorgverzekering overgestapt dus we krijgen nog €750 vergoed bij de 4de poging dus dat scheelt erg veel hier in Nederland is dat de helft exl med.

Geplaatst

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!! Hopelijk wordt het een super jaar voor ons allemaal .....:clap2:.

Wat goed Lafinah dat je weer verder gaat, ik begin volgende week met de deca, we lopen dus net achter elkaar... ik heb de vorige keer ook accupunctuur gedaan, ik moest er ook wel aan wennen, maar wilde er ook alles aan doen. helaas heeft het niet mogen helpen. Deze behandeling wil ik er wel weer heen. Naar welke acc. ga jij? ik zit in enschede aan de Oldenzaalsestraat.

Maris,

Nog bedankt voor je mailtje laatst, ben helemaal vergeten je te antwoorden. We hebben besloten om nog even te wachten met een tweede hondje, daar ben je dan ook weer erg druk mee.. maar in de toekomst komt er zeker wel eentje bij, is wel zo gezellig!

Fijn dat je bent overgestapt naar de andere verzekering, toch weer een extra kansje wat gedeeltelijk vergoed wordt. wij zullen ook sowieso voor een 4de behandeling gaan mochten de andere 2 mislukken!! dan moet het toch echt een keer lukken!:happy7: ga je dan wel in Nederland of blijf je in Dusseldorf?Succes met afvallen! wil je er nog veel af hebben?

Lisette wat fijn dat het goed gaat, super mooi meisje is ze hoor, wees er maar trots op, maar dat ben je vast wel!!!!!!! heb je het toch allemaal niet voor niets gedaan... geniet ervan! geeft ons toch allemaal weer meer hoop ;).

succes allemaal de komende tijd!

Geplaatst

Sharon het is inderdaad erg druk met een tweede hondje in het begin vooral haha, maar ik was (ben) toch bij huis dus ik had tijd genoeg.

Met het afvallen tja het liefste had ik er een kilo of 25 tot 30 af maar als ik er eens eerst 10 af heb gaan we verder kijken. Morgen maar eens een dietist en verwijzing regelen.

Ja bij ons stond ook direct vast dat we zeker verder zoouden gaan voor poging 4 en eventueel 5 of 6 maar wij hadden zoiets van daar moet ik geestelijk wel helemaal klaar voor zijn en aangezien ik een lange tijd overspannen ben geweest is dat heel lastig.

Het gaat nu eindelijk na iets meer als een jaar iest beter gelukkig.

Het kan zijn dat we voor de 4de poging wel in Nederland gaan omdat dat een stuk goedkoper is maar dat word zeker geen Zwolle, omdat wij ons daar niet prettig bij voelen.

Maar goed eerst die kilo's het is alleen het nadeel dat als je daarbij hulp wilt hebben je altijd heel duur uit bent en wij willen daar niet te veel aan uitgeven omdat we alles achter de hand willen houden voor de icsi dus misschien heeft iemand hier tips!!

Maar je begint volgende week alweer het gaat hopelijk helemaal goed komen.

Geplaatst

sharon, mijn acupunctuur heb ik aan de Frederikastraat omgeving stadsveld/boswinkel bij mw Nijenhuis. Heb er een afspraak gemaakt na een lang telefoongesprek en een goed gevoel bij haar.

Maris, ik ga ook naar een dietiste sinds een 1,5 jaar (om aan te komen) en dit wordt vergoed omdat ik destijds ben verwezen door mijn ha. Mss kan je je ha om een verwijzing vragen? Anderhalf jaar geleden naar beneden gevllen met mn fiets toen ik die in de schuur wou zetten (woonde toen nog in een flat) en vanwege de medicatie 5 kg was afgevallen en ik was al superslank.. Ben dan ook blij dat ik nu weer op mn 'oude' gewicht zit. Ben zo'n beetje altijd al aan het proberen om aan te komen en kom nu 'n half kg p mnd aan en heb me erbij neer gelegd inmiddels.

Hoe is het verder met iedereen?

Liefs

Geplaatst

Lafinah dat ken ik ook dat is het ergste van alles.

Ik woog voor 8 jaar geleden maar 45 kilo. Ik was toen zo blij dat ik eindelijk iets aangekomen was en ik zat op een gegeven moment op 60kg wat ik een erg mooi gewicht vond. Dat paste ook wel bij mij.

Nou ben ik 3 jaar geleden gestopt met roken en daar ben ik aardig wat van aangekomen en nu na 3 behandelingen is er alleen door de hormonen al 20kg bij op gekomen ik schijn zo sterk op de hormonen te reageren dat ik alleen maar aan kom.

Nou had ik vanmiddag een sollicitatie gesprek in Enschede gaat het niet door die vrouw moest met spoed naar de tandarts nu word het dinsdag.

Wel jammer want had gehoopt dat ik maandag zou kunnen beginnen als het door zou gaan.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Hoe is het met jullie allemaal? Heb een tijdje niets van me laten horen, we zijn druk aan het heen en weer reizen naar Enschede.

Isa is inmiddels verhuisd naar de kinderafdeling, omdat de neonatolgie helemaal vol ligt en er een aantal nieuwe opnames kwamen.

Het gaat prima met haar, alleen de voeding gaat nog niet goed, ze heeft een sonde in, dus daar gaat nu de voeding door als ze niet haar flesje leeg drinkt.

Ben ook met borstvoeding bezig, ze oefent hier nu in, maar drinkt nog niets. Dus dan gaat mijn man haar een flesje geven en ik kolven.

Vanmorgen een gesprek met de arts gehad en de verwachting is dat ze nu nog wel zeker tot de 37e tot 40e week in het zh moet blijven, we zitten nu op week 36.

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en jullie wens ook binnenkort in vervulling gaat!!!

Geplaatst

Lisette jeetje wat zal dat een heen en weer gereis zijn. Zo kun je ook niet echt genieten van je kraamtijd.

Maar meid dat gaat heel snel gebeuren.

Ik hoop dat het drinken heel erg snel beter gaat en dat ze van de sonde af mag en natuurlijk mee naar huis mag zodat jullie eindelijk thuis kunnen genieten van jullie kanjer.

Geplaatst

Lisette ik hoop dat je toch een klein beetje kunt genieten ondanks het reizen.. en dat jullie wondertje maar zo gauw als het mogelijk is mee naar huis kan en mag! Al duurt het nog 'even'..het is voor een heel goed doel ;) Ik zal een kaarsje branden voor jullie.

Vanmiddag ga ik weer naar de accupunctuur, me aanbieden als speldenkussen :)) Ben danook zeer benieuwd wat het vandaag brengt. Heb elders hier op t forum daar ook over gelezen en een aantal vragen die ik wil stellen. Ben sinds gisteren gestopt met roken en het valt me erg mee tav vorige stoppogingen moet ik zeggen..voel me best trots. Bij de vorige poging zat ik op 5 p dag. Nu nog niets.

Vanwege de deca die ik spuit..vorige x was ik best moe en nu eigenlijk weing tot geen klachten/bijwerkingen ..

Hoe is het verder met iedereen ??

Liefs

Geplaatst

Heel goed Lafinah volhouden met het roken het is mij ook gelukt voor 2,5 jaar terug dus dan kan jij het ook.

En als je er eenmaal mee gestopt bent kom je er ook achter dat het eigenlijk ook helemaal niet lekker is haha. Wat mij altijd hielp als ik trek in een sigaret had was een scherp iets kauwen zoals kauwgom of een scherp snoepje dan hoefde ik namelik geen sigaret meer.

Succes ik hoop dat het je lukt.

Lisette hoe gaat het met de mooie Isa?

Sharon hoe is het met jou?

Met mij gaat het wel goed ik heb straks een sollicitatie gesprek bij de tzorg dus ik hoop dat het wat word.

En vanmiddag moet ik nog naar de fysio met de pols want blijf toch wel erg veel last houden.

Geplaatst

Heey meiden,

Ik heb goed nieuws te melden, Isa mag w.s. morgen naar huis!!! Aankomende nacht ga ik inroomen op het ziekenhuis, als ze nu 3 dagen al haar flesjes leeg drinkt en aankomt in gewicht dan mag ze naar huis. Het lijkt de goede kant op te gaan, vannacht neem ik alle zorg op me en dan wordt gekeken of ze morgen mee naar huis kan. Ons meisje doet echt goed haar best! Ik blijf proberen om borstvoeding te geven, maar op dit moment heeft ze nog niet genoeg zuigkracht en hapt ze wel goed, maar geen kracht om te drinken. Ons werd geadviseerd om het te blijven proberen, zodat als ze straks aangesterkt is wel aan de borst kan. Ik kolf 6x per dag en eigenlijk gaat dit best goed, weet natuurlijk niet hoe het gaat als Isa thuis is....

De uitslag van de kweek is nog niet binnen, maar volgens mij is de onsteking nu wel weg, heb tenminste geen klachten meer....

Lafinah, ik geniet zeker hoor, begrijp me niet verkeerd! Maar het neemt wel veel tijd in beslag, waardoor ik niet aan m'n rust toekom die nu ook erg belangrijk is. Probeer het stoppen met roken vol te houden, het is moeilijk, maar zal je vast lukken!!!

Maris, heel veel succes met je sollicitatie! Je had toch al een baan bij het tuincentrum of niet? Beviel het je niet?

Beterschap met je pols!

Geplaatst

:happydance::woohoo:

Lisette wat een geweldig goed nieuws. Succes vannacht.

De sollicitatie ging heel erg goed ik ben aangenomen dus dat is heel mooi.

Bij dat tuincentrum was geen werk meer dus hoefde ik niet terug te komen vandaar.

Met mijn pols moest ik heel rustig aan doen van de fysio want ik kon het er ook een stuk erger mee maken. Ik heb namelijk al jaren fybromialgie (weke delen reuma) het is al wel een hele tijd stabiel en heb er gelukkig niet heel veel last van op het moment(ik sta er ook niet altijd bij stil dat ik dat heb), maar daardoor kan het zijn dat de genezing langer duurt.

Lafinah hoe gaat het met het stoppen met roken?

Geplaatst

:woohoo: (doe gewoon met maris mee ;) Lisette wat een geweldig nieuws zeg!! Ja kan me het ook wel goed voorstellen hoor dat het heenenweer gereis hetgeen is dat zo vermoeiend voor je is..vandaar dat ik je een hart onder de riem wou steken.. ;) Ik hoop echt dat je vandaag je meisje mee naar huis mag nemen!

Ik heb v.a. maandag, 2 sig p dag gerookt.. voorheen 20 tot 25.. wat ik zelf knap vindt. en die mis ik straks dus ook niet meer :)) Heb zaadjes" in me oor gekregen.. dacht een paar naaldjes..niet dus. haha Wel een heel apart geluid/gevoel toen ze die erin drukte overigens..ik schrok ook omdat ik dacht dat er naaldjes kwamen.Klets..dat was 1.. 2 en 3 volgden ook. Wonderbaarlijk genoeg ben ik ook niet meer met het roken bezig. Vorige stoppogingen wel..de hele dag, echt. Continue op de klok, hoelang geleden ed..pff nee zo dus niet meer. Heb als doel om maandag helemaal te stoppen. Ben blij met mie zaadjes dus!!

Vanmiddag naar het mst voor een uitgangsecho, ff kijken of alles goed is.. en dan..maandag starten met de puregon.

Liefs

Geplaatst

Heel goed Lafinah volhouden en dan kun je maandag gewoon helemaal stoppen.

Ik hoop echt voor je dat het je lukt.

Heel erg veel succes vanmiddag op naar maandag het echte werk haha.

Lisette hoe is het mag ze naar huis?

Geplaatst

Wat fijn liesjuh!! gefeliciteerd... kun je mooi van haar gaan genieten! Mooi meiske is ze hoor :).

Maris, wat leuk dat je een nieuwe baan hebt, ook gefeliciteerd.

Ik ben nu 3 dagen met de deca bezig.... ik vindt het deze keer wel super zwaar allemaal, heb wel even een flinke dip..... :(.

Hoelaat was je er vandaag Lafinah? ik moest vandaag nl ook voor de uitgangsecho.

fijne avond allemaal.

Geplaatst

Ik weet nog niet wanneer ik kan beginnen dat ligt eraan wanneer zij de planning klaar hebben. Ik hoop snel.

Met mijn pols tja dta is even aanpassen en kijken wat wel en niet kan gelukkig is het links dus het meeste is geen probleem omdat ik dat toch met rechts doe. En hier thuis lukt mij ook het meeste wel dus dat is even afwachten, maar denk dat het wel goed gaat komen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden