Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

JAAAAAAHHHHH!!!!!!

*KRIJS*

MARE IS ZWANGERRRR!!!! WHOEHOEIIIII!

You made my day!!!!

Vertel, vertel, vertel! Hoe voel je je? Hoe heb je het testen beleefd? Hoe reageert je vent?

Ik ben zooooo blij voor jullie!

Geplaatst

Zoek eens een mooie banner uit, jij!

:happydance::happydance::happydance:

(Ik heb zojuist KatMan die net met slaperig hoofd uit bed komt, verteld waarom ik zo zit te stralen achter mijn laptop!)

Geplaatst

Bedankt voor de felicitaties!!!

Afgelopen nacht maar een uurtje geslapen. Om half 7 hield ik het niet meer en moest er toch echt getest worden!

Binnen vijf minuten was er een duidelijke tweede streep zichtbaar... voor de zekerheid er toch maar een tweede test achteraan gegooid (die natuurlijk hetzelfde resultaat gaf :bfp:

We zijn dolblij *stuiter*stuiter* en tegelijkertijd is het zo onwerkelijk... de afgelopen weken waren wij in gedachten afscheid aan het nemen van de mmm en plannen aan het bedenken over 'hoe nu verder'. Dit hadden we niet meer durven dromen!

Vanochtend al zwager en een vriendin uit bed gebeld en straks gaan we langs onze ouders. En aangezien die niet weten dat we al weer met de cryo's bezig waren, verwacht ik complete rolberoertes...

Morgen even contact opnemen met het ziekenhuis, geen idee hoe dingen nu verder gaan. Hoeveel weken na de positieve test hadden jullie de eerste echo?

Kat, jij mag morgen, spannend! Hoe voel je je?

Nu op zoek naar een mooie banner!

Geplaatst

Wauw Mare! Wat gaaf dat het is gelukt, dat het geluk eindelijk aan jullie kant was. Wat een moederdagkado heb je voor jullie moeders!!! En wat gaaf dat het gelukt is!!!!! Yes, wat een feest! Weer een hele belangrijke stap verder!

Volgens mij was het met een zwangerschap van ongeveer 6 weken dat je voor een echo mag komen. Maar ja, dat is ook al weer bijna 4 jaar geleden... Weet het niet helemaal zeker.

Geplaatst

ahhhh mare gefeliciteerd!!!! wat een goed nieuws ben hartstikke blij voor jullie!!! ga er lekker van genieten!

en natuurlijk heeeeel veeeel plezier met het vertellen aan de ouders :-)

Rond de 7 weken mog ik komen voor de 1e echo, dus moest ongeveer 4/5 weken wachten!

O ja als je op mijn banner klikt kom je op een site waar je er zelf een kan maken

fijne dag allemaal

Geplaatst

Dat vond ik bij mijn eerste zwangerschap het leukste - het vertellen aan mijn ouders! Van dat moment hadden we zo lang gedroomd, en al een beetje de moed opgegeven dat we het ooit zouden mogen meemaken. Het gaf bij mij doen ook echt een emotionele dreun om ineens aan de 'andere kant' van de mmm te staan. Al die dingen waarover we in het begin fantaseerden, maar zo lang zo diep weggestopt waren... Al die kwartjes moesten één voor één weer opnieuw vallen.

Veel plezier!

Ik mocht toen met 7,5 week voor de eerste echo.

Morgen ben ik 9 weken, maar eerder kon ik natuurlijk niet terecht vanwege het feit dat ik in het buitenland zat.

Ik schijt zeven kleuren... durf nog niet voorbij 16:00 te denken... is echt nie leuk nie...

Ik merk dat ik van deze zwangerschap nog niet écht heb durven genieten. Hopelijk na morgen dat ik er ook vol in durf te duiken.

Geplaatst

De familie was volledig in shock! Tranen van blijdschap. Zo fijn, we kunnen eindelijk een keer mensen blij maken, de afgelopen jaren hadden we natuurlijk alleen maar vervelende berichten.

Bij ons begint het heel langzaam te landen...

Zoals kat en mooi verwoordt, alles waar we ooit over na dachten en fantaseerden hebben we het afgelopen jaar heel diep weg gestopt... en nu mogen we er misschien toch over na gaan denken, zo bizar! En zo geweldig!!! *grijns*

Had me er al op ingesteld dat ik deze week huilend onder de bank zou liggen en daarna het leven weer op zou pakken... en nou mag ik straks 'gewoon' naar het werk! Hoe fijn is dat!

Kat, voor jou een verschrikkelijk spannende dag! Ik duim voor je en hoop dat je na vandaag ook echt kan gaan genieten *dangrijnzenwesamen*

Geplaatst

Hihihi, mare, je zit vandaag gewoon met een grijns op je gezicht te werken! En die grijns is er wrs. gewoon niet af te poetsen!

Katalaya, suc6et het doorkomen van vandaag! En ik hoop dat het dak er bij jullie straks ook af vliegt!

Geplaatst

Hoi Mare,

SUPER! Eindelijk zwanger. Wel een goed teken dat je de test op moederdag moest doen! Gefeliciteerd!

Ik vind het heel erg fijn om dit te lezen. Eindelijk ben jij ook aan de beurt!

P.S. Vorig jaar had ik de punctie op vaderdag. Dat was voor ons een goed teken!

Geplaatst

JAAAAAAHHHHH!!!

We hebben vandaag de mooiste muziek aller tijden gehoord: een fantastische hartslag!

En een druk bewegende wurm gezien, compleet met pootjes en al. Opgemeten komt het exact overeen met 9 weken, dus alles klopt als een bus.

Trillend als een rietje van de spanning klom ik de stoel op, en met natte oogjes van ontroering klom ik de stoel af.

Ons leven gaat verder waar het in december gestopt is. Nu durf ik pas écht zwanger te zijn!

Ben zooooo blij en opgelucht...!

*zwijmel*

Geplaatst

wat een goed nieuws ben blij voor je!

wat een mooi gezicht he :-)

ga er lekker van genieten, je hebt het verdient!!!!

Geplaatst

kat wat een schattig filmpje!!, zo mooi om te zien :-)

ga er maar lekker van genieten! wat praat van der kamp eigelijk boers he hahaha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden