Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja, klopt en als klap op de vuurpijl..........WATERPOKKEN! Zoonlief was net 2 dagen weer na school geweest..wel nog slapjes maar goed. Kan ik morgen weer afbellen! Het is toch ook ongelooflijk! En het blijft denk ik niet bij 1 ziek kind toch? Hij heeft koorts en last van zijn keel dus zielig ook nog! Joy1 ps. Zelf wel wat meer actief! Gelukkig.....

Geplaatst

Hey meiden, heb net ff met de verzekering gebeld, hoe het zit met de vergoedingen en wij hebben 5 complete ivf vergoedingen, hoop ze niet allemaal nodig te hebben :-)

Maar wel een lekker idee.

X

Gast estrhalita
Geplaatst

Jou jeetje meid sterkte. Het heerst i derdaad waterpokken hier in onze stad ook.

Medusa 5 pogingen dat is super. Welke maatschappij is dat?

Bloed is weggebleven gelukkig. Ga Robbie naar school brengen en zwemmen met Jens

Gast estrhalita
Geplaatst

Dat is dan goed geregeld bij Defensie zeg. Super toch.

Ja ben ook wel blij dat ik alleen 1 grote druppel bloed had zeg maar. Blijft wel raar hoor geen menstruatie meer.

Wat een weertje he.

Geplaatst

ja is ook gek geen menstruatie, maar wel heeeeeerlijk hoor.

dat zou ik na een zwangerschap ook wel willen.

Ja heeeerlijk weer.

Alleen niet bij de waddeneilanden, er wordt weer niet gevlogen..... dikke mist daar Michel komt vandaag niet naar huis. zucht

ja het is ook erg goed geregeld daar, toen michel weg ging bij defensie hebben we nog rondgekeken hoe het zit bij ander zorgverzekeringen o.a bij unive daar hebben we verder alles lopen, maar hun zeiden ook wij kunnen niet op tegen zorgzaam dat is gewoon een hele scherpe verzekering dus ja gewoon lekker daar gebleven.

was zwemmen lekker??

Gast estrhalita
Geplaatst

Dat je daar mag blijven dan dat verbaast mij maar wel super 5 IVF pogingen. Hoop niet dat je ze nodig hebt, maar toch heb je dan wat achter de hand.

We zwemmen elke dinsdag. Dat doe ik al vanaf dat Robbie 5 maanden oud is. Robbie gaat natuurlijk niet meer mee, maar nu met Jens. Dus nu al 4 jaar op de dinsdag. Bah hoor. Ik heb er niet altijd zin in en Jens ook niet, die zegt in de auto de hele tijd Nee Zwemmen haha. Maar ja als hij dan in het wat ligt gaat het goed. Eerst 45 min vrij zwemmen en daarna een half uur leszwemmen, zonder bandjes in het diepen, maar ik hou hem vast hoor. En dan weer hop naar huis. Ben altijd de hele dag suf en moe van het zwemmen, maar het is goed voor de kids.

Net een mail gehad dat zondag tussen 11-13 uur het bed van de jongens geleverd wordt. Dus morgen ochtend is mijn moeder hier dan ga ik de nieuwe kasten schoonmaken, alles overhangen en doen en dan het oude kamertje afbreken. Ik hoop nog steeds op een koper, maar dat zie ik zo 1,2,3 niet gebeuren. Gisteren iemand die er 100 Euro voor overhad. Nou een beetje weinig he voor 2 ledikantjes, matrassen, 2 kasten 1 commode. Mijn wens is toch wel om er 300 voor te krijgen. Na de zomer ga ik ook mijn duo Easywalker verkopen. Gebruik hem bijna nooit meer. Bewaar hem nog even voor de zomer wel handig als ik alleen ben met de kids.

Wanneer komt Mies nu thuis?

Geplaatst

Hey meiden,

Ik ben er weer even.

Beetje laat, maar ik kan niet slapen :(

Hier heel druk met de vakantie, oef nog best wat te doen, en daarboven op ook nog eens de griep te pakken.

Ik voel mij nu weer een stuk beter, geen koorst meer, maar vanavond begon Jamillah ook en amirah kreeg ook iets verhoging en overal uitslag.

Maar Amirah heeft maandag haar pneumo vaccinatie gekregen dus ik denk dat het bij haar eerder daarvan komt.

Nu maar hopen dat we allemaal beter zijn als we weggaan.

Ik ga weer verder met dingetjes regelen, eerder kan ik toch niet slapen.

XXX

Geplaatst

Ja,als ex millitair mag je bij die verzekering blijven Michel is nu veteraan he, dus ook al werkt hij niet meer bij defensie ze blijven wel goed voor hun, en gelukkig maar voor ons, ja ga er niet vanuit dat ik ze allemaal nodig heb maar het voelt wel wat geruster aan.

Ja ik wist wel dat je zwom maar niet dat het elke week was, het is wel handig dat de kinderen geen watervrees hebben, ik ga ook wel zodra Ilona 4 jaar is met haar op zwemles.

Ja 100 euro is wel weinig, maar wat doe je met het kamertje als je het zondag nog niet verkocht heb?

Op zondag bezorgen, das een rare dag.

Diana, hoop dat je nog goed heb kunnen slapen, en niet te gestressd op vakantie gaan

X

Geplaatst

gut ook al de griep! Sterkte ermee!!!! Wat een leuk kamertje! Die van mij zou niet meer slapen....die ziet nu 's nachts als van alles op hem af komen......5 pogingen, zo he dat is luxe! eEn natuurlijk hoop ik ook dat je ze niet allemaal nodig hebt! HIer nog koorts.....zoonlief ook.....Verder gewoon doorgaan met ademhalen.... groetjes Joy1

Geplaatst

Pfoe Joy1, het is wel erg pittig bij jullie he met zieken, wederem beterschap.

ja 5 pogingen is inderdaad een luxe en ga er ook niet vanuit ze alle 5 nodig te hebben, maar wel lekker gevoel.

X

Gast estrhalita
Geplaatst

Het kamertje heb ik vandaag helemaal uit elkaar gehaald en staat nu op onze andere kamer. Wij hebben 3 slaapkamers en 1 is nu dus echt een enorme rommel. Misschien dat we het kamertje op de zaak gaan zetten of als alles straks opgeruimd is ergens hier. Moet even kijken. Heb het nu op mp ook al gezet als 2 kamertjes ipv een 2linge kamer. Hoop gewoon dat ik het kwijt krijg. Maar heb er een zwaar hoofd in.

Ja het wordt zondag bezorgd om dat het een particulier is die het bed maakt.

Joy wat balen zeg bij jullie thuis,sterkte

medusa plezier met Mies.

Geplaatst

Hey meiden,

Weet niet of ik er morgen nog aan toe ga komen dus nu maar even een berichtje voordat we weggaan.

Druk bezig met de koffers. dacht alles (kantje boord) in de koffers te hebben qua gewicht.

Blijk ik op de koffermeter naar de LB gekeken te hebben ipv de kilo's.......oeps......

Heb dus nog zat ruimte over, dus nu weer alles opnieuw aan het doen, oef....

Ouders belde vandaag en het was 26 graden...jum jum jum.

Es, Ik hoop dat je de kamers nog kwijt komt!

Je had toch nieuwe meubels toen gekocht?

Donker, als ik mij niet vergis???

Medusa, geniet van je mannetje en succes met de komende poging.

Joy1 sterkte met alle ziektes.

XXXX

P.s. amirah heeft allergische reactie op de vaccinatie......zeel zeldzaam, dus wie anders dan zij zal het hebben nietwaar....

Geplaatst

Geniet van de vakantie meid, lekker bij komen hebben jullie zeker verdiend.

wat sneu dan weer dat amirah daar dan ook weer allergisch voor is.

X

Gast estrhalita
Geplaatst

Vandaag tusssen 11-13 uur wordt het bed bezorgd en in mekaar gezet. Ik ben zo benieuwd. Robbie heeft de afgelopen 2 nachten in een campingbedje geslapen. Nou hij past er nog maar net in hoor haha. Zal vanavond een foto plaatsen als ik tijd heb.

Medusa hoe is het met je

Joy en met jullie met de ziekenboeg

Niki leef jij ook nog?

Geplaatst

Als het goed is liggen jullie kindjes in hun nieuwe bedjes, hoe vinden ze het??? spannend???

Ja gaat goed met me, heb steeds niet zoveel te melden eigenlijk, het is helemaal rustig in "ons "topicje.

Ik denk dat Niki niet meer komt, tenzijn ze nog een keer zwanger wordt hihihi

Vandaag is mn nichtje 4 geworden, morgen voor de laatste keer de hele dag op maandag op haar passen en dan gaat ze naar school.

XXX

Geplaatst

Morgen heb ik mn 1e dag als vrijwilligster, om 9.30 beginnen tot ongeveer 16.15

Ik ga helpen op de dag besteding van een instelling van gesteelijk beperkte mensen.

Helpen knutselen, spelletjes spelen of dergelijk, smiddags met ze lunchen en daarna nog ff wat doen en dan worden ze om 16.00 uur opgehaald.

Ben erg benieuwd.

Ik word als het goed is zo terug gebeld over psz voor Ilona, ze hebben vanaf 1 mei plek voor haar.

XXX

Gast estrhalita
Geplaatst

En hoe was je 1ste dag als vrijwilligster? waar is Ilona dan?

Het bed is er, het is onwijs.

Ze slapen er heerlijk in. Robbie durfde de 1ste dag niet bovenin, Dus jens slaapt boven, maar nu durft hij het wel haha. Dus zodra ze wakker zijn en wij op hun kamer is het een klim en klouter feest.

Voor de rest ook weinig te melden. Het is hier zeker enorm stil. Joy1 is hier ook niet veel meer en Diana op vakantie, ja dan blijven wij maar over. En met dit mooie weer zit ik bijna niet achter de computer natuurlijk;

Hier de foto's van hun bed.

[ATTACH=CONFIG]1052[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1053[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1054[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1055[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1056[/ATTACH]

Geplaatst

Wat een leuke kamer Es, echt een stoere jongens kamer, hihihi dus nu is het stoeien wie er bovenin mag liggen.

Ja, het was erg leuk het vrijwilligers werk, ik kreeg ook best wat complimentjes toen iedereen weg was en ik nog ging na praten met de begeleidster van de afdeling.

Was wel echt erg moe toen ik thuis kwam.

De mensen van de groep kijken altijd heel erg de kat uit de boom bij een nieuw iemand zei ze, maar dat deden ze gister totaal niet, ik ging leuk met de groep om.

Ze vond het heel leuk en fijn om te zien hoe ik mn werk deed.

ja heel stil hier, jammer maar aan de andere kant is het ff zo komt wel weer :-)

Ilona gaat na de mei vakantie naar de psz op de dinsdag en donderdagochtend

Ik had opgezegd bij kdv vanaf eind mei ik wist niet wanneer Ilona op psz terecht zou kunnen, maar ze konden niet garanderen dat Ilona na mei nog snel geplaatst kon worden want ze stond niet bovenaan maar doordat er in mei 4 terecht konden kon ze nu wel, ze hadden nog geen opzeggingen voor na mei, nou ja dachten wij dan maar 1 maandje dubbelop maar bij de kdv zeiden ze, we gaan niet moeilijk doen en we veranderen de einddatum van mei naar april dan hoef je niet dubbelop te betalen.

das weer erg fijn.

XXX

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden