Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tweety dat klinkt als lange protocol, ze doen bij ons in het zh proeven met korte dus ik ga aan geven dat ik echt heeeel graag korte protocol wil.

Ik ga zaterdagochtend nog testen en is die negatief stop ik met de bollen, dan is het echt definitief ook al is dat het voor mij nu al.

Ja jij bent ook zwanger geworden Tweety, en ik heb ook nog wel hoop dat het bij ons lukt.

Wij mogen stoppen van het zh met de bollen bij een positieve of negatieve test.

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Medusa het komt wel goed joh. Je volgt mij gewoon precies op qua behandelingen joh.

XX

Geplaatst

Ik ga beginnen met Ilona zindelijk maken, ze was me net aan het roepen en roepen, ik ga bij haar kijken staat ze naakt in de slaapkamer met een plas op de grond mama c plassen zegt ze, moest ze nog meer plassen, ik haar op de wc gedaan heeft ze gewoon nog echt geplast.

Ik helemaal blij en klappen en gezegd dat ik super trots ben, geraagd of ze wil leren als een groot meisje op de wc te plassen en dat wilde graag, dus ja ik ga maar luierbroejes kopen en met haar aan de gang, ik hoop dat het lukt en door gaat zetten.

xxx

Gast estrhalita
Geplaatst

Wouw super zeg. Het klopt dus het komt vanzelf dus. jens wil er nog niks van weten maar dat komt wel. Jongentjes zijn over het algemeen wat later.

wij gaan morgen en zondag naar Ahoy naar het studio100 zomerfestival. 2 dagen achter elkaar. Wat verwennen we die jongens toch he.

Geplaatst

poging 1 is echt over, vandaag 2 weken na punctie ook "stralend " witte test

Gister geen tijd gehad om met Ilona wc te trainen ik was weg, dus vandaag probeer ik het weer

Gast estrhalita
Geplaatst

Echt kut voor je meis. Hopelijk kun je echt snel door met poging 2. XX

Geplaatst

thanxxx

we ( ik met 2 vriendinnen ) zouden vandaag naar festival gaan, maar we gaan waarschijnlijkk niet, zeikende regen daar hebben we geen zin in.

Wel jammer want Joan Franka van the voice zou optreden en daar was ik wel nieuwsgierig naar.

xxx

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja het weer is echt slecht he. Wij gingen om half 1 naar Ahoy. De voorsteling begon om half 2. Maar man wat stond er een file richting ahoy zeg. Het is dat wij in Rotterdam wonen en de weg goed kennen, wij waren precies op tijd binnen, maar heel heel veel mensen waren veel te laat. Morgen gaan we dus wat eerder weg om ook nog even in de winkeltjes enzo te kijken. De jongens hebben genoten. Foto's op mijn hyves en facebook

Geplaatst

Jeetje, das k als je niet zo goed de weg weet en dus zoooo lang in de file moet staan.

Maar goed wat het weer betreft dat eht binnen was, vandaag dus weer met de jongens weg. leuk hoor :-)

Ilona heeft nu al een aantal keer echt op de wc en potje geplast, ik hoop dat we het door kunnen zetten en dat ze over een poos zndelijk is, al moet ze misschoen nog wel ene poos snachts een luier aan maar dat geeft niet.

Geplaatst

Balen medusa! Ik had het zo gehoopt voor je.

Wel super dat ilona zo goed op de wc gaat! Ik hoop dat het doorzet en ze straks zindelijk is!

Gast estrhalita
Geplaatst

Zo het weekend zit erop. 2 dagen Studio100 zomerfestival. Het was super. Foto's staan op hyves.

Wat was het warm vandaag he. Ik had het in mijn hoofd gehaald om de tuin, terras en voortuin te gaan doen. Morgen komt de verkoopmakelaar langs dus ja dan wil je toch dat het er goed uitziet. Niet dat we het al te koop staan zetten (geloof ik), er worden morgen ook nog geen foto's gemaakt (geloof ik haha) maar dan ziet het toch al goed uit. De bank is ook weer gewassen. NOg 10 weken en dan komt de nieuwe. Vanmiddag met de boy's en een zoontje van een vriendin (7 jaar maar zo lief voor andere kindjes, super gewoon) nog wezen zwemmen de kids hebben weer genoten. HOpelijk is het morgen ook nog lekker want Robbie heeft zomerfeest op school

Diana jullie hebben ook leuke dingen gedaan de laatste dagen? Hoe komt het zo, vakantie van Danny of zo?

Geplaatst

Zo jij heb 2 dagen kinderfeest erop zitten, ik zal nog eens kijken op je hyves, gister had ik allemaal kruisjes op de plekken van je fotoos.

Wat leuk zomerfeest op school, wat gaan ze dan doen???? doen ze ook nog wat op de psz bij Jens???

Ilona heeft donderdag vakantie.

Ik word straks tereug gebeld of ik korte protocol mag doen, want anders wordt onze volgende poging pas oktober, vind dat veeelste lang, als het mag kan ik vandaag nog aan de pil gaan en hebben we in augustus weer een poging.

Ik ga ff speelgoed schoonmaken van de psz, kan ik dat zometeen schoon mee terug nemen xxx

Geplaatst

korte protocol kan ik niet doen omdat ik te hoog puregon spuit, ze doen korte protocol met andere hormonen en dat gaat dan niet.

ik wordt straks weer terug gebeld of ze wat voor me kunnen doen

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik ga voor je duimen, want oktober is wel erg laat he.

Jens heeft 2 weken geleden zomerfeest gehad op de psz en donderdag heeft hij juffen dag.

Wat een rot weer hier zeg. Het regent en onweert niet normaa meer.

Geplaatst

Ik ben ook errrrg hard aan het duimen voor mijzelf, oktober ik moet er niet aan denken zo lang.

Hier is het droog maar de strakke blauwe lucht is verdwenen en het is nu bewolkt en bedrukt warm

Ok,e Jens heeft het ook al gehad, en dan is het alweer bijna zomervakantie, bij jullie ook eind deze week??? x

Gast estrhalita
Geplaatst

Robbie heeft vrijdag al vakantie, Jens gaat vrijdagmorgen nog naar de PSZ. Robbie ga ik vrijdagmorgen lekker naar de kapper en morgen krijg ik de tandem voor Robbie dus ik kan van de week/vakantie lekker weer met zijn 3-en fietsen. En een stuk lichter dan de bakfiets haha. Hier wordt het nu weer wat lichter maar het regent al vanaf 9.30 uur.

Geplaatst

Ja ilona ook donderdag nog naar psz en dan ook vakantie, hier nog steeds droog en wat zonnig en bewolkt en errrrrrg klam

Leuk een tandem, kan daar ook een fietszitje op voor Jens???

Gast estrhalita
Geplaatst

Zit nu met Jens in de speeltuin in de zon en bloedheet weer we zijn de enige. Vanmiddag ga ik niet zwemmen met ze omdat ze toch noodweer voorspellen en dat vind ik dan toch eng.

Jens kan op die randen achter op zal

Morgen foto plaatsen

Geplaatst

Danny had geen vakantie maar had een lekker rooster dus we hadden de tijd om wat te doen.

Morgen afhankelik vsn het weer, gaan we ook weer weg.

Binnenkort willen we naar drouwenerzand gaan, zijn jullie er wel eens geweest? Is een all-in park.

Medusa, okt zou wel heel erg balen zijn!!

Wij hebben besloten dat we volgend jaar na de zomer willen kijken of een derde nog mogelijk zal zijn, en verstandig is.

Geplaatst

Hier ondertussen wat kleine spatjes maar verder nog niets, lekker speeltuin voor jezelf.

Drouwenerzand, nog noooit van gehoord, zal eens kijken op internet.

Zo dat is dapper als jullie een 3e kindje willen, maar jullie kijken dat volgend jaar aan.

Ja ze hebben nog niet gebeld, zou het echt een drama vinden oktober, maar ja als het niet anders is moet het maar, mmaar ja weet je, Michel wil eind dit jaar stoppen, en zo komen we daar wel met maar weinig pogingen.

Geplaatst

Het is ondertussen weer zonnig en trekt het weer open,

Ik word morgen terug gebeld, ze hebben vandaag geen tijd gehad om ernaar te kijken.

Gast estrhalita
Geplaatst

Zo 3de kind succes. Ik ben achteraf blij dat het er bij mij bij 2 zijn gebleven. Je hebt maar 2 handen, 2 ogen en 3 is gewoon veel voor jezelf, in de auto etc etc denk daar allemaal wel goed overna hoor.

Morgen pas. Hopelijk met goed nieuws want anders is het nog maar 1 poging volgens de regel van mies.

Hier is het bloedheet maar binnen staat de airco aan dus lekker koel. Hoef niet te koken van Jan we halen wat zalig

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden