Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee SJSL,

Zie nu pas je berichtje van vanmorgen boven mij...je had dus al getest vanmorgen?

Zie bij je handtekening dat je de 7de pas moet testen..3 dagen is dan nog best veel hoor...kan zo veranderen.

Marike> moet jij ook voor een bloedtest of ook gewoon alleen thuis testen en dan een afspraak maken voor een echo voor over 5/6 weken?

Daan> best kans dat je t nu psychisch uit stelt he...heb ik ook vaak...dan blijf je hopen en dan voel je van alles maar t komt niet...ook als je juist wil dat je ongi wordt voor een volgende behandeling...dan wacht je er op en komt t niet. Zou ik ook hebben..als t dan negatief is laat t dan ook maar meteen komen dan kun je weer door.

Otjes> nog steeds aan t afwachten ;-)???

Witje> Thanx..kunnen we gebruiken!

• Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tjonge, nog steeds geen goed nieuws (althans niet het geweldige nieuws wat we allemaal willen hebben), het is me wel een wachtbankje hoor.

Daan, kan me voorstellen dat je nu wel eens wat zekerheid wil. Een negatieve test mag dan ook wel emteen gevolgd worden door een doorbrekende menstruatie, helemaal mee eens.

Annelies, is het niet veel te vroeg om al te testen en al je conclusies te trekken? Het kan toch nog steeds positief worden?

Heb bijna het hele internet afgespeurd naar de invloed van stijgende HCG op de kleur van je test, kan er niks zinnigs over vinden. Dat terwijl ik wel iedere dag vanaf zaterdag een donkerdere streep test, en niet een beetje, echt duidelijk, en iedere dag met ochtendurine of is dit de grootste onzin en ben ik mezelf valse hoop aan het aanpraten? Weten jullie of de kleur van de streep afhankelijk is van de concentratie HCG, vind het zo typisch dat het lijkt te "stijgen" en niet dan donker en dan licht wordt.

Geplaatst

Bedankt voor de lieve woorden meiden. Volgens mij heb ik niet te vroeg getest hoor, dag 12 is normaal gesproken ok. In mijn ziekenhuis zeggen ze dag 15, vandaar de 7e, maar meestal mag het volgens mij op dag 12. Ik voel me verder prima, veel rustiger nu ik het zeker weet (want voor miojn gevoel wist ik het al, maar je blijft toch hoop houden).

We hebben zojuist besloten dat we in ieder geval toch lekker een weekje naar Griekenland gaan (we hebben in september pas vakantie), wie weet daarvoor nog de laatste Cryo (ik verwacht niet dat die goed ontdooit) ... we zullen zien.

Daan ... echt jammer joh, weer een negatieve test. Ik hoop dat je menstruatie snel doorzet. Gebruik je nog Utrogestan?

Nellas ... volgens mij wordt een test idd donkerder bij stijgend HCG.

Marike .. ga je nog met het ziekenhuis bellen om te overleggen? Ik weet niet zeker of het erg is als het streepje licht blijft.

Geplaatst

hé annelies...balen hoor. Je had het misschien een beetje verwacht maar toch...het is wel weer een kansje en als dat dan niet lukt dan is dat gewoon balen toch??!!

Ik hoop voor je dat je direct door kunt voor de volgende cryo. je hebt wel twee intensieve maanden zo, vind je dat niet vervelend?

De rest van de meiden sterkte als er onzekerheid is en als er negatief getest is! En voor degenen die nog stevig zitten...lekker blijven zitten hoor.

lieve groet,

Esther

Geplaatst

bedankt voor de lieve berichtjes meiden.

Hier nog steeds geen ongi... Kweet het nu ook niet meer hoor.

kan did psychisch zijn, al hoewel ik dat nog nooit heb gehad dat het daardoor later kwam.

Ben als sinds vrijdag van de Utrogestan af, dus daar kan het ook niet van komen.

Kwou maar dat ik wat wist.

als 't niet doorbreekt, dan misschien morgen of overmorgen toch maar weer testen....

pfffffffff

Nellas: volgens mij duidt een donkerdere streep ook op meer Hcg hoor. Wat zegt die nieuwe CB digitaal met indicatie over hoe lang je zwanger bent? want die test meet dan kennelijk ook de hoogte van het HcG. Bloeden nog wel steeds gestopt?

Liefs,

Daan

Geplaatst

Daan, wat ontzettend balen zeg, ik hoop echt dat als je gaat testen dat het positief zal zijn. Wat een onzekerheid he?! Heel veel succes!

Nellas, ik ga morgen ook weer testen hoor, hoop echt dat het +je dit keer veel donkerder is. Dan weet ik dat het HCG is gestegen en ben ik tenminste een beetje van die onzekerheid af, omdat ik nog moet wachten tot maandag. Het duurt zoooo lang meiden...

Ik heb nog nooit zo'n rotverjaardag gehad:tearyeyed:

Geplaatst

Dankjewel! Ja ook nog is ff jarig, het is allemaal zo raar, heb visite ook afgezegd. Heb het gevoel dat ik nu even niks te vieren heb. Wil nu even niks anders dan m'n mannetje thuis komt vanavond. Heb hem zooo gemist! Ik ben nog heeeel jong, 23 geworden:happy:

Geplaatst

Dat is idd nog jong maar goed, ik ben ook nog niet zo heel veel ouder (28)

In elk geval een hele fijne avond gewenst voor jou en je mannetje. Geniet in elk geval van elkaar op deze dag!

Geplaatst

Gefeliciteerd ook vanaf deze kant...mooie leeftijd..voor mij 15 jaar geleden..zucht

t schiet al aardig op de middag..voor dat je t weet is ie thuis.

Fijne avond vanavond.

Geplaatst

Siebje, van harte met je verjaardag en probeer positief te blijven he. Je bent ook niet gaan vloeien, dus het klinkt allemaal nog steeds goed. Gewoon morgen een dikke + op je test hoor.

Sluit je mannetje maar lekker in je armen vanavond

Hier nog steeds hetzelfde, ongi-pijnen, maar geen ongi. Kword langzaam aan echt gek....

Liefs

Geplaatst

Bedankt meiden! Voor mij duurt het nog zo lang, de tijd gaat zo langzaam, hij is er rond 7/8 uur! Vind het wel heel moeilijk hoe ik het straks moet vertellen. Hij denkt nl dat de uitslag morgen is.

Daan, heel lief van je, jullie reacties doen me zo goed en dan krijg ik ineens weer veel hoop! Maar ik ben ook zo bang dat als ik stop met Utrogestan dat ik dan onwijs ga vloeien...

Ik snap het Daan, het is ook iets om gek van te worden. Geef de moed niet op!

xxx

Geplaatst

Oh Daan,

Wat klote om dit te lezen. Ik zat net in de auto nog aan je te denken...Kan het nog zijn dat je aan de vroege kant bent?

Ik hoop het van harte...en inderdaad, als het niet wat is, DAN ongesteld AUB!! en snel ook! Kun je iig weer verder!

Shit joh!

Lisette

Geplaatst

Wat een frustraties zeg, kan me goed voorstellen hoe frustrerend het allemaal moet zijn.

Wij hebben vandaag de TP gehad van een goede kwaliteit embryo. De 2e was ook van goede kwaliteit en is ingevroren. Toch een prima resultaat na een oogst van 4 eitjes, waarvan 2 bevrucht.

Nu wachten....... 18 aug. testen!

Iedereen succes/sterkte met wachten of verwerken!

Lieve groet,

Eveline

Geplaatst

Eveline: officieel welkom in de wachtweken.Mooi resultaat met een top emmy in je buik en eentje in de vriezer. Veel succes in deze slepende wachtweken. Gelukkig is dit forum er om iedereen er doorheen te helpen.

Lisette: bedankt voor je lieve berichtje.

Siebje: je mannetje is inmiddels weer lekker thuis. Hoop dat je veel steun aan hem hebt en je morgen toch weer beetje positief gevoel hebt. Het kan nog alle kanten op. Hou die emmy vast !!

Ongi nog steeds niet doorgezet. Heel klein beetje lichtroze verlies gehad, maar ook niet doorgezet nog. Zal vast vannacht gebeuren dan denk.

Rare is wel dat ik de test van vanochtend in de badkamer had later liggen. Nu zag ik vanavond toch heeeeel heeeel vaag een streepje. Maar nu bij kunstlicht zie je em nauwelijks en ver buiten de geldige tijd van de test. Misschien toch een heel klein beetje hcg wat de ongi ophoudt. Maar ik ga ervan uit dat het vannacht gaat doorzetten. Anders morgen maar wéér testen....

trusten allemaal

Liefs

Daan

Geplaatst

Hoi dames,

Allereerst Siebje nog gefeliciteerd met je verjaardag. Mooie leeftijd hoor, das voor mij al lang geleden. Je houdt het wel spannend hoor.

Eveline, heel veel succes in de wachtweken. Duim ook voor jou.

Daan, volgens mij ben jij al langzaam gek. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt.

Mijn cyclus begon op 7 juli: zit dus op dag 30. Het is dag 16 na de punctie (die op de 14e dag van mijn cyclus was) en dag 13 na de tp.... heb zelf vanochtend een bloedtest in het ziekenhuis laten afnemen en ik moest onverwachts urine inleveren. Nu zit ik te wachten op de uitslag begin van de middag...............

Heb nog steeds een rommelende buik (al dagen) en nog geen sporen verder van ongi.

Ohwwwwwwwwww, ik haat wachten

xx

Geplaatst

Natasja, super spannend! Ik duim voor je en houdt de berichtjes in de gaten...

Siebje, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je toch een fijne avond met je mannetje hebt gehad. Sterkte met wachten!

Manon, jij had vandaag toch weer een bloedtest? Succes!!!

Ik heb net gebeld naar het ziekenhuis en daar zeiden ze dat er nog niks van te zeggen is (licht streepje bedoel ik), maar dat een positieve test een mooi begin is. Voor de rest is het afwachten tot de echo, 27 augustus. Ik ben super blij, natuurlijk!

Iedereen nog veel sterkte en succes! Ik ga morgen op vakantie dus dan kan ik helaas alles niet meer bijhouden. Dat zullen heel wat uurtjes bijlezen worden als ik terugkom...

Liefs, marike

Geplaatst

Jeetje meiden, wat een spanning zeg!

Ben blij dat ik vrij ben, dan kan ik gerust de hele dag door blijven duimen voor jullie!

Succes en sterkte vandaag!

Groetjes van Daan

Geplaatst

Heel veel succes Natasja vandaag en dat rommelen in je buik, dat zegt helemaal niets.

Ik wist zeker dat het niet gelukt was, omdat ik echt al drie dagen een ongi gevoel had en toen ik door het ziekenhuis gebeld werd, stond ik ook helemaal versteld toen ik het positieve nieuws te horen kreeg!!!

Heel veel succes met nog een paar uurtjes wachten!!

Geplaatst

Spannend hoor meiden, nog ff volhouden hoor (alsof er iets anders opzit dan volhouden)

Sterkte en heel veel succes en voor de positieve testers heel veel gefeliciteerd nogmaals!!!!

Geplaatst

natasja,

ik ben voor je aan het duimen, laat de laptop aan en ga straks even kijken of er al nieuws is...!

Ik hoop het zo voor je!

en natuurlijk ook voor alle andere dames die in spanning zitten, heel veel suc6

liefs

Desiree

Geplaatst

:sad2: 't Is weer niet gelukt. Had zo gehoopt op "drie keer is scheepsrecht" en het had net nog gekund voor mijn 40e een kindje krijgen..... Dank aan iedereen die voor me aan het duimen geweest is.

We hebben 2 cryo's in de vriezer, dus nog één allerlaatste kans in september.

Meiden die nog steeds moeten wachten: ik wens jullie veel meer succes.

xx

Geplaatst

Wat een rotbericht Natasja.....vreselijk balen dat het niet gelukt is...nu nog een heel klein beetje hoop voor de toekomst, met 2 cryo's. Ik hoop voor je dat dat het dan wordt.

ik wens je heel veel sterkte voor nu.

Groet

Lisette

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden