Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus


Sab

Aanbevolen Berichten

Ik snap er helemaal niks van, het lijkt wel of ik aan het lijntje word gehouden. Ben al vanaf 2 uur ontzettend aan het vloeien (erger dan gister) en zo veel bloedstolsels. En erg pijn in m'n maag. Had net de arts aan de lijn, ze kunnen niks doen als het morgen nog zo is weer bellen. Nu begin ik me wel zorgen te maken. Het is zo erg dat ik om de 15 min. een nieuwe maandverband moet en dat ik moet rennen naar de badkamer om me te wassen. Ik weet het echt niet meer, en heb het helemaal gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

jeetje wat een verhalen allemaal weer.

 

Siebje. ik zou ook ff langs de eerste hulp gaan als je nu ook koorts hebt. Misschien hebben ze wat geraakt met de echo en is daar het bloedverlies van.

 

Ik blijf voor je duimen.

 

 

 

mama27: veel succes morgen. Hoop dat je stiekem toch nog goed nieuws krijgt.

 

 

 

Miki: succes morgen met de TP. Mooi resultaat met 8 eitjes bij de punctie, daar komt vast en zeker een super top emmy uit.

 

 

 

Liefs

 

Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Siebje, hou je taai meid. De andere hebben het al gezegd en mij lijkt dit ook iets om serieus te nemen. Wat een woelige tijden zijn dit voor jullie, killing! We duimen keihard voor snel meer rust.

 

 

 

He Daan, lief van je, dank je. Het kan een tweede keer dus heel anders lopen, ik hoop dat jij hier ook hoop uit put!

 

 

 

Sterkte morgen Mama27, spannende dag.

 

 

 

Liefs, -M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, ben toch bij de 1e hulp terecht gekomen meteen door verwezen naar de afdeling verloskunde. Voor een zwangersvergiftiging zou het nog veel te vroeg zijn, begint op z'n vroegst in week 27 zeiden ze. Maar goed... Ze hadden in dit ziekenhuis erg slecht beeld. Bij het VU heb je veel en veel duidelijker beeld. Het hartje met moeite gevonden, en de hart kloppingen waren niet goed zei ze. Toen kwam de gyneacoloog en die kon helemaal niks vinden en dat het toch een miskraam is/was. Ze was er heel zeker van. Ik snap het nu echt niet meer, niet eens 5 min. daarvoor zag de 1e arts het hartje en zei zag helemaal niks! Ik heb de hele dag flinke bloedverlies gehad waardoor ik nu zo suf van ben. Het begon al rond 14u en tot ongeveer 21.30 bloed en stolsels. Heb zelfs speciale verband van het ziekenhuis gehad. Ik snap er echt niks meer van, ik ben gek aan het worden lijkt het wel. Weet echt niet meer wat ik moet denken. Denk dat ik morgen maar opnieuw het VU ga bellen, maar nu ga ik slapen, ben kapot!

 

 

 

Mama27, ik hoop echt voor je dat het als nog goed zit, ik ga voor je duimen, ben heel erg benieuwd!

 

 

 

Iedereen bedankt voor jullie ontzettend lieve berichtjes.

 

 

 

Truste allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjemig, Siebje wat moet jij een hoop doormaken. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

 

 

 

Hier gaat het helaas (denk ik) ook niet echt de goede kant op. Ik heb sinds vanochtend een ongesteldheidsgevoel in mijn lijf en herken dit van de vorige ICSI, ging het toevalligerwijs ook op vrijdag fout...

 

 

 

Groetjes, Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Siebje, meis.... wat een toestanden en nog steeds geen duidelijkheid! Geen wonder dat je kapot bent, al die stress en dan ook zoveel bloeden. Je neem zelfs ook nog de energie om ons te berichten, echt lief.

 

 

 

VU al gesproken? Vandaag maar in bed blijven? Wat het ook is, het vreet energie van je lichaam. Stertke.

 

 

 

Mama27, veel succes straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een lieve berichtjes weer...

 

Ik heb het VU gesproken, wat ik ook heb geprobeerd ik kon niet terecht vandaag omdat ze er toch niks aan hebben zegt ze. Waar slaat dit op?! Ik heb er wel wat aan en daar gaat het om. Nu kan ik i.p.v woensdag, maandag terecht. Nog steeds wel bloedverlies maar veel minder als gisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

 

 

Nou ik ben vandaag dan naar het ziekenhuis geweest voor een echo.

 

Heb eerst bijna 1,5 uur moeten wachten voordat ik eindelijk aan de beurt was.

 

Bij de echo was er eigenlijk niks te zien op het scherm alleen een klein vlekje. De arts zei dat dat eigenlijk geen vruchtzakje kon zijn...het kwam er dus op neer dat ik dan toch waarschijnlijk alweer een miskraam heb gehad. Ik krijg voor de zekerheid volgende week donderdag nog een echo. Ik heb het op dit moment ook echt even moeilijk. Ben nu al een jaar continu met hormonen bezig, 2 hele vroege miskramen gehad....de komende tijd neem ik in ieder geval even rust. En dan kan ik hopelijk over een aantal maanden weer fris met de 2e ivf-poging gaan starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mama27, ik weet precies hoe jij je voelt. Jeetje wat een shit nieuws! Ik vind het zo jammer voor je, echt balen is dit. Ik begrijp heel goed dat je het moeilijk hebt. Ik vind het ook zo moeilijk om iets te zeggen. Neem lekker je rust en heel veel succes met het verwerken.

 

 

 

Het leven is soms zo oneerlijk, ook nu weer. Zoveel hoop, spanningen en dan een grote teleurstelling en zoveel verdriet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden