Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@hilde wat goed dat er 4 bevruchtzijn, spannend zeg dinsdag!! veel succes vast :-)

@mare wat leuk dat jullie alle2 zulk goed nieuws hadden, fijn is dat he dat jij dan ook kan zeggen ik ben ook zwanger, dan valt het nieuws dat zij ook zwanger zijn niet zo rauw op je dak ;-)

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden!

Vandaag kreeg ik een berichtje van Esly. Ze is op het moment niet zo veel op het forum, en heeft nog niet zo veel puf om hier mee te schrijven. Maar ze vindt het wel heel lief hoe iedereen nog steeds met haar meeleeft. Op PB berichtjes reageert ze wel. Ze vroeg of ik jullie dat even wilde vertellen.

Hier is vandaag 2 keer de huistelefoon gegaan (die gaat hier niet zo veel). Maar ik merk dat ik dan wel elke keer zoiets heb van: toch niet Zwolle? Stom he? Ach gewoon op vertrouwen dat er morgen 2 kanjers worden teruggeplaatst en dat ze dan de eerst komende 8,5 maand lekker blijven zitten....

Groetjesssss

Geplaatst

Hilde, heel veel succes morgen!

Kat, al een tijdje niets meer van je gehoord. Alles goed? Je bent vast druk met de studente die nu bij jullie in huis is.

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

Nou meiden: er zitten er 2 aan boord: allebei 12 cellen +. 1 Een beetje fragmentatie. Opmerking die van de arts kwam: ach, we zijn niet allemaal even knap ;).

Wel weer een 45 graden bocht in de toegang tot de baarmoeder. Vorige keer was dat een pijnlijke en stressvolle gebeurtenis om het embryootje binnen te krijgen, compleet met de vraag of ik toch eerst maar even wilde gaan plassen, dan verdween de knik misschien. Zucht: kleren weer aan, over de gang hobbelen (een volle wachtkamer zien), plassen (wat op zich wel een opluchting was) en weer terug, kleren weer aan en weer op die stoel. Helaas hielp het niet veel. En na nog een paar vervelende pogingen werd er een andere arts bij geroepen die het gelukkig wel voor elkaar kreeg.

Deze arts was al lichtelijk voorbereid, en zowaar.... weer een knik! Maar deze arts boog een knik in de katheter (vertelde mijn man) en schoof hem met de grootste precisie, pijnloos naar binnen. Hij slaakte een zucht van verlichting, en ik ook!!! Zag het drama van de vorige keer al weer voor me!

Toen ik de 10 minuutjes moest naliggen moest ik nog wel even aan jouw verhaal denken, Katalaya... Mijn man ook: die begon aan het eind ook nog even naar de knoppen te zoeken. Hij heeft ze niet gevonden (ook niet fanatiek gezocht hoor).

En nu wachten tot het 5 juni is... Kijken wat er gebeurd. Als ik voor die tijd niet vloei, denk ik niet dat ik nog een test hoef te halen. Maar dat is natuurlijk wel gaaf! Ik ben positief!!!

Geplaatst

Hilde, super twee emmies! Wie weet blijven ze wel alle twee zitten. Een tweelingzwangerschap kan zeker goed gaan. Kijk maar naar mij. In ieder geval heel veel sterkte met wachten.

Geplaatst

Wie weet Chris! De arts zei, toen we een paar weekjes terug moesten beslissen hoeveel embryo's we wilden laten terugplaatsen, dat er 10% kans is op een tweelingzwangerschap. Mijn man zei meteen: zul je zien dat wij tot die 10% horen! Eerst deze twee weken maar eens doorkomen! Wel een goede broedtemperatuur trouwens!

Geplaatst

Heyho, goede berichten hier dus. En nu broeden, Hilde!

(Ik krijg op de één of andere manier geen mails meer als hier gepost is, raar...)

Maargoed, hier gaat het echt super. Ik durf zelfs voorzichtig te vertellen dat mijn vermoeidheid minder lijkt te worden, en echt misselijk ben ik sinds een week of twee niet meer geweest. Ondertussen voel ik wel allerlei sensaties in mijn onderbuik, waarvan ik heel stiekem denk dat het misschien zou kunnen zijn dat ik MiniMii heb gevoeld.

Ik weet dat dat extreem vroeg zou zijn, vooral voor een eerste kindje.

Ik beschreef het gevoel aan een vriendin als een lichte aanraking met een nagel met braampje helemaal onderin mijn bm. Zo subtiel dat het achter in mijn hals kriebelt, en het voelt alsof je met je auto over een heuveltje rijdt; dat vlinder-buik-gevoel.

Mijn vriendin herkende vooral dat 'achterin-de-hals-gevoel', dat vind ik wel frappant.

Gisteren is mijn Angelsounds binnengekomen. De eerste keer proberen vond ik hooguit mijn eigen hartslag, maar een uurtje later... met het geluid op het allerhardst... dan toch! Het -tsjoekke-tsjoekke-tsjoekke-geluidje!!! Precies in het ritme van het filmpje van mijn echo, ongeveer dubbel zo snel als mijn eigen hartslag.

Na een seconde of 20 was ik het weer kwijt, na een paar minuten zoeken vond ik het weer, en kon zelfs afwisselen tussen mijn eigen hartslag en die van MiniMii!

Gezien mijn ervaring met de missed abortion echt wel een geruststelling om te weten dat ik tenminste op 10w2d nog een mooi kloppend hartje heb. Dat doet de miskraamkans meteen weer een stuk dalen.

Wat dat betreft begin ik er steeds meer van overtuigd te raken dat het dit keer goed gaat, en kan het grote genieten beginnen. Zeker nu de meest vervelende van de kwalen minder lijken te worden.

Wat wel jakkie was is dat ik vannacht probeerde een halve lieter pies in een blijkbaar al volle MvM-kan te gieten. Moest alsnog het licht aan, grmpf.

En verder heb ik totaal geen last van mijn hormonen. Ik niet... ;)

Wat betreft de combitest hebben we besloten om deze niet te doen. Stel, er komt een verhoogde kans uit - wat gezien mijn leeftijd niet onwaarschijnlijk is - dan zouden we moeten overwegen toch een vwp of vlokkentest te doen. Het lijkt me de ultieme nachtmerrie om daarmee een miskraam uit te lokken, en daarna het bericht te krijgen dat het kindje gezond was.

Nee, we zijn nu zo ver gekomen, geen risico. En met alleen de wetenschap van de verhoogde kans, ben ik bang dat het toch een schaduw werpt over deze zwangerschap.

Geplaatst

Kat, fijn dat je je weer beter voelt en je met een angelsound het hartje gehoord hebt! Klinkt allemaal heel positief! En dat verhaal met die kan van mvm, hihi.... heb die kannen inmiddels ook staan. Ik denk dat ik alleen van die lucht al wel een keer over mijn nek zal gaan ;)

Heb deze week trouwens een korte presentatie gehad over het onderwerp van jouw studie. Zeer interessant!!

Hilde, hoe is het met je? Hou je het nog een beetje vol, die wachtweken? Spannend!!! Ik duim voor je!

Hier neemt de misselijkheid en de vermoeidheid ook langzaam toe (gelukkig!!), ben blij met elk signaal dat mijn lijf geeft...(althans, op dit moment nog) heb toch telkens de bevestiging nodig dat ik toch echt zwanger ben! Nog twee weekjes en dan hebben we de echo gehad. Ik ben zo benieuwd!

Dames, geniet van het mooie weer! Dat gaan wij ook doen!

Geplaatst

Hilde, blijf rustigjes broeden...

Mare, hoe herkenbaar. Ik werd ook rond de 6 weken moe. Met 7 en 8 weken een vleugje misselijkheid met twee ochtenden écht misselijk. Net genoeg om er over mee te kunnen praten, en te beseffen dat dat ook niet alles is.

Ook merkte ik dat mijn nagels groeien als een malle, herkenbaar?

Ook mijn ogen lijken wat achteruit te gaan, ik ben volgens mij aan sterkere contactlenzen toe.

Afgelopen zaterdag hebben we mijn Amerikaanse uitwisselingspartner naar Schiphol gebracht, en voor het eerst sinds 5 weken (zowat voor het eerst sinds mijn positieve test) hebben we weer privacy en zijn we lekker met z'n tweeën. Wat heb ik me hierop verheugd!

Ik merk dat ik flink begin uit te dijen. Helaas niet alleen mijn onderbuik, nee, mijn vetkussentjes op mijn heupen zijn in rap tempo terug gekomen. (Ik was net 15 hormoon-kilo's afgevallen). Maar ook mijn 'bovenbuik' gaat in gelijk tempo op als mijn 'onderbuik'. Jammer, ik had uiteraard op zo'n charmant bol buikje gehoopt, maar het heeft er alle schijn van dat ik zo'n enorme olifant ga worden. Dan maar hopen dat de 'naad' die mijn buik in 2-en verdeelt snel verdwijnt.

Gisteren heb ik bij een vriendin twee volle dozen positiekleding opgehaald. Ik ben er super blij mee: wel 15 broeken, 30 stuks bovenkleding, tuniekjes, leggings, buikbanden, enz. Niet alles is even mooi meer, maar er zit voor een kapitaal aan bruikbaar spul bij. Als ik mijn pre-dieet-spijkerbroeken straks ook niet meer pas, kan ik tenminste overstappen.

Wat dat betreft hebben we 'geluk' dat we zo lang in de mmm gezeten hebben. Hierdoor zijn we zo ongeveer de laatste in de rij die aan kinderen 'beginnen', dus veel babyspul komt onze kant op: buggy, kinderwagen, badje, luieremmer, babyfoon, kolf, enz. Ideaal!

Geplaatst

Hey Katalaya,

Goed te lezen dat je vooruit kan kijken en al heerlijk met positiekleding en babyspulletjes bezig bent! Geloof dat ik de eerste positiekleding heb gekocht toen ik een week of 16 zwanger was. Ik hoop dat ik binnenkort weer in die opbergkratten kan gaan trekken! Al hoewel, die oncharmante meegroeibh kan geloof ik al bijna ;).

Kan me voorstellen dat je geniet van het nu lekker samen zijn! Ik vind het wel een heel iets hoor... zo in het begin van je zwangerschap eigenlijk de eerste tijd niet samen zijn... Lekker van genieten nu!

En eh, volgende keer toch maar effe het licht aan op het toilet? Ow wat zal je er de balen van hebben gehad zo midden in de nacht!

Mare, onwerkelijk allemaal nog he? Als je nog niet hebt kunnen kijken.... Jullie mogen toch maandag gaan kijken?

Hier gaat het allemaal wel oké. Week 2 is begonnen... En ja, wat is wat... wat doet de utrogestan, wat doet mijn lijf zelf? Ik weet het allemaal niet... Als ik het weekend niet vloeiend door ben gekomen, geef ik mezelf een hele grote kans. Af en toe komt er eens een vlaagje misselijkheid voorbij (of is het mijn verbeelding). Gisteren had ik bij mijn schoonmoeder de niet te negeren drang om heel even te gaan liggen. Voelde me even niet helemaal oppie toppie.... Niet dat ik misselijk was of zo, maar moest gewoon eventjes liggen. Ontlasting is weer een probleem aan het worden lijkt het... Mijn reuk lijkt af en toe wat extra. En aan de andere kant... zoete trek (heb ik ook wel eens als ik ongesteld moet gaan worden). Dus ja, vertel het maar.... Gewoon doorgaan met wachten....

Andere meiden... hoe is het met jullie????

Geplaatst

Hildever de 2e wacht week alweer dus, pff deze is lastig he idd je begint van alles te voelen en dan is het alleen maar spannender! zet hem nog eventjes op he! ik hoop het zo voor je

@kat lekker dat jullie weer samen zijn nu, lekker genieten samen! lekker zeg dat je kleding hebt gekregen dat scheeld je een boel geld :-) en dat je de rest ook door krijgt dat is wel erg fijn hihi

o ja en mijn nagels groeide ook zo hard, dat is nu niet meet het geval. gek he wat het allemaal met je lichaam doet ;-)

@mare hoe is het met jou?nog steeds misselijk en moe??

Geplaatst

Nou meiden,

Gisteren de wanhoop nabij. Achteraf gezien ben ik de eerste ICSI poging zo zorgeloos en relaxed doorlopen! Was toen ook nog eens in 1 keer raak!

Gistermorgen voelde ik me nog op en top zwanger: licht misselijk, darmklachten waren wel wat af genomen, maar ook nog gespannen borsten... Tussen de middag even naar het toilet... Hellup: beige smurrie i.p.v. witte!!! Nou, daar zouden we dan weer gaan.... Dat was ie dan weer!!! 's Avonds uit eten geweest, maar na die tijd was het niet heftiger/donkerder/roder geworden... toch stilletjes hoop?

De mede-wachtbankdames hadden zoiets van: joh, morgen is het 2 weken na de punctie. Waarom ga je niet testen? Nou, eh, omdat het ziekenhuis zegt 2 weken na de terugplaatsing... Maar misschien hebben jullie gelijk...?

Dus... vanmorgen stond ik om 9 uur bij de Trekpleister, nadat ik vanmorgen met minder gevoelige en gespannen borsten was opgestaan en toch ook ietsje minder misselijk was. Test gedaan.... Huh... 2 streepjes! Ik was eigenlijk niet eens echt blij. Tja, bij ons meissie testten we op de ziekenhuistestdag positief en hadden we daarvoor geen toestanden gehad... En met april vorig jaar nog in gedachten wacht ik pas tot dinsdag met juichen.....

Vanmorgen gewandeld... Na die tijd naar het toilet... Hé, weer witte smurrie en nog een ietsje pietsie beige? Zal het toch nog goed komen? Met een slag om de arm zijn we heel voorzichtig blij aan het worden!

Mare en Katalaya, jullie mogen volgende week weer voor echo he? Spannend weer!!!!

Groetjes!!!!

Geplaatst

Hier heb ik last van migraine.

En dan geen Imigran en Diazepam mogen slikken. Jottem.

*huil*

... maar ach... dan hoor je dat tsjoeke-tsjoeke-tsjoekke weer en kan ik alleen maar heeeeel breeeeed glimlachen... ♥

Volgende week vrijdag de echo. Ik heb er deze keer echt zin in, alhoewel het toch een beetje spannend blijft. Het hartje mag dan kloppen als een tierelier, als ze maar geen rare dingen gaan vinden...

En ik moet iets bekennen: Ik krijg steeds meer de indruk dat ik ons kindje al voel, maar durfde daar nog niet openlijk voor uit te komen, omdat veel mensen zeggen dat het niet kan, zeker niet bij een eerste kindje.

Ik voelde bij 8w6d (!!) een gevoel aan de binnenkant van mijn baarmoeder alsof er iemand heel subtiel met bijvoorbeeld een braampje van een nagel langs streek. De kriebel was zo apart, dat ik 'm achter in mijn hals voelde. Tegelijkertijd kreeg ik het gevoel alsof ik met mijn auto over een heuveltje reed, zo'n verliefdheids-opgetild-worden-kriebel. Te vergelijken met de bekende vlinders. Echt nog lang niet stek genoeg om als 'plopjes' door te

gaan.

Ik weet zeker dat het iets is aan de binnenkant van mijn baarmoeder. Na 5 IUI-inseminaties en 4 embryo-terugplaatsingen weet ik heel goed hoe het voelt als de binnenkant van mijn baarmoeder aangeraakt wordt, dat gevoel is onmiskenbaar. Maar in dit geval van mogelijke beeb veel subtieler.

Een vage beschrijving, maar een vriendin die haar beide kindjes ook al heel vroeg voelde, herkende vooral het 'hals-gevoel'.

Daarna heb ik het ruim een week niet meer gevoeld, maar ben ik er alerter op geworden. En heel af en toe twijfelde ik of ik datzelfde gevoel weer had.

Sinds ongeveer een week voel ik datzelfde gevoel weer, en wordt het regelmatiger en sterker.

Nu vrijwel dagelijks.

Maar omdat ik overal op het net lees dat er mensen voor gek versleten worden als ze vermoeden het kindje zo vroeg al te voelen, hou ik ook maar wijselijk mijn mond.

Geplaatst

Hihih, dank Katalaya, we gaan pas dinsdag mensen inlichten verder.... Eerst het weekend nog door.

Wat vervelend van je migraine! Kan me van mijn zwangerschap ook herinneren dat ik af en toe knallende koppijn had. De verloskundige zei dan tegen mij: dubbele hoeveelheid drinken van die je eigenlijk drinken moet. Brrr, heb geen 4 liter op een dag weg gekregen hoor! Maar drinken hielp soms wel tegen het zere dak!

En eh, van dat voelen... Ik vond dat ik al vlug was met 16 weken;). Heb het rommelen van ons meisje in de buik nooit als plopjes ervaren. Zeg altijd dat ze lag te wroeten in mijn buik. En nu kan ze ook zo onrustig zitten schuiven op schoot. En dan zeg ik altijd: kijk, dat deed ze dus ook in mijn buik! En eh, als het steeds sterker wordt, dan voel jij gewoon de kleine hummel! En als mensen je niet geloven moeten zij dat weten! Kom het hier maar lekker vertellen, wij geloven je wel en leven graag met je verhalen mee!

Volgende week weer kindje kijken dus! Een leuk vooruitzicht ;). Hoop volgende week te kunnen gaan bellen voor een eerste sessie kindje(s?) kijken!

Groetjesssss

Geplaatst

Joehoe!!! Hilde, gefeliciteerd! Super zeg!!

Kat, wat bijzonder dat je de beeb al voelt! Ik kan niet wachten!

Balen van de migraine, beterschap!

Geplaatst

Hilde wat een goed niews top zeg !!! ben blij voor je :-)

kat, vervelend die migraine hopelijk knap je snel op! fijn dat je de beeb al voelt, als jou gevoel zegt dat dat het is zou het toch goed zitten :-)

@mare jou echo komt ook steeds dichter bij, spannend !!!

Vandaag weer controle gehad, alles was weer goed gelukkig! fijn weeend allemaal!

Geplaatst

Nou, daar begint al wel een mooi bolletje te komen Katalaya! Ben benieuwd hoe lang je nog in deze kleren de foto kan maken ;).

Sas, hoe gaat ie bij jou? Zijn je werkdagen nog een beetje vol te houden? Je bent er bijna! Bijna verlof!!!

Mare, kan je het wachten tot vrijdag nog een beetje volhouden?

Nou, misselijkheid wordt toch steeds wel een beetje heftiger. Dit had ik tijdens de zwangerschap van ons grietepetietje niet zo! Mijn man: dus dan moet ik nou straks elke morgen al vroeg langs het voetbalveld staan? Nou, eerst dinsdag maar eens afwachten. Ons meisje lag vanmorgen in ons bed: ik krijg ook nog een broertje en zusje he mama? We hebben elkaar een knipoog gegeven... Dinsdag als de test positief is gaan we het haar toch ook maar vertellen. En het makkelijke is dat we kunnen zeggen dat de baby wordt geboren als zij jarig is geweest. Dat duurt nog een eeuwigheid! Maar dit potje van ons heeft hele grote oren!

Groetjesssss

Geplaatst

@hilde goed teken dat de misselijkheid meer word toch!, wat lief dat je dochtertje dat zij va het broertje of zusje wat zou ze straks blij zijn :-)

Hier gaat het goed erg moe maar dat hoort erbij, moet zeggen dat het werken me wel wat tegen valt nu maar idd nog 2,5 week en dan verlof

rutig aan doen hoor!!!

@kat daar komt al een mooi buikje aan! leuk zeg om het zo te zien geniet er maar leker van

Geplaatst

Hilde, kan je het al een beetje bevatten? Of ben je nog dagelijks aan het testen?? Echt super zeg! En misschien zijn het er zelfs wel twee!!

Sas, het schiet bij jou al lekker op zeg! Nog even volhouden en dan kan het verlof beginnen...

Kat, ja,ja, het buikje begint bij jou echt al te komen, leuk! Red je het nog met jouw eigen kleding of mag je al aan de positiekleding? En je bent de 'magische 12 weken grens' al bijna voorbij!

Hier gaat het prima! Voel me echt zwanger :). Komende vrijdag de echo. Nu nog niet echt gespannen, maar dat komt in de tweede helft van de week vast wel...

Straks 'buurtdag', met de buurt op pad en bbq-en. Beetje jammer van het weer, maar verder gaat het vast gezellig worden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden