Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

Hebje oppas voor Ilona? Want dat heb je wel nodig hoor. Je zult daarna toch wel wat last van je buik hebben.

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja, mn vriendin komt morgen ochtend oppassen en Michel is natuurlijk daarna gewoon thuis, heb al tegen hem gezegd dat ik de rest van de dag niets doet en dat hij moet koken enzo.

X

Gast estrhalita
Geplaatst

Goed zo en ook na de terugplaatsing het wat rustiger aan doen he. Nu heeft dat bij mij nooit geholpen trouwens haha. Na de tp van Robbie ben ik gelijk gaan werken en na de tp van Jens had ik een bijeenkomst met allemaal down kindjes. Na de tp van de miskraam ben ik naar de Efteling toe gegaan alle andere keren bleef ik thuis en deed ik het rustig aan hahaha. Dus bij mij werkt rust houden niet.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja haha dat had ik nu 6 kinderen gehad hahahahaha

Geplaatst

De punctie viel best tegen, rechts was inprincipe goed te vinden en voelde ik de prik ietsjes en daaran het duwen van de echo.

Links was niet te vinden, heeeel hard moeten duwen en met de echo draaien, later een 3e verpleegster erbij gehaald die ook met beide hard moest duwen op mn buik en lukte het nog niet, toen hebben ze de punctie door mn buik gedaan, we hadden geluk dat we die arts hadden want bijna niemand doet puncties door de buik, mochten we weer punctie nodig hebben moeten we dit van te voren aangegeven dan krijgen we weer die arts.

Waarschijnlijk heb ik verklevingen in mn buik waardoor die eileider diep en vast ligt.

Er zijn 6 mooie eitjes gevonden en het zaad was goed, maandag worden gebeld of er bevruchting is geweest en dinsdag de tp.

Ik ga zo lekker naar bed, ben heel beroerd geworden van de morfine.

X

Gast estrhalita
Geplaatst

Jeetje meid wat een verhaal. Nog nooit van gehoord punctie door je buik. Super dat het kan. Bij mij is het links ook altijd flink duwen geweest. Rust maar lekker uit en hopen op een goede bevruchting xx

Geplaatst

nou dat zei ik ook al tegen Michel, ik schrijf al 3,5 jaar op forum en hebnog noooit gehoord en of gelezen via de buik, maar inderdaad goed dat het kan.

Ik hoop ook op mooie bevruchting :-)

heb de hele middag liggen slapen op bed, ben nog wel beetje wankel heb heb best last van mn buik.

X

Gast estrhalita
Geplaatst

Rust maar lekker uit. Het is ook allemaal niet niks toch. DIkke knuffel.

Geplaatst

Hoi, Oh...punctie via de buik! Ik heb er wel eerder van gehoord...via Het forum. Het schijnt wel heel naar te zijn wat me is bijgebleven maar goed...alles voor het goede doel niet waar? Heel veel sterkte met het bijkomen en het herstel.

Fijn dat het achter de rug is meisie! Nu op naar dinsdag.

He Es., een kaart voor 2 jaar dat is toch wel goed geregeld he? Liever had je helemaal geen kaart nodig gehad.....maar...toch....

Gaat verder goed met me, medicatie slaat hoe langer hoe beter aan!

We gaan trouwens naar Texel op vakantie, grote vakantie. We zijn dol op het eiland. Goede Pinsterdagen. Joy1

Gast estrhalita
Geplaatst

Joy wat fijn dat je je beter voelt zeg. Eindelijk zou je bijna zeggen, volgens mij sukkel je al bijna 1 jaar nu alles bij elkaar.

Medusa hoe voel je je vanmorgen.

Zo begon mijn dag vandaag

Robbie naakt in bed, kleren, ondergoed op de grond, ook zijn luier uit met een grote drol en zijn bed vol met poep van wat nog aan zijn billen zat. Goed begin van de dag he. bah he. Ben dus gelijk druk met wasssen...

Geplaatst

Joy1, fijn dat het nu de goede kant uit gaat en dat er verbetering is met je medicijnen, mag ondertussen ook wel.

Lekker op vakantie, hopelijk goed weer.

Ja, het gaat wel, voel nog wel beurs onderin mn buik, maar als ik rustig loop gaat het wel.

Ja hoop zoooo dat er 2 toppertjes tussen zitten, morgen worden we al gebeld das wel lekker snel.

He getver Es, lekker bezig zo Robbie, Ilona heeft dat ook 1 keer gedaan en uietraard ook gepoept toen, fijne zondagochtend :-S

Ilona heeft vannacht of vanmorgen dr oorbellen uitgedaan, en ze zijn zooo verbogen daar kan je niets meer mee.

Gast estrhalita
Geplaatst

O wat gevaarlijk zeg haar oorbellen uit. Voor het zelfde geldt had ze ze in haar mond gedaan, bah.

Super dat je morgen al hoort of dat er 2 toppers bij zit. Scheelt weer een dag minder zorgen toch. Zal best wel goed gaan hoor. Het ligt niet aan de eitjes en het zaad toch. Dus komt helemaal goed.

Geplaatst

Nou ze is groot genoeg ondertussen dat ze die niet in dr mond doet maar toch..

Ik maak me ook niet zooo heel erg druk of er bevruchting is ja of nee, denk het wel zou niet weten waarom niet. misschien stom gedacht hoor.

We zouden lekke rontbijtje doen, maar Michel ligt nog op bed word een lunch zo ondertussen

Gast estrhalita
Geplaatst

Jeetje die ligt zeker nog lang op zijn bed. Jan ook, maar die was pas 5.45 uur thuis van werken haha.

O Jens doet nog wel dingen in zijn mond misschien dat hij dat ziet van Robbie of zo, maar alles gaat hier in de monden

Gast estrhalita
Geplaatst

En een leuke verjaardag gehad. Wij hebben de heg gesnoeid, de jongens hebben geholpen, natuurlijk de was gedaan en die was extra veel vandaag door Robbie zijn actie vanmorgen haha en op zoek gegaan naar een ander huis. Wij willen heel graag verhuizen. Groter huis, veel grotere tuin omdat we graag een zwembad/jacuzzi in de tuin willen. Ons huis wat we nu hebben is wel goed, maar de tuin is niet echt groot dus jacuzzi neemt gelijk de hele tuin in beslag. We hebben 1 huis op het oog en gaan daar van de week actie voor ondernemen. Lukt dat niet dan blijven we nog maar even zitten. Ik ga niet me huis te koop zetten en een paar jaar met een bord in de tuin zitten en wij nog niet eens weten wat we dan gaan doen.

Diana hoe is het eigenlijk met julie verkoop van jullie huis? Staat hij nog steeds te koop?

Geplaatst

Ja was gezellig de verjaardag en lekker buiten gezeten al met een vestje.

Oke spannend op huizen jacht, wel in Rotterdam???

MOrgen worden we gebeld, merk dat ik nu stiekem toch een kriebel in mn buik begin te krijgen. x

Geplaatst

Hey hey,

Es, huis staat nog te koop bij de makelaar maar is niet beschikbaar voor bezichtigingen, voor de buitenwereld dus uit de verkoop.

Dit ivm alle ziektes hier in huis....

Overigens ben ik bij de revalidatie-arts geweest, as woensdag een MRI, en de week erop (ook op woensdag) bespreking.

Bekken waren iets scheef, en heup kop en kom niet helemaal oke, en ze voelde (of ik eigenlijk toen ze drukte) iets aan mijn SI gewricht.

Ik ga zoiezo naar 9 weken lang 2 keer per week naar heliomare voor therapie en ik krijg ook pijnbestrijding via injectie in het SI gewricht zodat ze mijn functionaliteit kunnen beoordelen als ik geen pijn meer heb.

Medusa, spannend hoor morgen (straks eigenlijk)!!!

Gast estrhalita
Geplaatst

Hoe laat wordt je gebeld Medusa? Of mag je zelf bellen?

Diana dat hebben onze buren ook gedaan een tijd. UIteindelijk hebben ze er toch weer een verkoopbord op gezet.

Ja wij blijven wel in regio Rotterdam omdat ik Robbie niet naar een andere school wil doen. Ik vind dit zo'n goede school dat dat niet gewijzigd mag worden. we hebben een huis op het oog, al een hele tijd, maar die is al 7 maanden onder voorbehoud verkocht. Raar verhaal om een huis 7 maanden ondervoorbehoud verkocht te laten. Dus wij gaan nu uitzoeken waarom dat dat is en of we dus wel kans maken op die woning. Dat is momenteel de enige woning waar wij eventueel voor weg willen dus als dat het niet wordt wachten we nog even met het te koop zetten van deze woning. Deze woning is perfect hoor, alleen Jan vindt de tuin veel veel te klein. Je hebt gewoon niet echt een buitenleven hier dus dat is de reden dat hij weg wil. We hebben totaal geen haast dus we zien wel. Hij zegt dit al een tijdje dus ik wacht wel af maak me er niet zo druk om.

Wij gaan zo zwemmen dus medusa ik lees het vanmiddag wel. Duimen draaien.

Geplaatst

Jeetje Diana, das ook wat, kan dat wel goed komen met je gewrichten en komt dit dan echt door de zwangerschap of zit dat al in je???

Hoop dat die injecties wat aan de pijn doen.

we zouden tussen 11 en 1 dacht Michel gebeld worden maar we zijn nog niet gebeld, is dat dan slecht nieuws of juist goed, weet niet ben er wel zenuwachtig door.

Volgens mij heb je het al eens over dat huis gehad Es, en inderdaad wat raar een huis al 7 maanden verkocht ondervoorbehoud.

Diana, willen jullie nog wel verhuizen dat als het wat beter gaat jullie alsnog gaan of trekken jullie het helemaal??

X

Gast estrhalita
Geplaatst

Heb je nog niks gehoord? gewoon zelf bellen. Misschien omdat het 2de pinksterdag is dat ze het vergeten of zo?

ja het kan wel dat ik het al eens eerder over dat huis heb gehad hoor.

Wij gaan zo een nieuwe bank kopen. Een leren, wit haha spannend met 2 honden en 2 kids. Levertijd is gewoon 4 maanden niet normaal meer.

Geplaatst

we hebben 5 embryo's morgen om 11.45 tp van 2, maar waarschijnlijk geen cryo's.

Jij durft inderdaad met een witte leren bank :-)

Gast estrhalita
Geplaatst

Wouw super zeg, 6 eitjes 5 embryo's dit wordt hem of haar of hem en haar of haar en haar of hem en hem hahahaha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden