Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hahahahahahaha, ik hoop ook echt dat het dit keer goed gaat, dat hoop je natuurlijk altijd maar na 1,5 bezig voor een brusje vind ik het hoog tijd worden :-)

ben ook errrg blij, 5 van de 6 dat had ik niet verwacht, das wel heel goed :-)

hoe moet je dan rekenen wanneer je uitgerekend zou zijn??

dag van de punctie - 14 dagen is dag 1??

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Raar gevoel he of vindt je dit van niet. Heb je ook een echo gekregen van de 2 rijstkruimels in je buik haha.

De kwaliteit is echt niet belangrijk hoor. Dus dat maakt niet uit. Nou op naar de 29ste, maar ik neem aan dat je toch wel bij wd 9-10 gaat testen?

Geplaatst

ja vind het wel vreemd idee, we hebben een echo meegekregen :-)

hahahaha tuurlijk ga ik eerder testen, vanaf wd8 ga ik testen dat komt overeen met wd11 bij iui

Gast estrhalita
Geplaatst

Zo leuk zo'n echo, vooral als het dan een baby wordt, dan heb je echt een foto vanaf het hele prille begin.

Dus volgende week dinsdag ga je testen, ik ben nu al een beetje zenuwachtig voor je. Je moet dit keer niet echt op je gevoel af gaan hoor, want door deze hormonen kan je je heel anders voelen.

Geplaatst

Nee, ik heb me ook voor genomen om totaaaal niet op mn gevoel af te gaan maar op feiten wel of niet positief.

ja leuk idee als het een beeb word.

waarom maakt kwaliteit niet uit???

Gast estrhalita
Geplaatst

Omdat er zat zijn die zwanger zijn geworden van een C en van een A niet. jens was ook een B volgens mij en de laatste 2 waren 2 aatje dus het gaat altijd om de innsteling en daar heeft de kwaliteit niks mee te maken dat is toch iets wat je lichaam moet doen en daar kan niks of niemand je (helaas) bij helpen.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja uuuhhhmmm zoveel weet ik er ook weer niet van hoor. In het EMC vertellen ze niet eens de kwaliteit, maar omdat ik er hier altijd over las heb ik er toen maar nagevraagd zodoende dat ik de kwaliteit wist van de mijnen, maar ja ik hechte daar geen waarde aan. Als je gewoon zwanger wilt worden is er toch ook niemand die op de kwaliteit let denk ik dan altijd maar.

Gast estrhalita
Geplaatst

Haha zindelijk nee niet echt. Had het op cb nagevraagd en die zei dat we moesten wachten totdat hij het zelf zou gaan aangeven. vandaag na zijn middagdutje was hij nog steeds droog dus hup op de pot. Nou janken janken nee hij wilde echt niet op de pot, dus op een andere geprobeerd. Door het huilen plaste hij wel. Ik vrolijk en jolig doen en klappen etc, maar hij blijft maar zeggen, niet potje. Dus we wachten maar weer even een tijdje. Hij begint wel heel heel veel te praten.

He nog even over curacao, dat hotel was toch papagayo beach he.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik weet het al Lions dive en Beach resort was het haha. Vergeetachtig he.

Geplaatst

hahahaha inderdaad lions dive :-)

Ja Ilona vraagt er wel om maar puur omdat ze het interessant vind, en soms plast ze ook perongeluk maar heb niet de indruk dat ike r wat mee kan om zindelijk te krijgen, misschien nog ff wachten.

Ilona babbelt ook al aardig maar nog steeds veel brabbelen.

Geplaatst

Ik heb last van bijwerkingen van de utrogestan, het is wat gezwollen en branderige jeuk, ik kan er niet mee stoppen, maar bij een volgende keer geen utrogestan meer maar injecties, ik denk dat dat pregnyl is. voordeel je hoeft die bollen niet meer 3 x daags in te brengen nadeel je kan niet echt eerder testen hm.

Ilona is ziek, oorontsteking/verkouden gisteravond met haar in de weer geweest, had ik de hoest drank op haar kamertje laten staan, heeft ze dat vannacht in dr bed op zn kop gehad de fles de hele bed onder de plak zooi en zo, dus vannacht bed verschoont en zo Ilona gewassen.lekker nachtje zo.

X

Gast estrhalita
Geplaatst

he wat een ellende dat je bijwerkingen hebt en ja Pregnyl spuiten is wel balen na de terugplaatsing ivm testen. haha en die Ilona houdt je lekker bezig zo te lezen.

Hier gaat alles goed. Weer een heerlijke schoolweek achter de rug en ik weer een beetje tot rust. Nog 2 weken en dan hebben de boys 6 weken vrij.Als het droog blijft gaan wij vanavond naar Blijdorp. speciale avond voor Chronisch zieken en gehandicapten. heb er zo'n zin in, maar ja met de jongens in de regen te lopen doen we maar niet. Dus duimen he dames.

Medusa wanneer ga je testen?

Geplaatst

Ja Es, zijn jullie nognaar blijddorp geweest??

Ik ga vanaf woensdag testen.

Ik heb voornamleijk last van die bollen, ik heb er een allergische reaktie, ben eigenlijk meer daar mee bezig.

Maar verder heb ik nu totaal niet het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn.

Hoe gata het bij jullie Diana??

x

Gast estrhalita
Geplaatst

Heb je het zkh gebeld over die allergische reactie? En of dat kwaad kan?

Nou we zouden erst wel naar Blijdorp gaan, toen niet want het regende echt enorm hier van 17-18.30 uur maar ja het is zo leuk zo'n avond. Dus om 18.45 uur zijn we de auto in gegaan en om 22 uur waren we pas thuis. Het verbaasde mij dat Robbie het volhield na een hele dag school en zwemles. Jens houdt dat altijd wel vol. Het was weer super leuk, foto's staan op mijn hyves/facebook of de site van de jongens.

Diana hoe is het?

Geplaatst

Ja er is gister heen en weer gebeld naar ede en nijmegen uit eindelijk naar de ha geweest, niemand kent dit en weet niet hoe nu.

Heb nu zalf en nog een zalf en nog vaginale tabletten en nu als de zalf werkt verzacht het goed en heb ik er geen last van gelukkig.

Ooo dus een hele leuke avond geweest :-) xxx

Gast estrhalita
Geplaatst

Gelukkig dat de zalf werkt, anders is het wel erg afzien.

Gast estrhalita
Geplaatst

Wat een slecht weer he dames. Niet normaal mee man. Robbie weigert al 2 middagen te slapen. Jeetje dat zijn we niet gewend in de weekenden . Dus ik mis nu ook mijn dutje op de bank haha.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden